- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Új HMD modell bukant fel
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
ph A Mu nevű apróság egy Intel N100 processzort, 8 GB RAM-ot és PCI Express 3.0-s buszt is kínál.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25726 üzenetére
Elméletileg 55 literes a tank, akkor minek villan ki 37-40 liter között?
Az összes hondám ezt csinálta, ez is. Nullán van a mutató és csak 42 liter megy bele....
Azért lennék kíváncsi a tiedre...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25737 üzenetére
az milyen teszt volt? van url-ed hozzá?
más, nagyon más, de az ep3 még bőven nyers is tud lenni, ezért is tetszik. és szerintem a legjobb helyen van a váltó benne, a világ összes autója közül. esküszöm szívesen látnám az intiben is a műszerfal váltót. viszont az inti fémes és végtelenül precíz váltóérzése hiányozna. ellenben örülnék egy hatodik fokozatnak, mert 130-nál 4500-at forog autópályán..
mivel alapvetően más autókat használok, így biztos nem cserélném le az intit ep3-ra. imádom a nyers, tiszta mechanikai mivoltát. ugyanakkor ha minden nap csak egy autót használhatnék, erősen gondolkodnék az ep3 ctr-en, mert összességében sokkal jobb, kényelmesebb, csöndesebb, szofisztikáltabb és nem utolsó sorban jóval merevebb a bodé
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #25747 üzenetére
ha megvenném akkor nem azért h kiáruljam
8dugós fék alá nem tudom mi a legkisebb felni ami rámegy, talán a 16", menne rá a slick azt hajráPompi: elegáns vasak
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25750 üzenetére
semmit, csak romlik az egész. egyszerűen olcsóbb a gumi abban a méretben.
pompi:
jól mutat rajta a ctr felni nagyon!! jobban mint a buszon[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25758 üzenetére
mi az, toyo t1r?
magával sodort a crxforum trendhulláma?az lehet, hogy 17-es collnál igen, de 215/45r16 vagy 205/45r16, előbbi látványosan drágább, ez a gyári méret is egyben, legalábbis a dc2-nél, láttam már pár intit 205-ös gumival
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #25758 üzenetére
már hideg a flaszter, nem jaszkarizunk ilyenkor
nekem azért bevállt a t1r, ha trendhullám, ha nem ... persz mondta Boo h vannak ennél jobb gummák, pl ku39 amit turbós soklóerős autókra dobálnak, de én meg úgy voltam vele h ki akarom próbálniType-R , jó ótókázást akkor, végre kikerül ... engem is úgy hív mindig, szavajárása: 'mikor vinnéd el ezt a romhalmazt innen?!'
BlacKSouL: ötletem sincs, el kell vinni szakihoz h megaszondja az okosságot
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25766 üzenetére
nem tudom, szerintem nincsen. raktár söprés, vagy akciózás, lesni kell az oldalakat. igazából meg úgyis akkor veszi az ember, amikor kell. tavaszra kell, lesz cash rá, már nézem is az oldalakat, hogy mikor mennyi, és ha olyan, megrendelem és megy a padlásra fel.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25769 üzenetére
az semmi, és ez mind kopó alkatrész alapvetően, ezek minden autónál jelen vannak
én is az 5 év alatt 1db 47 euros termosztátot cseréltem, amúgy minden teljesen gyári, hibátlan állapotú, most költöttem 300ezret alkatrészre, amiket cserélni kellett és a következő 10 évben nem kell hozzányúlni. sok? szerintem nem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25775 üzenetére
jah.. pont tegnap basztattam egy barátnőm, hogy minek szívja azt a szart, számolja ki mennyit dob ki rá évente, mert javítani kéne az autóját, ami 300e ft körül lesz (lakatos+fény).. gyorsan összeszámolta, évi 400e ft megy cigire el..
ne is mondd, a zene még hátra van, itt az új stage5 massive szett a régi helyére, de sehogy sem jutok most el a szakállhoz, hogy szépen kicserélje és bekábelezze ha szükséges végig kell gondolnom, ajtópanelt nem akarok sokszor fel és leszedni, az ablak kédergumikat is cserélnem kellene idővel, nagyon lassan mozog már az albak és persze ott van még a dynamat, azt is lekell szedni, remélem visszaragad..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25778 üzenetére
este 9-kor jöttem el imitől
hazafelé csak nem bírtam ki, odacsaptam egy picit, iszonyú jól megy még mindig és a hang még most is fertőz, nem lehet megunni
gyorsan töltőre dugtam éjszakára, hogy teljesen friss legyen az akksi. aztán jöhet a hideg. még visszakell mennem az új hátsó dobot felrakni.Zsolti:
szólok amint megjött a szerelvény és tesszük fel, gyere az imihez és akkor meg is nézheted azonnal, ha kell[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25783 üzenetére
most használom picit azért, kénytelen vagyok. ma tankoltam tele március óta először
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Winner_hun
félisten
válasz DeathAdder #25785 üzenetére
Inkább te hagytad cserben ha tudtál a hibáról...
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25785 üzenetére
valszeg messze túlfutottál az előírt távon vele, nincsen itt nagy gond, nem az autó hibája, kicseréled és mehetsz tovább
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25785 üzenetére
Az nagyon komoly.
Egy hét alatt így beáll egy csapágy. Nem forgott a csapágy, teljesen megszorult és a szíj csak átcsúszott rajta?nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25800 üzenetére
Mikor lesz kész a verdád?
Melyik görgőd ment szét, a legfelső vagy az alatta lévő?Ma kipróbáltam 10 fok alatt esőben a verdát, 1,2,3-asban 4000 felett a nagy nyomaték miatt használhatatlan volt, ami nyáron szakadó esőben simán betapadt. 10 fok alatt sajnos a Toyo proxes t1-r ctr-en nem tapadt be, vtin csak 1-2-ben volt ilyen problémám, de nem ekkora volt a tapadás hiánya, mint ctr-nél, ha ilyen marad az idő, feldobom nemsokára a téli papucsokat, ami 195/55-ös 16-os lesz, mint gregonak.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25834 üzenetére
Jövő hónapban viszem a gyári ctr felniket festetni, most fekete színűek, milyen színben nézne ki a legjobban?
Gyári vagy ugyanez a fekete, esetleg arany vagy bronz?nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25849 üzenetére
sorry ebben nem vagyok partner, hótt felesleges, dircsiszörcsi meg társai.
ellenben ha valakinek töltő kell, akkor okt 24-től a lidl-ben újra kapni a ctek töltők lidl verzióját, potom 6e ft-ért, azt vegyétek nyugodtan
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #25849 üzenetére
Ismerősöm megkért, hogy rendezzek az autójára "pénz nem számít", hát akkor nekem is csurranjon cseppenjen már valami
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25855 üzenetére
csak elfogod rontani
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25859 üzenetére
jaaa, akkor én értettem azt félre
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25865 üzenetére
rendesen kiszívta a nap, sokat állt szabadon az autó. egy jó minőségű fóliával akár még jó is lehet. új gyári meg párban gondolom vagy 30e
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #25865 üzenetére
kár h vezető oldalon van, ha még a másikon lenne lehet aztmondanám szarni bele, nem látod, majd találsz lehet olcsón ... amúgy sztem fólia, kicsi pezóból megvan
ne köccsé rá, megvolt a csapágy csere, használd, tankoldLife is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25867 üzenetére
én is azon vagyok amit zoli is mond. szard le, lemez alatt legyen minden tuti frankó és kész.
mennyit agyaltam azon, hogy telifény, nagyon kellene.. de elverek rá fél milliót alaphangon, miközben az utolsó 14 hónapban 3500km-t mentem vele? minek? ok, kifelé sajnos fényben látszik egyik helyen, hogy nem azonos a fényezés, de nem érdekel, legalább mindenki leköpköd, hogy egy pukkant taligában ülök nekem meg nem kell tartanom, hogy baja lesz...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25870 üzenetére
harcijárgány ez jó, így még nem hallottam soha
na, majd a stahladler-t felfújom a motorháztetőre airbrush-sal ennek örömére...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NoLF
addikt
válasz DeathAdder #25874 üzenetére
ha ki lenne mosva, nem lenne poros.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25886 üzenetére
Köszi, tied sem piskóta.
Az erdőben milyen jó kis játszótér van már, és sehol egy gyerek sem.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25886 üzenetére
mennyivel jobban mutat a felni ezzel a színnel
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #25890 üzenetére
Egyértelműen jót tenne az autónak, de nagyon szokni kell az elején.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25890 üzenetére
betehetsz, mert állat dolog, fwd nem sokat ér lsd nélkül. de a gumikat akkor is enni fogja, nem is akárhogy
grego-val beszélj, neki már bent van a buszában...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25893 üzenetére
"Az a tapasztalat, hogy kanyarban gázadásra húzza a belső ív felé a kocsit azaz húzza be a kanyarba. Ez jó mert oda megy az autó ahova kormányzol. Nekem nem volt fura."
A kocsi sinen megy kanyarban, nem lesz orrtolós, bár eddig is semleges volt a kocsi, de kanyarban gázra húzza be az orrát picit. De amúgy meg arra megy amerre kormányzol.
Lsd nélkül is ezt csinálja nekem, abszolút nem orrtolós.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
addikt
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25895 üzenetére
Azért írtam be idézetként, grego írta nekem is.
Váltóolajat cseréltél már, grego ajánlotta, hogy cseréljek, meg is rendelem az mtf3-at bele.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25893 üzenetére
ezek a gumik nem allrounderek, sosem lesznek azok. ezek melegben 25 fok felett kezdenek el rendesen tapadni. hidegben és esőben meg szívás van. olyan nincsen, hogy mindig mindenkor a legjobb és még nem is kopik. sem az ad08, sem az rs2 vagy rs3, ezek melegben szárazon csúcs gumik. aztán meg minden másban nem azok.
csodákat ne várj, fwd fwd marad, de látványosan jobb lsd-vel mint nélküle, elég vicces dolgokat lehet csinálni, de csak akkor működik, ha taposod a gázt. nálam nagyon jól érezni, ahogy jobban hajtja az ívkülső kereket, fasza.
nem értem, mi a baj a váltóval, mit akarsz csinálni?
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25902 üzenetére
Holnapra mondja meg typev, mennyi kell és mennyibe kerül, grego 2 litert mondott, service manual 1,5 litert ír cserére, 1,7 litert a teljes kapacitásra, majd kiderül.
Akkor cserélem már a fék- és kuplungolajat is, van két flakon ferodo racing dot5.1-em, de azt nem merem belerakni(még vtinél erre beszéltek rá anno), inkább keresek valamilyen dot4-es motult, mondjuk az RBF 600-at.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25902 üzenetére
jaaaa, persze, ha beakarsz szerelni, ahhoz szétkell kapni a váltót
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25905 üzenetére
Ok, meglesz.
Milyen fékolajad van a verdában?nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25943 üzenetére
részben. az omv is vásárol a mol-tól, főleg a keleti régiókba, ahova már nem éri meg neki a sajátját vinni, aztán ha jól emlékszem, talán a shell hoz még északról, és a lukoil is hoz sajátot. nincsen már olyan rég, hogy minden retail cég saját finomítózik, a nagyok pont szabadulnak a saját finomítóiktól. németországban is már rég vásárolják. kedvenc kutadnál tankolod a 100-ast (isten tudja csak miért, mert hóttt felesleges), aztán kiderül, hogy a köpködött konkurencia finomítójából jön... meg nincsenek saját tartálykocsik, szállítmányozók vannak, akik minden site-ra szállítanak.
szóval nem márka függő, hogy milyen az üzemanyag. piszok max a tartálykocsikból kerülhet bele, ha nem takarítják rendesen, vagy a földbe ásott tartályból, ha az adott területen lassabban pörög ki az üzemanyag. így pont a drágább üzemanyagoknál történhet meg ez, mert kevesebbet vesznek belőle. de ez sem igazán jellemző. minden finomítóra ugyanazok a szigorú eu törvények vonatkoznak, az ég világon semmi különbség nincsen. aztán ezeket "turbózzák" maximum tovább saját adalékokkal - már ha megteszik.
én személy szerint a csalást is lassan kizárnám, ami nem jelenti, hogy nem csalhatnak még vele, de mivel jövedéki termékről van szó, az illető adócsalást követ el és börtönbe mehet érte, a kutas nem fogja ezt megkockáztatni, továbbá többszörösen ellenőrzött és összehasonlítottak az adatok több helyről, eltérés esetén már nagy a baj. és ebben a tolerancia a hőtágulás is benne van. tartály, crind, pos, tartálykocsi.. ezeknek egyezniük kell. nem tudják meghamisítani már rég a tartálykocsik adatait. tudom, hogy korábban ilyet is csináltak a sofőrök, de ezt már technikailag megakadályozták, ma már egyszerűen nem mernek, mert azonnal lebuknak. az fordulhat elő, hogy elromlik valahol a rendszer, leginkább a töltőpisztolynál lehetséges ez.
ha valaki viszont állandóan ettől a piszkos üzemanyagtól tart, akkor forgalmas helyen tankoljon, ahol pillanatok alatt kifogy az üzemanyag és jön a következő....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25953 üzenetére
Ez a szomorú, az fn2 sajnos nagyon gyenge lett...
Kár érte.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25958 üzenetére
Nem 200 ló alá értettem a négykerék hajtást, hanem miért nem csináltak anno egy 300 ló körüli négykerekes hondát, mint subaru vagy mitsu evo.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #25955 üzenetére
hiányzik a hang, nézegesd: Integra DC2 Type R @ Nurburgring
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25971 üzenetére
mert type r
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #25971 üzenetére
szerintem adja, én is nagyon agyaltam h előre teszek egyet inti H jelet
lehet jövőőőőre
btw +5hp![ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #25980 üzenetére
akkor is sokallom, ha eltűnteti a tolatás nyomot ha nem, nem jó az ár-érték aránya, avagy az ár-le/nm aránya
ennyinél már a bubu felé hajlok, honda fanatikusság ide-oda, pl: 2.0 wrx stiLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #25982 üzenetére
nem tudod visszahűteni a turbót?!?! ... akkor nyelezed rendesen a ctr-ed
cimbi beszélt már bubussal, h nem annyival több ám kitartani mint amennyire gondolják...sajnos nem voltam ott, így sem megerősíteni sem megcáfolni nem tudom (majd egyszer leinformálódok)
benyából lehet többet kér 2-3literrel, de ugye a pacikat etetni kell, valamiből menni kellLife is too short to stay stock!
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25980 üzenetére
Mennyi?
Ez meg van őrülve, ráadásul sérült, ez lenne a reális inkább már árban.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
NoLF
addikt
válasz DeathAdder #25987 üzenetére
nézz angol oldalakat.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25987 üzenetére
Igen, enyém gyári fényezésű, de vannak a fényezésen hibák, karcok, pár jégverés is látható, de az autó nagyon egyben van, én mindig az egészet nézem, motor váltó futómű fék és festés rohadás.
Ráadásul az élesben szervizelték, Imi már utána is járt a verdámnak, neki hihető minden, nem lehet komoly baja, sőt nem is volt komoly baja, gariban cserélték a felső kuplung munkahengert, a két első lengéscsillapítót toronycsapágyakkal, garin kívül cseréltek két első kormányösszekötőt, vízpumpát, vizet, hátsó fékek teljesen újak,hosszbordás szíj teljesen új, látszik, hogy foglalkoztak vele.Sokan ha karcos a fényezés, vagy egy két elem fújva volt, nem veszik meg, pedig az a jó, ha volt rajta valamilyen sérülés, nekem az első lökösömet cserélték, de gyári feketére fújás nélkül.
Van olyan ismim, aki gyári mikronrétegre fúj totálkáros autókat és úgy adják el megrendelésre dolgozik, simán tudnak fújni egy elemet 60-80 gyárira, csak háromszor annyiba kerül...
itt egy példa, hogy lehet több totálkáros autóból egy jót csinálni, én is láttam már egy yarist ugyanígy megcsinálni és gyári értékre volt fújva!
Igen, bírom az olyan embereket, akik a vtijüket egymilla fölé beárazzák, az 1.5 vtecet meg vti szintjére, az 1.4-eket meg 500 fölé, az emberek nem bírják felfogni, hogy egy autó értéke folyamatosan amortizálódik, vtimet én is 1,2 m-ért vettem három éve és közel sem tudtam ennyiért eladni ebben az évben már.
Mikor cseréled a váltóolajat? Én majd két litert rendelek.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #25989 üzenetére
nemtom megmondani, csak hasravágtam. simán lehet 2x ennyi is persze
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25992 üzenetére
7 genek már abszolút nem rohadnak.
215-ös gumit szerezzél, esetleg max 225-öt, de ne 205-öst.A turbók nagyon drágák, egy rönyó, ford turbó is alaphangon 300e Ft, de a mazda és a többi akár lehet 600e Ft környéke is, pont szereltek egy fordot turbóhibával előttem és 300e Ft-ért rendelték meg neki, én sem akartam elhinni...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #25997 üzenetére
"Arra meg tisztán emlékszem, hogy 2 éve karácsonykor egy fórumozó 1.3m ért vette meg a 40ezer km-es első tulajtól származó bordó 1.6 VTi-t, na az talán megérte az árát, csak azért mert full full minden gyári volt rajta."
Neki van két vtije, múlthéten törték össze az egyiket, a szürkét, a bordót a feleségének vette és neki van egy evo 6-osa, amiben ülhettem.
Na az az evo6 odabax, pár év múlva jó lenne beleülni egy evo8-ba.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest