Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeathAdder

    veterán

    válasz honda23 #25826 üzenetére

    Szombat reggel már meg is volt, a felső görgőben nagyon csúnyán nézett ki a csapágy, azok a golyók.. :(
    Le is fényképeztem, aztán véletlen kitöröltem, amikor pucoltam a telómon a sok retek képet :W

    Dettó, nekem van, hogy már szárazon nyomatékból (4 és 6 között) csúszik az orra, ilyenkor nem tudom sírjak vagy nevessek (inkább előbbi). Esőben sajnálom húzatni, ezért arról nem tudok nyilatkozni, kanyarokban viszont elégedett vagyok vele. 2-es vtec kacsához viszont nem kell eső, csak 10 fok és közepes minőségű aszfalt :(((
    Fel kell dobálni a télieket mostmár, én is hamarosan így teszek. Mivel nincs másik felnim, ezért marad ez, úgyis tavasszal fel akarom őket újíttatni, mert vannak hibái. Már beszereztem a gyári színkódot és a festőnél is jártam, hálisten ki tudja keverni ;]

    --

    Szóval hiába nevettek, egy vti vagy inti után is sokkal nyomatékosabb, és úgy tűnik jobban is megy, de csak tűnik.
    Sosem értettem ezt a nyomaték mizériát, meg hogy azért kell, hogy előbb elérje a legmagasabb sebességet.
    Ugye írtam már, VTi-m mellől nyomatékból (1500-tól) sem tudott ellépni a CTR, sem egyesben sem kettesben.
    A fos dízelek meg 300+ nyomatékosak, és bármikor körbeautóztam őket a kis 1.6 literes 155nm -es Hondámmal. Vagy ott van épp a haverom felturbózott bmw-je, rezegtem, féltem, dúlt bennem az adrenalin amikor meghajtottam, húbazdmeg még még még érzést váltott ki, de ellépni sosem tudott a CTR-emtől, ami nem sok emberben vált ki még csak ejha érzést sem..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák