- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Magisk
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
-
runner 125
nagyúr
válasz xcbiker #27551 üzenetére
Volt idő, h néztem én is UFO Civic-et, pont ezzel az 1.8-as láncos benzinmotorral.
Tesztek beszámolója alapján korrekt vas, de ezekből már japán gyártásút nem kapsz, mind angol.Van külön foruma is, ott a kuplungpedál problémát emlegették, de azon kívül nem írtak egetverő típushibákat.
Egyik motoros ismerősömnek ilyen van, napi 80km-t ingázik vele munkába, 90-es utazóval 5,5 literből kijön a fogyija, de a kedvező fogyasztást a tesztek is emlegetik. 1.4-es motorral biztosan nem vennék, az 1.8-assal szerintem korrekt döntés, pláne annak fényében h ismert az autó előélete és gyakorlatilag épphogy be lett csak járatva.mod.
Az első lámpának álcázott "hűtőmaszk" biztosan cserélhető és kompatibilis a Type R maszkkal. Nekem az az egyetlen pontja ami nagyon nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz xcbiker #27550 üzenetére
8-9 liter vegyes. facelift előtti amit néztél? amúgy nem sok bajuk van, motor, váltó atombiztos, több haveromnak volt, mind imádta, mert hasonlóan nagy és variálható mint a jazz és amióta anyámnak jazz-e van, én is tudom milyen használni és tényleg csak imádni lehet ezért és a civic is ugyanezt tudja. hétköznapi autónak én is bármikor elfogadnám, ez az igazság. csöndes, kényelmes, kellően megy ha kell..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz xcbiker #27557 üzenetére
ha ez ennyire tiszta, ismert, biztos forrású autó. a helyedben én cserélnék...
beteszel egy ctr rácsot a plasztik helyére, egy gunmetal felnit rá, ha úgy érzed, lesötétíted hövédővel körbe és kész is.
a hifivel gondban leszel, mert az egy beépített "csoda", ott komplett gyári dupla dines középkonzol kell majd hozzá[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #27601 üzenetére
tavaly nekem is közel fél milla volt az éves benya költségem, 14ekm-re 8.5átlaggal
mennyi az átlagfogyasztása ennek az ufónak?
írnál néhány példát h az ufónál pl mennyi a féktárcsa betét és mennyi az a vti-nél
5-6tételt írhatnál amin úgy meg is mutatkozik a differenciaLife is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz xcbiker #27643 üzenetére
hasonlóan vagyok én is. ha kicsit kanyaroghatok, meghajthatom állat módjára, akkor tökéletes.. de hányszor csinálom meg egy évben? kétszer 10 percre? nincs ez arányban azzal, amit beleölök, még csak megközelítőleg sem. dugóban araszoni? állandóan csatornafedeleket meg kátyúkat kerülgetek? beleuntam, bevallom.
runner:
persze, városban is, nem ülnék kisebb motorra, gyors, kanyarodik, fékez, ahogy kell és van tekintélye, kisebb motorokkal nincsen jó tapasztalatom, nem is szeretem őket, nem biztonságosak az autók közötti cikázáshoz. talán még egy egyhengeres supermoto, de azzal meg az a baj, hogy bazi széles a kormánya és magasabban van, nem fér úgy el, mint egy sportmotor. robogóra én meg fel nem ülök, életveszélyes, kinyírnak az autósok.azért nem adom még el, mert nem életbevágóan fontos, szerencsére még tudom tárolni is. de simán eljöhet a nap, hogy azt mondom, lépek. még egy ilyen karakterees kis autóm sosem lesz, mert már nem léteznek ilyenek. mondjuk hasonló élményért újabb autóból kapásból 2-2.5x ennyit kellene kifizetnem kapásból... :-/ egy jó s2000, evo nem 2-3 misi. meg fontos? évi 3 alkalomra? főleg motor mellett? bekell látnom, hogy nem, nem fontos, amíg nem motoroztam, addig mentem autóval mint a barom, élveztem, képeztem magam minden alkalommal tovább. de az utolsó 5-6 évben az autó egy iszonyú nyűg lett, mert nem lehet vele haladni, csak dugóban áll az ember. ezért idővel úgyis csak egy terepjáró marad és kész. egyszer lesz még range roverem, mondom én
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
anjani182
őstag
válasz xcbiker #27669 üzenetére
Szia itt is!
Hát...rég néztem már rá 5D-re, alapból nem olyan szép, ez tényleg öreg üres változat, de jó alap, dolgozni kell rajta, vágj bele a módosításokba...
Első körben a city packot vagy mit dobnám le róla, lefényeztetném a sárvédőíveket, vennék rá egy rácsos S/R hűtőmaszkot, hátsó szárnyat, kis ültetés, másik felni kisebb ET-vel, sötétítés, a sárga két hátsó lámpát is kidobnám...stb.
De ez csak az én véleményem
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
anjani182
őstag
válasz xcbiker #27731 üzenetére
Nekem a Type-R szárny gyári, és nem, nem ment fel könnyen, ezt ragasztani és fúrni kell!!! A csomagtér ajtót ha felnyitod mindkét oldalon látsz 2-2 fekete csavart. Az egyik pár helyett meg kell venni a Type-R csomagtér csavarokat és azon át meg kell fúrni a plexit és ez a hosszabb csavar húzza oda a szárnyat a kasztnihoz, középen van ragasztva, a gyári szárny amúgy nem b*ssza a kocsit, körben hab/gumikéder van végigvezetve rajta, és úgy fekszik fel.
Tudomásom szerint rajtam kívül még senki nem fúratta meg a plexit (félnek hogy megreped, beázik stb.), bár nem sok eredeti van a kocsikon, a lengyel üvegszálasat veszik 20-25 ezrekért..én a gyárit sz*ré-húgyé vettem, Angliából WTCC kocsikról dobták le ezeket annak idején, E-bayen hozzá lehetett jutni 35-40e + postáért, 4-5 db-ot is hirdettek egyszerre valahol 55-be állt meg fényezéssel (fehér volt). Akkori Honda ára volt 190e + ÁFA, fényezve...
Ja, ezt leszámítva 1-1-ben felment
Amúgy a lengyel replika nem is úgy néz ki, meg csak bő szélvédő ragasztóval lehet felrakni, nincs más mód.
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
-
Integra
titán
válasz xcbiker #27801 üzenetére
fú, jó kérdés...
sosem láttam ilyet, az optikai dolgok adottak, amire lemez alatti módosításokról emlékszem, talán hátsó futóműnél reszelgettek, mintha pár mm-re szélesebb lenne, szilenteknél is lehet, hogy változott valami, ilyen apró kicsi dolgok rémlenek csak. meg ugye belül a műszerfalban voltak változások, a hifi okosabb lett, usb, etc... de műszakilag emlékeim szerint leginkább a futóműnél lehetett finomhangolás....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
anjani182
őstag
válasz xcbiker #27801 üzenetére
Más hűtőmaszk, belül sötétebb szürkével fújt műanyagok, USB csatlakozás, más üléskárpit, a lakkfekete műszerfalbetét eltűnt, új felnik, fehér hátsó index búra.
Belsőségekről nem tudok...ugyanolyan szar mindnek a kuplungja, ezt bizton mondom, ezen biztos nem javítottak
Forever and ever, let's make this last forever.
-
runner 125
nagyúr
válasz xcbiker #27882 üzenetére
H érted h mennyire karcálló? Nyilván ha nem erdőben fogod használi a fák között, szvsz egy cseppet sem lesz problémásabb, mint a gyári fényezés, sőt. A lakkréteg hiánya miatt a matricán pl. a hajszálkarcok eleve nem is látszódnak.
Létezik egyébként 100%-ban átlátszó fólia is, amit kifejezetten kőfelverődés, vagy extrém használat (terepjárás) ellen szoktak felkasírozni. Azt sem tartom elképzelhetetlennek, h a matricára utólag ragsztatsz ilyen átálátszó fóliát, ha ennyire biztsora akarsz menni, de szvsz a motorháztető, két lökhárító és a küszöbökön kívül másra nincs sok értelme felhúzatni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #27969 üzenetére
azóta sem vittelek, hogy halld a görénykettőt munka közben
én imádom a hangját most így ahogy van, fülig érő szájjal ülök be nap mint nap a kocsiba
hovatovább úgy is fülig érő hogy nem rugdosom el neki, még úgy is annyira élvezet hallgatni azt a muzsikátLife is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz xcbiker #28039 üzenetére
jah, de talán még egyszerűbb, ha fogja magát és vesz alá egy komplett dc2 fékrendszert csonkállványostul. ha gyári a tárcsa rajta és a betét, azért az elég fasza a korához képest is. pont ezért sem fogok baszakodni nagyobb fékkel, csere gyárira és kész. max veszek hozzá fémfékcsöveket majd.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #28039 üzenetére
többször megírtam hogy ezzel is nagyon szépen megálltam, sőőőőt, veszek olyan féktávot mint Pók a 282-vel, hát most a meleg és a tiprás eredménye lett a legyalult fékbetét
meglátom még mi lesz, kikalkulálom h mibe kerülne az upgrade, de azt már sztem csak jan-feb környékén, nincs most kedvem locsolni a pénzt minden hónapban ... most csak egy szett betét vétel lesz majd szeptemberben, azt viszlát
Life is too short to stay stock!
-
DeathAdder
veterán
válasz xcbiker #28032 üzenetére
Én is mikor hajtottam ufot (ráadásul az typer volt) feltűnt h mennyire fos a fék rajta
Nyomom, de semmit nem érzek, és minél nagyobb a sebesség ez annál inkább hatványozódott.
Oké az én fékeim után nem várhatom el h az is úgy fogjon, de hajtom gyakrabban többek között a haverom A3-asát, illetve van több autónk is, amelyeknél rendesen érezhető a fékhatás, hát az ufon ilyet nem éreztem.Amúgy valóban nem lehet elég jó féket tenni az autóra, múltkor is a guta ütött meg amikor egy tehén méretű kutya a sűrűből kiszaladt elém. Akkorát tapostam a fékbe, hogy kis híján lefulladt az autó, és így is centiken múlott a dolog. Ha gyári fékeim vannak (és vagy szar gumik) búcsút mondhattam volna a maszknak, és lökösnek stb..
Másik eset meg amikor a hülyegyerek lakott területen elkezdi húzatni és a fordulatmérőt figyeli, hogy pontosan a tiltás előtt váltson el, egy kicsit sem hagyva a motorban. A kettest padlózom és vágom be hármasba mire felnézek és egy fiat kombi éppen takarásból keresztben tolat fel az úttestre, de úgy hogy elkerülni sem bírom. Persze az 50-es tábla csak dísznek van fent nagyon haragudtam akkor magamra, de a fékek hálisten megint kihúztak a szarból, viszont tanultam az esetből. Nem hiába saját "kárán" tanul az ember, legalábbis én ilyen vagyok
Amúgy nálam ATE a nyerő betét, hogy kilógjak az ebc-sek sűrű táborából
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz xcbiker #28134 üzenetére
ja siettem, elírtam
nem sík utakon járok hegyekben főleg. most volt egy tatabánya martonvásár, tatabánya esztergom hosszabb út ebben. néha odalépkedek neki amikor bekóstolnak, de általában 80-90es nyugis nagypapás tempó
ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #28205 üzenetére
Lehet hogy rosszul ítélem meg, de szerintem annyiért elkótyavetyéled.
1.4Mért olyan vti-k vannak fent amik évről évre visszajönnek, ugyanúgy 1.4Mért.
Na nem is mennek el, de szerintem a tiedre ráugranak, ha nem az lesz, hogy
'ha lenne pénzem már mennék érte'.
Úgy hirdetném fel mint a fehér intit ami most fent van, 2M az ára, ha valaki megfizeti akkor
lehet beszélni a tulajdonos váltásról. Teljesen jó szöveg.
Annyi pénzed, energiád van benne,.... külföldi fórumokon mennyiért mennek az ilyen kategóriájú gépek,
nézted már?!Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
válasz xcbiker #28224 üzenetére
a porfestéssel az a bajom, hogy hőkezeli a felnit, ugye kisütik, a kemencében ráég az egész.
és ezáltal megváltozhat a felni anyagszerkezete. a honda gyárilag fényezii a felnijeit, nem porfesti. de nem tudom, hogy hol az igazság... :-/[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Robotporszívók
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honda topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Google Chrome
- Stellar Blade
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Óra topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs