- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Hong Kong is bezáratja az ingyen kriptopénzes Worldcoint
it Minden működését le kell állítsa a Worldcoin Hong Kongban a hatóság utasítása alapján – a személyes adatok és a magánszféra kapcsán felmerült aggályok miatt.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #42141 üzenetére
Nyereg 24e hátra, amugy a mestered rosszul tudja
Nekem hibátlan lett mind a négy hátsó 2 autón.
Kipucolás után polírozzák a falat, hibátlan lett.
Kéziféked jó?nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #42154 üzenetére
Van, 19e a nyereg, 5e a tartó, plusz 3 csavar. Gyári felújított trw volt. Cseredarabos. Laci intezte crxrol.
Vti es accord.
Accord 262es hatsoja volt 24e[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #42154 üzenetére
Szerintem annyira szétrohadt fékek, mint amilyen nekem volt sajnos, nemigen van senkinek. És a nyeregvasak körbe megrozsdáltak, a betétek hordozólemeze megrohadt, a zajfogó lemez elszublimált, a tárcsákról vasragon foszlott a rozsda...na ehhez képest a dugattyú működésében semi hiba nem volt. De a dugattyú nemhogy nem fényes, de erősen koszos és vékonyan rozsdás volt. Ennek ellenére vissza tudtuk hajtani, az uj betetekkel es tarcsakkal alapos tisztitas es zsirzas utan tokeletesen mukodik.
Ettol meg lehet szar a te dugattyud, de az sokkal strapabirobb elem, mint amilyen erzekenynek tunik.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Aladdin
senior tag
válasz DeathAdder #42244 üzenetére
Ez is az
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #42262 üzenetére
durva hogy gyári adatok szerint a 8gen 2.0 manuál nagyobbat lép mint a 2.4 automata
-
runner 125
nagyúr
válasz DeathAdder #42262 üzenetére
Ez az, kicsit aggaszt is.
Kollégám átvenné a Volvo-t jó áron, ezért ugrottam rá az ATS-re, de bármilyen tesztet néztem, mindenhol kihangsúlyozták, h nem túl dinamikus, főleg alsó tartományban és legalább cserébe fogyaszt is bőséggel. Gyári adatok városi fogyira 12 litert adnak meg, ami tükrözi a valóságot, s problémám sem lenne vele, ha mellé a számokból fakadó dinamika társulna...Az IS250-eket fél éve nézem, nincs jó vétel normális keretek között.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Aladdin
senior tag
válasz DeathAdder #42263 üzenetére
Csaloka. Egy manualis valtosat el tudsz rugni, az akkor megindul, de sok mulik a valtason. Az automata az elso par metert nem teszi meg furgen, de utana mar megindul, es a valtast sem tudod elbaszni
-
Aladdin
senior tag
válasz DeathAdder #42267 üzenetére
En is szerettem regen, ma mar herotot kapnek tole.
Meg vezetes kozben enni mennyivel egyszerubb
Elkenyelmesedtem, megoregedtem. Ennyi -
demars
addikt
válasz DeathAdder #47093 üzenetére
Ha jól kalkukáltam pont nyár végén, ősszel lesz esedékes a csere nálam. Szerintem én is váltok ebbe az irányba
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Qru
MODERÁTOR
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #47187 üzenetére
Vagy az is lehet - kezdetű gondolat a jó irány..
Ezek a mai gumik kb ugy vannak legyártva mint az autók a kornyezetvédelmi tesztprogrammal.
Rohadt jók úgy 1 évig, halkak, teljesítenek, de a 3. Évtől már vasig kopnak és hangosra kemenyednek. Nekem a szuperkiraly premiumcontact5 mar a 3. evben bugott, most meg mar bubog. Igaz, csutakra is kopott...Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #47190 üzenetére
Nekem két garnitúra nyári szett is elbúgósodott az egy téli mellett. Pedig kb. azonos távokat futottak. Egyszerűen a téliek kevésbé öregedő keverékek. Én is mindig csapágyra tippeltem a nyáriaknál aztán felkerült a téli, és elcsendesedett.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #47215 üzenetére
Hát ugye a csalósdízeleknél rámentek arra, hogy csak 20 perc a mérés időtartama, tehát addig kell jól teljesíteni. A gumisok meg rámentek arra, hogy az adac de a legtöbb másik teszt is kb. 1-2 nap alatt, max 1 hétig csinál teszteket. Az alatt majdnem mindent lehet vizsgálni, kivéve kopást és öregedést. Lehetne, hogy csinálnak egy szintetikus gyorsított öregedési tesztet, hogy mondjuk koncentrált UV-fénynek és ózonnak teszik ki adott ideig, 1-2 hétig, de az nem is mindig adna jó eredményt, meg idő és hely és energiaigényesebb lenne, mint a sima dinamikus tesztek.
Tehát a gumigyárak azt mondják, hogy ok, a tesztek lefutnak mondjuk jellemzően max. 5-6 hónaposnál nem öregebb gumikkal, a tesztek alatt öregszik mondjuk 2 hónapnyit, azaz a guminak ki kell bírnia ráhagyással 12 hónapot öregedés, keményedés nélkül. Ezt tehát tudják is, de többet nem kell. Az már úgyis csak a fogyasztónál derül ki, de ott meg olyan bizonythatatlan, hogy nem kell vele foglalkozniuk. A használat módja, hőmérséklet, páratartalom, uv- és ózonmennyiség, stb. Bármelyik pontba bele tudnának kötni, így az ember elhallgatja 1 vagy 2 évig a búgást bubogást, majd lecseréli.
És ez márkától, prémiumságtól, mindentől független. Autógyártók közül se csak a VW volt benne, csak mondjuk náluk csattant nagyot.Én már így is kalkulálok, hogy max.4 évente gumicsere, ha tetszik, ha nem. Mondjuk a Conti el is kopott, szóval a búgás mellett meg is ette magát, most a Dunlopról ugyanilyen erős kopást írnak, tehát 4 évnél tovább ezzel se tervezek. A Bridgestone nem kopott csak minimálisan, de felkeményedett és hangos lett. Viszont 82-ből megúsztam a 4 db-ot. Ennyi még belefér.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #47215 üzenetére
Yoko ilyen, Toyom még faxa, tegnap próbáltam le satuval nagy sebességről. 2013-as gumi Bootól németből.
Ötödik évét kezdte meg.
Yokohama advan puhább, gyorsabban elöregedik. Én 120-ért szereztem anno.Vagy t1-r vagy r1r lenne a kövi jövőre.
A télim Michelin alphin 4 7 éves, most kezdett el keményedni még csak, jövőre ugyanez alphin 5-ös lesz, nagyon tuti.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #47270 üzenetére
A harmadik szezont kezdem a 4 évszakos gumival, nekem még nem búg szerencsére.
mod:
tboldi: Honnan rendelted végül? Lassan nekem is aktuális lesz, a gumis azt mondta még kb 4k km-t kibír... de már néha hallani vélem a kopásjelzőt.
Solidaudio:
demars: Nekem is lassan jön az évfordulóm, kíváncsi leszek az új árakra...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #47402 üzenetére
Marha drágák ezek az "okos" lámpák. Öregem járt úgy, hogy este letette a kocsit reggelre szakszerűen kibontották a kocsiból két első kanyarkövetős bixenon lámpát a tolvajok. Darabja 240k-ba kerül...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-cobra-
aktív tag
válasz DeathAdder #47460 üzenetére
Köszi az infót. Esetleg tudok Kecskeméten precíz Hondás szerelőt aki a szelephézagot meg tudná nézni. Ha más nincs, akkor muszáj leszek a Csernákhoz vinni.
-
Peetmeli
csendes tag
válasz DeathAdder #47493 üzenetére
Köszönöm a választ!
Olajcsere előtt nem lehetett hallani ezt a hangot, vagy annyira halk volt hogy nem volt feltűnő. A csere utáni első indításkor viszont rögtön feltűnt, hogy nincs valami rendben ( a kocsi mellett állva elég hangos). Igen, olvastam, hogy a nyelestengely csapágy tönkre szokott menni, és mivel nem volt semmi fura hang a váltóból, azért is döntöttem a váltóolaj cseréje mellett, hátha meg tudom hosszabbítani az alkatrész élettartamát.
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #47769 üzenetére
Ez minden kocsinál rozsdás. Ne kenj rá semmi szart. Vagy lepucolod és fújsz rá valami vékony réteget, vagy csiszolod picit, mint én. Nem kell izommal, épp hogy csak körbe "törlöm" a smirgli papírral. Annyi elég neki. Kap egy pici zsírt aztán simán le jön legközelebb.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #47769 üzenetére
Az egyszerűen a féktárcsának az a része, ami belül a kerékagy-tárcsára fekszik fel, rá pedig a felni megfelelő belső fele.
A legtöbb átlagos féktárcsa anyaga sima vagy kevésbé sima acélöntvény, de nem rozsdamentes. Egyes alkatrészgyártók pl. már gyárilag lefestik a tárcsát, így az a kritikus pontokon kevésbé hajlamos a rozsdásodásra. Nekem pl. az EBC ilyen, festett. Az alvázvédős sztori kapcsán lekaptuk a bal elsőt, és alatta mocskos volt ugyan kicsit, mivel az acélfelni nem teljes felületen fekszik fel mint az alu, de nem volt rozsdás. Mondanom se kell, hogy az utolsó csavar lazításával együtt már billent is le magától a kerék.Szóval kétféle megoldás van, az egyik, hogy minden kerékcserekor a felület megtisztítása után vékonyan nagyon semleges zsírral, vagy akár olajjal megkeni az ember, vagy szerez olyan normális minőségű fújható festéket, ami csak nagyon vékony réteget ad, és azzal lefújja miután alaposan lemaszkolta a többi részt. Megfolyás ellen érdemes inkább le is szerelni tárcsát. Arra viszont ügyelni kell, hogy a kész felület egyenletes és sík legyen, mert ha utána nem jól fekszik fel a felni, akkor ütni fog a kerék.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #47779 üzenetére
Amiről beszéltünk az nem a fék tárcsa! Az a keréktárcsa része . Azon szorul meg a felni (én legalább is erre gondoltam).
De való igaz, hogy a fék tárcsa külső része is csúnyán korrodál.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #47786 üzenetére
Amit itt látsz, az nagyrészt a féktárcsa, kivéve a közepét, mert a középső, a síkból kilógó gyűrű alakú perem a rögzítőcsavarral a közepén, az már a kerékagy ami kilátszik a féktárcsa közepén átütve.
De ahogy látom az előző linkem nem működik,tehát ez a kerékagy, amiből a kerék levételekor a féktárcsa takarásából csak a közepe látszik ki, meg a tőcsavarok. Felszerelt kerékkel minde nami kilátszik, az a féktárcsa része. A kerék vagyis a felni közepe pedig szorosan illeszkedik a kerékagy középső peremére, vagyis ez a perem pozícionálja egyrészt a féktárcsát is felszereléskor, meg a felnit is. A felni közepének erre a kerékagy-peremre kell felfeküdnie, és a fentiek alapján erre is szokott rárohadni (tudniillik ez a perem sem korrózióálló, ahogy az egész kreékagy sem)
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #47786 üzenetére
Na amit BlacKSouL linkelt lent harmadik képet ott a középső rozsdás rész a hunyó. Arra rohad rá a felni (hiszen azon ül fel, mikor felteszed) . Annak a külső részét kell picit csiszolni és bekenni.
Amit te írtál az a tárcsa része igen, az is csúnya és látszik is.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Jaffa75
őstag
válasz DeathAdder #47836 üzenetére
esetleg a féltengely? Lehet az is...
-
Dudi08
tag
válasz DeathAdder #47854 üzenetére
Elméletileg ha még nem használt, akkor az egy éves gumi tulajdonságai megegyeznek a frissen gyártott gumiéval.
Nekem is 0916-os DOT számút sikerült venni, aminek nem igazán örültem, de jobb mint az 5 éves használtak. -
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #47863 üzenetére
Az a durva, hogy a sokkal öregebb gumik is elmennek. Most adtam el a Jazz gyári kerekét ami 11 éves volt...
#nincsbennetarcsi
-
Fkris
őstag
válasz DeathAdder #47836 üzenetére
Megprobáltam, 3-3200es fordulatról indultam el, szépen kipörgött.
Szóval csak nagyobb nyomatékot kell az abroncsra küldeni, és "megadja" magát.
Ez viszonylag megnyugtat, hogy azért elég jól tapad, nem egy felkeményedett hulladék, pedig már jo 4-5 éves(2013as vásárlás, még Overdose-tol)!
Dunlop Sport Bluresponserol van szó, a mintázat mélysége meg még bőven jó.Elégedett vagyok a Dunloppal, ha úgy van, a következő is az lesz.
Más:
Sportlégszűrőt érdemes a hagyományos helyére tenni?
Nem tervezek a motortérbe semmit sem átalakítani, bálnapöcs, etc. Hanem a gyári helyére egy sportot bedobni.
Vagy a gyári ház eleve "korlátozó tényező" lehet, és ha csak egy másik fajta filtert teszek bele, akkor az félmunka?Ezt mondjuk nemhiszem, csak értenek az áramlástani fejlesztéshez, hogy optimális legyen a motor levegőellátása...
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #47889 üzenetére
Kockázat nélkül mondhatod nyugodtan. Ha a motortérből szívja a meleg levegőt akkor csökkenni fog a teljesítmény.
"A veszteségek nélküli levegőszívás mellett szintén előnyökkel jár, ha hidegebb levegő beszívását segítjük elő megfelelő szívócső elvezetéssel, motorunk légszűrőháza előtt. Nagyságrendileg minden egyes 5 Celsius fokos beszívott levegő hőmérséklet csökkentés, egy százaléknyi teljesítmény növekedést segít elő. Zsúfoltabb motorterű autókban - manapság melyik nem ilyen -, nem ritka a 70-80 fokos hőmérséklet a motorháztető alatt, így még 35 Celsius fokos kánikulában is érezhető teljesítmény növekedést okoz a kinti levegő közvetlenebb beírányítása a légszűrőházba." - [link]
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #47889 üzenetére
Illetve Általános szívósor design című bekezdés
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #47892 üzenetére
Igen, Zoli is berakatta a TypeS-be, igaz neki írtak is hozzá pár lovat.
Vissza térve a gumis felvetésedre:
Igen, mindig röhögök itt a városban is rohangászó Linglong gumis Q7/X6 verdákon.
#nincsbennetarcsi
-
Fkris
őstag
válasz DeathAdder #47889 üzenetére
Csak egy sima KN betétre gondoltam, semmi extrára.
Dirketszürö az nagyon boyracer magában, előbb veszek valami jobb gumit abból a pénzből(mármint az árát az eleve gumira költendő pénz mellé tenném), mintsem csak a légszűrőre locsoljam.Köszi a választ,linkeket mindenkinek! Ma is megvan a tanulás része
[ Szerkesztve ]
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #48690 üzenetére
A sárga még amellett abban is jobb, hogy ha mondjuk pályán kell fékezni erőset, aztán meg megint többször akár 0-ig, akkor a végén is ugyanúgy fog fogni, mint az első rálépésnél.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #48690 üzenetére
Zöld az kb gyári szint. De jobb a hőtűrése 650 fok.
Sárga az 900 fokot bír! Sokkal jobb!Viszont van egy új fejlesztés. Kék ndx. Az is jó állítólag.
Tárcsát kinyírja.
Tg vagy blade tárcsa.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #48692 üzenetére
Igen, elöl-hátul sárga, és BSD Blade tárcsák.
Az a furcsa helyzet volt nálam, hogy a gyári első betétek kb. 60-70%-osak maradtak 120ezer km után is, a hátsók mondjuk 20-30-ra koptak, ezért ilyen körülmények között számottevő fékpor egyáltalán nem volt. Sőt gyakorlatilag egyáltalán nem volt fékporos a felni. Hiszen nem is kopott a betét. Az Ebc-k ehhez képest látványosan porosabbak, de így igazi viszonyítási alapom nincs. Szerintem egyébként ránézésre nem sokkal porosabb, mint bármelyik másik utcai autóé. Legalábbis nekem úgy tűnik. Az első 1000-2000 km-en volt ez jellemzőbb, azóta alábbhagyott. De leglább kopik a betét, és minimálisan a tárcsa is.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
z123456789
addikt
válasz DeathAdder #48709 üzenetére
Neked nem más volt az avatarod véletlenül?
Na nem is ez a lényeg, hanem, hogy hülyegyerek a haverod, aki győri. Akkor te is környékbeli vagy? Mert már írlak is be a GYMS listámba. -
nagyúr
válasz DeathAdder #48709 üzenetére
En is tobbszor gondolkodtam mar fek upgraden, foleg palyazasnal jonne jol, mert ez a szar gyari 2-3 izmosabb fekezes utan eleg gyatran fog nemetbe menet tunt fel, fullra rakva, 5 fovel, 150-rol lassitva parat hamar elment a fekero. Csak hat nincs szivem lecserelni a tarcsakat, alig van valla, nem is ertem, elvileg ez meg a gyari es mar 178k km van benne.
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #48709 üzenetére
A legtöbb Hondán alulméretezett fék van. Gyenge, de legalább hamar fárad. Ezeknél az autóknál hatványozottan érezni egy kimagaslóan jó fékbetét áldásos hatásait. Vannak viszont autók, amit gyárilag is megfelelően méretezett fékkel szerelnek, amik blokkolásgátló nélkül autópályatempónál is képesek állóra fékezni még a terhelt elsőtengelyen lévő kerekeket is. Ott tudod mit érsz el közúton egy ilyen betéttel? Semmit. Hát ezért. Hogy a Honda miért nem képes évtizedek óta megfelelő féket társítani az adott autóhoz az rejtély.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
czundermák
aktív tag
válasz DeathAdder #55335 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm!
Ezzel is közelebb, csere megoldotta a gondokat?CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
-
nagyúr
válasz DeathAdder #58284 üzenetére
Meg se ismertelek ezzel az avatarral neked megvan még az ep3?
-
nagyúr
válasz DeathAdder #58295 üzenetére
Jól hangzik
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #58534 üzenetére
T1r és r1r 3-4 év után elkeményedik, plusz sokkal merevebb, zajosabb gumi.
Ad08r meg két év után. Hidegen nulla!
Ps4 plusz alpin télitől várok 5 év hibátlan tapadást.Nekem a t1r 5 évesen esőben és szárazon is hulla volt már. Folyamatosan dolgozott az abs...
Alig kopott valamit.Ps4 merev sportos gumi, amit nem dobál a sávváltás, nem alulkormányzott vele az accord sem!
A téli is nagyon jó, pedig abból nem is a sport verziót vettem, csak a könnyített A0 verziót.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #58845 üzenetére
Nem a 0w20 olajtól kokszosodik, ebben biztos vagyok. De még mindig jobban hiszem hogy a hülye japánok úgy tervezik a motort, hogy a megadott olaj legyen az ideális, mint azt, hogy ha 10w40et locsolnak bele attól viszont örökéletű lesz.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
válasz DeathAdder #58941 üzenetére
Van ilyen is.
[kép] -
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #59015 üzenetére
Nagy hidegben tud keveredni az olaj meg a benzin az 1.5t-nél (az 1.0t-nél nincs gond). Emiatt voltak/vannak visszahívások. 2019-től javítva lett a dolog.
mod:
Itt egy jó cikk róla: [link]
Nem lett túltolva itt sem a topikban pont azért, mert itt nincs annyira hideg (itthon nincs is rá visszahívás).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Dudee
senior tag
válasz DeathAdder #59044 üzenetére
no, ez egyre jobb!
Nem találok már ennél szürkébb színt, de ha életvezetési tanácsokat keresek, akkor nem feltétlen egy technikai topikban kezdem.
De akkor sem, ha a viselkedéstan érdekel. De ez pont itt volt az asztalom szélén, úgyhogy azt gondoltam zárásnak jó poén lesz.a többieknek köszi a konstruktív hsz-eket!
[ Szerkesztve ]
-
sugarforce
őstag
válasz DeathAdder #59044 üzenetére
Lehet komolyan gondoltad, amit irtal, de en jot mosolyogtam rajta.
-
sugarforce
őstag
válasz DeathAdder #59061 üzenetére
Ha Te ezt minositesnek erzed, lelked rajta. Amig nem olvasol el par kutatast a temaban es ilyen kategorikus kijelenteseket teszel, nem sok ertelme van cafolni barmit is.
Reszemrol zartam. -
uriember
aktív tag
válasz DeathAdder #59474 üzenetére
Megnézted alaposan? Nem újak...
Értem, hogy gőzgép, de mi hajtsa?
-
hhenry
őstag
válasz DeathAdder #59474 üzenetére
Valóban nem újjak így is 50-60?
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs