Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandi18
tag
válasz
BlacKSouL #48106 üzenetére
Nagyon köszi a választ
Yellow-t és bordázott tárcsát nem szeretnék venni, viszont a green és a sima tárcsa lesz akkor a nyerő
Másik kérdés, fékfolyadék. Kaptam ajánlatot szakszervíztől a cserére és dot4-es shell-t rakta bele. Ez mennyire számít jónak ?
8gen 2008 ufo FK
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BlacKSouL #48068 üzenetére
Állítsd arányba az esős meg a száraz napok számát.
Ha nagyon esik vissza kell venni a tempóból és akkor egy nem esőgumival is túl lehet élni hidd el... Többeknek sikerült már.mod:
Mi folyik itt Gyöngyösön???
Azon már az esőgumi sem segít...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Bandi18
tag
válasz
BlacKSouL #48125 üzenetére
Hát a tárcsán minimális váll van még ezt a betétet plusz a következőt kiszolgálná azt mondta Imi.
Én csak attól félek hogy ha a hátsót nem piszkálom most, akkor az elöl megnövekedett fékerő miatt elemelkedik a hátulja fékezéskor, és nem lehet majd irányítani hanem szitálni kezd, ami nem túl jó...
Jártam már így egy régebbi kocsival, hátulja elemelkedet aztán már csak az árok fogott meg. mondjuk abba nem volt menetstab, meg ABS és 20 éves volt
Azért a hezitáls mert az EBC és a gyári szett szinte koppra ugyanannyi árban ezzel a combo-val, csak ugye az EBC-re 2.5 hetet kell várni és lassan rendelnem kell mert az első betét már lassan cicereg.
[ Szerkesztve ]
-
martillo
tag
válasz
BlacKSouL #48147 üzenetére
Koszi mindekettotoknek az infot, Jaffa75 es BlacKSouL!
Az a plussz liter nem is olyan veszes, tobbet is el tudtam volna kepzelni.Nekem az eddigi fogyi rendre 6,2 - 6,8 kozott mozgott, februar vege ota van nalam a kocsi es kb 7000 km az eddigi tapasztalat. Es tankolasonkent nullazom a BC-t, szoval olyan 600km-es resztavokon vannak ezek az ertekek, de 6,4 a modusz a sorban.
"Nem lehet, hogy valami rejtett indításgátló, vagy az volt valamikor?"
Akar az is lehet, nem tudom... Kiprobalni eddig nem mertem, hatha vmi mas is kell a visszakapcsolashoz amit meg nem talaltam meg, ha inditasgatlo :-) -
-
Ispy
veterán
válasz
BlacKSouL #48161 üzenetére
Szóval a jó választás az ezüst, azért is van minden márkában belőle. Ja, nem mellesleg nekem is az van.
Az előző padlizsán lila volt, soha többet sötét autót, pedig ezek a black edition civic-ek nagyon vagányul tudnak kinézni.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
martillo
tag
válasz
BlacKSouL #48263 üzenetére
wow, koszi mindenkinek a sok valaszt!
Ezt a kupak alatti szintellenorzot lattam, van is, de eddig nem huzogattam, azt hittem csak rogziti a kupakot, nehogy beessen a motorterbe, de akkor majd legkozelebb mar hasznalom rendeltetes szeruen.Tarto:
Lehet megprobalok egy szellozoracsost akkor en is... Bar eddig nem szimpatizaltam veluk, de tegnap jott meg a harmadik telefontarto es azzal sem jutok dulore... Talan akkor majd ezzel!Koszonet!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BlacKSouL #48349 üzenetére
Igen ők azokhoz a modellekhez csinálnak féket ahol az kelendő. Mondjuk egy kisbuszra sztem nem nagyon lenne igény a TG tárcsára...
Meg ugye nem is olcsó. Én néztem az Imprezámra a gyári helyett EBC-t. Hát amikor megláttam az árakat nagyon gyorsan bezártam a böngészőt.
#nincsbennetarcsi
-
martillo
tag
válasz
BlacKSouL #48147 üzenetére
"Egyébként a korábbi években nekem a téli fogyasztás a keményebbre fújt keskenyebb kerekekkel kb. 5,9-6,1 volt BC szerint, a nyári pedig a szélesebb nyárigumikkal 5,7-5,9, és értelemszerűen télen nem ment a klíma, a nyáriban meg benne volt, ezért én beérem ennyivel, hogy nyáron a klíma ellenére is kevesebbet fogyaszt "
Ezek BC szerinti adatok vagy valos?
Ma elso mar-mar klimas szakasz utan a BC 6.2-re 6.91 volt valos. Bar ez pesti vezetesre vonatkozik, nem tudom Neked mik a parameterek...Tankolasnal eszrevettem, hogy nem eg a bal hatsom...
Mennyire macera ezt cserelni? (lehet trivialis a kerdes, de meg csak meg sem neztem, mert sotet volt mar...) -
-
JoolsNOS
veterán
válasz
BlacKSouL #48627 üzenetére
A boltban futottam bele mikor keresgéltem a takarítószerek között ( a ragacs még mindig az autómon van amivel le volt ragasztva a betört aablak
) 2 félét is találtam, mindegyikre az volt írva, hogy klímának bekapcsolva kell lennie. Meg a neten az összes videóban így tesznek.
Amúgy én is a lecsapódást elkerülve valamikor este, hajnalban gondoltam megcsinálni.
Remélhetőleg olyan anyagok vannak benne ami nem károsít semmit. MAx egy drágább verziót veszek pl Prevent.
Illetve ahogy írtam, nem büdös a klíma, csak úgy kipróbálnám.
Bár most rákeresve az ózonos se sokkal drágább, de azért az már kerül annyiba, hogy "csakúgy" kipróbáljam.I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
DeathAdder
veterán
válasz
BlacKSouL #48695 üzenetére
Ahha akkor neked BSD tárcsával együtt van a négy
én is pont ezt a sárga+bsd -t nézegettem, ezek szerint a porolás sem kritikus.
Viszont nem tudom kell-e, mert van hús bőven a betéteken, a tárcsák meg tényleg váll nélküliek, és elég jól is harapnak, csak hát utóbbi időbe nyekereg kicsit
Ha veszek akkor sárgát veszek, és tárcsát is akkor már.
Bandi18 - haver "hülyegyerek autóján" 0 km járatás volt a sárga betétekkel, és valami legolcsóbb utolsó utángyártott tárcsa van rajta.
De hogy mekkorát fékez az az autó így is már az első alkalomtól az valami hihetetlen, ahhoz képest amilyen volt, pedig csak elöl van neki sárga. Nem ég és föld, hanem mennyország és pokol ami különbség van a gyárihoz képest.Nagyon kíváncsi vagyok meddig fogják bírni a tárcsák, de egyelőre hihetetlen de bírják
Mondjuk azt azért nem értem hogy lehet venni ilyen betéteket szinte bárhol, legális is, mégis szutykokkal szerelik fel a legtöbb autót gyárilag, hol ott állítólag a biztonság a legfontosabb
[ Szerkesztve ]
-
Kobe
veterán
válasz
BlacKSouL #48711 üzenetére
En eddig csak terhelesnel vettem eszre, uresben nem. A csorompoles akkor a legszembetunobb ha mozog a kocsi - pl csusztatottat sokszor szoktam hasznalni a garazsban a finom tolatasokhoz eloremenetelekhez, na ott az auto hangja alapbol visszaverodik a teremben,erosebb felengedesnel mintha onfazekat vernenek a fakanallal
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BlacKSouL #48763 üzenetére
Átszellőztetem én is a páralecsapatót minden használt után és most így 3 év után azért kezd szaga lenni de csak kaikapcsolás után. Szóval lassan nekem is érik az újabb ózonozás újra.
Mondjuk amúgy is olajat kell cserélnem a klímában mert még a gyári van benne.. Ha meg már megyek a klímáshoz akkor egy füst alatt meglesz a kettő.
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
válasz
BlacKSouL #48763 üzenetére
Igen, igen, én is úgy gondolom, hogy ráfért már egy ilyen tisztítás.
Amúgy ritkán használom a klímát, rendszerint csak munkatársaim miatt, ők meg amint kiszállnak, már kapcsolom is ki, és ablak le, aztán onnan még simán megyek 10 percet hazáig. Szóval akkor én ezt tudatosság nélkül, de jól csináltam.Eszem ágában sincs taposni, ahogy a leírás mondja, úgy fogom csinálni.
Pár 100 km-ig óvatosan, aztán erőteljesebben, majd megcsinálom az 5x-i terheléses fékezést.
-
tboldi
nagyúr
válasz
BlacKSouL #48776 üzenetére
Ez a gyári javítófesték, és nálam is jellemzően kavicsnyomok, illetve egyéb használatból eredő pici sérülések vannak.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
BlacKSouL #48779 üzenetére
Szerencsére egyik helyen sem rozsdás, de tetszik ez a drótkefés megoldás.
Egyébként az enyém is körömlakk-ecsetes, az a "dudor" a tetején a felesleg ledolgozására van, legalábbis a leírás szerint.Valamikor késő du. fogok nekiállni szerintem, amikor már nem égek szénné az udvaron.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
BlacKSouL #48916 üzenetére
"8gen esetén pl. ez a kesztyűtartó mögött a pollenszűrő kivétele után szabaddá váló nyílás."
Kiegészítésképpen; a fenti módszer a sedan 8gennél érvényes, a hatchbacknek kicsit máshol, a középkonzol alján van pollenszűrő, a jobb első lábtérből lehet hozzáférni. De hasonló könnyedséggel hozzáférhető a "lyuk".
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz
BlacKSouL #48916 üzenetére
Már múltkor agyaltam rajta, szerintem simán megérné befektetni egy ózongenerátorba
Én hétvégén "bombáztam" az enyémet, még nem érzem ismét a klíma szagot, talán lesz időm és tudom vinni újra töltetni és tisztíttatni.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Winner_hun
félisten
válasz
BlacKSouL #48901 üzenetére
Nekem holnapután kerül fel, tegnap szedtem le a régieket. Valamilyen 3M-es volt rajta, 3 rétegben jött le. SkyFol NT Pro 70 kerül majd rá. Remélem csütörtökön bekerül az új első szélvédő is a helyére - ezt nem is akarták elvállalni de mondtam hogy csere lesz, előre rárakhatják - így már nem volt gond. Lámpákat is le szeretném fóliáztatni, ma lecsiszoltam az egyiket, polírpasztát viszont holnap szereznem kell, az nincs. Kicsit jobb lett.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
demars
addikt
válasz
BlacKSouL #48920 üzenetére
5 klímás kocsi van a szűkebb baráti körben és a családban. Szerintem nekünk is megérné. Minden esetre megkérdezem a környéken ajánlott szakit mennyiért tisztítaná ki meg, hogy szétszedéses pucolást csinál e? Ö klíma javítással, töltéssel foglalkozik, bízom benne, hogy ha nem is teljes darabokra szedéssel de pici bontással vállalja. Utána a rendszeres ózonos tisztítás már mehetne itthon.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
martillo
tag
válasz
BlacKSouL #48948 üzenetére
Koszi mindenkinek a valaszokat/tippeket!
Akkor marad a szembe szomszed autoszerelore az olajcsere isGondoltam ezt jo gazda modjara majd en megcsinalom, ha nem nagy macera (mint az elozo kocsinal volt) de akkor megsem.
Alatet helyett nem egyszerubb mar egy "komplett" uj leereszto csavar?
Fek:
Betetek biztos cseresek lesznek hatul, mert kezdik sugni, hogy lejart az ido. De akkor mar mennek az elsok is szerintem. Tarcsa meg nem vallas szerintem, de majd egy szaki megmondja.
Mivel februar ota van nalam a kocsi nem igazan tudom a pontos eloeletet, a szervizkonyv 120k-ig volt vezetve, az valos is a szervizadatbazis alapjan, de kesobbrol nem tudok semmi biztosat, csak amit en csinaltattam mar. -
orbitalion
tag
válasz
BlacKSouL #49273 üzenetére
Fura lenne, ha 14éve minden motorom esetében üzemanyaggal pótlódott volna az olaj.
Nyílván fogy, de ha nem változik meg az olaj viszkozitása, akkor minimálisnak kellene legyen. Olajtól függően tudtam fogyasztást is produkálni ugyanabban a motorban, írtam is, ezért azt állítom, hogy 1liter 10k alatt jó motornál az olajat minősíti negatívan. Hogy vannak olyan motorok, amik eszik az olajat? Igen, hallottam ilyenről, de az szerintem nem egy jól sikerült konstrukció és nem lehet etalonként beállítani.Utolsó szakasz pedig "nincsen". Egy jó olaj elvileg 50ezret is kibír jelentős viszkozitás változás nélkül, olvass utána, vannak mérések...
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
-
orbitalion
tag
válasz
BlacKSouL #49284 üzenetére
A Civicnél azonos motornál évjárattól függően más olajat ajánlottak. A régebbiekhez 5W40-et, a 2010-esekhez 0W30-at és 5W40-et is! Itt nem arról van szó, hogy a motort áttervezték. Lehet, hogy valahol a kisbetűsöknél ott volt, hogy a 0W30-at milyen égtályra ajánlják...
Természetes, hogy a W30-asra tervezett motorba azt kell önteni, de ezek a pálfordulások érdekesek. Mert ha rájöttek, hogy inkább 0W30, akkor miért van mellette az 5W40. Vagy ez jó, vagy a másik, mindkettő ellentmondás. Persze, ha kicsit csipeget belőle, meg amúgy sem lehet kimutatni a káros hatását az alacsonyabb viszkozitásnak, akkor az nem lehet gond, csak legyen aki veszi a sokkal drágább olajakat! Nem vagyok egy nagy összeesküvés rajongó, de ezt simán el tudom képzelni, mert nem látok benne más logikát.
Mint ahogy a hideg indítás káros hatásait sem lehet kimutatni. A mai motorok úgy tűnik attól függetlenül mennek 3-400ezret, hogy boldog-boldogtalan önt mindenféle olajat az autójába.
Egyet tudok, az Accord kapott hideget-meleget tőlem, még is úgy ment 18éves korában, mint hatévesen. 10W40 MOL olajat tettem bele végig, nem ette. Hibátlan volt mikor eladtam, pedig gondolom sokan felhördülnek, hogy MOL olaj! Eneos, Castrol, Mobil1 stb. jól csengő olajak lila ködbe viszik a vásárlót. A mérések szerint meg minimum olyan jók, mint a MOL arany sorozata és nem fordítva. Még is ha MOL olajat tenne valaki a V-Tec-be (a bele valót), nem érezné magát jól, nem merné elmondani a haveroknak. Fura világ ez...
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok, amiről mindenki tudja, hogy nem lehet megoldani. Aztán jön valaki, aki erről nem tud, és megoldja. A.E. Civic 2.2 ctdi mk8
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra