- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Macrodroid
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mozgásban a The Smurfs: Dreams
gp Az új játék a tervek szerint október végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
ph A 135,58 dolláros záró árral a cég elérte a 3335 milliárd dolláros kapitalizációt, átvéve a vezetést a Microsofttól.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ispy
veterán
válasz hülyegyerek #46660 üzenetére
Hát nekem meg pont fordítva
Hátul azok a kamu légbeömlök, minek?
Szerintem a 9g tájperrr,
Mondjuk 9g tulajként nem is mondhatnék mást
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
Ispy
veterán
válasz hülyegyerek #46667 üzenetére
Igen, a szép fogalma erősen szubjektív.
Fél éve van meg a vas, de mindig találok még rajta egy-egy olyan részletet, amit még nem fedeztem fel előtte.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #46699 üzenetére
Ahha, köszi. Ebből a szelephézag, gyertya kilőve, megvoltak 80k után kicsivel. Benyaszűrő és váltóolaj lenne. De kb. 110nél úgyis elmegy másnak (adja az ég).
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
martillo
tag
válasz hülyegyerek #46699 üzenetére
Igy van, ha ezeket nem kellett vmiert korabban mar megcsinalni, akkor 120k-nal aktualis.
Amugy 100-nal a sima 20-as kisszerviz van elvileg, olaj, olajszuro, legszuro, pollenszuro.
En legalabis igy tudom, de javitsatok, ha tevedek. -
nagyúr
válasz hülyegyerek #47141 üzenetére
Imi szerint ez User error ami akár igaz is lehet. Nem állítom hogy a kézi váltó nagymestere lennék. Ettől függetlenül kéne 2 hétre cserélnem valakivel és kiderülne.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Jaffa75
őstag
válasz hülyegyerek #47145 üzenetére
Ami szintén érdekes, hogy ugyanígy megvan a fogyikülönbség az FD (4d) és az FK közt!
Ugyanaz a moci, váltó, áttétel... a tömegben meg ekkora eltérés nincs! Vélhetően a karakterisztika más! Tse töltess rá egy FD progit!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hülyegyerek #47141 üzenetére
Hiába a sorozatgyártás meg precíz megmunkálás azért még mindíg van egy elég nagy szórás a motorok között. Ez vonatkozik a teljesítményre és fogyira is.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz hülyegyerek #47195 üzenetére
Megnézem.
-
tboldi
nagyúr
válasz hülyegyerek #47257 üzenetére
, láttam az oldalukon.
Szerintem tölteni nem kell, mert tökéletesen működik, szaga sincs, csupán csak egy tisztítást szeretnék elővigyázatosságból. Szerintem majd teszek egy próbát az óvári céggel, náluk 5k az ózonos tisztítás.
[ Szerkesztve ]
-
-cobra-
aktív tag
válasz hülyegyerek #47309 üzenetére
Ezt a nívópálca milyen szintjénél írja ki? Ha minimumra megy le, vagy az alá, esetleg el sem éri a pálcát?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hülyegyerek #47394 üzenetére
Nekik azért más a szempontrendszerük meg a viszonyítási alapjuk. A sok apró ámde annál bosszantóbb típushibától eltekintve - amit folyamatosan javítgattak ugye - a nem túl jó összeszerelésen át az alul vérszegény felül meg hangos motor hurka nekik. Ők nem a buszváltós 1,4-es Civicből meg az 1,2-es Jazz-ből ültek át hanem pl TSI-ből ahol 2500-nál már nyomatékcsúcs van amiből átülve egy ványadt csigának érződik a sima 1,8 szívó. Főleg a G9-ben amit aztán tényleg szó szerint kiheréltek az Euro norma miatt.
Bár mondjuk azt én sem értem, hogy a pakolhatóság miért fáj nekik... Formailag oké nem annyira szép mint egy lapos autó de sokkal használhatóbb. Már pedig nem dísztárgyként kéne értékelniük, az átlagember akiknek szól(na) a cikk azok eszközként tekintenek rá nem pedig szoborként...
#nincsbennetarcsi
-
Bibby
addikt
válasz hülyegyerek #47394 üzenetére
Ugyanez jutott eszembe, sőt már az előző civic tesztnél is írtam.
Ami eddig tök jó volt, pl a pakolhatóság, az most már szar, meg csak törpe pálma szállításra jó...persze.
Vessük már össze az ufo civicet a kortárs golfokkal focusokkal megane, mazda3... 1,6 szívó motorok, alig 350 liter csomagtér, nulla variálhatóság. Én megtettem amikor ezt vettem.
Szánalmasak, tényleg. Náluk az autó vagy legyen egy lefosott 20 éves rozsdahalom, mer' abban még van tűz meg báj, vagy legújabb agyonextrázott 10 milliós.Ελευθερια η θανατος
-
Bibby
addikt
válasz hülyegyerek #47404 üzenetére
Ma direkt megnéztem a parkolóban is (meg itt is), az ufo civic az alacsonyabb kompakt autók közé tartozik. Mazda3, golf, mind magasabbak. Újságot író úr biztos mx5-höz meg opel speedsterhez mérte.
Ελευθερια η θανατος
-
BlacKSouL
addikt
válasz hülyegyerek #47414 üzenetére
Az oldalsó sárga szélességjelzőről vagy minek hívják, meg a típusjelölésről (Si) és az "egyes piacokon" megjegyzésből úgy tűnik nekem, hogy ez ámerikai kiváltság lesz. A csóró európaiaknak, a hűtlen piacnak marad a wartburi motor.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz hülyegyerek #47462 üzenetére
Na szép. Hogy lehet így elszúrni az alkatrész rendelést?
Kár, hogy Imi Pesten nyomja, nekem túl messze van
De ha nagyobb beavatkozás kellene, szerintem így is megérné elvinni hozzá a kocsit.
Örüljetek pöstiek...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Fkris
őstag
válasz hülyegyerek #47462 üzenetére
Nekem balra húzott a kormány, meg kopogott a jobb oldali felfüggesztésben valami, megnézte.
Nézegette, hümmögött, majd nagy Heuréka, le is hívott az aknába:
Mi a különbség a két a két külső kormányösszekötőgömbfej között.
Hát mint kiderült, a jobboldali egy EK civicé volt, ezzel +3 centit hozzáadva a jobb oldalhoz, majd ehez állítottak futóművet.Nem is meglepő, hogy húzott a kormány valamiért.
Jó gedvás volt alul a kocsi, a télvíz miatt, mégis kiszúrta.
Ekkor döntöttem el, hogy hiába jönnék ki olcsóbban ezresekkel a sarki szervízben, megéri azt a plusz pénzt ez a szintű felkészültség és szakértelem.Sőt."...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
demars
addikt
válasz hülyegyerek #47470 üzenetére
Mikroszálas törlő kendő jó oda, az nem karcol. Ablak tisztítót használhatsz, az se bántja.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Horel77
tag
válasz hülyegyerek #47470 üzenetére
Én múltkor pucoltam le puha ronggyal és LCD képernyőtisztítóval, az nekem bevált.
-
demars
addikt
válasz hülyegyerek #47473 üzenetére
Papír törlő?
Hogy karcolja össze a mikro szálas? Nem kell izommal rányomni, az úgy se piszkos, mocskos.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BigBlackDog
veterán
válasz hülyegyerek #47668 üzenetére
Ugyan nem válasz a kérdésedre, de a lámpasötétítés mire jó (gondolnám, hogy "offroad" autóra kellene)? Csak kinézet szempontjából szeretnéd? Szerintem mondjuk fóliás ilyennel is foglalkozik?
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz hülyegyerek #47901 üzenetére
Az enyémben FD7 -255-nél lett cserélve a kuplung!
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #47901 üzenetére
Nekem az ES4-ben 175k km van és még gyári a kuplung.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hülyegyerek #50308 üzenetére
Jaja kollegamnak is van, teljesen ok a Kia.
BlackSouL: Ugyes.
Elem is futott ki oz felfele menet a Matraba, szerencsere a Jazz-el voltam igy meg tudtam allni mert lassan mentem. Azzal ha akarnek se tudnek gyorsan menni mondjuk.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
demars
addikt
válasz hülyegyerek #50515 üzenetére
Nyilván mindenki azt vesz amit akar, amit a tárcája megenged. Viszont ha valaki afelől érdeklődik, hogy melyik a jobb, nem biztos, hogy középkategóriás gumit keres.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BigBlackDog
veterán
válasz hülyegyerek #50607 üzenetére
Többiek nem tudom mikor érnek rá, de nekem 13.30-tól kb. 16-ig tartó intervallumban lenne jó. Eddig a csipkeház mögötti parkoló szokott megjelölve lenni, mint helyszín.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz hülyegyerek #50642 üzenetére
Megúsznám a sötétben való pályázást, így legkésőbb 16 körül indulnék haza. Neked mikor lenne jó? Nyugi, a Civic nálam is tiszta kosz, csak éppen kívülről.
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz hülyegyerek #50645 üzenetére
Nekem az első Hondám volt... de nem az utolsó, sajnos meg kell várnom, míg a 10-es eléri a 3-4 éves kort. Akkor jöhet egy 1.5T
-
Bandi18
tag
válasz hülyegyerek #50652 üzenetére
Azért a 3500-at nagyon könnyű elérni és tartósan felette tartani főleg autópályán. 140-es óra szerinti tempónál már 4000-et forog.
De az tény hogy ha városban van sokat haszálva, akkor 2-es fokozat felett 2500-3000 között elváltva 2000 köré esik vissza a fordulat, és ott már el lehet csorogni, de 2000-ről intenzíven nem szabad gyorsítani, inkább 2500, 3000-től.
Ha pl autópályára kell felhajtni, vagy főúton becsatlakozni, én azért e szoktam tolni 5500-ig, ahol elvileg még csak a vtec nyit.
Sum: városban ne kettőben 3500-as fordulaton menj
-
Ispy
veterán
válasz hülyegyerek #50832 üzenetére
Hát ez elég szomorú, eddig sem volt népautó a honda, jó lenne, ha kicsit észbe kapnának.
Egyébként én is ezt akartam először venni, de aztán a feleségemre is gondolva, inkább a civic lett.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
Ispy
veterán
válasz hülyegyerek #50838 üzenetére
Hát én is bajban lennék, ha most kéne autót vennem, nem biztos, hogy honda lenne....
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
hdanesz
senior tag
válasz hülyegyerek #50840 üzenetére
Focus-t próbáltam, a térdem a középkonzolt támasztotta. Mazda 3, Hyundai i30 --> ezeket nem éreztem szűknek. A CH-R egy bunker lőrésekkel. A Ceed-et nem próbáltam. Én a Civic-ben bőven elférek 185 centivel...bár UFO-ban csak egyszer ültem így nem sok összehasonlítási alapom van.
-
Ispy
veterán
válasz hülyegyerek #50840 üzenetére
Nekem az volt a mákom, hogy előtte egy 99-es accordot használtam 1x évig, és a civic meg pont akkora méretekkel rendelkezik kívül-belül, szóval semmi sem változott ebből a szempontból.
Amikor az "A" Omegából átültem az a accordba, na azt megéreztem.
[ Szerkesztve ]
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
demars
addikt
válasz hülyegyerek #50965 üzenetére
Attól félek az idei telet enyém se fogja bírni. Már tavaly is küszködött a nagy hidegben. Banner van benne, már nem gyári. Ezzel vettem, ha jól emlékszem akkor volt 2 éves, szóval sokat nem várok már tőle.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hülyegyerek #50965 üzenetére
Nálam is kibírt 9 évet a gyári és még akkor is indított csak már nem rizikóztam be a 10. telet vele. Mit vettél helyette?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hülyegyerek #50975 üzenetére
Jól választottál. Rocket jó, ők a gyári beszállítói a KIA/Hyundai párosnak. Nekem a Jazz-ben és az Imprezában is ilyen van, nincs gond velük. Korszerű Ca-Ca technológiás akksik.
#nincsbennetarcsi
-
szabonagyur
félisten
válasz hülyegyerek #51766 üzenetére
Persze, hogy nem jelent azért írtam hogy talán jelent. Sőt megnéztem amik tutira gyári Honda szerviz pecsétek sem egyszerűek mivel egyben van a szalon Lexus, Toyota és Honda meg nem tudom milyen szervizzel és a nevéből már nem lehet kimenni sem.
-
tboldi
nagyúr
válasz hülyegyerek #51805 üzenetére
Lehet, hogy ki van fakulva a fényezés.
Nálam pontosan olyan színű a javítás, mint az autó. -
tboldi
nagyúr
válasz hülyegyerek #51809 üzenetére
A másik topikban olvastam, hogy nyáron el akarod adni, de egy polírozással valószínűleg tudnál rajta javítani.
-
Aladdin
senior tag
válasz hülyegyerek #51862 üzenetére
Nem, nem en vagyok. De amennyiben nem tojassas a labam alatt megyek orszaguton, akkor is boven 6 alatt marad. Tavaly elotti Olaszorszag szamolt 6.2-bol megvolt tempomat 140-nel, ahol lehetett...
-
tboldi
nagyúr
válasz hülyegyerek #52243 üzenetére
Napfénytetőt sajnos csak automatával ad a Suzuki, az meg nekem nem kell, egyébként örülnék a panorámának. Én GLX-et szeretnék, a 4WD tényleg nem kell, ezt a konkrét példányt csak a HD képek miatt raktam be. Meg amúgy is indigókéket választanék, nem cégesautós fehéret.
Nekem is jobban tetszik a Civic, de az S-Cross mellett szól, hogy maradna még kb. 1,5-2 millió tartalékom.szerk.: Vagy ezt itt.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz hülyegyerek #52245 üzenetére
Ha már új autó, akkor turbósat szeretnék. Ezért esik ki a HR-V is, pedig amúgy nem rossz.
De az S-Cross sem olyan magas, pár centivel magasabb csak a Jazz-nél.
[link] - kicsit csalóka, mert az enyém 3 centivel lejjebb van a gyárinál.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz hülyegyerek #52247 üzenetére
Negyed órát autópályáztam a képen szereplővel (ami amúgy Sza_Sa fórumtársé), én nem éreztem, hogy különösebben instabil lenne, de nyilván ilyen rövid idő alatt nem lehet messzemenő következtetéseket levonni.
Qru: Én is így vagyok ezzel. Még az új Swift Sportra lennék kíváncsi.
[ Szerkesztve ]
-
Bandi18
tag
válasz hülyegyerek #52379 üzenetére
Ertem. A masik az olaj mert eddig 5w40-el futott, es most valtottam
-
i-sti
senior tag
-
i-sti
senior tag
válasz hülyegyerek #52408 üzenetére
[https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Fit#Second_Generation_GE_Series_(2009%E2%80%932014)]
[https://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_i30#Second_generation_(GD;_2012%E2%80%932017)]
Innen szedtem a képeket.
Sajnos a Jazznél valóban hiányos.Novum Forum Siculorum
-
Peterhappy
őstag
válasz hülyegyerek #52408 üzenetére
Én ITT szoktam nézelődni, az alapján Jazz (My 05) vs. i30: 999 kg vs. 1168 kg
[ Szerkesztve ]
-
postasbeci
csendes tag
válasz hülyegyerek #52478 üzenetére
Hát nemtudom hahun 12 db van most fent (2008-asoktól nézve) és ez a második legolcsóbb.
Plusz ha azt nézem mégis csak márkakereskedésből lenne, ahol gondolom megbírják mutatni az előéletét, meg van ott szerviz is ahol annyira szerintem meg is emelnék hogy alá tudjak nézni meg a futóműveket megnézzem.A gyengeséget egy rendesebb próbaútból megtudnám ítélni.
A hátsóülés üléslapja meg nálam a két év alatt talán kétszer volt felcsukva a jazzben.Továbbra is az érdekelne leginkább alkatrész keresőkbe melyik civicnél érdemes keresgetni?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hülyegyerek #52492 üzenetére
A turbós nagyon sokat tud enni ha taposod (laboros mérés alapján persze meg jó keveset). Nekünk volt 1.8 tsi meg 2.5i is és a turbós többet evett. Persze az alacsony fordulatszám tartományban jobban is ment a turbó miatt.
mod:
pg77: Szőnyegre a carcarpit2000-et ajánlom, többen rendeltünk már innen és pontosan passzoló jó minőségű szőnyeget árulnak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz hülyegyerek #52695 üzenetére
Csak hogy Japan Racingből nincs méret, a legkisebb is túl széles.
Pedig a JR11 tetszene.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- PlayStation 5
- Milyen okostelefont vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- ASUS RT-N66U és RT-AC66U
- ZEN.com
- MIUI / HyperOS topik
- További aktív témák...