- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Mobil flották
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Végre Steamre tart a Sins of a Solar Empire II
gp A nyár folyamán véget ér az Epic Games Store exkluzivitása és a Valve rendszerében is megjelenik a teljes kiadás.
-
Beúszott az új Black Shark GS3 Kínába
ma A Xiaomi márkája robosztus órának kinéző csomagolásban kínál olcsón aktivitáskövetőt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TexT-BoY
addikt
haverom te mröl regélsz?
mikori vti-d van?
OBD2es?
akkor nézzükcsak
OBD2-OBD1 Wire kb 20.000
OBD1 P28 ECU kb. 25.000
modositás : 40.000
pécsre menni pestről: 10.000ez igy 95.000
Milyen mugent akarsz? Viszed ki japánba a géped?
de ha régebbi akkor a wire nem kell....
Amugy én nemlazaoltást szánok, csak szeretnélek segiteni, amugy rendelekezünk tuningolt verdával. B20A9 @ 170lo (felett bőven de kérdés mennyivel)
[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
TexT-BoY
addikt
válasz Integra #3652 üzenetére
igazat megvalva én Csokiékat sajnálom, hogy a sok csipphuszár felhivja őket hogy vti lesz-e 200lo 40.000-é?
Minden esetre probálok segiteni a kollegának, ha van rá igénye leirom ujra azt is hogy miből áll egy ilyen tuning és mi hol tartunk.
imho xcbiker kuuurvajó a fokolókerék, mindenkileszopta magát aki látta és a skunk2 is ugyan ez 55.000-ért.
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
TexT-BoY
addikt
válasz Integra #3655 üzenetére
hozzá segitett minket poton áron egy pár Onsoku fokoló krékhez (neked is ugyan ez kell majd)
Most fogunk vissza menni csokihoz, az uj leömlövel , rendszerrel, szivó rendszerrel, mindennel.
Ha minden összejön meglehet LE-re az inti is.[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
TexT-BoY
addikt
hmhm
persze csak ne hurrogj le200le?sok az 180 max 190
nézzük a bevásrló listád:
levegő rendszer
kipufogó rendszer
vezérmütengelyek
fokolókerekekés amit az elöbb irtam:
P28ECU
OBD2 -->1 átalakitóha mindennel megvagy lebattyogsz Pécsre a Csokihoz, és kiderül hány lojjerő.
Szerintem nézz körbe CRX forumon, nem vagyok otthon civic vti tuningba. De arra számítanod kell hogy eléggé kivan élezve, drága hozzányulni.
Illetve amit tudnod kell egy jo tuningról hogy az a te motordhoz készül, alap eleme egy speciális szonda és egy kipfogoba szerelhető mérő cucc... ezek arra szolgálnak hogy az AFR-ed nézni lehessen, és a megfelelő térképen a max üzemanyagot add a vasnak.
az üzemanyagot 2 féle képpen baszhatják el (de pécsen nem fogják)
-Túl sok anyagot kap--> lemoshatja a dugókrol az olajat és kopáshoz vezet, emelett többet eszik, és kormol
-Túl kevés anyagot kap--> a dugó teteje átég.NA elsőre ennyi, ha van konkrét kérdésed tedd fel nyugodtan.
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
qad
senior tag
válasz TexT-BoY #3659 üzenetére
Hát megmondom a frankót ezért akartam csak chippet. Fokolókerékkel, +üzemanyag nyomással, kipufógerendszerrel(ez mindenképpen le lesz cserélve), nagyobb porlasztócsúcsokkal, nagyobb tápszivattyúval én is kitudom hozni belőle a 200 lovat. De ne akarok hozzányúlni. Turbóval meg kovácsoltvas dugattyúkkal 250-300 le is megvan de nem akarom bontani. Ezért mondtam a chiptuningot.
[ Szerkesztve ]
-
qad
senior tag
Egyébként autószerelő vagyok szal ezekről van fogalmam. Egyébként a You Tubon több videó is van ezekről, ilyen-olyan turbós autókról(vti) ezért gondoltam hogy 1 ilyennek a vezérlő progiját kellene rátölteni, persze módosítva az enyémre(visszavenni)
[ Szerkesztve ]
-
TexT-BoY
addikt
hm Autó elektronika és autószerelő, összesen 3év plusz 4 alapozó (egyben éretségi)
Mi nem kötözködni szeretnénk veled ezt fogadd el.
Kérdezz, minthogy sületlenségeket irj.Nem kérdezte senki milyen korú vagy.
Örülünk ha magasabb korosztályhoz tartozol mert ezesetben könyebben szótértünk, remélem.[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
qad
senior tag
válasz TexT-BoY #3668 üzenetére
A lényeg az hogy elektronikával szeretnék belőle kihozni + 30- 40 lovat. Egyébként csak 50-esre átalakítva a rendszert 160-ról kb 165-170-re tolja fel a lovakat(- középdob és - katalizátor). Egyébként gondolkodtam 1 szabályzott kompresszoron(0.8 max), mert egyszerűbb mint a turbó és nem kell még dugattyúkat cserélnem(nem kell félnem attól hogy átég).
[ Szerkesztve ]
-
TexT-BoY
addikt
khm ujjabb fogalom zavar.
nemég át.
a kompresszió elfogja törni a főtengelyed.
Azér ke B16ba turbohoz lapos sőt mart dugó hogy a komp leessen.az átégést töblet üzemanyaggal kiküszöbölöd.
hát mester ha te mondod.
[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
qad
senior tag
válasz TexT-BoY #3672 üzenetére
Attól nem félek hogy a kompót eltöri a főtengelyem, eszembe sem jut annyi paripát tolni alá. Viszont kis nyomású levegővel 0.8 max (turbó-kompresszor) meglenne a kecske is meg a káposzta is. Ha viszont csak kompit teszek rá alig kell töblet tüzelőanyagot tolnom bele, mert a turbóval ellentétben nem fog a szívó oldali levegő is felhevülni. Persze ne is várjam tőle a világ nyolcadik csodáját sem.
[ Szerkesztve ]
-
qad
senior tag
Köszönök mindenféle felvilágosítás.
-
sai
aktív tag
-
takitaxi
csendes tag
Sziasztok!
'94es honda civichez keresek gyári könyöklőt, inkább használtat bontottat. Ilyen elvileg a Civic Coupehoz volt kapható. Ha van vkinek eladó vagy tudna esetleg szerezni kérem szoljon. day-walker@freemail.hu email cimre irjon legyen szíves. Köszönet előre is! Üdv
-
SaNyEe
aktív tag
A levegő sűrítése hevüléssel jár, ez van.Sűrítheted azt kompresszorral, vagy turbóval nagyjából mindegy. . .
Ahhoz, hogy 200 patád meglegyen aegy B16-al ahhoz ahogy integra is írta nem kis pénzmag kell. . . jobban kijössz egy gyárilag erősebbel, az mondjuk más téma, ha második játszós autónak lesz a kicsike, bár úgy is elgondolkodtató.
Ha feltöltősre meg akarjátok csinálni a kocsit akkor mindenképp meg kell(ene) bontani azt a motort. Vagy meg fogjátok miután először megadta magát.
Amit ajánlani tudnék, persze csak saját vélemény hogy hagyd meg szívónak, kapjon egy Rocket motorsport M25 tengelypárost(nagyon egyenletesen adja le a nyomatékot és nem veri szét a retainereket sem), fokolókereket egy jóval nagyobb pillangószelepet, bővítsétek fel a szívósor járatait, esetleg ITB, ha kifejezetten versenycélra kell. Szívó oldali tuninggal kellene kezdeni mert csak akkor köll a nagy kipuff, ha van többletgáz az égéstérben ami távozzon. persze ez is csak saját vélemény.
Ha tényleg autószerelő vagy akkor meg tudod, hogy kábé mibe van ez az egész móka és megéri-e neked. Miután ezekkel a módosításokkal megvoltál még mindig nem leszel 200 lóerőnél.
Ha turbózni szeretnél akkor nézz körül Carstylingon, van ott pár turbos Honda amit mostanra (sokadszori átépítésre) rendesen meg is csináltak. Ők is azt hitték amit te, hogy alacsony nyomással majd szépen elketyeg a gép. Olcsóbban kijössz, ha elsőre rendesen megcsinálod, vagy megcsináltatod!-- end of transmission --
-
takitaxi
csendes tag
nem kicsit ritka sajnos a könyöklő, de talán egyszer belefut az ember
-
-
DeadMeat
veterán
-
DeadMeat
veterán
válasz Integra #3692 üzenetére
Hát olyat szeretnék mint nálatok van,nem azért mert tetszik,hanem mert már elöfordult,hogy épp a busz mellett történt ez,és igen érzékenyen érintett a dolog.Kicsit esetleg lejjebb vinni a max fordulatot,és akkor úgy megoldani?Így vmivel biztonságosabb lenne nem?
(Azért kérdezlek titeket,mert a hondánál igy van tudtommal.Legalábbis a baráti körömben mindenkinek ilyen.)Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
aesir
veterán
válasz Integra #3689 üzenetére
Velem ma volt ilyen Téptem ki a Ringre reggel, tolt egy ideig, de aztán GPS 210-nél hátranéztem, már csak a lámpáit láttam a koromfelhő előtt Nem szoktam ilyesmit csinálni, mindig röhögök mikor mindenféle szarral kínlódva megelőz a panelproli aztán meg mutogat a gyerkének hogy "nézd, apa megelőzte a laposkocsit", még talán jót is tesz az önbecsülésének és végre feláll neki..., de a passatosok és egyéb fócvágenesek valahogy rendre keverik nálam a biztosítékot.
Van saját életem...
-
Integra
titán
az a legdurvább az egészben, hogy annyira azért nem volt legény, hogy hátralépjen 3 métert, hogy kiszálhassak... végülis 40 kilóval biztos nehezebb volt nálam, szóval félnie sem kellett volna, tudta ő magáról, hogy mekkora nagy zsíros disznó..
mindegy, az ilyet úgyis elviszi az infraktus egy napon...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TexT-BoY
addikt
válasz DeadMeat #3691 üzenetére
neked valami más problemótika van ott akkor ha tiltásnál nem kap dzsúúzt.
Amugy a redlinet oda és ugy teszed ahova akarod.
Mid van? efeleejtettem.Petie: fém fékcsövek, Nissin nyergek, ferodo betétek, brembó nikkelezett tárcsák (sosem rozdsásodik még msás után sem). Meg hátsó kerékagy csapágy. De semmi komoly
[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
DeadMeat
veterán
válasz TexT-BoY #3697 üzenetére
Fabia,nem honda Nincs ott semmi gond,ez ilyen.Tiltásnál nem tartja a fordulatot,hanem elejti visszaesik ~3000-et.. 6200-röl 3000 fölé valahova.Szépet ránt na az a lényeg.Gondolom ezt úgy éri el,hogy elveszi az adagolást.Eddig meg csak 2x-3x fordult elő,de mind elözésnél.. nem kellemes.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
veterán
válasz TexT-BoY #3697 üzenetére
semmi komoly
áá dehogyisinfo crx-fórumról.
ismerősömé a flix.hu, ahol a honda fórum is van és tegnap elszállt az egész szerver, minden másodlagos cuccal együtt. nem értik hogy mi történt, 10 év munkája ment kárba.
ezért nem megy most[ Szerkesztve ]
ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen