Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeathAdder

    veterán

    válasz zolynet #25411 üzenetére

    Nagyon hiányzik, igen jól értelmezed.

    Imádtam a vti-t minden hibájával együtt, így utólag nem mondom, hogy megbántam, de ha mégegyszer ott lennék nem cserélném el semmilyen ctr-re.
    Angolnak angol, bevallom tényleg semmi problémám nincs vele és még nem is volt, semmi az ég világon. A váltója egyedül amit belepakolnék a vti-be, sokkal rövidebb, pontosabb azt az egyet tényleg szeretem benne.

    Egyébként meg drágább rá/bele minden alkatrész, gondolok itt pl. a gyári gyertyákra, 17-es gumikra, a vezérléshez még nem kellett nyúlni hálistennek, és örülök, ha ez így is maradna :DDD
    Többet fogyaszt (jó kb. egy lityóval) alig megy jobban (csak úgy tűnik), nehezebb, kicsi a csomagtér, nagyobb köbcenti, nagyobb költségek. Ez már nem az a takarékos japán kis autó, alacsony ccm-vel, egyszerű kis szívó motorral, kis költségvetéssel. Meg ott a tudat, hogy egy tőlem kisebb gyári szívó 1.6-os, vagy 1.8-as megszorongatna, de még egy 1.5-ös turbós Colt CZT is. Oké, az 1.6 VTi-t megfogja, de egy 200 lovas sportkocsit nemmáááá :DDD
    Igazság szerint abszolút nem vagyok elájulva tőle, és amikor még megvolt a vti-m, egymás mellett parkolva ez egy nagy böhöm szarnak tűnt, semmi lapos japán sportosság, ami az 5,6 gen Civiceknél ott van.
    Ha 300 lovas lenne még azt mondanám rendben, bár azt még annyira se tudná szegény leadni, mert ezt a 200-at is alig tudja, de így nem hatott meg egyáltalán..

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák