Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz merqree #22999 üzenetére
Furcsa, hogy ezt írtad, mert én beszélgetek, te meg folyamatosan nem beszélgető hangnemben közölted a felháborodásaidat nekem, miközben én reggel csak segíteni akartam arra a kérdésedre, hogy nem látod, hogy hol van a csop. beszedés, mert nem látod lekönyvelve sem.
Megválaszoltam, hogy miért nem látod, te meg erre a bank "ellen", és ellenem indítottál egy kisebb "hadjáratot" ittAmúgy teljesen jól követtem, hogy mire mit írsz, és arra is reagáltam a fentieket, pluszban is a hsz-ben OFF-ban.
-
sifarr
senior tag
válasz merqree #22984 üzenetére
Csak pont azt nem látni, hogy teljesült-e vagy sem a beszedés. ...
Én csak erre reagáltam:
Könyvelni reggel "szokták", ami egyébként nem szokásjog kellene, hogy legyen, hanem szabályzott keretek között, nem "ész nélkül".
S próbáltam érvelni, hogy van logika az esti csopbeszedés teljesítésében is.Csak pont azt nem látni, hogy teljesült-e vagy sem a beszedés. ..
Ez viszont elfogadhatatlan hiba az Unicredit rendszerében!
A CIB-nél (esti teljesítés) amíg nem vonják le egy csopbeszedési számla összegét, addig látszik az előjegyzettek listájában. Ha bármely okból nem teljesült, akkor azonnal megjelenik a nem teljesültek listájában.
Azzal pedig nem tudok mit kezdeni, hogy az Unicreditnél a csopbeszedés összegét "zárolják", eltűnik a tétel az előjegyzésből, de nem jelenik meg lekönyveltként.
A csopbeszedés nem bankkártyás vásárlás, ahol van zárolás (bár a zárolt tételeknél meg kell jelennie). Ha egy csopbeszedés összegét beterhelik, akkor azonnal meg kell jelennie a könyvelt tételeknél. Ez biztosítja, hogy az ügyfél mindig pontos információt kapjon a számlája forgalmáról, tételesen megalapozott egyenlegéről.
Ha az Uni rendszere nem ilyen, akkor az nagyon nem jó. -
sifarr
senior tag
válasz merqree #23019 üzenetére
Ma feljelentem az Unicreditet az MNB-nél.
Ha már írsz (részletesen, indoklással, képernyőmentésekkel, stb.), miért nem teszteled le, mennyire ögyfélbarát az Unicredit?
Írj először nekik! Valamit válaszolniuk kell. Ha azt írják, hogy köszönjük az éeszrevételt, tudunk a problémáról, hamarosan javítjuk, kis türelmet kérünk, akkor OK.
Még az is lehet, hogy meghálálják a segítségedet. Mondjuk te "örökre" megkapod a számlakedvezményt.
Nekem két ilyen esetem is volt, eltérő eredménnyel.
A CIB-nél felfedeztem egy rendszerhibát (ügyfeleket nem érintette, de ügyféloldalról is látható volt), és jeleztem nekik. Ők ügyfélbarátian álltak a kérdéshez. Hálásak voltak, azonnal javították, és azóta nem fizetek a csomagomra számlavezetési díjat - "örökre".
A másik a Gránit volt. Nekik jeleztem, hogy a számlakivonaton szereplő bankot terhelő havi összes tranzakciós díj összege hibás, töredéke a jogszabályban előírt összegnek. Évek óta, minden hónapban, több számlán is ellenőrizhetően. Nekik is írtam, ők azt válaszolták, hogy náluk minden rendben van.
Pedig semmi értelme, életszerűtlen, hogy banki szinten jól számolják ki a tr illetéket, aztán a számlánként pedig újabb számolás történjen töredékösszegben. Szóval még az is lehet, hogy a Gránit egy fordított Tiborcz-adót fizet már evek óta.
Tehát tapasztalatom szerint jelentős a különbség a CIB és a Gránit között ügyfélbarátság területén.
Próbáld ki ezt az utat, hátha jól jársz! Ha nem jön be, az MNB még mindig ott van lehetőségként.[ Szerkesztve ]
-
tobias40
veterán
válasz merqree #23036 üzenetére
Bocs de nem értelek mit kínlódsz ezen.
Ha nem tetszik a szolgáltatásuk akkor tedd szóvá először náluk,ha nem kaptál kielégítő választ akkor lépjél tovább felsőbb fórumokra.
Amennyi időt itt eltöltöttél az egésszel annyi idő alatt már pontot tehettél volna az ügy végére.
Ha nem tetszik a szolgáltatásuk akkor hagyd ott őket és válasszál olyat aki megfelel az igényeidnek.Nem támadni akarlak de itt háborogsz egy fórumon napok óta,ahelyett hogy a bank-al közölnéd hogy xar az egész és ezért nem kérem a szolgáltatást és megyek tovább!
Sok sikert a megoldáshoz és a másik bank-hoz ahova mész.
És jó lenne ha leírnád hogy hova mentél és ott milyen feltételek vanna,miben jobb mint a z Unicredit és miben rosszabb.(webes felület,applikáció stb..)
Hasznos lenne sok ember számára aki olvassa a topic-t! -
addikt
válasz merqree #23356 üzenetére
köszi a választ!
a csop. besz. és rendszeres átutalás hiányát az app-ból én is sokszor írtam nekik. a leendő csop. besz-ek amúgy látszódnak az app-ban, régen a számlatörténetben, mostmár csak a pénzügyeim részen. a többi valóban hiányzik
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
axioma
veterán
válasz merqree #23350 üzenetére
unicredit neki nem jo, mobilapp nelkul dragabb.
Masreszt megtakaritasra - foleg most hogy van inflacio is - nem folyoszamlan kene parkoltatni. En Raiff + MAK kombinaciot javasolnek, bar teny, itt van ke'zi melo is [felrerakottbol havonta pmap vagy eppen melyik vasarolni]. Raiff es webkincstar is lehet ket hozzaferos, kivetel a kartya azt mindenki a sajatjat latja csak. -
pictigjis
senior tag
-
pictigjis
senior tag
válasz merqree #23424 üzenetére
igen, világos. kitartó vagyok, 12-szer próbáltam, de egy ilyen végtelen ciklusban ragadtam. beírom, rendben, a következő appos belépési kísérletnél meg jön a következő sms. feladtam, írtam egy szabad formátumú levelet a netbankból, kíváncsi vagyok, mennyi idő alatt válaszolnak
-
pictigjis
senior tag
válasz merqree #23424 üzenetére
telefonon amúgy azt mondták, elvileg már nem is szükséges a netbankos jóváhagyás, szóval az appban kéne feljönnie egy ablaknak a felhasználónév és jelszó beírása után, ahova be kéne írni az sms-ben érkező kódot. és az baj, ha ez nem jön fel... lehet, egy friss fejlesztés sikerült félre? mindenesetre azt kérték, emailt írjak az ebank@granitbank.hu-ra. tényleg jól kezdődik
-
RR-13
őstag
válasz merqree #23631 üzenetére
Egy másik, az új érdeklődőknek fontosabb képre cseréltem az összefoglaló tartalmát, és nem csak azon változtatás volt 2022. március 13-án!
Erről beszélhetsz, akkor nézzük is részletesen mi történt:
15591. Hsz. Itt a képernyőképednél írt megjegyzést, én nem is írtam az összefoglalóba akkor sem. (mutassam meg azt is?)
15593. Hsz.
15595. hsz.Itt csak képernyőmentésről volt szó, amit pontosan idézek:
A fentiekhez képest ez egy kicsit sarkítás volt:
"azt én írtam meg"
Esetleg meg tudod mutatni azt a hsz-t, amiben bármit is írtál, hogy mit írjak az összefoglaló szövegében a képedhez?A fentiekhez képest pont az ellenkezőjét kérted:
Most akkor én vagyok kicsinyes, vagy te túloztál
Egyébként jelezhetted volna korábban is, hogy hiányzik a képed, és fontosnak tartod, hogy ott legyen.
Nem világos számomra, hogy miért most jelezted 37 nappal később...[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz merqree #23693 üzenetére
Azért volt rá NAGY példa is, hogy nem igazán ügyfélbarátok a Gránitnál..., pl. hozzászólások törlése, kommunikáció hiánya, tájékoztatás folyamatos hiánya.
Aztán jött csak az új tulaj, de azóta meg lehet, hogy még több a baj igen.Én tényleg elnéző vagyok elég sokáig, de azért amit ma a telefonos ügyfélszolgálat művelt, az nálam eléggé kiverte a biztosítékot.
Példátlan a bankszektorban ez az ügyintézői viselkedés, és lekezelő hozzáállás, az utóbbi 10 évben hasonlót sem mert csinálni egyik bankos ügyintéző sem. (Telekom, és Vodafone ügyintéző igen)
Elfelejtik az ügyintézők, hogy ők nem saját nevükben járnak el, hanem a bankot képviselik, én meg magamat képviselem, így akár fel is húzhatom magam a telefonos beszélgetés alatt, de ők AKKOR SEM.Ki is kérem a hangfelvételt, hagy legyen munkájuk azzal is. próbálják ne elküldeni.
[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
-
RR-13
őstag
válasz merqree #23717 üzenetére
Pedig kihagyhattad volna.
Egyébként nekem elég jó volt ez hasonlítási alapnak..., nem gondoltam volna, hogy a Gránit ennyire amatőr egy társaság..., a többiről már nem is beszélek, leírtam éppen elég "jó" tulajdonságukat.A két bank köszönő viszonyban sincs egymással az UniCredit javára, és nem azért mert az UniCreditnek vannak fiókjai.
A fő különbség, hogy míg az UniCreditnél az alap dolgok zökkenőmentesen, és kb. egyből elérhetőek voltak (nem beszélve a 24 órás telefonos, elérhető ügyfélszolgálatról) , addig a Gránitnál kb. semmi sem működik egyből, magától, az ultra lassúságuk, és kényelmük miatt. -
RR-13
őstag
válasz merqree #23797 üzenetére
Ma reggel próbáltam a kezdeti PIN kódot módosítani, 3x sikertelenül, majd bemondta, hogy felfüggesztették a telebank szolgáltatásomat, írjak nekik, vagy menjek be. ( )
Tehát kezdhetem elölről a pin kérést...Tegnap már nem volt erőm ezzel is foglalkozni, de a fentieken felül sincsenek jó tapasztalataim a Gránittal, továbbra sem.
Teljesíteni szerettem volna tegnap a 3db vásárlási feltételt az ajánláshoz, az appban lévő Digital kártyával, amit digitalizáltam, majd beraktam GPay alá is.Elsőnek furcsa volt, hogy amikor digitalizáltam a Digital kártyát, akkor azt írta a végén:
"Az alapértelmezett kártyája nincs digitalizálva. A Gránit Pay funkció használatához digitalizálja kártyája Pay beállítások menüpontban."Nincs is ilyen menüpont az appban, és ezt az üzenetet akkor írta ki, amikor a digitalizálást elvégeztem...
Mindenesetre, mivel digitalizálva volt elmentem vásárolni vele...3db pár száz forintos terméket vettem volna, ugyanis fizetéskor az érintésnél a terminál a Gránit Pay-be digitalizált kártyára egyből kiírta, hogy a kártyát kéri, majd átváltottam a GPay-ben digitalizált kártyára, azt beolvasta, és a végén ott is a kártyát kérte. ( )
A pénztáros mondta, hogy kellene a kártya..., mondom az nekem is ugyanis nincsen még plasztik kártyám, vagyis úton van, ráadásul ez egy teljesen digitális kártya, másik száma is van, mint majd a plasztiknak lesz, ha megjött.
Ismét próbáltuk, és harmadszorra is, de ragaszkodott a kártya bedugáshoz a terminál, amit ő, és én sem értettem, mert telefonos fizetésnél nem szokta elkérni, mivel ez teljesen logikátlan.
Kérdezte, hogy sokat használtam mostanában? Mondom ez az első fizetésem lenne...Mivel nem sikerült egyik fizetés sem, ott hagytam mindent a boltban.
Visszamentem 1 órával később, közben próbáltam a bankot elérni, de nem vették fel a kártyaletiltásnál sem.Akkor már bevásároltam rendesen, de közben a gránit automatáját hallgattam, és már kérdezték a boltban, hogy sikerült megoldani? Mondtam, hogy azóta sem veszik fel...
Mentem fizetni ekkor már 4.061 Ft-ot, és egyből a GPay fizetéssel próbálkoztam, de ismét a kártyát kérte a terminál..., ezért kifizettem mással a vásárlást.
Mutatom a 4db elutasítás képét.
Jelenleg azt tudom mondani, hogy kb. semmi nem működik jól a Gránit rendszereiben, ami engem biztosan érint, írhatom az újabb levelet nekik.., és az első 4-re sem kaptam még választ 1 hete...
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz merqree #23804 üzenetére
Inkább "hibataláló" vagyok, és egyébként nem szeretnék az lenni (ez az ő dolguk is lenne), mert ez esetben, ez már rendkívül fárasztó, hogy napi kb. 2 órát foglalkozom teljesen feleslegesen a Gránittal, ha akarok, ha nem, és még mindig nincs tPIN-em, és kártyám, amivel fizetni is tudnék POS terminálon.
Félve tervezem, hogy emagon veszek valamiket 3x.., mi lesz, ha ott is kéri a kártyát, hogy dugjam be
-
RR-13
őstag
válasz merqree #23841 üzenetére
Most a Gránitnál leírt problémák szintje meg sem közelíti, azt a szintet, amit te felvezettél itt akkor!
Az a szolgáltatáson belüli egyedi igény "nem működése" volt.
Nem láttam egyetlen hsz-t sem arra vonatkozólag, hogy az UniCreditnél nem menne a kártyás POS fizetés, vagy nem lehetne elérni őket telefonon, vagy nem hívnak vissza, vagy nem működik a telebank azonosítás, de még azt sem, hogy nem szüntetik meg a számláját valakinek 2-3 hónap alatt sem, és nem veszik fel a hívását.Nálam az alapszolgáltatások nem működnek a Gránitnál.
Viszont a mostani hsz-ed szemben van ezzel a Hsz-eddel.
Be is fejeztem, mert úgy látom, hogy a saját tapasztalatok megosztását folyamatosan kiforgatják egyesek.
Tehát a CIB-et régen nem dicsérhettem, most az UniCreditet sem (pedig a NEGATÍVAT is leírtam, ami volt), mert az is baj, de ha a Gránitról leírom az összes negatív véleményt IS, azt sem lehet.Nem vagyok én szent, de ehhez nem is kell annak lenni, hogy a hibákat észleljük.
Az egyik banknál nincs szinte probléma a másiknál meg sok van, és ez ilyen egyszerű."Vagy az első megállapításodat szeretnéd esetleg revidiálni?"
Nem tudom mire gondoltál pontosan, de biztos, hogy ilyenről nincs szó.
Nem vártam volna erre kb.3 évet, hogy azt megtegyem, ha arról lenne szó.Nekem ez a sok tapasztalat nagyon jó mérce volt a többi bankhoz hasonlítás miatt.
A jövőben a saját tapasztalataim ellenére sem fogom a Gránitot itt szidni, de ajánlani sem. -
addikt
válasz merqree #23956 üzenetére
ez speciel gránit bajnok-nál is így van, csak akkor vonnak, ha nem teljesült a feltétel (de korábban még ebben is rugalmasak voltak, pl. mikor januári fuzimat már decemberben elküldte munkáltatóm, így januárban nem jött.)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
axioma
veterán
válasz merqree #24131 üzenetére
Igen, napelem, es nemtamogatott, mielott...
Ingyenes tolton kaphato negyed oraert hulyeseg lenne, es ha nem is lenne korlatozva, a tolton alldogalast beleszamolva jobb lenne BKV-val ingazni... bar teny hogy dragabb (pl. az elozo 30 napra 427km kb. 72kWh, normal aramdijjal <3000Ft auto fenntartasi ktg-ekkel egyutt is messze nem lesz annyi mint a majd 10e bud berlet + hev napi 500Ft).
bigdady, felfogokepesseg: sajnos van aki tenyleg nem latja at... nem jelenti azt hogy mindenki emiatt nem valt, de azt igen hogy hianyzik az oktatasbol pl. egy kondilista ertelmezese. -
axioma
veterán
válasz merqree #24140 üzenetére
Pont az autoban ulve jutott eszembe, hogy mennyire zsenialis is a bankkoltsegek vs. e-autoval ingyen tankolas hasonlat (nem en hoztam fel, en csak valaszoltam).
A napelembe 1x kellett beruhazni, utana sokaig (tovabb mint a megterules) "hozza" a penzt (csokkenti a kiadasokat). A bankszamla-kivalasztasba is igazabol 1x kell nagyot befektetni, mig atnezi az ember, utana max. ha valami nagyobb valtozas van akkor mar csak a diffre koncentralva egy keveset, es utana evekig elvezi a koltsegcsokkenest. Termeszetesen nagysagrendnyi (sot) kulonbseg van a ketto kozott, de az elv tok ugyanaz - csak a szamlavalasztasba nem toket, hanem (mashol mar nem eladhato) idot kell belefeccolni, a szorakozas terhere, igy ar/ertekben me'g jobb.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- YouTube
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Elfelejtettem a film címét
- EAFC 24
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kupon kunyeráló
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen