- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Érdekes ez a fizetési jóváhagyásos rendszer. Például az emagnál a rögzített kártyával simán kifizeti a rendszer a rendelést anélkül, hogy bármilyen eszközön is jóváhagyná az ember.
-
dptrsk
addikt
válasz kenyeres94 #21453 üzenetére
Revolut esetén nincs bankváltási folyamat.
-
Brandynew
őstag
válasz kenyeres94 #21453 üzenetére
Nincs bankváltási folyamat, online, a mobilappból tudod megnyitni a számládat a litván székhelyű Revolut Bank UAB-nál. Nincs költsége a számlanyitásnak, számlavezetésnek, átutalásoknak sem. Egyedül a Visa kártya postaköltségével (2 ezer Ft) kell számolnod. Persze vannak prémium szolgáltatásai, amelyek fizetősek (biztosítás, részvénykereskedés stb.).
Én már több, mint 2 éve elsődleges számlaként használom, a bérem ERSTE-re érkezik.
[ Szerkesztve ]
-
zsola400
aktív tag
válasz kenyeres94 #21453 üzenetére
Ha forint ki-be utalás is lenne Revolut nem igazán alkalmas erre mert nem adnak egyedi forint számlaszámot, egyéb esetben ajánlott, ingyenes számlavezetés, van benne ingyenes kp. felvétel, középárfolyam közelében a deviza váltás, egyedi €-os bankszámlát adnak.
-
Brandynew
őstag
válasz zsola400 #21456 üzenetére
Igen, de csak, hogy biztosan tiszta legyen mindenkinek: kiutalni ki tud, teljesen díjmentesen, beutalni is tudnak neki, de a közleményben meg kell adják az azonosítóját. Persze a saját külföldi számlájáról kártyás fizetéssel a legegyszerűbb beraknia pénzt a Revolut számlájára.
Egyetértek, hogyha eurót rakosgatna be valaki, arra biztosan a Revolut a legjobb a középárfolyamos átváltás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Brandynew
őstag
-
zsola400
aktív tag
válasz kenyeres94 #21458 üzenetére
Milyen forint utalások lennének, mert saját, rokonok számlájára menne az nem gond de közüzemi, állandó átutalás megbizásra nem jó.
Vagy a Revolut mellé nyithatnál pl. Unicredit számlát ez 3 évig ingyenes a 75e.ft havi utalást meg megoldod Revolut-ról.[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
válasz kenyeres94 #21458 üzenetére
Akkor viszont Gránit Bajnok, ingyen számlavezetés csak a kártyának van éves díja (valami 3ezer Ft), amivel fel tudod tölteni ingyen a Revolut-ot...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
dptrsk
addikt
válasz kenyeres94 #21458 üzenetére
Havonta maximum 2 részletben, összesen 150.000 forint díjmentes... ha tettél jogszabályi nyilatkozatot.
Ha ilyen igényeid vannak feltétel nélkül a Gránit Digitális/Sztár, ami szóba jöhet.
-
sifarr
senior tag
Azért az összefoglalóban leírtakat jó lenne figyelembe venni.
Lehet megoldásként a Revolutra utalni, de a kérdés kivesézése már a Revolut topicjába tartozna.
Nekem beleférne, ha ebben a topicban kitárgyalható lehetne az összes magyarországi bank (beleértve az OTP-t is), valamint mindazon fintech szolgáltatók, neobankok (Revolut, Wise, stb.), amelyekkel már leváltani lehet a honi bankszámlákat. De egyelőre még nem ez a szabály. -
RR-13
őstag
válasz Brandynew #21425 üzenetére
Tudod esetleg, hogy hol lehet a Recash-ban az automatikus kuponokat deaktiválni?
Mert azt írja ki lehet kapcsolni, de nem látok ilyen gombot.Valamint ma feljött egy ablak az appban az ajánlásra, de nem tudtam kitölteni az adatokat, majd eltűnt, és nem tudom honnan lehet előhozni azt..
Az ügyfélszolgálat ki van kapcsolva: +3630192-5295
És furcsa, hogy a Pennyben 2db azonos értékű vásárlásom volt egymást követően, de csak az egyiknek írták jóvá a 2%-át (egyelőre).
[ Szerkesztve ]
-
Brandynew
őstag
-
RR-13
őstag
válasz Brandynew #21475 üzenetére
Nem tudom lentebb görgetni, mert nem engedi oda görgetni az app.
Képernyőmentésnél látszódik, de ott nem tudok rábökni a csúszkára:Nekem csak ennyit mutat, ha legörgetek:
Hibás az alkalmazás ezen része is.
Az egyik jóváírás megtörtént már ma délben (függőként), de egyszerre könyvelték mindkettőt a bankban, ma délelőtt, tehát nem értem, hogy a másikat miért nem írták jóvá, akár a függő részhez is.
Írtam az appból nekik ma, de nem reagáltak még.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz zsola400 #21479 üzenetére
Köszi a tippet.
Amennyiben a szöveg, és kijelzőméret beállításnál egyel lentebb viszem a betű méretet, akkor látszódik a csúszka. De akkor meg kicsik a betűk nekem...
Megkérdeztem tőlük az ajánlóprogramot, hogy az most csak úgy hirtelen megjelenik azt kész? Mert sehol nem lehet elérni a felületet. Még jó, hogy készítettem képernyőmentést... jó ez a funkció elég sok esetben. -
RR-13
őstag
Köszi a tippeket.
Az alsó navigációs sáv kikapcsolása nálam láthatóvá tette a csúszkát igen, de nekem kell a navigáció is...
A teljes képernyős mód nem elérhető ebben az appban, így arra nem tudom állítani, nincs az alkalmazásbeállításban ez a funkció ennél az appnál.Viszont, ahogy fentebb írtam a betűméret egyel kisebbre állításával látszódik rendesen a csúszka is már.. de végleges megoldásnak nem lesz jó ez.
-
RR-13
őstag
válasz Brandynew #21477 üzenetére
Most feladtam nekik a leckét, mert elég sok a hiányosság még..., szerintem azért nem írták jóvá mindkét vásárlást, mert azt gondolták, hogy tévedésből kapták meg ugyanazt az összeget a banktól kétszer.
Sajnos a Tranzakciószámnál ugyanaz a szám van mindkettő vásárlásnál a könyvelés utáni adatoknál, de a megjegyzésben már más szám van, talán abból látják, hogy kettő vásárlás volt azonos végösszeggel. -
RR-13
őstag
válasz Brandynew #21488 üzenetére
Valóban gyorsan válaszoltak, de semmi érdemi választ nem kaptam egyik dologra sem, sőt
"Kérlek, nyisd meg a kupont és a felhasználási feltételek alján találod a deaktiváló gombot.
Az ajánlórendszerünk még fejlesztés alatt áll, tesztelés gyanánt volt kint az éles app-ben, de csak pár percig. Kérlek, jelezz vissza, ha még látod az alkalmazásban és jelzem a hibát az illetékesek felé!
Köszönjük megértésedet!"
Na nekem pont sikerült lekapnom a pár perc alatt... őket az érdekli, hogy ott van-e még
Arra nem is írtak, hogy miért nem írták jóvá a másik vásárlás utáni összeget.Persze nekik csak az a fontos, hogy jelezzem, ha látszik még az ajánló program rész
-
RR-13
őstag
válasz Brandynew #21490 üzenetére
Majdnem ingyen pénz, azért érdemes megemlíteni, hogy a min. 3000 Ft-os kiutalások után, 100 Ft-os kiutalási díjat vonnak le, ami így évente pl. minden második hónapos kiutalásnál 600 Ft, havi kiutalásnál évi 1.200 Ft, nem sok, de nem ingyenes.
Szerk.: 15:45-kor írták jóvá a másik vásárlás utáni összeget a levelem miatt, tehát maguktól nem írták volna jóvá, és valóban azt gondolták, hogy tévedésből kapták meg ugyanazt az összegű vásárlási tranzakciót 2x is. A bank megküldte nekik 1 perces különbséggel de a másodikat nem írták jóvá maguktól... ez elég érdekes, hogy felülbírálják a banki adatokat
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Brandynew #21492 üzenetére
"Akkor sincs díja, ha az általuk jóváírt 3000 Ft után levonnak 100 Ft-ot"
Tessék?Igen nem vagyok köteles, azért írtam 2 opciót is a kiutalás gyakoriságára...
És nem akarok utálni senkit, és semmit, csak nem szeretem az ilyen fejetlenséget... pár napja még dicsértem őket, akkor még azt gondoltam komolyabban figyelnek a dolgokra...
Megint írtak:
"Sajnos, a bankod a két vásárlást egy időponttal küldte le, ami a rendszer számára fizikailag képtelenség, ezért nem íródott jóvá a második cashback automatikusan. Ezt pótoltuk és jeleztük bankod felé a hibát."
Mi ebben a fizikai képtelenség
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Brandynew #21494 üzenetére
Szerintem az a jó, hogy én jeleztem nekik a hibát ugyanis a bank az elsőt 12:00-kor küldte meg nekik, a másikat 12:01-kor. Legalábbis ezt látom most. (egyszerűbb a másikra mutogatni)
Azóta már ismét írtak, hogy továbbítják, hogy valami hiba miatt nem lehet őket telefonon elérni.
-
harylmu
őstag
Sziasztok. A Kft-mnek szeretnék egy euro-s számlát (euróban fogom kapni a fizumat decembertől). (Transfer)Wise Business-t használ valaki ilyen célra itt? Van ennél jobb?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...