- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Arem
csendes tag
Sziasztok!
3490 Ft összeget vontak le két alkalommal 'Vásárlás kártyával' szöveggel a számlámról. Nem vagyok feliratkozva semmire, illetve nem vettem semmit ez idő alatt. Kedvezményezett mezőnél nem szerepel az OTP Direct-be senki. A közleményben szerepel az alábbi szöveg: "Google payment IE LTD".
Letiltottam a kártyát biztonság kedvéért és voltam bent a bankban is, de ott semmi okosat nem tudtak mondani. A kártyához és annak adataihoz csak én férek hozzá.Lenne valakinek valami tippje mi lehetett ez? Valakivel volt hasonló?
-
bopeti98
őstag
Ez Google fiókon keresztül történő vásárlás volt. Vagy valami alkalmazáson belül fizettél elő valamire, vagy valamilyen Google szolgáltatás, igazból több minden lehet.
A Google fiók beállításaiban kéne megnézni a vásárlási előzményeket, illetve az előfizetéseket.
Ha viszont itt sem látsz semmit akkor sajnos lehet visszaélés, és valahogy kikerültek a kártyaadataid. Mindenesetre jó döntés volt letiltani.[ Szerkesztve ]
-
Arem
csendes tag
Megoldódott közbe!
Eléggé élettelen volt a nő az OTP Bankba, szóval felhívtam a budapesti központot. Tettem panaszt stb, ott mondták, hogy ma nagyon sok bejelentés érkezett, mert valami hiba van a rendszerben. Anno 3490 Ft-ért vásároltam a Google Play-en, ugyan ennyit vonnak le naponta egy hiba miatt, szóval gondolom ha valaki 20 ezerért vásárolt legutoljára akkor annak annyit vonnak le naponta..
Gondolom majd megoldják a hibát és visszaküldik a pénzt. Vagy nem.Mindenesetre köszi mindenkinek
-
ACE-
addikt
Na, Puchner Élménybirtok Lovasszínház Aladdin előadásra Online fizetve (effektíve színházjegy) nem az ERSTE Max "Szórakozás"-ba tartozik... (hát csesszék meg)
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
ElektrikusDE
senior tag
Szia!
"Szórakozás:
Könyvesboltok, mozik, színházak, éttermek, gyorséttermek, pubok, jegyirodák, koncertjegyek""A Kastélyszálló mellett lévő Élménybirtok Magyarország első tematikus élményparkja."
Így sajnos nem tekintik szórakozásnak!
Pedig pl. a Vidámpark, az Állatkert is az.
Ui:
Nekem is mást jelent a "Szórakozás" mint amit az ERSTE annak definiál!
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
Blamazs
senior tag
Sziasztok!
Lányom most megy középiskolába és számlát kell nyitni neki. Tudom van otp junior. De 14 évesnek esetleg más bank is szóba jöhet? Gránit ügyfél vagyok de nem tudom, hogy náluk lehet e nyitni 14 évet betöltött gyerkőcnek. OTP-t ha nem kell annyira nem preferálnám. -
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok!
Ha valakivel közös számlát szeretnék úgy, hogy teljesen egyenlő jogosultságunk legyen, arra van ingyenes megoldás? Gondolok itt pl a Revolut és társaira. Revolutot szoktuk használni, 2 kártya van hozzá, de ugye az az én accom, párom nem tud belépni saját telefonján stb,stb. -
Handball94
aktív tag
válasz Palesztin994 #20063 üzenetére
Nekünk egy Gránit digitális számla van erre a célra.
Egyedül a kártyáknak volt díja, mivel csak vásárlásra használjuk, Most kártya elég kedvező hozzá. -
Blamazs
senior tag
válasz Handball94 #20064 üzenetére
Tehát akkor nyitható 14 évesnek is ilyen számla? Nem találtam a leírásban meg hogy korhoz van-e kötve.
-
Handball94
aktív tag
válasz Blamazs #20065 üzenetére
Erről nincs infóm, mert mi 18 éven felüliek vagyunk, de úgy gondolom nincs akadálya, csak valószínűsíthetőleg egy szülői hozzájárulás szükséges lesz hozzá, keresd a bankot, Westendben van fiókjuk személyesen, vagy teljesen online módon is nyitható náluk számla videóbankon.
-
Hintalow
senior tag
válasz Palesztin994 #20063 üzenetére
Egy időben voltak ténylegesen közös számlák némely banknál, de már nem tolják, sok volt velük a probléma.
Meghatalmazást a legtöbb számlához tudsz adni, és azon keresztül már saját netbanki hozzáférése is lehet a meghatalmazottnak (a fintecheknél nem tudom van e hasonló)Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
Palesztin994
aktív tag
válasz Handball94 #20064 üzenetére
És oda mindketten be tudtok lépni a saját telefonotokkal?
-
merqree
őstag
válasz Palesztin994 #20069 üzenetére
Ilyenkor mindkét felhasználó külön külön kap belépési nevet és jelszót.
-
-
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok! Megnyitottuk a Granitot, szerintem jó lesz, tényleg olcsó is. Köszi a tippet! :)
-
Handball94
aktív tag
válasz Palesztin994 #20073 üzenetére
Örülök, most láttam a kérdésed, igen, külön be tudunk lépni a telefonos alkalmazásba, illetve még a webbankba is ha minden igaz, de majd meglátjátok.
Mi arra használjuk hogy beutalunk rá és kártyásan fizetünk vele, így kb. csak az éves kártyadíj van mint költségelem. (Nálam kicsit ez több, mert ha sokat utazik az ember akkor a Gránit Platinum is jó deal lehet) -
#57018880
törölt tag
Sziasztok!
CIB bank lakossági alap számlára ( és Inspire kártya) van valakinek alternatív javaslata? Eddig többnyire elégedetten használtam, de 2021-re a mobil és internetbank használat kiszámíthatatlan lett , gyakorlatilag hol működik-hol nem. Az ember ilyenkor teljesen sötétben van, hiszen még egy egyenleg lekérdezése sem működik, az addig tökéletesen működő Auth kódokkal.
Alábbi oldalon lehet olvasgatni a Google Play véleményeket, erős negatív összkép; az auto/scriptelt válaszok is arra utalnak, hogy nem igazán érdekli őket, hogy fejlődjenek. Erre azért egy tisztességes intézménynél költenek specialistára, hogy a válaszokat megfogalmazza.
https://play.google.com/store/apps/details?id=hr.asseco.android.intesa.isbd.cib&hl=hu&gl=US&showAllReviews=true
Ahol kezdem feladni: Gyakorlatilag a Customer Support nem létezik, körbe körbe irányítják az embert sablon válaszokkal.1) Mobil app bejelentése E-mailen: 1db autó válasz, 0% tartalom a megoldás felé.
2) Online chaten: a tipp, hogy aktiváljam újra, a sikeres újra regisztráció üzenetet követő belépéskor pedig egyszerűen törli a regisztrációt, majd a telefonos ügyfélszolgálatra irányít ahol pedig 15-30 percig várni kell egy talán megoldásra.Végül ott köt ki az ember, hogy ráment a sok vacakolás, ahelyett, hogy elfogadná az 1.5 órás utazás RTT-t, a covidban lobbizást és a kitudja megint meddig működő személyes regisztrációt. Ez már így 2021-ben nem menő, CIB bank!
-
sifarr
senior tag
válasz #57018880 #20075 üzenetére
CIB bank lakossági alap számlára ( és Inspire kártya) van valakinek alternatív javaslata?
1. Budapest Bank mivel a jogszabály szerint kötelezően kínált alapszámláról van szó. A BB applikációja a legmagasabbra értékelt.2. Wise.
Feltéve, hogy
- a csoportos beszedést nem használod,
- a havi utalások átlagos darabszáma >=13 (összeg sem összességében, sem utalásonként nem számít).Alábbi oldalon lehet olvasgatni a Google Play véleményeket, erős negatív összkép; ...
3 magyar banki/pénzügyi appot használok, ebből 2 esetében az internetbankot is. CIB, Gránit, Mobilkincstár. Mindnek rossz az értékelése, sok a negatív vélemény.
Nekem - leszámítva pár leállást, időleges központi problémát - mind megbízhatóan működik.
Nem hiszem, hogy engem kiemelten kezelnének. Android esetében sok "hiba" a felhasználói oldalról orvosolható + megbízható mobilnet. -
#57018880
törölt tag
válasz sifarr #20076 üzenetére
Köszi szépen, végig nézem ezeket. Valószínűleg egy ideig nekem is lesz 2, aztán meglátjuk, hogy milyen a másik banknál az online felület, havi tipikusan <5 utalásom van, nekem sem utalnak sokkal többször rá. CIB-el eddig nekem sem volt túl nagy problémám, és alapvetően a mobil app is működött relatíve sokáig.
Néha a fingerprint olvasót nehéz belőni, így volt, hogy sokat kellett PIN kódozni (habár azt 100% jól adtam meg), talán ezt fogta meg egy "security hardening" vagy nem tudom mi lehetett az én oldalamról, ha volt ilyen hiba.
-
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Esetleg tudja valaki, hogy KH Premium szamlacsomagnal a min. 500.000 Ft -os minimum beerkezo utalasnal mennyire veszik szigoruam a 3 reszletet? Ez csak azert merult fel bennem, mert nyitottam 3 honapja online egy szamlat es a szokasaimhoz merten ezt a szamlacsomagot ajanlotta nekem a rendszer. Az 500k+ megvan havonta, de nem 3 reszletben.
-
sifarr
senior tag
... KH Premium szamlacsomagnal a min. 500.000 Ft -os minimum beerkezo utalasnal mennyire veszik szigoruam a 3 reszletet?
Kevesebb részlet lehet, több nem. Biztos, hogy a számítógépes program figyeli és nem ember, tehát ha nem programozták be 3-nál nagyobbra, akkor bukta. -
cocka
veterán
válasz #57018880 #20075 üzenetére
Ha őszinte akarok lenni, tavalyelőtt kb. novemberben tértem át a CIB bank mobilalkalmazására (nem önszántamból akartam megszabadulni az ingyenes easytokentől) és onnantól kezdve folyamatos szívás volt a bankolás. Aztán '20 januárjában elmentem a bankba, hogy felmondjam a mobilappos szerződést és kértem hard tokent. Amióta megvan a javásba gyakorlatilag mindig be tudok jelentkezni. A webest nem használom, mert a javás gyorsabb, a mobilapphoz meg nem kapnak hozzáférést azok, akik hard tokenre szerződnek át. Már valami 362 Ft/hó, de a kedvezményes havi díj valamelyest kárpótol, meg az is vigasztal, hogy más hasonló színvonalú szolgáltatásokért már bőven 1k felett sarcolnak a bankok.
Én meg azt untam meg, hogy ugye két kóddal lehet beaktiválni a cuccot rendesen és egy gyors újraregisztrációnál (mikor nem kell őket hívogatni) csak a másodikat küldik ki, amit egy idő után már el se fogadott. Mondom most akkor minden nem beengedéskor hívogassam a CIB24-et és fussunk megint köröket az első kód leküldésével? No way. Irány a bank és hard token. Kb. minden appos szarakodást megspórolsz.
Ami még mondjuk egy kérdés a mobilapp-pal kapcsolatban, ami akkor felmerült bennem: Miért nem lehet több eszközön belépni?
-
skitzoo
senior tag
Sziasztok! Van olyan bank ahol a CSED-et elfogadják jövedelemként? (Hitel felvételhez)
[ Szerkesztve ]
"Tudod, mi a pokol? Nem tűz és ördögök... nem az, amit gyerekkorunkban tanultunk! Mi magunk építjük a magunk poklát... még életünkben... ahányszor fájdalmat okozunk... ahányszor szenvedést okozunk!"
-
Palesztin994
aktív tag
válasz Handball94 #20074 üzenetére
Igen, mi is erre fogjuk. Köszi szépen! :)
-
mályva
aktív tag
Tudnátok olyan külföldi bankot mondani nekem mint a revolut vagy wise? Ahol van iban, és ingyenes a számla vezetési dij. Köszi
Megbízhatóságom: 220 pozitív ૮ ˘ﻌ˘ ა
-
#57018880
törölt tag
Pontosan, nekem is az újra aktiválós kódnál akadt el, de egyáltalán ha nincs semmilyen változás kliens oldalon, miért kell újra aktiválni. Az utolsó kérdésed is jogos, szerintem itt is spórolni akartak,- mint ha IT-n bármikor is megérné spórolni .
Igen, hát engem főleg a stabilitás érdekelne, illetve, hogy ne túráztassanak olyan esetekben amikor egyértelmű, hogy az ő rendszereikben (szerver oldal) van a hiba. Én szívesen kifizetném a havi +500-1000 Ft-ot a számlavezetés felett, ha minden kiszámíthatóan működne, illetve lenne valamilyen stratégia arra amikor kell egy auto-recovery és nem a userre delegálnák, ami sanszos, hogy csak bonyolítja mindenki életét.
Covid nélkül is nehezen elfogadható szerintem, hogy ha valaki nem tud vagy nem akar telefonon ás személyesen szenvedni velük, akkor gyakorlatilag nem fér hozzá a pénzéhez napokig-hetekig.
Szvsz, komoly szemlélet váltás kellene a CIB banknál, a trendiség helyett inkább a megbízhatóságra építeni.
Érdekes ez a hard token mint esetleges kerülő megoldás, bár én a mobil appot preferálnám az esetek többségében, feltételezve, hogy működik persze .
-
addikt
Hát most a Gránit is nagyon leszerepelt. Ebben a hónapban jár le a kártyám.
Kedden próbáltam telefonnal fizetni, elutasítva: kártya zárolva. Az eladó még szóvá is tette, hogy most el kéne kérnie a kártyát. Persze magával a kártyával tudtam fizetni. Gondoltam megint csak rendszer hiba, vagy "digitalizálatlanná" vált a kártyám. Valóban csak éppen már két kártya látszódott a gránit app-ban, teljesen megkülönböztethetetlenek. Az egyik aktív, a másik nem. Ha az egyiket próbálom digitalizálni, akkor "átmeneti hiba", ha a másikat, akkor "inaktív kártyát nem lehet". Persze nem akarom a másik kártyát aktiválni, mert úgy sejtem, hogy az az új, ami fizikailag még nincs meg nálam.
Írtam nekik netbank-on, azt írták vissza, az app frissült és többeknek lett ez a probléma, már dolgoznak rajta. A régi kártyám hó végéig érvényes.
Ma reggelre már egyik kártya sem látszódott az alkalmazásban.
Gondoltam biztos, ami biztos feltöltöm a revolut-omat is, hátha lesz még ennél nagyobb is a leállás, ez is elutasítva, többször is.
Felhívom a bankot, hogy miért lett elutasítva és kiderül, hogy az új kártyám is inaktív és én a régivel próbáltam fizetni, ami ugyancsak inaktív. Közben az alkalmazásban megjelent újra egy kártya, ami viszont aktív (ugye még mindig nem tudom megállapítani, hogy akkor ez most az új, vagy a régi). Tehát jelen információk szerint, van egy kártya, ami itt van nálam fizikai formában és már nem használható (legalábbis online nem, fizikai boltban ma nem próbáltam, tegnap még ment). És van egy kártya, ami aktív, csak épp nincs nálam, nem tudom a cvv kódját, de amúgy ha rossz kézbe kerülne, akár (talán?) használni is tudná.
Azt ígérték minél előbb visszahívnak. Ez volt másfél órája.
Közben megkértem egy haveromat, hogy utaljon revolutomra valamennyit, hogy ne legyek teljesen kp nélkül.It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
cocka
veterán
válasz #57018880 #20086 üzenetére
gyakorlatilag nem fér hozzá a pénzéhez napokig-hetekig.
Hát igen, emiatt igényeltem a hard tokent.
a mobil appot preferálnám az esetek többségében, feltételezve, hogy működik persze
Én azért nem, mert ha megint jön egy frissítés, megint ki vagy téve annak, hogy ha nem tudsz withkey-s szarral jelszót generálni, akkor nincs hozzáférés semmihez.
Arra meg kb. 0 az esély, hogy a hard token elbaszódik, maximum elírják a szerződésen a sorszámát (akkor persze nem fog működni, de ez korrigálható). Meg ha nem működik az úgy is kiderül az első körben, mivel az első használatbavétel előtt meg kell adnod egy PIN kódot.
Eddig egy kezem is sok ahhoz, hogy megszámoljam hányszor nem tudtam hard tokennel bejelentkezni, de persze volt rá eset egyszer-kétszer, amikor pont akkor akartam volna belépni, amikor karbantartottak.
-
cocka
veterán
Én azt se értem, hogy ha már basznak a netbank funkciói közé berakni a bankkártyával kapcsolatos dolgokat, akkor az appban miért nem nézheted meg a saját kártyád teljes kártyaszámát?
Most elhagytam nemrég, aszongya mondjam a tiltandó kártya számát. Mondom igen az utolsó 4 jegyet mutatja és ennyi. Vagy ezentúl minden friss bankkártyámat szkenneljem be vagy fotózzam le? LOL
-
mickemoto
őstag
Sziasztok. Magyar forint folyószámláról kellene valahogy pénzt utalnom osztrák számlára. (1000 EUR összegben)Tudna valaki segíteni hogy hogy érdemes hogy a költség a legkisebb legyen? Nem utaltam még soha külföldi számlára.
-
egykori
őstag
Megnyugodtam abból a szempontból, hogy nem én rontottam el valamit kártya ügyben az appban, mivel neked is ugyanígy viselkedik. Van, illetve lett egy aktív és egy inaktív kártyám.
Nekem is most jár le ebben a hónapban, és hétfőn nem tudtam már online fizetni vele, de másnap a Lidl-ben igen.
Én nem telefonáltam, mert gondoltam, hogy hamarosan küldik az új plasztikot, ám ha valami lényegest megtudsz tőlük, lécci írd meg itt, köszi.[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz #57018880 #20086 üzenetére
Az utolsó kérdésed is jogos, szerintem itt is spórolni akartak,- mint ha IT-n bármikor is megérné spórolni
Két eszközön (pl. app és web) egyidejűleg (!) biztonsági okokból nem lehet belépni. Tippem szerint ez más bankoknál is így van. A Gránitnál biztos.
De lehet egyidejűleg 2 belépés is, csak akkor a tulaj mellett kell egy rendelkező is a számla fölött.Pontosan, nekem is az újra aktiválós kódnál akadt el,
3 hete cseréltem mobilt. Régi gyalulva, újra minden feltelepítve. A 3 banki/pénzügyi applikációt 1-1 perc alatt működő állapotra hoztam. A CIB-et is gond nélkül, ahogy a Gránitot és a Mobilkincstárt is.
Tudom, tudom, én vagyok a hiper szerencsés ...
Ja, nekem a Wise is hibátlanul működik, hogy ne csak magyar banki esetekről írjak.Viszont amiről .tnm ír, az valóban banki hiba, ami az applikációt használhatóságát ellehetetleníti.
-
axioma
veterán
-
#57018880
törölt tag
válasz sifarr #20093 üzenetére
Sajnos mindkét eset banki hiba, hiszen nálam egy működő, változatlan kliens konfigot dobott el ugyan az a verzió. Én is fejlesztő vagyok, és erre nem rendszer hibát dobok, hanem vagy auth hibát vagy valamilyen egyéb azonosítható kliens oldali hibát.
Az aktivációnál konkrétan sikeres üzenetet adott vissza, végig ment a folyamaton, ismét program hiba, jeleznie kellett volna a végén ha valami nem 100/100, a következő loginnál egyszerűen letörölte azt a regisztrációt amire kb 5 perccel előtt vissza dobta a sikeres üzenetet.
Nem szoktam indokolatlanul kritizálni, itt most indokoltnak éreztem, és ahogy a kommenteket néztem másnál is előjöttek hibák. Bár én is azt mondhatnám, hogy szerencsés vagyok, kb 1 évig mondhattam volna
Nyilván én sem ismerem a teljes képet, jó lenne pedig tudni, hogy miért nem megy ennyi usernél az appjuk.
-
sifarr
senior tag
válasz axioma #20094 üzenetére
... a mobilapp bena, benne maradok mert ott fogadom el a webes belepest, mindketto aktiv marad. Mindketto az en sajat useremmel.
Nekem ez elég ésszerűtlen, mondhatnám gagyi megoldásnak tűnik.
Az a CIB-nél is így van, hogy a webhez 2 eszköz kell az applikáció is (kivéve hard tokenes megoldást): akár jelszóhoz, akár a belépés jóváhagyásához, de ezl nem jelent párhuzamos működést, inkább egy rendszert alkot a kettő. Az app a belépéshez és pl. tranzakció jóváhagyásához használatos ilyenkor. Nem ismerem, de gondolom, a Rafinál is így van, hogy a tranzakciót az appal hagyod jóvá.
Viszont az eredeti felvetés több eszközön belépés volt. Értelmezésemben ez egyrészt egyidejű, teljes körű használatot jelent, másrészt, hogy a két eszköz ugyanolyan típusú. Pl. 2 mobilon működő applikáció 1 userrel, vagy 2 webes belépés, használat egyidejűleg.
CIB nem engedi, hogy pl. 2 böngésző(k)vel párhuzamos ablakban fusson a webes elérés. A második belépés kilépteti az elsőt. Két mobilra sem lehet ugyanazzal a felhasználóval az appot aktiválni. Gránitnál sem. Szerintem ennek biztonsági oka van. -
veterán
Fuuu ez a George app kikészít. Reggel próbáltam kifizetni egy rendelést a barionon keresztül, de az istenért nem jött meg a jóváhagyás. Felhívtam a bankot persze minden rendben van. Biztos nálam van a hiba. Mondom eddig működött. Erre mondja a csaj, hogy akkor visszaállítja sms-re. Mondtam neki hogy nekem ne küldjenek SMS-t a 21. században. Egyre botrányosabb az Erste.
-
axioma
veterán
válasz sifarr #20096 üzenetére
Hat a cib-nel a withkey az az app belepesen kivul van ha jol emlekszem (nem nagyon hasznalom azt a szamlat), a Raiff-nal be kell lepni az appba, es van hogy konkretan mindkettoben aktivan browse-olok (pl. az appban normalis a history, a web-esen meg a jovobelivel kezdodik, legutobbis mikor utoljara neztem ugy volt). Nyilvan kijatszani a rendszert nem akarom, direkt duplat nem probaltam (masik userrel tuti megy, azt szoktuk nem szivatasbol hanem mert nem egy helyen vagyunk es megnezzuk mindketten a szamlat hogy mirol beszelunk).
-
sifarr
senior tag
válasz axioma #20098 üzenetére
Értettem, amit írtál. És nem tartom jónak, biztonságosnak a Rafinál ezt a párhuzamos működést. Te nem "játszod ki" a rendszert, de az ördög és az emberi "hülyeség" nem alszik.
És jól emlékszel: a withkey nem jelent belépést. Eért írtam, hogy a kettő 1 rendszert alkot a használat szempontjából. -
cocka
veterán
válasz sifarr #20093 üzenetére
Két eszközön (pl. app és web) egyidejűleg (!) biztonsági okokból nem lehet belépni.
De én a CIB appra gondoltam. Másrészt pedig nem teljesen erre gondoltam, hogy egyszerre belépni, hanem hogy mondjuk két telefont vagy egy tabletet és egy telefont használsz és mindkettőre lehessen telepíteni, úgy, hogy felismer a bejelentkezésed alapján. Azaz a lehetőséged megvan rá, hogy két különböző eszközön is használhasd, ha nem egyszerre, hát nem egyszerre, de akkor legalább külön-külön, anélkül, hogy az újraregisztrációval meg a CIB24-gyel bohóckodni kéne.
nekem a Wise is hibátlanul működik,
Az nekem is műxik mindenhol. És érdekes módon az feltelepíthető több eszközre is úgy, hogy ne kelljen a Wise-t hívogatni, hogy ja amúgy több eszközön szeretném használni. A CIB-bel az a probléma, hogy bőven nem elég, ha SMS-sel vagy egyéb adattal igazolod, hogy te vagy te, aki be szeretne lépni.
a webhez 2 eszköz kell az applikáció is
Hát mondjuk ha már mobilplatformon vagy és van hozzá app, akkor miért akarnál mondjuk mobilról webezni?
(kivéve hard tokenes megoldást):
Ahhoz is 2 eszköz kell: Egyik a hard token, másik meg a számítógép vagy egy eszköz, amin a böngésző fut.
Hat a cib-nel a withkey az az app belepesen kivul van
Az egy dolog, de ettől függetlenül fel kell hogy ismerjen az app és ahhoz kell az az smses regisztráció és ha azt elvégzed egy eszközre, egy második már nem hajlandó megjegyezni téged.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest