Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz axioma #16616 üzenetére

    Közben született egy újabb "frissítés" a CIB-nél, ami a TÁJÉKOZTATÁST illeti.
    Előbb írtam én is ki.

    Nem fog kikerülni ez miatt az ajánlóból, ugyanis össze sem lehet hasonlítani a Gránit esetével ezt, illetve össze lehetne, de nem érdemes, mert nem ugyanaz a két eset (nagyon nem). :(
    A Gránit nem a rendszerhibájuk miatt került ki, hanem a tájékoztatás elmaradása miatt, illetve jelentős késéssel kiadott tájékoztatásuk miatt stb. :(((

    A CIB a mai napon 3 tájékoztatást is adott a hibáról, vagyis folyamatosan kommunikál az ügyfelek felé!
    Ráadásul nem kb. 2 nap után kezdett el tájékoztatni...

    Amennyiben másik bank felé áll fenn hitelkártyás tartozásod, és a CIB számlájáról szoktad utalni és nem tudod ez miatt a hiba miatt, akkor telefonon jelezd majd nekik, amikor minden működik, és, ha ilyen panaszod nem volt, és ez miatt a másik bank terhel díjat, vagy kamatot, akkor a CIB "elvileg" azt is jóvá fogja írni telefonos egyeztetésben elindítva.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák