- iPhone topik
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Bemutatkozott a Redmi 13 4G
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Yettel topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Erősebb zajszűrést ad ismerős formában a Galaxy Buds 2 Pro
Hirdetés
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
A Hearthstone több, mint 6 éves játék így szinte minden információ megtalálható a topicban. Ennek ellenére érdemes inkább kérdezni, mert nincs karban tartott mindenre kiterjedő tudástár, és a gyorsan változó szabályok, kártyák, és eltérő játékmódok miatt ilyen nem is nagyon fog előállni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fogtunder
nagyúr
válasz F-ECT$ #62440 üzenetére
nem tudom, mennyit arénázol, de szerintem ez annyira nem meglepő. a draftok már annyira randomok a rengeteg lap miatt, hogy nem lehet stabilan többet menni, a legjobb játékosoknak is be fog csúszni egy-egy 2-3 wines draft, nekem a kieg után az első 3 valami gyalázatos volt, egyrészt mert nem is ismertem a lapokat még a környzeteben, de elég sokszor a minősíthetetlen pickek miatt.
azóta játszottam még, és amíg a következő legend kiesik, fogok is, talán megvan a 4 wines átlagom, volt egy 8 win, 1 7 win, pár 6-os, a többi alatta, de telóról nyomom, nem lehet trackelni rendesen.
és globálban a reward rendszerrel a legnagyobb baj az, hogy 6 winre van amikor kapsz egy vacak commont, 30 goldot és egy pakkot, van amikor meg 120 arany és egy pakk. 6 winnél ne adjon már a játék wild commonokat, mert az nem csak nekem nem jó, akinek úgyis megvan a lap, hanem annak se, aki éppen a kollekcióját építi.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz F-ECT$ #62450 üzenetére
nekem időszakos, van, amikor egyáltalán nincs kedvem ladderezni, akkor arénázok. lassan lejár a pity timerem újra, addig még biztos tolom, aztán vagy otthagyom, vagy nem. perpill nem nagyon van kedvem semmit játszani ladderen, úgyhogy draftolgatok, aztán meglátom, milyen lesz a meta, hó végén meg ha van kedvem aggroval kifarmolom a rank 5-öt.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
h3lios
addikt
válasz F-ECT$ #62469 üzenetére
Wild-on játszok most épp Reno lockkal és a vicc az, hogy konkrétan semmit nem lehet kezdeni a Pirate Warriorral.
Minden early tech kártyát felhúztam ellene és még ígyis sikerült topdeckkel megvernie. Volt Ooze a Winaxe-re, dark bomb a small time-ra, demon warth 3 pirate-et is eltakarított. Volt Healbotom és Kazakus. Loatheb pedig kézben tartott 1 heroic-ot.
A végén a srác üres kézbe behúzta a 2. Reapert, majd amikor 3 HP-ról jöttem volna vissza jött az Elite topkek... Kicsit hányok már ezektől...
Egyébként továbbra is hatalmas hibának tartom, hogy a weapon-el nem lehet mit kezdeni. 2 Reaper az simán 20 dmg to the face 2 lapból... Ráadásul még tradelni is lehet vele. Összesen 4 lap van amivel lehet hatni a fegyverekre. Ebből 2 használhatatlan, Harrison -ig már rég halott vagy. Az ooze pedig már most is mindenhol ott van. Simán lehetnének ilyen téren is kreatívabbak a fejlesztők. Pl. Ellopni az ellenfél fegyverét Sylvanas szerű effektel. Vagy pl. negatív hatást rakni rá. Pl. 2 mana 2/2 -> Discover an effect for your opponent weapon.
Heals your opponent for 8 / Summon a random enemy minion from your opponent deck stb...
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
balisz
senior tag
válasz F-ECT$ #62541 üzenetére
Nem hiszem, hogy ez különösebben számítana, aki nagyon Legend akar lenni, annak így is simán van rá ideje. Rank 5 napi kb. 2 óra játékkal is simán megvan pár nap alatt, onnan meg van még mindig kb. 25 nap. Meg nem is baj, hogy nem mindenki Legend, elég azoknak akik komolyan veszik a dolgot, dust reward miatt meg úgysem éri meg.
Egyébként sem tesz jót az idegeknek, én egyszer próbáltam meg komolyan (dragon warrior-al, warriorstone idején), még 10.-e előtt rank 2 közepén voltam, aztán Malkorok zsinórban adott 3 meccsvesztő fegyvert (Cursed blade, 2 attack, 1 attack), ott elpattant nálam valami, elvesztettem a kapcsolatot a valósággal és mire feleszméltem, már rank 9-en voltam. Azóta úgy vagyok vele, hogy jó a rank 5 is.
[ Szerkesztve ]
-
-
Bazsi1987
őstag
válasz F-ECT$ #62632 üzenetére
Azt vettem észre ebbe a két hónapba hogy feljutok pl rank8-ba elszárnyalok rank 7 küszöbére álom kezekel ellenfellem legszarabb kezet kap stb, a tét mecsen semmi nem jön össze ellenfelemnek minden sikerül, kikapok vissza esek pár csillagot aztán vissza a feljutás kapujába megint szivat 😁 előbb utóbb felenged jönnek az álom kezek aztán szívás ismét😁 így mentem rank5-ig, nem akarok össze esküvés elméleteket de mocsok egy rendszer de élveztem 😁
[ Szerkesztve ]
-
salaam
senior tag
válasz F-ECT$ #62675 üzenetére
Amióta kalózok vannak, azóta egyre kevésbé éreztem én is hasznosnak a totem golemet. T4-re muszáj kijönnöd az overloadból, mert általában fixen jade lightningozni akarsz és aggro ellen meg nem mindig opció, hogy trogg golem hero power lightning, valamikor a clawot is fel kell rakni és sokszor van, hogy csak ül a kezemben, mert t5 inkább draket játszok, mint egy 3/4-t és egy hero powert.
De amúgy ez inkább control sámán, szóval ha hasonlítani kéne valamihez, akkor a zoohoz, vagy a secret paladinhoz tudnám. -
DopeBob
addikt
válasz F-ECT$ #62675 üzenetére
Kipróbáltam én is tegnap, igaz már viszonylag későn, nem voltam éppen a toppon. 50 lapos sámán quest volt, gondoltam oda jó lesz. R13-ról szépen visszaestem vele R14 végére, 5 meccsett játszottam, mind bukta. Ebből 4 aggro warrior volt, ez ellen pl gyakorlatilag nincs esélyem nyerni, volt hogy már 4. körben kikaptam. Utána egy hasonló sámán deck jött, az szoros volt, és sokáig is tartott, de pofán lött a Ragnája és kikaptam.
Szóval mindenkinek melegen ajánlom kipróbálásra
MZ/X
-
fogtunder
nagyúr
válasz F-ECT$ #62702 üzenetére
már én is gondolkodtam a modkeren, de van egy olyan érzésem, hogy egy hónap múlva vissza fog térni, és nem lesz jobb a helyzet. pedig a múlt héten már volt két teljesen értelmes kommentje is, bíztam benne, hogy képes a változásra, de nem.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
balisz
senior tag
válasz F-ECT$ #62817 üzenetére
Persze, én is tudom, éppen ez a baj. Miért jó a Blizz-nek, hogy ezt évekig engedi csinálni? Ezzel a golden hero értéke sem lesz túl nagy, és mások szórakozását is negatívan befolyásolják.
Casual sem megoldás, ott is csak a kezdeti időszakban van hasonló lapkészlettel párosítás, most is egy Raza deck ellen játszottam, ami tele Legendary-val, pedig nekem ott ugyan egy darab sincs. A ranked Ladder-en kéne egy olyan részt kialakítani, ahol ténylegesen a kezdők játszhatnának esetleg lapkészlettől függően. De jelenleg nincs más választásod mint felmenni rank 20-ig, ahol már lesben áll a Control Warrior.
-
fogtunder
nagyúr
válasz F-ECT$ #62823 üzenetére
erre írtam, hogy nem szűrné ki a farmolókat, de nem csak az új játékosoknak frusztráló a ladder, hanem nekünk is, akik aránylag keveset játszunk.
a golden heroba bele lehetne számolni az arénát és a casualt is, aztán kész, értéktelenedne valamennyit, de szerintem olyan rohadt nagy értéke most sincs egy arany heronak.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
h3lios
addikt
válasz F-ECT$ #62823 üzenetére
Vagy éppen meg lehetne oldani a 15-10-5- ös határokat úgy, hogy rank 15-ig ne veszítsd el a megszerzett csillagokat. Odáig simán elmegy 1 valamire való készlettel rendelkező ember. Onnantól pedig kezdődne a "daráló". Viszont a teljesen basic lapokkal kezdő játékosok viszonylag sokáig játszhatnának hasonló emberekkel..
Rank 15-ig legyünk őszinték hamar eljut az ember, pláne streakkel.
B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz F-ECT$ #62842 üzenetére
A Preordert megveszem, mert a majdnem full szet-hez 10k gold kevés lesz.
Egyébként a múltkorit nagyon elcsesztem, mert elvásároltam előtte 8k goldot...
Mivel most akadt 1 új hobbim (legostarwars) ezért apadtak a HS-re való forrásaim... Nem lesz olcsó dolog a gyűjtői millenium falcon az idén...B-tag: H3lios#2825
-
h3lios
addikt
válasz F-ECT$ #62901 üzenetére
Miért mi kell hozzá ? Játéktudás ? Nem 1 poszt volt redditen, ahol apuka beültette a 4 éves kislányát aggroshamannal a ladderre és önmagától tudott nyerni a gyerkőc úgy, hogy nem segítettek neki. Természetesen a lapokat sem ismerte...
Akinek rengeteg szabadideje van és érdekli a legend annak bármilyen paklival meglehet csak idő kell hozzá. Erre mi a bizonyíték ? Kibler a worst priest metában ment fel dragon priest-el legend-ig. Oké, hogy pro, de gyakorlatilag bárkit nevezhetünk annak, aki napi szinten 5-10 órákat tud játszani a játékkal és folyamatosan high legend rankokat ér el.
B-tag: H3lios#2825
-
BrukoMisike
tag
válasz F-ECT$ #62995 üzenetére
Pénzt is áldoznék rá, de csak ésszerűen. Én arra gondoltam, hogy havi 1-2x vennék bundle packot, ha azért érdemes adni 1500 ftot. Abban elvileg 1 legendary garantált paklinként.XharX: jaaa, vagy úgy..ha csak 1x tudom megvenni, akkor felejtős az egész inkább, akkor havi 1x-2x veszek nagyobb adag classic paklit vagy majd az új kiegből való paklit.
[ Szerkesztve ]
-
fogtunder
nagyúr
válasz F-ECT$ #63018 üzenetére
mikor elkezdtem arénázni a kieg után, elég gyalázatosan ment, 2-3 winek voltak többnyire, rá kellett hangolódni. nekem most a priest és a warlock a két legjobb, a mage paklijaim egyáltalán nem sikerültek és muzsikáltak jól, de a warlock sokat erősödött, jó démonjai vannak, egy csomó aoe és a blastcrystal potion leszed bármit 4 manáért, ami durva.
amúgy a két shattered sun és a két zombie chow volt, ami early game-ben nagyon sokat segített, gheddon igazából túl sokat nem csinált a 14 meccs alatt, de az enforcer egy broken lap arénában, soggoth meg jó volt stabilizálni a végén, volt, hogy 4-5 lap elment rá.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
salaam
senior tag
-
Cathfaern
nagyúr
válasz F-ECT$ #63321 üzenetére
Én közelebb maradnék az eredeti elvhez, csak nem feltétlen hero power használathoz kötném. Szóval ugyanúgy túlárazott lenne, de mondjuk minden battle cry / deathrattle / discard / spell / secret / stb után csökkenne a mana költsége. Szerintem HS-ben szinte bármi ami fixen csak t7 vagy utána játszható ki, minimum legendary szintű (nem feltétlen rarityben, de értékben mindenképp, lásd highmane) kell hogy legyen ahhoz, hogy játékot lásson.
-
KaraDani
addikt
válasz F-ECT$ #63321 üzenetére
A koncepció első hallásra szimpi, viszont annyira nem lenne helye szerintem. A baj ezzel az, hogy earlygame értelemszerűen halott lap, lategame meg alapvetően túl low impact lap magában, valami brutál cycleheavy controldeckszerűségben lenne max helye talán. Általában amikor pár lapból gazdálkodsz controldeckkel már nem érdekel T10 után hogy az a lap most 2 vagy 5 mana, nem akkora az előny szerintem ennél a példánál ami miatt megérné futtatni.
A 0 mana 5-5 ennél sokkal erősebb mivel rugalmas filler, sok esetben nincs ára a buffolásának mert mondjuk T2 totem golem, T3 totem golem vagy coin manatide és T4 máris jöhet egy 5-5 taunt. Ha meg latere esik free lap igen. De az, hogy esélyedd sincs korában kijátszani szerintem megöli a dolgot. -
KaraDani
addikt
válasz F-ECT$ #63329 üzenetére
Persze, biztos lenne olyan megoldás amit pár deck esetleg játszana. Szerintem ehhez tényleg valami brutál húzós deck kell ami tudja is élvezni az előnyét annak, hogy lategameben sok olcsó lapot tud játszani. Én nem vagyok meggyőzve annyira így látatlanban, de ki lehetne próbálni pár lappal, maximum ha nem jön be megvannak az új nem játszott lapfajták
(#63326) whitezo88: Na igen, az papíron sokkal jobban hangzott, bár op-nak nem gondoltam soha, de erősebbnek igen. Mondjuk én midrangeben most próbálgattam, nem volt rossz végülis az 5 mana 5-5 taunt elmegy magában, 10 ből egyszer meg ki is tudtam játszani a nagyot
[ Szerkesztve ]
-
Kanczy
veterán
válasz F-ECT$ #63499 üzenetére
Van benne valami... ameddig nincs meg a rank5 egy hónapban, könnyen fel tudom húzni magam a játékon, és gyakorlatilag csak t1-2 deckeket játszom. Viszont ahogy elértem (bár csak questelek onnantól), jönnek a fun deckek, meg az ökörködés, és nem tudom / kell komolyan venni.
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
h3lios
addikt
válasz F-ECT$ #63513 üzenetére
Pont Amnesiac mesélte, hogy azokat az időket szerette a legjobban, mert eleinte volt a sima handlock, meg a zoo. Elkezdte be techelni a démonokat a lock-ba és ugrás szerűen megnőtt a winratje, mert az emberek nem számítottak rá és nem tudtak counterelni ellene.
Most annyira egyértelmű, hogy mi fog kerülni 1 pakliba, hogy gyakrolatilag a meccs első 2-3 köre után tudom, hogy melyik körben mire számíthatok.
Még a reno paklik is 1-2 séma alapján épülnek fel és kiszámítható, hogy mi jön majd szemben. Tech-elni igazán nem tudsz, mert amik már most is bent vannak, azok annyival jobbak, mint a további lehetőségek, hogy eszedbe sem jut elgondolkozni máson. Kb. Shredder / boom szisztéma megy. Csak most az aggro miatt kell ezeket a lapokat futtatni, mert a nem antiaggro verziókkal meghalsz t5-6-ra.
Hasonló lapok kellenének amúgy mint Loatheb / Dirty Rat. A másik kezét ne lehessen teljes mértékben szabotálni, de ezek talán teret engednének a combo pakliknak. Ha a patron-os időkben lett volna dirty rat az komolyan meg tudta volna őket szopatni, ha a warsongot / patront kikapja kézből.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
sagem
addikt
válasz F-ECT$ #63554 üzenetére
A botok miatt biztos hogy nem fogják bevezetni, hiszen akkor simán menne az aranyfarm a botokkal, még akkor is ha néha lebuknak. De elvileg ha megcsinálják azt (normálisan) amit már pedzegettek, hogy ha elérsz x szintet akkor onnan nem csúszhatsz vissza, az talán javítana a kísérletezgetési kedven, lehet, hogy többen váltanánk kevésbé "hatékony" paklikra, ha úgy sincs vesztenivalójuk.
[ Szerkesztve ]
„Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”
-
Cathfaern
nagyúr
válasz F-ECT$ #63577 üzenetére
Szvsz amíg van értelme rohanni ladderen, addig úgyis aggroval fogják tolni az emberek. Nagyon nehéz belőni úgy a controll rewardjét, hogy megérje, de ne legyen "kötelező". Ugye aggronak nem csak az az előnye mászáskor, hogy gyorsabb vele egy meccs (bár tény, hogy ez a legnagyobb előnye). Az is, hogy kevesebbet kell gondolkozni, így kisebb a hibalehetőség. Nyilván ez mondjuk lifecoachnak nem szempont, az emberek 90%-ának viszont igen, főleg amikor arról beszélünk, hogy több száz meccset le kell tolni. Továbbá mivel egy controll meccs tovább tart, nagyobb az esélye, hogy te szarul húzol, vagy az ellenfél mákosan húz. Lehet már t14, nyerésre állsz, te behúzol egy manás lapot, ellenfél meg topdeckel pont egy választ a boardodre / kezedre és elbukod. Szóval nem csak azt kell kompenzálni, hogy 10 perc alatt játszol 1 meccset és nem 2-őt, hanem azt is, hogy ha elbuksz egy meccset (akár hibádon kívül, dc, akármi) akkor 10 percet vesztesz vele és nem 5-öt (ha érthető mire gondolok).
Ugye ha meg "kötelező" a controll, akkor jönnek a rendszeres 10+ perces meccsek, és a casualok nagy része itt hagyja abba. És mivel ugye elég sok jel mutat arra, hogy a HS célközönsége a casualok, ezért ezt úgyse fogja engedni a Blizz.Amúgy szvsz nagyon nehéz lenne belőni a controll definícióját. Írod a körök számát: midrange-el is el lehet húzni a dolgot. Írod a mana költséget: ha elég nagy a reward, el tudom képzelni, hogy megérje aggro deckbe bedobni pár 9+ manás lapot csak azért, hogy megüsse a szintet (nyilván mulliganelsz ellene ahogy tudsz és reménykedsz hogy nem húzod fel, amire végülis jó esély meg van figyelembe véve hogy úgyis max a pakli felét látod). Gyakorlatilag bármilyen megkötést teszel, azt valamilyen formában lehet exploitolni és fogják is. Plusz onnantól kezdve még kő-papír-abb lesz a játékmenet, olló nélkül. Mert vagy ultragyors deckeket gyártasz, amivel nem kapsz extrát de kb. t2 után fel lehet adni a meccset, vagy controll deckeket a reward miatt. Aztán onnantól tényleg meg lehet eggyezni, hogy ha játék elején: "wow" -> aggroval játszik, "well played" -> controllal játszik. Ha nem mirror, akkor aggro rögtön fel is adhatja. Ha controll mirror, akkor meg tempostorm meta helyett tempostorm mirror meta lesz, aki alacsonyabb helyen szerepel az rögtön feladhatja. Aggro mirror esetén meg kis programozással módosítják a coint, hogy ha felhasználod, akkor nem +1 manát kapsz, hanem egy coint bedobsz a boardra, ha fej nyertél, ha írás a másik nyert.
És akkor pikk-pakk meg lehet mászni a laddert, csak jó stratrégiát kell kiválasztani, hogy váltogasd a deckjeidet. Az lesz a HS meta-metaVaaagy meg kell szüntetni a ladder rewardot és rögtön nincs hova sietni.
tl;dr: Tök egyszerű leírni, hogy "kapj plusz rewardot ha controllal játszol", de ha megpróbálsz egy minden részletre kiterjedő specifikációt leírni, akkor rájössz, hogy mennyi gyenge pontja lesz. Ha nem te jössz rá, majd valaki a fórumból
[ Szerkesztve ]
-
NyxNyxNyx
addikt
válasz F-ECT$ #63577 üzenetére
"De továbbra is annak látnám a legnagyobb értelmét, hogy a lassabb paklik / hosszabb meccsek esetén járjon extra csillag a győzelemért."
És akkor extra csillaglevonás járna a vereségért? Nekem ez nagyon clunky.
"I've tried the same thing 8 times and I'm all out of ideas..."
-
Cathfaern
nagyúr
válasz F-ECT$ #63581 üzenetére
Ez a hots-os verzió tényleg jó, nem tudtam hogy ott így működik.
Körök száma elvileg működhet. Gyakorlatilag kérdés nem fognak-e rámenni arra a deckek, hogy csak azért berakni pár lapot, hogy 1-2 kört még lehessen húzni (ugye ebben mage jelenleg is király), illetve hogy ha ez bekövetkezik, mennyire lesz zavaró.
De mégegyszer, szerintem sokkal egyszerűbb megoldás, ha a szezon végi reward kerül megszüntetésre, vagy átdolgozásra. És/vagy hosszabb szezonok anélkül, hogy a mostani reward szint megszerzéséhez több meccs kéne, mint jelenleg (mert hiába 3x olyan hosszú a szezon, ha 3x annyi meccs is kell r5-szintű rewardhoz. Akkor ugyanúgy rohanás lesz).
-
whitezo88
nagyúr
válasz F-ECT$ #63779 üzenetére
Csak ma 2 újabb pro csinált videót mi a baj és hogy kéne jobbá tenni a dolgokat (Firebat és Amaz), de nem tudom annak is lesz-e értelme. BB azt mondta legutóbb olyanról is agyalnak hogy járjon bónusz csillag ha unfavored ellen nyersz, de ezt hogy mérnék? Meg inkább hosszra kéne bónusz csillagot adni. Mondjuk 15+ kör után, igaz lehetne exploitolni hogy direkt elhúzzák a meccset de akkor csak magukkal csesznének ki. Akkor is valami divíziós ligarendszer lenne a legjobb...
-
fogtunder
nagyúr
válasz F-ECT$ #63781 üzenetére
egyrészt a havi resetet, de még inkább a csillagokat. a csillagos rendszer mellett nehéz reward rendszert kitalálni rövid-hosszú, favored-unfavored meccsekkre. mondjuk ez utóbbit nem is tudom, hogy mérnék, mert class alapon nem lehet, dust alapon szintén.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
Gyuri27
félisten
válasz F-ECT$ #63808 üzenetére
Melyik metában?
Nem dragon. Ebben a kalózos rák metában nincs benne semmi érték.
Earlyben kirakni értelme nincs. Utána meg 3 mana egy laphuzás. Veljú kérem. Rák ellen csak úgy nyersz vele ha van tempó. Laphúzásra sincs szükség (ilyen módon, van másik 4 + a histórás meg az operativ).Amd - Radeon - Ryzen
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- Ukrajnai háború
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Microsoft Excel topic
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen