Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz WATERDACA #1535 üzenetére

    Azért lesz komolyabb cím a Halo, mert nincs konkurenciája a mai napig, de ezt te valahogy nem vagy hajlandó felismerni, csak tolod ugyanazt a dumát a halott játékról. A Halo 2 óta egy olyan vákuumban létezik ez a sorozat, amiről a játékosok nem is tudták, hogy létezik, egy konzolon is élvezhető sandbox arena shooter multit kapott a közönség, ami a szokásos arena shooterektől jóval lassabb volt, de egy taktikai játéknál mégis gyorsabb.
    Nem azért kell több ész ehhez a játékhoz, mert annyival nehezebb lenne, hanem mert a győzelemhez nem elég egy okosan összeállított loadout (mivel nincs), op off screen segítség (mivel ez sincs), hanem a sandbox ismerete adja a legnagyobb előnyt. Figyelni kell a fegyverek, képességek respawnjára, kontrollálni a pálya fontosabb részeit és az erősebb fegyvereket, amik nem véletlen vannak a térkép gyengébb pontjain elhelyezve. Ugyanígy az sem véletlen hogy a power fegyverek ikonja látható mindenhonnan, ha hirtelen eltűnik a spawn pontról a jel és nincs a közelben friendly, az azt jelenti, az ellenfél vette fel, jobb lesz vigyázni és ez csak egy példa az ezerből, amire még egy haladó játékos sem figyel mindig.
    Észben kell tartani a player spawn location-öket, hogy ha a te csapattársaid x helyen vannak, akkor a másik fél csak y helyekre spawnolhat, ezzel sakkozva tudsz előnyt szerezni minden játékmódban.
    Tudni kell, hogy a különböző képességek milyen helyzetekben jönnek jól, melyik fegyverrel tudod hatásosan kombinálni őket és alapból, melyik fegyverrel hány lövés a pajzs és utána hány lövés kell a killhez, a különböző fegyverek egymáshoz viszonyított dpm-je a távolság függvényében hogy változik, milyen kombók jelentik jelenleg a metát, stb. Alapból az a tény, hogy többféle lövedéktípus van gyakorlatilag kétféle hp lebontására ad egy olyan taktikai mélységet, ami sok más multiban nincs, 100 hp fölött van mondjuk 100 páncélod/pajzsod, ami ugyanúgy hp-ként viselkedik, itt ebben is van csavar.
    Aztán a tök alap pályaismeret sem merül ki annyiban, hogy tudod, melyik szakasz hova vezet, minden pálya vertikális, pl. Aquaris top mid grapple nélkül jelenleg 10 módon érhető el, ebből a játékosok átlag 4-6-ot használnak. A trick jumpok, crouch jumping, bunny hopping elsajátítása szintén külön szint.
    Szóval ja, egy komolyabb játék, mint sok más multi fps jelenleg a piacon, akár elfogadod, akár nem, de valahol tényleg lehet az a szépsége, hogy ha csak délutáni shooterként akaro játszani, azt is megteheted, mert nem fog úgy büntetni, mint mondjuk az Insurgency vagy a Hell Let Loose. Ugyanúgy egy vákuumban létezik az Infinite, csak épp a battle royale és a loadout alapú multik között és habár próbálod vagy magaddal, vagy másokkal elhitetni, hogy haldoklik a játék, a valóság továbbra is az, hogy az egyik legjátszottabb cím Xboxon az év legtömöttebb időszakában. :)
    Azzal amúgy soha nem lenne baj, hogy leírod a véleményed, azzal van baj, hogy ugyanazt írod le újra meg újra tök fölöslegesen hetek óta és ez azért kezd kicsit cringy lenni, mert ha valamivel ennyi gondod van, akkor miért nem engeded el? Nem éri meg szenvedni vele, temérdek free to play fps van még a piacon.
    Ha a PS fényévekre van exkluzivitásban, akkor tuti ott is találsz egy fasza kis exkluzív multi fps-t, ami jobban tetszik... oh wait. :D

    [ Szerkesztve ]

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák