Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dryman

    aktív tag

    Tisztelt opel tulajdonosok!
    Adott egy 2004-es Signum, amiben 1,9-es DTH motor duruzsolt egészen hétfő reggelig, aztán indítózás után fekete füst és láng csapott ki a motortérből....
    Mint kiderült a szívócsőszabályzó léptetőmotor és elektronikája megunta a helyes működést és egy pillanat alatt elektromos zárlattal karöltve leégett, magával rántva a teljes motor kábelkorbácsát, és mindennemű műanyag alkatrészt amire átterjedt a tűz....akkusarut lekapva egy vödör vízzel sikerült abszorválni a problémát.
    Ez azon olasz fejlesztésű motorok típushibája melyett 2004-2005 között építettek be 1.9-es dízel Zafirába, C Vectrába, Signumba és még néhány Astra is kapott ilyen motort.
    Ha a fedélzeti rendszer szabályzószelep (folytószelep) hibát jelez, akkor érdemes nem a hozzáértő márkaszerviz tanácsára hallgatni, miszerint" töröltük a hibát, ha mégegyszer jelentkezik hozza vissza az autót", hanem azonnal cserélni a problémás alkatrészt.
    ßaszott xar helyen van a cucc, sok munkával járt volna a cseréje és az 80K-s eredeti teljes ár is elrettenti az ügyfelet, így a hiba törlésével megoldották...
    Most elérkezettnek látom az időt hogy használt cuccok beszerzésével közel 180K-ból ismét guruljon ez a xarkupac, és ha tehetem azonnal el is adom.
    Asszonypajti alatt ki is égett volna az útszélén az egész kocsi.... :(

Új hozzászólás Aktív témák