- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Magisk
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Teasüti #57377 üzenetére
Sok autot vezettem, sokkal voltam vezetesi treningen. Van osszehasonlitasi alapom. Erzheto mekkora az a fektav ami elfogadhato, biztonsagos egy adott temponal adott korulmenyek kozott. Centire nem mondod meg melyik gumi a jobb de most nem ez a cel, arra ott a gumiteszt (ami aztan a valos eletben megint maskent fog viselkedni a valtozo korulmenyek miatt) de egy jo kozelitest ad.
Pl 80-rol veszfekezve te is erezned ha egy gumi mar veszelyesen gyenge fekutat produkal. Az a lenyeg, hogy erdemes raporbalni, mert amig nincs hatarhelyzet addig hajlamos az ember azt gondolni, hogy nem is rossz az a gumi. Mint en is arrol a gumirol. Aztan amikor meg meg kellett volna allni... azert ha csak daral az abs de nem lassulsz azt erzed.Persze ha fotelfizikus valaki (nem rad gondolok, szoval a valosaggal barminemu egyezes csupan a veletlen muve) es nem probalja ki, csak teszteket olvasgat annak ez mit sem szamit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Rick4
félisten
válasz Teasüti #57377 üzenetére
Szerintem le lett írva már többbször is, a gumit nem akkor kell cserélni, mikor már kilátszik a drót, az az egyik legfontosabb biztonsági eszköz az autóban, bármit javíthatsz a kocsin, enélkül semmit sem ér az egész...
Én pl a Picasson most cseréltettem komplett féket, a barátom, akinek autókölcsönzője van, és a saját autóikat szervizelik, mondta, hogy ők a sajátra mindre ate féket raknak, nagyon jók a tapasztalatok, picit rálépve fog rendesen, nincs hangja, jól bírja,
úgyhogy az enyémet is ők szervizelték, a vezérlést, folyadékokat is ők cserélték, előtte 25km-rel máshol kapott új vízhűtőt és kléímahűtőt és komplett gáz feltöltést, ebből a pénztárcám vastagságán és a féken volt észlelhető bármiféle változás, a fék volt fontos, és azt kaptam amit vártam...
Ennek ellenére benne van, hogy a sok más paraméter bármelyike egy véletlenszerű, egyedi esetben olyan értéket fog mutatni, hogy nem az elvártat hozza a fékezés, akkor bizony én is keresni fogom a hibát.
Nekem az a fixa ideám, hogy a saját normál közlekedési kultúrámnál addig javítok a lengéscsillapító- gumi- felni paramétereken, amíg végül az abs-nek sosem kell bekapcsolnia, hiszen nem csak a saját tapasztalatom, hanem mindenféle egyéb külső tény szerint is úgy lesz a legrövidebb a fékút, ha nem kapcsol be közben az ABS.
Ennyit lehet tenni, minden más már olyan, hogy ahhoz szerencse kell, hogy egy féktáv- közeli lelépés- felbukkanás esetén időben meg tudj állni, de ebben a konkrét féktávon túl a reakcióidő és minden más is benne van.Qru: Rendszeresen szoktam próbálni üres úton, milyen a fék, egyrészt elfelejti az ember, miképp viselkedik az autó, másrészt kell a betétnek is egy kis frissítés, a pici hétköznapi fékezésektől csak felüvegesedik- megkeményedik a betét legfelső rétege, de mivel sosem éri el a krikitus hőmérsékletet, hogy az a réteg leolvadna, romlani fog a fékhatás, bár ez is olyan, ami tesztkörülmények között lenne valóban mérhető, minden más esetben belejátszik sok más paraméter is, ami miatt nem figyeli az ember az ilyesmit..
Aztán mikor jön az első téli gumis út, megint fékpróba, reggeli fagyos úton, meg pláne hóban (azt évekkel ezelőtt sdikerült utoljára) megint próba, hogy hogy kapaszkodik a gumi, mi lesz padlóféknél), megnövelt követési távolság, több figyelés a kereszteződésekben, stb stb.[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- V.Milán: Fessünk újra rollert! P2.
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Formula-1
- Projektor topic
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen