Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz kelly416 #57370 üzenetére

    Nem érné meg, ha megérné, már megcsináltam volna. Én is tudok heti 500 db szélvédőt hozni, és heti 8 tonna árut hozni, de ebben az országban sajnos nincs ekkora igény, és pláne fizetőképes kereslet sincs, a többség mér a régi hengerfejcsavart is visszarakná, holott az odakint 70 évre visszamenőleg minden esetben szigorúan cserés, a gyárilag megadott meghúzási nyomaték értékébe (vagyis amilyen erővel húzzák le a csavarok a hengerfejet a tömítésre és a blokkra, és ez működni fog -40°C-os hidegindításnál, és 100˛C-os vízhőmérsékletnél is hosszú távon) a csavar nyúlása is bele van kalkulálva, egy megnyúlt csavar esetén ki fogja kiszámolni, mekkora lesz az új paraméterekhez igazított meghúzási nyomatékot? És az emberek többsége okos, a mérnökök meg

    A többi országban meg ki kellene építeni az egészet, amihez sok pénz és sok ember kell, ami az első 5 évben inkább csak sok gondot szülne pénz helyett. Meg kell tanulni "kicsinek" maradni, és a szabadidőt gond és problémák nélkül tölteni.

    Szóval hogy is néz ki a bontott cucc beszerzése?

    Először is a kinti órabérekkel bármit is akarsz csináltatni, itthonról nem tudod megfizetni.

    Másodszor a kinti bontós a gyári árak alapján számol, azaz kb az új ár 60%-a a bontott. Ha nem tetszik, vedd meg máshol.

    Harmadszor a művelet a következőképpen néz ki: az én emberem beül az autójába, elmegy az első bontóba, autózik 10 km-t. Nincs cucc, megy a következőbe, autózik +20 km-t, ott a 25-30 holdas teületen bóklászik, majd fél órai keresgélés után talál egy hasonló autót, megnézi, hogy a szükséges alkatréz benne van-e a kocsiban, és használható-e, ha elektronika, cikkszám passzol-e, sérült-e, kapott- e vizet, ha műanyag, sérülés, repedés van-e, szétfurkálták-e, vagy eredeti állapotú, a floridai nap szétsütötte-e már, északabbra is gond van a 20 éves cuccokkal, itt már a 10 évesekkel is...

    Negyedszer ha ezek mind passzolnak, akkor vagy a bontós szedi ki fix pénzért (20-50-100$) és akkor jó esetben másnap ismét visszamehet, vagy ő visz szerszámokat, és fetreng a porban- gyomok között, és kibányássza a cuccot.

    Majd mindezek után elhozza, csomagolja, elküldi, és csomagolási technikától függően 99.99%-ban sérülés nélkül ér haza, ekkor elkerül az ügyfélhez, aki szól, hogy jajj, eg mégse jó, mert 15 éve valaki lecserélte a kocsi elejét, és már nem az a rács kell, ami gyárilag fent volt.

    Egyszóval azért nem olyan egyszerű ez, akinek ehhez kedve van, csinálja, de én 2005 óta foglalkozok ezzel, sok dolgot láttam már, és tudom, hogy nincs az a piaci rés, amiből egy ilyen lehetőséggel pénzt lehet csinálni.

    74 dodó volt az alkatrész, 54 a szállítás, 3.5% vám +27% áfa, és a vámügyintézési díj még 4500 forint volt. Azaz az alkatrész dupláját fizetted ki az alkatrészért...

    Ez sajnos ilyen móka, én pont ezért próbálok készletet felhalmozni, de kb 200 milliós árukészlet kellene itthon legyen, hogy egy héten 100 emberből 70-et ki tudjak szolgálni.
    Full lehetetlen. Ezért is mentünk el abba az irányba, hogy csütörtök 16 óra a rendelési határidő, a csütörtök féltől beérkező rendeléseket hozzácsapom az addigi dolgokhoz egy óra alatt, és 17 órakor küldökm ki az emberemnek. Odakint van kb 100 nagyker kapcsolat, ebből jónéhány tudja azt, hogy amit az emberem kinti idő szerint csütörtök délig lerendel, azt másnapra ki is szállítják, így a nagy pakkba bepakolás után péntek este indul a heti szállítmány haza, hétfőn már vámon van, kedden nálam levámolva, szerdán saját futár vagy posta kiszállítja minden ügyfélnek, legyen az szévédő, motor, váltó, komplett eleje, lökös, hátsó negyed, bármi.

    Sajnos a bontott cuccok csak úgy, mint itthon, kétesélyesek, forgó- mozgó- kopó dolgokat abszolút nem érdemes elhozni, mert semmi gari sincs rá, hogy az jobb, mint amit a kocsiban cserélni kell, ráadásul kint mindenki mindenhova kocsival megy, nem kímélik az autót, és karbantartani is buták, meghúzzák, megnyomják, és úgy marad, aztán ha véletlenül valami karosszériás vagy fgényező kezébe kerül, az megpróbálja összetákolni, mert hogy valós képességekkel rendelkező szaki odakint nem nagyon van. Egyszerűen nincs kultúrája az autójavításnak, karbantartásnak...

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák