- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Android szakmai topik
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
Köszönöm szépen, szerintem így egyszerűbb lesz mindenki élete.
Amúgy meglőztél, igen, peremvédős, de a gyakorlatban nem sok haszna van állítólag...
@erdey_a: Mindhárom gyári méret rá, a downgrade tapadás ügyileg javítana a helyzeten és gyakoribb méret is. A peressége miatt viselkedhet furán, és ugye fizika nyomóerő*nyomott felület = nyomás, magyarul a keskenyebb gumi ugyanazon autón "jobban az úthoz ragasztja", viszont a motor meg könnyebben eltekeri. Részemről ha csak tehetem óva intek mindenkit a szélsőségektől, a legszélesebb és legkeskenyebb gumitól ami még felrakható hivatalosan.
Viszont akkor megoldódott a kérdésed."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
stvnppp
senior tag
De egyébként honnan lehet hitelesen megtudni, hogy adott típusnak mekkora a Mo-n elfogadott, gyári homológ mérete? Régen felmatricázták a kocsikat (ált. tanksapkán), hogy milyen gumikat lehet felszerelni, de pl. az enyémen nincs, és a kézikönyv sem ír ilyet. Oké, ott a wheel-size.com, de rendőr/műszaki vizsgabiztos honnan tájékozódik. Nyilván van egy adatbázisuk a típusengedélyekkel, és abban megnézi az abban szereplő méreteket, de abban csak az a méret van, ami az átadáskor rajta volt, vagy az összes, amivel szerelték az adott típust (és mondjuk ilyen wheel-size-on a típusnál motor szerint szerepel) Utóbbiak szabadon felszerelhetők? Pl.: kisza25-nél 185/65 és 215/45 szerepel, akkor ezek közül kellene választania, eltérés (pl: 205/55) esetén mi van, bele kellene íratnia a forgalmiba?
És ugyanez lenne a kérdésem a felnikkel kapcsolatban? Ha maradok a gyárilag elérhető méreteknél, és mondjuk csak az ET-ben van eltérés, akkor azt is be kell írtani a forgalmiba? Utánaolvasva a rendőr csak akkor szól, ha kilóg a karosszéria síkjából, vagy nagyon extrém méret, de mikor lesz szabályos? Hogy érdemes felnit választani?
Előre is köszönöm a felhomályosítást.
-
kisza25
félisten
Szerinted hány esetben nézik, hogy milyen gumi van az autón? Amúgy honnan tudják, hogy ennek mi a gyári mérete, ha az autón sehol sem szerepel?
A konszernes autókon meg a 16"- hoz ez a méret van.
Az i30- on sem jó méret volt, mondjuk azt úgy vettem. Meg a golf télije sem az a méret volt ami rá való. ( Most már az)
Szerintem a jelenlegi 215/45 16előbb szúr nekik szemet, mint a 205/55 16 amit rá fogok tenni.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
Szerzek egy matricát amin 205/55 r16- van és beragasztom az ajtóba
rbalint88: akkor megy a golfra és eladom annak a két szetjét
Amúgy nem rossz ötlet, de egy oda vissza kerékcsere 14 lepedő, mert nincsenek felnin.
16 mm-el lesz magasabb és 10 mm-el keskenyebb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
2ozzmexy
aktív tag
Köszi, én is a Conti vonalat preferálom...
@i-sti: Ha lenne 3-400k még a zsebében, akkor az lenne, de nincsen... Viszont így meg nem engedem haza Egerbe, mert amik most rajta vannak életveszélyesek...
@rbalint88: Azért fejlesztik azokat is, csak gondolom nem annyi pénzből, mivel a Barum/Semperit is frissíti néhány évente a mintákat...
@molnarpeter: Sajnos túl keskeny és nem szerepel a típusengedélyben... De tippnek nem rossz, köszi.
Ezek maradtak (mert vannak raktáron):
[link] Speed-Life 3
[link] Bravuris5 HMÉn a Barum felé hajlok, Ti melyiket preferáljátok?
szerk.: 2012-es évjárat, ráncfelvarrott.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
A gumis szerint a Semperit-el elégedettebb lesz ha sokat megy pályán...
Ha lekopik/elöregszik az EC5 a Vitarán, én az 5HM-el akarok egy próbát tenni, mert kisebb méretben a Brillantis2 nekem pozitív csalódás volt, hogy a Polaris3-ról ne is beszéljek...Alkalmi vétel volt, ennyiért bűn lett volna otthagyni, csak az üzemanyagpumpát nem óhajtom egyedül kicserélni... nem szeretek gázolajban fürdeni, mert utána nem fog az asszony hazaengedni 3 napig.
Amúgy jó kis gép, belül kicsit viseltes, látszik h hosszúztak vele, mert a gombokról a fele felirat már hiányzik a kormányon, de még bőven használható. Csak el kell vele gurulni június 20ig műszakizni meg eredet vizsgára. Vezérműszíjat kb. 12ezerrel ezelőtt cseréltek tavaly nyáron a felirat szerint. Körbemértük, mindenhol gyári fény, csak bal hátul van kicsit több, de azt tudtuk h belementek a pályán miközben kihúzódott... gondolom nem tudott valaki megállni időben, de csak a lökös és a sárvédő hátsó része van újrafújva, szóval nem kapott nagyot.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
A polaris3 kis méretben (185) ha az ár/érték arányt nézem nagyon jó választás. A hasonló árú falkent magasan veri...
Brillantis2 volt a régi kocsin 185/60R14, a második garnitúra volt 5 éves rajta amikor megváltam tőle márciusban. Heves esőben amikor áll a víz az úton szeret felúszni kicsit, de ha tudod és készülsz rá nincsen vele baj. Olyan 25fok körül kezd igazán jól viselkedni, de összesen ennyiben érződik hogy nem egy top gumi. Azt ajánlom bárkinek aki nem akar mindenkit lenyomni esőben is.
Ezért is gondolom hogyha lemegy a mostani két szett, akkor télre polaris5 lesz a Sebring Snow helyett, nyárra meg bravuris 5 hm az EcoContact5 helyett.. Aztán max nem lesz nyerő, de ezek még a megfizethető és elfogadható minőség kategóriába is beleesnek...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
sfefe
őstag
ok koszi, csak a GY-nel a performance 2-nel szinten nem nagyon van teszt.
Csak ezt talaltam rola: [link]
rainsport 5rol youtube videot neztem ahol palyan mennek vele. (arkok szelein mintha a felso reteg/sarkai toredezne le, )
[link]gondolom even beluli lenne mert azt hiszem ez még eleg uj gumi.
[ Szerkesztve ]
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
sfefe
őstag
Ja nem sportoskodunk de egy jól tapadó gumit szeretnék.( Meg persze ki is nézzen vhogy, pl kleber oldala az baromi ronda😀)
Néztem az E.F1-et is de abból a méretben csak az Asy. 2. van ami nem mostani gumi. A perf. 2 meg új.
Uniroyal oldala jól néz ki de inkább a GY ha az a jobb.
Csak ahogy írtam ennek a szállítása kérdéses, június eleje kb.Meg az F1 nem xl-es.
[ Szerkesztve ]
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
2ozzmexy
aktív tag
Azért az EC6 SUV méretben a Kléber Dynaxer HP3-at elverte.
[link]
Ami ennél is érdekesebb hogy nagyobb méretben meg sereghajtó...Viszont a Maxxis ebben nagy meglepetés volt, nem gondoltam volna... ezek után más szemmel fogok rá nézni.
Ha vizes úton váratlanul ér hogy csúszni fog, akkor ott nem csak a gumival vannak bajok.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
"Bizonyos minták nagy méretben nem működnek jól, bizonyosak meg kicsiben. Ezért fontos, hogy a saját méretben vagy ahhoz nagyon közeli friss tesztet nézzen az ember mindig."
Váltóméretet mondjuk?"Nem a csúszásról volt szó hanem a vízre felfutásról. Ott meg csak profilmélység számít igazából a gumi szélessége mellett. " no meg a jármű tömege, erre pont a Te Jazz-ed a jó példa, mert hiába nagyobb egy Q7 tömege, jóval nagyobb felületen nyomja az utat, mint a tiéd arányaiban, mivel szélesebb gumikon is gurul nagyobb felnikkel, tehát az egy négyzetcentire jutó leszorítóerő lehet hogy neked kedvez...
így nehezebben is nyomja ki maga alól a vizet, nézd meg milyen "szépen húzod a kakastarélyt" magad után esőben, míg sok nagy autó nem képes erre.
Ha jársz tőlünk nyugatabbra, akkor majd figyeld meg hogy egy Amarok/Q7/Kodiaq/X6 nyomában haladva nem marad száraz az út, míg egy jóval kisebb középkategóriás autó után szinte percekig matt a nyom.
Mintha jogsiszerzésnél az oktatáson magyaráztak volna vmi vizenfutásról, de nem figyeltem oda, mert FB-oztam a telefonon...Meg vezetéstechnikai tréningen is van ilyen minden évben, meg is bukunk sorra a "200-al esőben" teszten...
(ez volt az irónia része, hogy megkövessem Kornel-t)
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Nekem sajna váltóméretem sincsen... a 215/55R17 (nyári) vagy 215/60R16 (téli) a lehetőségek, mert kb semmit sem gyártanak ezek váltóméreteiben, ami van az meg aranyárban van...
Főleg a prémium, ezért is kacérkodok a Conti C brandjével (Barum), Bravuris 5HM (bár ez idén elbizonytalanított kissé) és Polaris5. Ezekkel nem leszek tömeggyilkos sem szerintem.
Igen, ha ugyanazon autót nézzük, akkor abszolúte igazad van.
De ugye a közlekedésben (real life) nem így működnek a dolgok...
Vannak különböző vezetési stílusok, különböző autók, különböző gyakorlottságú/qualitású/habitusú sofőrök, ezért sem tetszik amikor egyöntetűen fosozzuk az eco gumikat, mert van akinek ez bőven elég. Mert egy zsákfalu végén lakik az Alföldön és csak akkor áll ki a garázsból ha süt a Nap és maximum évente megy 2000km-t, neki az autó egy közlekedő edény, ha az Ördög feljönne a pokolból és személyesn őt kergetné akkor sem menne 100-nál többel, neki nem pont elég a gyári EC5!? Dehogynem, ha vmi kínai fost raknál rá neki, az is bőven kiszolgálná..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Nekem az i30 gyárilag azzal volt szerelve, a negyedik szezonra odáig fajult, hogy vártam mikor történik vmi olyan, amire tudok hivatkozni és kukába dobathassam a lízing céggel...
Nem is kellett sokat várni, a biztosítós fószert hazahoztam egyszer Ausztriából szakadó esőben, az ő szava elég volt a lízing cégnek.Láttam a rémületet néha a szemében egy-két rövidebb féktávnál... Mondjuk abba akkorra volt kb 30-40k km között, szóval neked lehet bevállik, meg tuti van különbség a gyári gumik meg a rendelt között...
Nekem a gyári EC5 oldalfala tele van szines pöttyökkel, azok nem tudom már mit jelentenek, de talán javított hibákat jelölnek..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Passzolom, mert gyári szerelésű volt és ott is hagytam a márkaszervízben amikor levették...
Amúgy az egész autó egy furcsa szerzet, akereskedőértékesítő szerint felszereltségben vannak olyan kombók benne, amit rendelni sem lehetett akkoriban...
Eléggé egyedi, de annyi baj van vele, h a márkaszervízben ha meglátnak már röhögnek.
Legutóbb pont meghallottam amikor a munkafelvevő telefonált az egyik szerelővel:
- szia, itt az xyz-123, ki tudsz jönni érte?
- óóó f***om, megint itt az a fos!? nem akarják még eladni vagy máshova hordani!?Most például letiltogat random, eléggé veszélyes, amikor egy előzés közben úgy dönt hogy nem hagyja 1500 fölé forgatni... persze mire odaérek h nézzék meg, abbahagyja...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
A szervíz nem tudja, mert el kellene csípniük a hibát, most adatgyűjtőt tettünk bele és várjuk hogy megint csinálja...
De különböző elektromos anomáliák még mindig vannak... Nem tudja becsukni a tetőablakot néha a riasztó és 30-60 másodperc múlva beriaszt...
Akkor volt hogy a Xenon-izzó automata fényszóró magsságállítója krepált be, felakadt, szóval denevér-üzemmódban jöttem akkor haza Szombathelyről, nem volt egy leányálom...
Az üzemanyagellátó rendszer, kb a tanktól a hengerekig a csövet leszámítva új, mert régen meg-meg torpant, most ez a letiltás új dolog, pár hete kezdte, vagyis először még a COVID19 kitörése előtt voltam Olaszországban és hazafelé Szlovéniában egyszer elment a power majd vissza is jött és dobott egy check-engine-t, aztán mire Siófoknál jártam kialudt a check-engine, a hibatároló meg üres...
Szoftverfrissítéseket nem is mondom, volt egy időszak, amikor egy bent álló kocsi szoftverét töltötték rá a srácok próbaképpen és azzal jártam, mert "ezzel már tuti jó lesz, ne aggódj..." hááát, nem lett.
Összeségében vegyesen érzek vele kapcsolatban, mert szeretem a kényelmi extráit, meg hogy szép kívül-belül és kényelmes, jó vezetni, jók a menettulajdonságai, de műszakilag egy kalap kaka, vagy a fiúk nem értenek hozzá, nem tudom.Én valami elektromos hibára gondolok, egy kontaktos csati vagy ilyesmi, de sosem vállalják hogy megkeresik a hiba okát. Ők számláznak a lízing cégnek, én meg használom, csak bosszantó h folyton hozni-vinni kell és mindig akkor van a szervízben amikor a legnagyobb szükség lenne rá...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
iceQ!
addikt
Az alsó polc mit jelent?
IT-ba mondjuk egy 1050Ti vga? Elmegy rajta minden, de még sem a csúcs, viszont még élvezhető a játék?!
Tehát 20as darabja, nem prémium de mondjuk nem egy LINGLONG minőség?!Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
2ozzmexy
aktív tag
Abban a Kormorán 4évszakos is adrenalindús, de abban a polaris3 is csak egyenesben volt jó, kanyarban már oda kellett figyelni mekkorát rántasz a kormányon és mekkora gázt adsz elindulásnál...
Hogy érezd a difit és ne csak fröcsögjek, a Falken HS449 Eurowinter irányíthatalan volt ugyanazon az autón 10centis friss hóban és letaposott havon (35 fölött elkezdett táncolni az orra oldalra), majd a polaris3-al irányítható maradt (nincsen táncolás, mintha odaragasztottad volna), csak kanyarban időben el kellett engedni a gázt hogy ne kezdje el túrni az orrát, a Falkennel meg rá is kellett fékezni, különben jött az árok...Mellesleg a Kormorán-al sem estem le még az útról, pedig egyszer havazásban hoztam haza Brassóból (plusz hólánc ugye), na akkor tényleg éreztem a 4évszakos hátrányát... amikor nyerges kamionok robogtak el mellettem a lejtőn nem volt olyan őszinte a mosolyom és a higgadtságom...
Nyáron picit nyúlosabb mint a korábbi EC5, télen kicsit keményebb mint a WinterResponse, de ennyi, fater 10-ből 9 pontot adott neki, pedig ő még 1310-essel is ment hóban román újrafutózott nyárigumival... szerinte annál rosszabb nem lehet egy gumi..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
1stVikman
senior tag
Megjöttem.
Összeszedtem a képeket, egyelőre csak a nyárigumiról.
Tömény adatok:
- gumi Hankook Ventus Prime 3, 225/45/17, DOT 0919
- autó VW Golf 7 2014 2.0 CRTDI, 110 kW
Felszerelve 2019.03.30, leszerelve 2019.10.29. Futás 11000 kmAz új gumik profilménységei között is volt minimális szórás, és a mérési pontatlanság miatt is kerekítek tized mm-re. Szóval 4 fő barázda van ezen a gumin, ezek mélysége újonnan balról -jobbra mérve:
1. ~6,9 mm ( Legkisebb 6,82 mm , legnagyobb 7,02mm)
2. ~7,7 mm ( Legkisebb 7,62 mm , legnagyobb 7,79mm)
3. ~7,7 mm ( Legkisebb 7,66 mm , legnagyobb 7,73mm)
4. ~6,9 mm ( Legkisebb 6,93 mm , legnagyobb 7,03mm)
[kép], [kép], [kép]Ősszel lusta voltam és csak 3 barázdát mértem, de mivel a szélén és a közepén szinte azonos a profilmélység, így is jól látszik az átlag kopás az első és hátső kerekek között.
Hátul futott kerekek:
1. széleken mérve ~6,2 mm ( Legkisebb 6,14 mm , legnagyobb 6,28mm)
2. középen mérve ~7,0 mm ( Legkisebb 7,01 mm , legnagyobb 7,06mm)
Elől futott kerekek:
1. széleken mérve ~5,6 mm ( Legkisebb 5,53 mm , legnagyobb 5,70mm)
2. középen mérve ~5,9 mm ( Legkisebb 5,93 mm , legnagyobb 5,99mm)
Másik hátsó
Másik elsőÖsszesített kopás hátul egységesen 0,7 mm.
Elől a széleken 1,3mm, középen 1,8mm.
A középen erősebb kopás lehet amiatt, hogy orrnehéz a kocsi és a középső részen magasabb profilmélységről indul a kopás, vagy csak simán több levegő volt a gumikban.
Hidegen beállított nyomás melegen nálam 2-3 tizeddel nagyobb nyomást eredményez.Idén természetesen a hátsók kerültek előre, az elsők hátra. Ha minden marad így, kb.3 szezont ~30000km-t fog kibírni.
Hát kb. ennyi lett volna a nyári gumis szösszenet.
A télit új korában csak 2 helyen mértem, és csak 2 gumit, illetve leszedés után még nem mértem meg.
Ha megcsinálom, arról is dobok fel egy hasonló összesítést.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
(#39837) 2ozzmexy (eredetileg erre akartam válaszolni)
Én minimálba' nyomom, de a padló alatt ki van ékelve minden irányból a pótkerék (majd azt is lefotózom, ha nem felejtem el). Kell is a súly hátra, mert különben elpattog.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Mondjuk az elmúlt egy hónapban, amióta tudom, hogy picit könnyezik a főtengelyszimmering, gondolkodom rajta, hogy cipeljek egy liter olajat magammal, hátha szükség lesz rá egyszer. Azt viszont nem tudom, hova tudnám tenni, minden hely ki van használva. Legfeljebb valami ilyesmibe tudnám elhelyezni.
De igazából nem izgat annyira az az egy liter olaj, egy hónap alatt még mindig száraz az autó alá rakott karton, illetve a nívón sem látszik, hogy csökkent volna a szint. Persze majd egyszer megcsinál(tat)om a szimmeringet is, de egyelőre nem tűnik akutnak a probléma.
szerk.: Ez lenne a legjobb, csak az a baj, hogy már discontinued.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
Nem feltétlenül kell szétszedni, hallottam nem rég egy technikáról, annyi a trükk h ugyanolyan szelepet kell venni és az egész process előtt össze kell jelölni krétával 3 helyen a gumit a felnivel.
Le kell engedni a kereket és a szelepnél félre húzni a gumit..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Homasitaban még mindig van raktáron hasonló kit...
@iceQ!: mi mondtuk h a linglong nem top10-es...
@sfefe: Bocsánat nem tahóskodásból nem reagáltam, csak nem akarom telenyomni OFF-al a topicot.
A béjemvés, az audista, a taxis, a vállalkozó, meg a kopaszkigyurt kan tesó mind külön állatfajta, nepperkedtem egy időben, úgyhogy bizton állíthatom h a ma az utakon futó autók 75-80% ami 6-10 évnél öregebb, nem helyreállítható gazdaságosan, a fenntartásáról meg annyit h prémium vashoz prémium fizu is kell, különben anyagi romlás.
Tisztelt az olyan kivételnek ami nem nagyon van..
És még annyit h az autó tulajok legalább 98%-a olyan autóban ül, amit nem engedhet meg h fenntartson...És tudom h most piszokul utál mindenki, de inkább nézzetek picit magatokban, mielőtt megköveztek.
Ha valaki magára ismert, az a véletlen műve...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Ahogyan tapasztalom általában nem a családos anyukák gyerkőccel és puntoval szoktak azok a tipikusan "fektelenul" stílusban közlekedok lenni, bár vannak kivételek...
Ugye az sem derült ki mi a téli szett, szóval ha az is vmi alsópolcos akkor a kleber vagy a vredi még lehet jégen jobb is...
Ha most azt nézzük akkor a baj mindig megtortenik, de nem lehet így élni h szöges gumit veszek mert mi van ha nem veszi észre a jeget a hó alatt... Nem utolsó sorban pedig jégen a téli is halott, szóval kB olyankor tök 8 mi van rajta... Tapasztalat.
Leirta h főleg város, oda közlekedésre kB bármelyik jó, az a sofőr aki tul becsüli a vas képességeit egy prémium telivel is az árokban végzi, csak idő kérdése... A fizikát nem lehet +bni."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dj79
senior tag
Valamelyik évben a pirelli Cinturato meg a Goodyear vector 4s is jól szerepelt a teszteken emlékeim szerint
Mondjuk nekem a golfon nem volt gond sose a megállással, inkább télies, de szerintem nézz rá a quatrac 5-re, az a p307 kombin (1400kg) igazi télies körülmények között jól szerepelt.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Elolvastad szerintem
Id
Mostani autoval 3-4 ezret mentem havontaTehát évi 20e Km alsó hangon ahhoz dukál a nyári téli szett
(#40132) Crytec210
Ha továbbra is ennyit mész akkor érdemesebb téli nyári szett
Ha meg így lesz akkor úgyis kell téli
Attól függ hogy milyen idősek a téli gumik, ha nem jók a felnikre akkor is szükséged lehet, alkud le az árát téli gumiknakElőször alkudj meg a kocsira felni nélkül, és utána alkudj meg a felnikre is külön, ha eladta a kocsit akkor már belegondol abba hogy kezdje el külön árulni és lehet akkor jobban enged a téli gumi árából
Már ha nem kereskedő[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette