Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz szabonagyur #59709 üzenetére

    A papír és a weboldal mindent elbír. Viszont ha vki feltesz pár kritikus kérdést, azt is nyilván elbírja a fórum. :)

    A képet felteszem azért tetted fel, hogy megszakértse a közösség állapotának megfelelően néz-e ki az a gumi. Szerintem igen. Mivel kb két mondatnyi véleményt fogalmaztál meg amiből semmi konkrét információ nem derült ki igazán, de még egy profilmélységről se tudtunk meg semmilyen adatot a futásteljesítmény mellé; se azt, hogy milyen manőver, milyen sebesség, milyen helyzetben csúszkál neked, így szerinted mennyire lehet komolyan venni, mint felhasználói vélemény? :)

    Még abban sem tudtunk közös nevezőre jutni, hogy mit jelent úgy kanyarodni egy autóval, hogy a képen látható kopást idézzük elő a gumi vállán. Vagyis felteszem ez a vezetési stílus olyan szinten természetes, hogy fel se tűnik már, h nem természetes egyáltalán így vezetni, már ami a kopást illeti a gumin. :))

    Pedig az egy elég beszédes hasonlat kéne legyen, ha azt írom, hogy egy pohár folyadéknak nem szabadna kilötyögnie kanyarodás közben (kupak nélkül). Ez lenne a civilizált vezetés, aminél nem jelentkezik rendellenes kopás egy gumin.

    Mivel a képen látható gumi szerint szeretsz úgy kanyarodni, hogy az ülés tart oldalról, ezért talán nem akkora csúsztatás, ha hozzágondolom, hogy egy nyirkos reggelen bizony tapadási határon autózol. Ha ez igaz, akkor meg a kérdésem az, hogy ilyen útviszonyok között vajon mennyire indokolt a gumit hibáztatni? Vagy egyáltalán mennyire várható el bármilyen gumitól, hogy megfogja a kocsit csúszós úton relatív gyorshajtás esetén?
    Igen, lehet relatív gyorshajtásról beszélni akár 25 km/h-nál is, ha mondjuk egy élesebb kanyarban eltekered a kormányt és ahol általában betapad és vállon gurul a gumi, ott egy hidegebb reggelen bizony megcsúszik. :)

    Azt elfogadom, hogy te úgy érzed, hogy szerinted gyengült a gumi az évek során.
    Csak megint feltevődik a kérdés, hogy mihez képest? Három évvel ezelőtt is megfordultál ugyanazon az úton, ugyanolyan hideg és nyirkos reggelen, ugyanazzal a tempóval és dinamikával és olyan volt, mintha sinen haladtál volna? Vagy lehetséges esetleg, hogy nem ugyanazok a körülmények, mint három éve? Egyáltalán mit jelent az, hogy nyirkos úton? Lefogadom, hogy ha megkérdezünk itt 10 embert, hogy írja körül szerinte milyen fizikai tulajdonságai vannak egy nyirkos útnak, akkor lehet kapnál 10 különböző választ.
    Csupán ennyi a probléma az ilyen két soros véleményekkel. Annyira szubjektívek, hogy nem lehet vele mit kezdeni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák