- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
A netes infók alapján a gyári mérete (vagy [link] ):
175/65 - R15 - 4x100 - ET39 - 5Jx15 - 54,1175/70 - R14 - 4x100 - ET39 - 5Jx14 - 54,1
(175/65 - R15 - 4x100 - ET45 - 5.5Jx15 - 54,1)Szóval ehhez kell legközelebbi váltóméretet nézni, ha nincs ugyanilyen méretben acél felni.
[Az ilyen kalkulátor segítsége] alapján [ez] jó/jobb rá pl 175/70 - R14 - 4x100 - ET39 - 5Jx14 - 54,1
de amúgy a lista alapján azis jó amit néztél.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
őstag
Sziasztok!
Szerintetek érdemes több pénzt kiadni egy Michelin Alpin 6-ra a Kleber Krisalp HP3-al szemben? Kettő között valicálok, de lehet hosszabb távon 5-6 év érdemesebb a Michelin.
Nem tudom mennyire kopnak.. -
OPiiPO
addikt
válasz szabonagyur #42048 üzenetére
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
őstag
válasz MasterMark #42055 üzenetére
Igen, van 10e/db, de igazából a Michelin is belefér árban, hosszú távú befektetés, meg sokat járok Ausztriában.
Végül az Alpin 6-ra esett a választás, és a sokak által javasolt Lurdy-s gumipark. Elég közel vannak hozzám[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
4 gyári TPMS 40k+ programozás 8k
4 gyári acélfelni 90k
4 gumi + szerelés 67k
összesen: 205k
A gyári acélfelni és TPMS tartósabb és megbízhatóbb lesz, mint az innen-onnan vásárolt himihumi cuccok.
Szerintem ezek abszolút korrekt árak.
Majdnem olcsónak mondható a 205k.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Ettől független csak az árat nézve szerintem se sok ez egy relative jó minőségű téli szettért, ha tényleg kell/van TPMS is benne.
Még ha "okosan" ki lehet picit olcsóbban is hozni.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
-
Dare2Live
nagyúr
185/60 R15ös méretben mik az ajánlott 4évszakosak? Van vmi bestbuy?
Évi ~4000kmre kell, 90%város lesz és kiskocsira (2es 86les yaris). Tehát nem gond ha gyorsan kopik.
Amiket néztem:
-Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 27.000Ft
-Continental AllSeasonContact 28.000Ft
-Michelin nagy kedvenc de ide nem kell, hogy kibírjon 60kkmet, crossclimate + régi, 2es meg még ahogy látom nincs.Nexen N-Blue4S WH17 milyen? Volt aki ajánlotta. Főleg a vízes út és tél izgat nyáron városra egy kiskocsit bármi megállít.
Van még vmi ami ajánlott?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
sfefe
őstag
Oks azért írtam, hogy egy normális gumis cégnél...
Akkor mondjam neki a 205 ezer + szerelési díj rendben van?Azt nem tudom milyen gumival számolták ezt az összeget.
[ Szerkesztve ]
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
ngaba
aktív tag
válasz Dare2Live #42062 üzenetére
Igen, a tesztek alapján most a Goodyear a legjobb, és friss fejlesztés (csak kevesebb tapasztalat).
A Conti is jó (régebbi fejlesztés, sok rosszat nem lehet olvasni róla, max annyit, hogy hangos, de városban nem lesz az). Az is vállalható, ha épp azt találsz olcsóbban.
Ha a hó és a víz érdekel, akkor CC+ tényleg nem neked való.A Nexent ár/érték-bajnoknak szokták mondani, azért arról lehet itt-ott egy-két negatívumot olvasni. (Normál felhasználásra szerintem teljesen OK.)
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
A Continental promó hogy van, ha nem szereltetem fel partnerszervizzel, akkor nincs rá garancia, vagy csak Lego nincs hozzá?
-
grizlisandor
addikt
Megnéztem a másik gumist a faluban, tegnap megbeszéltem, hogy reggel otthagyom a téli gumikat, majd meló után jövök. Egyedül kellett pakolnom mindkétszer, a másik a gumisnál legalább segítettek. 6k volt számlásan, új súlyt nem láttam rajta, most a folyosón várja a rosszabb időt, hogy felkerülhessen a kocsira.
-
MasterMark
titán
válasz grizlisandor #42067 üzenetére
Hogy-hogy új súlyt nem láttál rajta? A centírozást úgy kezdik, hogy leveszik az összeset. Mindegyiknek ami rajta van újnak kéne lennie.
Switch Tax
-
TFSi
őstag
Egy kis Goodyear Vector 4 Seasons Gen 3 designtanulmány: link
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
dn7z
csendes tag
Sziasztok. Legtöbbet a feleségem által használt 2. Autóra vásárolnék Nexen N'Blue 4 Season WH17 185/65 R15 négyévszakos gumit. Kérdésem az lenne, hogy hasonló árkategóriában véleményetek szerint van-e jobb? Melyiket ajánlanátok még. Köszönöm a segítséget.
Szerk.: Ezeket néztém még: Apollo Alnac 4G All Season, Maxxis AP2 all season xl-t
[ Szerkesztve ]
-
zolee3000
tag
válasz focvis #42027 üzenetére
Ha már szóba került a tömeg.... A súly- és sebességindexre mennyire kell szerinted figyelnem gumiválasztásnál? A kezelésiben erre vonatkozó infót egyáltalán nem találtam. A wheel-size.com-on 96W-t írtak a 235/50R17-es gumihoz. Igaz, nekem a váltó 215/55 lesz, amikből 98V-seket látok általában a kinézettek között. Nem szoktam száguldozni, a sebmérő meg amúgy is csak 200-ig van skálázva, inkább a tömeg, ami kardinális. Önsúly 1600 kg papíron, de valójában ez inkább egy 1,9t-s autó mindent egybevéve.
-
veterán
válasz zolee3000 #42072 üzenetére
Röviden: nagyon.
A 98 bőven jó, túlteljesíti a 96-ot
A V, azaz 240 kmh belefér, nem tud többet a jármű.A mérettel már inkább lehet probléma. Rendben, hogy váltóméret, de gyárilag homológ, engedélyezett méret az autódhoz?
Szerk:
Sehol nem írja a méreteket a kezelési útmutató? Tanksapka belseje? B oszlop tövében matrica? Semmi?Nekem 235/45R17 és 235/45R18 a gyárilag jóváhagyott, nem is váltóméretei egymásnak. Ehhez képest a "téli" 225/45R17 XL, nem merek vele Vmax-ot nyomni.
[ Szerkesztve ]
-
zolee3000
tag
válasz focvis #42074 üzenetére
Ezt a 96-os LI-t is csak egy netes oldalról vettem, ez sem hivatalos forrás. A gépkönyvben elég kevés konkrétum van, csak a nyomásértékeket adja meg, itt pedig összesen 3 abroncsméretet tüntet fel ehhez a hibrid kivitelhez: 17-es méretben csak a 235/50-est írja, azt viszont tuti nem veszek, mert alig van ilyen gumi, és indokolatlanul drága szerintem. Tudom, biztosító beleköthet, de még ezer másba is.... Az autón jelenleg nem tudom megnézni, mert nincs idehaza.
A könyv a Mondeo többi kiviteléhez is ugyanezeket a gumiméreteket adja meg egyébként csak a sima benzineshez még egy R19-est is.[ Szerkesztve ]
-
thesound
őstag
Webshopos rendeléseknél mi a tapasztalat? Mikor gyártott gumikat hoznak ki? Tudom blőd kérdés, de nálam is hamarabb öregszik el a gumi, mint elkopik.
Vannak a léleknek régiói, melyekbe csak a zene világít be. - Kodály Zoltán
-
veterán
válasz zolee3000 #42077 üzenetére
Hát most erre mit mondjon az ember?
Váltóméretnek elmegy; terhelési index OK; sebességindex belefér, télre még Németországban is OK; a 7,5" széles gyári 17"-es felnire biztonsággal passzol.Abszolút nem gyári méret, még másik motorhoz sem kínálták. 🤷♀️
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz MasterMark #42068 üzenetére
Na majd ránézek.
Lehet félrebeszéltek. -
2ozzmexy
aktív tag
válasz focvis #42079 üzenetére
Amit gondolsz... Tudod, majom-banán.
Vmax-ot ne nyomj a V60-al, mert még valamelyik önkéntesrendőr szolgálatba helyezi magát és beküldi a kamerafelvételt aztán mész fel a youtube-ra.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz zolee3000 #42077 üzenetére
Tetszik tudni kezitcsókolom ezt autóvásárlás előtt kellett volna megnézni...
Prémium autóhoz prémium fizetés is kellene és akkor nem fájna a gumi ára... kinek majomra van igénye ne a banán árán sírjon.
De komolyra fordítva a szót: ez annyira elfuserált egy méret, hogy váltója sem lesz vagy ha lesz sem olcsóbb annyival hogy megérje a rizikót. Ilyenkor kell nyelni egy nagyot és elindulni a középkategóriás abroncsok irányába, ha ott sincsen akkor lejjebb egy kategóriát, vagy elgondolkozni azokon az alufelniken, kivágni a malomkereket alóla és nézni rá 16"-os lemezfelnit télre valami kultúráltabb dísztárcsával, vagy ha már Ford akkor megnézni hátha valamelyik "tesójának" van struktúrált gyári acélfelnije, azok is tisztességesen néznek ki. Ha felnit cserélsz akkor már mindegy milyen gumit húzol rá. De ha ennyire félsz a műszakitól (indokolatlanul szerintem) akkor intézd úgy h a nyári szettel vizsgázzon. A tuningosok szerinted mit csinálnak? Visszaalakítják vizsgára az autót, mennek vissza a "vizsgázós kerekek", kijön a nyomtávszélesítő, az ültetőrugó vagy visszaállítják a felfüggesztést, kamu xenon-led-hid marad a garázsban, izzókészletből vissza a gyári halogén. Egy erős fél nap mire egy komolyabban megépített autót visszaalakítasz "vizsgára", aztán mégssincsen tele a net h nem fizet ennek-annak a biztosító, mert az okozó autóján nem homológ gyári méretű gumi volt...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zolee3000 #42077 üzenetére
Ha nem engedélyezett méret van akkor nem fizet a biztosító, tehát ha nekimész valakinek akkor neked kell őt kártalanítanod. Ezen kívül nyugaton ezt nagyon szigorúan veszik, büntethet is érte a rendőr (ha balesetet okozol így akkor biztosan). Jah és ha nem engedélyezett méret van a kocsin még műszakin sem engedik át a gépet.
Ha kisebb méretet tedd fel az engedélyezett 16-ost.#nincsbennetarcsi
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz focvis #42088 üzenetére
Ez van, öregszünk, én sem néztem meg mit megy a Vitara, nem is érdekel nagyon, 150 fölé úgysem hajtom óra szerint sehol, szükségtelen. De a corolla 19 évesen óra szerint 190-et ment. (hivatalos gyári végsebessége 185 km/h, de ugye csal az óra meg a nem váltóméretű gumi miatt fénykorában 2kiló fölött is volt a mutató, ezért kellett rá a H sebességindexű gumi mindig, télen meg a T-s)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
m3tr0
senior tag
Sziasztok,
itt valaki biztosan jobban tudja, ha van egy autó ami gyárilag defekttűrő gumival jön ki a gyárból, de nem defekttűrő gumit szeretnék rá vásárolni,akkor az megoldás,hogy egy sima XL-es gumit veszek és felszerelkezek defektjavító készlettel?
Nem saját autó,hanem céges és most 3 komolyabb szettet is kellene vennem de a defekttűrő gumik jóval drágábbak.
Köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat előre is!
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
Van egy 2012-es 320d BMW,ezen gyárilag defekttűrő van. - Erre vehetek mást?
Egy 2010-es Lexus GS450h, és egy 2016-os Passat GTE.
Ezeket meg nem tudom,hogy gyárilag hogyan adják...mert ugye egyikben sincs se mankókerék, se kompresszor se semmi.Mert azt se csinálhatom,hogy veszek defekttűrőt és gyárilag nem azzal jött ki akkor meg kárt is tehetek benne, mert szétütni a futóművet.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3