- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Drágább lett a Pixel 8a
Hirdetés
-
A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
ph A cég terméke ránézésre egy apró pendrive-nak tűnik, de valójában nem az.
-
Red Dead Redemption - Újabb jel, hogy PC-re is megjelenhet?
gp Vajon a Rockstar meddig húzza még az időt azzal, hogy végre elhozza még egy platformra a játékot?
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Nem is kell nagy extrapoláció és kiderül, hogy a Matiz is nagyot terpeszt, sőt a szívódízel a legsportosabb motor.
-
rob210
nagyúr
Hát srácok azért itt is vannak félinformációk, de nem akarok vitát kirobbantani.
Ez gumis topik inkább beszélgessünk azokról.
A futómű, vagy jól van beállítva, vagy nem.
A kopás pedig a terheléstől, a kikészült lengőkaroktól, és egyébb dolgoktól is lehet.
Vannak valóban gyárilag terpesztő futóművek, de azok ha beül egy két ember akkor futnak egyenesen. (síkba)
Egyszóval az a gumi aminek az egyik fele elkopik, az szar futóművön van, ez tény, ezt kár megmagyarázni.Jelzem újra ez az én véleményem, mindenki azt hisz, csinál, amit akar béke nem akarok háborút.
Renault power
-
BigBlackDog
veterán
Új ADAC teszt, ha valakit érdekel.
A WR-D4 értékelését kb. reálisnak találom, bár szárazon és jégen annyira nem érzem szörnyűnek, de az arányok kb. rendben vannak véleményem szerint.
-
addikt
válasz BigBlackDog #21704 üzenetére
Bírom ezeket az ADAC teszteket, még a Michelin is képes a sor végén végezni, egyedül a Conti az, amelyik mindig az első. Mintha bérelt helye lenne. Lehet, hogy szó szerint
(#21703) rob210
Szóval egy befelé dőlő kerék kiegyenesedik attól, ha még több terhelést raknak rá? Zavart érzek az erőben... -
i-sti
senior tag
válasz stickermajom #21706 üzenetére
E szerint az ábra szerint:
Nekem úgy a külső fele van picivel jobban elkopva.
Ha feltételezzük, hogy kifele van megdöntve alapból a futószög és terhelés alatt áll be vízszintesre a futófelület akkor teljesen hihető az állítás, mivel télen szinte csak egy ember ül benne. Így gondolom nem kap akkora terhelést, hogy kiegyenesedjen.Kérlek javítsatok ki ha tévedek.
Novum Forum Siculorum
-
addikt
válasz stickermajom #21706 üzenetére
WTF ez az ábra
Ahhoz biztos nincs semmi köze, hogy hogy dől a kerék, ha beülnek
De a dőléseket sem jól mutatja. Egyáltalán melyik kerék ez és melyik irányba megy
Felteszem, az intuíció szerint, hogy a képernyő síkjától befelé halad, tehát a monitor mögé (azaz hátulról látjuk) és valamelyik jobb oldali kerék a tengely szerint. Legyen mondjuk a hátsó, mert az első még döntögeti is magát kanyarodásnál.
Ha jobbra kanyarodik, akkor épp a másik irányba fog dőlni egyébként, mert a centripetális erő "kifelé" fogja húzni az alját. -
addikt
Egyébként nem biztos, hogy hülyeség ez a dolog, hogy a befelé dőlő kerék akkor fog egyenesbe kerülni, ha megterhelik. Most így végiggondolva a dolgot. Az ET szám pozitív szokott lenni, ami azt jelenti, hogy a felni felfekvési síkja a felni középvonalától a kocsi oldala felé van eltolva. Tehát a kerékre úgy érkezik a kocsi súlya, hogy az gyakorlatilag a kerék külső oldala felől terhel.
De mikor GoPro volt a kocsi oldalán, akkor láttam, hogy terhelve inkább befelé dől a kerék, míg terhelés nélkül inkább kifelé. Szóval a forgáspont a kocsi alatt van, ahol a futómű csatlakozik a kasztnihoz. Sztem akkor tudna kifelé dőlni, ha a felni az agyon tudna dőlni, de az már régen rossz lenne. Itt az első 10 mp-ben a vészfékezésnél ez tökéletesen látszik: video -
stickermajom
addikt
válasz HussarF #21710 üzenetére
Lehet értelmezésbeli dolgok miatt van probléma. Nálam negatív kerékdőlés = befelé dől a kerék, pozitív kerékdőlés = kifelé ugye felülről nézve.Ja nem, te is ezt írod.
A videódon én pont azt látom, hogy az alapból pici negatív dőlés vészfékezés hatására megnő, illetve jobban széttartanak a kerekek. Vagy az amit én pici negatívnak látok terheletlenül valójában pozitív?[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz stickermajom #21713 üzenetére
Valószínűleg az zavart meg, hogy a hozzászólás első felében azt kezdem el mondani, hogy talán mégsem hülyeség a dolog, aztán a második felében meg azt, hogy valószínűleg mégis az
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Mint írtam engem ne győzzetek meg.
No és vitát se akartam kiváltani.Az "erő" legyen veletek, nekem meg elég, ha nem kopik félre a gumim, mert jó a futóművem
Renault power
-
Richard!
addikt
válasz HussarF #21712 üzenetére
Nincs szüksége rá a Continak, hogy megkenjen bárkit is, hogy győzzenek egy tesztben. Még ha szar gumikat gyártanának és úgy győznének, akkor azt mondom, hogy helyénvaló lenne ez a kijelentésed. De így netto hülyeség. És az is fog maradni, bárki mondja
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
Kornel
veterán
Mágus hol van?
Hogy rendet tegyen a terpesztő (hátsó) futómű és a gumi szélének kopása témában
Neki elhiszem, bármit mond is -
addikt
válasz Richard! #21717 üzenetére
Ajjaj, úgy látom fanatikussal van dolgunk
Senki nem mondta, hogy a Conti szar lenne, csak azt, hogy vicc, hogy míg a Michelin, Goodyear, Pirelli stb ugyanolyan prémiummárkák is egész random módon rotálódnak, mintha véletlenszám generátorral határoznák meg a sorrendet, addig a Conti mindig első.
Olasz autósként nagyon jól tudom, hogy milyen a német "objektivitás". A BMW a legjobb autó, a Conti meg a legjobb gumi és bármi is legyen a valóság, ezt védik foggal, körömmel. Az Alfa Giulia QV-re minden mértékadó autós újságíró azt mondta, hogy legalább olyan jó, mint a BMW M3, vagy inkább jobb. Egyedül az Auto Bild meg társai fitymálták, meg húzták rá a szájukat, csak azért is a BMW-t hozva ki jobbnak minden szempontból. Saját magukat teszik nevetségessé meg hiteltelenné.
Ugyanilyen gittegylet az ADAC is. Kb. ugyanaz, mint itthon a CÖF csak annak a német, autós változata
Végülis nem is kell messzire menni bizonyítékért a németek hitelességéért... <cough, cough>... VW <cough, cough>
Véletlenül épp a noname gumi lett második, amit itthon kb. a Tescoban árulnának, de hát német, az nem lehet más csak dobogós egy ADAC teszten...
Nyugodtan vegyed a Contit, top gumi, nem vitás, csak kezeld helyén ezeket a teszteket, nehog aztán csalódás érjen, ha kiderül, hogy nem minden úgy van, mint az ott felvázolt szivárványszínű (azaz fekete-sárga) világban -
footy
addikt
Csak hogy menjen a flame: A Conti szar
De tenyleg, az elso 10e km-en kiraly, utana pedig mint valami linglong.
Alig varom hogy a nyari contikat elhajitsam, mert zajos es csuszik.[ Szerkesztve ]
-
Zsolt!!
aktív tag
válasz HussarF #21719 üzenetére
Ès lehet jól csinálják nem fikázzák egymást, mint a magyar. A legutolsó szalagmunkás is saját márkás termèket vesz ezzel is erősítve saját iparukat. Konkrètan èn egy autógyárban láttam, hogy a tiz ève ott dolgozók rendelik az autójukat amit gyártanak ès nincsenek mèg rosszul az egèsztől.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Kornel #21728 üzenetére
Az nem probaltam, de elhiszem.
Van egy kollegam aki regebben Semperitet vett a hazai gyartas miatt, miota kiszerveztek a gyartast azota atallt Contira. Multkor mondtam neki, hogy mi a tapasztalatom a Contival, o meg volt lepodve, aztan kiderult hogy 15-20 ezrenkent csereli a gumikat[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
addikt
válasz Zsolt!! #21726 üzenetére
Én egyébként egy szóval nem mondtam, hogy a Conti szar lenne. Azt mondtam, hogy azok a tesztek, amiket a németek csinálnak, láthatóan saját részre hajlóak. Ettől függetlenül, mint mondtam, top gumi a Conti, csak nem kell azért szentírásnak venni a német teszteket, inkább csak olyan iránymutatónak.
(#21723) Kornel
Ez egyébként nem értem, hogy hogy jött ide. Egy olyan példán akartam megmutatni a német részrehajlást, ami számomra szembetűnőbb, de lehetne mást is felhozni. Az, hogy te úgy szeretsz terpeszkedni az autóban, mintha fotelban ülnél más tészta. Én meg a pilótafülke feeling-et szeretem. Vannak nagydarab emberek, akik ilyet vezetnek, mégsem panaszkodnak. Ez inkább szubjektív kérdés. Egyébként nem erről az autóról volt szó, hanem a Giulia QV-ról. -
mgergo76
csendes tag
-
Killer01
őstag
válasz HussarF #21731 üzenetére
Idézet a cikkből: "A téli vezetés egyik legkritikusabb kérdése a jégen vezetés. Talán ez a legveszélyesebb és legkiszámíthatatlanabb felület, legjobban talán akkor járunk, ha elkerüljük. Már ha tehetjük. Egyébként meg előrelátással és lassú haladással érezhetjük magunkat a legnagyobb biztonságban. A tesztet a Continental tesztpályáján végezték.."
Van még kérdés?
-
Szada85
aktív tag
Meg is jöttek a téligumik, azt kell mondjam, remekül vizsgázott a Goodwheel GmbH:
Hankook Winter I*cept Evo2 (W320), 225/45R17 94H XL - 86€ ( ~26e Ft )/db áron.
Hétfőn (10.23) rendelve webshopból, aznap utalva, tegnap jött visszaigazolás a pénz beérkeztéről, szerdán ( ma ) 8:46-kor e-mail a szállításról, 12:06-kor leszállítva.
Nem is túl idősek, Made in Hungary, DOT4017 az összes.
-
footy
addikt
-
i-sti
senior tag
Valakinek van belső infója, hogy Lidl-ben mikor lesz újra kerékállvány?
Novum Forum Siculorum
-
elithun
őstag
válasz Motion_Blur #21749 üzenetére
Feleannyiba kerül = 500-1000Ft-al drágább, mint az üzletben + kiszállítási díj
Ezek szinonímák, nem?„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Overwatch 2
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen egeret válasszak?
- Esik a hóóó!!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vicces képek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó olcsóbb lett
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen