- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Magisk
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G31 - inflációkövetés
- Mobil flották
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
-
Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
ma Megérkezett az újrabrandelt Pura széria, kivéve a Pura 70 Pro+-t, mert az marad Kínában.
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
buca84
őstag
válasz buca84 #20680 üzenetére
SZATA segítségével írtam a gearbestenek, hogy adják meg az új tracking számot (eu express helyett a registered air mail -ét).
Kaptam is választ...DE..Nem tudom hogy most gyerekekkel kell levelezni vagy hülyékkel, mert a válaszban beleírta a DPDUK -s trackinget és annak állapotát. Ami ugye nem mozdul már jó ideje.
-
kispalsz
tag
Egy kis infó EU express szállításhoz
2017.09.13 -án rendelt, azóta csak 2017-09-17 21:10:00 Customer data received Southall olvasható még MOST is a GB oldalán. DPDUK1 szállítás van az összesítőnél.
De reggel csörgött egy futár a GLS-től, hogy hoz valami csomagot Kínából. Én csodalákoztam is rajta, mert DPD-től várnám a kiszállítást, és pont előtte néztem meg, hogy még mindig Southall az infó.
És valóban az utolsó hiányzó EU expresses rendelésem érkezett meg, de a csomagolás kicsit érdekes:
Van rajta:
Airmail címke
Royal Mail
DPD(UK) címke
és még egy GLS címke is. Gyakorlatilag csak címkéből áll a csomag. A csomag nagyértékű volt (200$ feletti), és minden rendben van vele.Ja GB nek nem írtam semmit,tőlük sem kaptam emailt csúszásról, ( messengerem nincs) nem volt RMA-között sem a rendelés.
Érdemes türelmesen várni. -
bul07
nagyúr
Megint akciós a
Ganzo Firebird F6802AL $6.99 (+$0.18)
És pontozva $5.09( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Vertigo18
addikt
válasz kispalsz #20705 üzenetére
Köszönjük szépen, hogy végre valaki beírta ide a pozitív tapasztalatot is Eu Express-szel kapcsolatban. Az utóbbi idők flame-jei miatt már nagyon kellett egy első kézből jövő ellentétes tapasztalat is!
Kellett ez ide, mint "fődnek a ganyé'!"
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
ZsoltG60
aktív tag
Üdv. Ez a " dispatch faster" ér valamit ? Okt 13. rendelésem még nem adták fel, biztos van nekik raktáron mert minden nap ránézek és látom a terméknél ,hogy pl ma Dispatch: Ships on Oct 19. Tegnap meg a mai dátum volt új rendelésnél...
Lumia 950XL
-
futyi1
csendes tag
Sziasztok!
A telefonomban döglődik az akku. Még nem járt le az 1 éves garancia. Szerettem volna reklamálni, kitöltöttem a ticketet, de visszadobja, hogy "The order does not exist" Nem fogadja el azt, amelyik a rendelésnél szerepel. Pedig a telefon fotója is megjelenik alatta.
Mit lehet csinálni ? Valakinek hasonló tapasztalata volt már?
Köszönöm!
Gábor -
viktorhu
veterán
válasz sambenez #20716 üzenetére
Annak van értelme? Igaz, régebben volt, és azóta változhatott már a helyzet, de egyszer előrendelésben vettem egy terméket, ami nem az ő hibájukból késett (sokat). Írtam nekik, hogy nem sürgetés, meg tudom, hogy a gyártó késik a termékkel, de van-e valami infójuk a gyártótól, hogy mikorra várható a termék.
Azt válaszolták, hogy már csomagoláson van a termékem, és nemsokára küldik, és ha hétfőig nem lesz shipped a státusz, írjak neki megint. Teljesen érthetetlen, mert maga a termék nem létezett még, de azért írtam hétfőn újra, kíváncsian, hogy mit akarnak belőle kihozni. Infót persze akkor sem kaptam, csak azt, hogy visszautalják a pénzemet.
Szóval korrektek voltak, meg becsapni sem akartak, csak kulturálisan olyan nehéz nekik azt mondani, hogy nem sikerült, amit megígértek (hogy mondjuk shipping március 1) és még nincs is meg a termékük, hogy inkább meséket gyártanak köré. Ezt nagyon sok kínai webshoppal tapasztaltam, de tény, hogy sokat fejlődtek az évek során a nyugati ügyfelekkel való kommunikációban.
-
FingR86
őstag
na végre befutott nekem is a Q5-ös lámpa. Szeptember 5.-i rendelés aztán vagy egy hónapot vártak a feladással 😀
most van egy hasonló tételem, 0.87$ USB hub + card reader. október 2.-i rendelés de még nem adták fel azt sem, nem tudom mire várnak, h elfelejtem? 😀 -
-
trion74
csendes tag
Az ismerős beszèlt a DPD vel ,azt mondták neki hogy utaljak mèg 30 usd t mert nincs biztosítás a csomagra ès nem vállalnak felelősèget. Csak azt nem tudom ,hogy mièrt nem írják a megrendelèsnèl ezt le .vagy fizetek 30 usd t biztosításra vagy vissza utalnak 80-at ès nincs csomag.
-
bertokl
tag
válasz ZsoltG60 #20723 üzenetére
Pontosan én sem értem, de mivel lassan egy hónapja nekem sincs infóm az EU Expresses rendelésemről, rékerestem az előzményekre:
https://prohardver.hu/tema/gearbest/hsz_19703-19703.html
https://prohardver.hu/tema/gearbest/hsz_20185-20185.html[ Szerkesztve ]
-
AtiSnatch
aktív tag
válasz fery02 #20668 üzenetére
Bocs, lehet tényleg félrevezettelek. Nekem még nem volt refundom, csak lemondtam megrendelést és visszaküldték a lóvét és plusz a pontokat is. Ebből arra következtettem, hogy ez refundnál is így van.
Valaki, aki itt refundolt már, tapasztalat?
C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13
-
ZsoltG60
aktív tag
válasz AtiSnatch #20727 üzenetére
Én nemrég kaptam partial refund-ot 6 dodót.
Ticketen ez írták
"As we empathize with your situation, we can exceptionally offer you a partial refund 6 USD on your wallet (store credit) and exceptionally reward you with extra points (e.g. If your refund is USD 1=2 points, USD 6=6*2 points=>get 12points etc)."[ Szerkesztve ]
Lumia 950XL
-
bul07
nagyúr
Rákérdeztem a szep 14-e óta nem mozduló DPD-s csomagra ez a válasz jött, ami nagyon zavaros nekem hogy mit is akar
Várjak türelmesen?
Vagy feladják újra? (Amúgy ez érdekkel lenne)Thank you for your feedback.
I sincerely hope you will have a good day and wish you all the best.
Since the customs clearance of UK, the item can't be delivered on time.
We arrange to reship the item for you.
Please wait for it in patience.
After the item is shipped out, we will send you a new tracking number.
Thank you for your understanding and kind support.Szerintetek mit akartak írni?
Meg milyen már hogy nem jön email hogy válaszoltak, régen jött email hogy Tickets mozgás van
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
AtiSnatch
aktív tag
válasz ZsoltG60 #20728 üzenetére
Ezt amiatt kaptad, mert walletra kérted/kaptad a refundot. Nem a felhasznált pontokat kaptad vissza.
Bul ezt én is írtam már nekik, hogy jó lenne egy mail vagy messenger üzenet, mert a NEW MESSAGE felirat állandóan villágít. Annyit írtak, hogy használjak másik böngészőt...
[ Szerkesztve ]
C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13
-
hunaqua
addikt
válasz AcCEsS #20735 üzenetére
Várjuk a véleményt
Padavan vagy LEDE?
[ Szerkesztve ]
SONY 65XE8577----Philips 58PUS8506----TCL 55c635----Onkyo RZ740----Dali Concept 8/6/C/S----HIVI VR8-W----Zgemma H9 Combo----Uclan Ustym 4K Pro----Asus_Tuf-AX5400----Vontar X3 X4----X96 Max+----Tanix_TX3_Max----Tanix W2---Raspberry Pi
-
frenk1
aktív tag
gearbest-ről mi a véleményetek, mennyire megbizható, és mennyi időbe tellik kiszállítania egy megrendelt terméket. mi6 kerámia verziót szemeztem ki 420 dollárért.tapasztalatokat, vélményeket várok.
-
Sterilzona
senior tag
Sziasztok
Befutott nekem is a kis nitecore tube.
Azt hittem nagyobb lesz amugy ...
De. Ha kikapcsolom, akkor is minimalis halvanyan vilagit a kos ledecske.
Kerdesem, hogy ez ilyen vagy hibasat kaptam? Nalatok hogy van ez? -
RedCactus
senior tag
válasz Sterilzona #20738 üzenetére
Nem kéne neki világîtani, de ezt te is érzed!
-
szaszapi
őstag
Na!
Szeptember 17-ei csomagomat ma reggel indították újra...
We have reshipped your order out and here is the new shipping information
szállítási mód: DHLRAM
Ugyanúgy mint tothpeti fórumtársnak!
[ Szerkesztve ]
-
trion74
csendes tag
Igazatok van .Nem a DPD-nek hanem a gearbestnek kellene küldenem a 30 USD-t.
-
trion74
csendes tag
We apologize for this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.
After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here:
http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.htmlHowever, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.
Here are the best solutions we can offer you in this situation:
1) Resend the item upon repaying 30USD.
In this case we will send you an invoice to submit the payment of 30USD via PayPal.
Please confirm your exact shipping address in this format:
Consignee Name:
Detailed Address:
City:
State (Province):
Postal Code:
Country:
Phone Number:2) Partial refund to your original payment account.
In this case, we can refund 80USD to your original payment account.Kindly let us know your decision
Once again we apologize for any inconvenience caused.Best Regards
Ray
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com ezt a levelet kaptam. -
trion74
csendes tag
válasz trion74 #20743 üzenetére
Thank you for your letter.
We feel very sorry for the late reply.
Please note that the shipping time can also be affected by bad weather,custom clearnce and other reasons.
Please note that your package is now on the way to your area.
We can refund you 30 USD for the parcel delay.I sincerely hope you will receive the package soon.
We thank you again for your understanding and your patience.
Best Regards
Ray
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com -
KamuMazsola
őstag
-
RedCactus
senior tag
válasz Sterilzona #20747 üzenetére
Lehet, hogy lemerült.
-
PNP
őstag
válasz KamuMazsola #20748 üzenetére
Neked nem ellentmondó a két üzenet? Mindkettőt a GB küldte.
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.