Hirdetés
-
AMD-s szerverprocesszorokhoz való, készre szerelt vízhűtés a SilverStone-tól
ph A nyár folyamán debütáló konstrukció blokkja kényelmesen befér 1U magasságú rackekbe is.
-
Végre Steamre tart a Sins of a Solar Empire II
gp A nyár folyamán véget ér az Epic Games Store exkluzivitása és a Valve rendszerében is megjelenik a teljes kiadás.
-
ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
ma Visszautaztunk az időben a ZTE furcsa belépőajánlatával.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Madgamer001 #20809 üzenetére
hát értem én, de ha nem adod le, akkor sose derül ki
meghát gondolom hogy előfordulhat hogy tényleg a vásárló hibájacryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Soma01 #20813 üzenetére
új termékere 1 év jótállás, használatakra 6 hónap szavatosság ami kötelező
jótállást csak 10.000 ft bruttó vételár fölött kötelező adni
de cska ha maygar a céga szlovák szabályokat sajnos nem ismerem
midnenesetre azt is kalkuláld be hogyha elrmlik valami, kapásból vagy 4-5 ezer ft a visszaküldés szlovákiába
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Toobee #20820 üzenetére
azzal hogy visszaveszik és visszatéritik az árat, telejsen rendben van a dolog, midnenütt előfordulhatnak hibák
az hogy neked ez nem opció azzal nem sokat lehet kezdeni
esetleg kérj egy iylan garancia biztosítást kedvezményesen, bár mosógépnél nem tartom jó ötletnekcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
pedig amikor átveszed az árukiadónál akkor is lehet kérni hogy bontsák ki, utána vissza is csomagolják neked
sajnos itt úgy gondolom a jóindualtukra vagy utalva...
nem tudom miylen biztosítást kötöttél, de lehet hogy az fizikai sérülésre nem is vonatkozikcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
mert ezek az olcsó parfümök mind hamisítványok, csodák nincsenek
hetente tonnaszámra buknak le
össze kell hasonlítani egy eredeti testerrel douglasban, majd meglátodez hogy a rendelés rögzítették nem minősül visszaigazolásnak
ha kaptál is emailt az is csak egy autoamta megerősítőcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
feljelentés értelmezhetetlen, mivel itt nem történt bűncselekmény (hacsak nem tudtad hogy rosszat adsz el)
polgári pert indíthat ha akar
hardveraprón próbagarit pedig illik vállalni, de ez igazából nem tartozik a tárgyhoz
vagy legalább letesztelhetted volna eladás előttcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
-
őstag
válasz Hegyirabló #20911 üzenetére
dehogynem, a szervizzel te nem állsz semmiylen jogviszonyban, ott lehet követelésed, ahol vásároltad
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Lackooo84 #20948 üzenetére
totálisan félreértelmezed
ha a bolt a pénzvisszatéritést választja, akkor ügy lezárva, el kell fogadniszerk: olvasd el a jótállásról szóló cikket a fogyvéd.hu-n
világosan benne van hogyha a cég nem vállalja a javítást vagy cserét akkor elállásnak van helye
ennyi
sehol nicns benne hogy kötelező neki javítani vagy cserélni, főleg iylen nincs leírva hogyha készleten van nincs készleten stb.
ezeket nem is értem honnan vetted?[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz madmike #20972 üzenetére
próbálkozni lehet, de ha kitanult zsibis, akkor nem fog veled foglalkozni
több infót ha írsz (mit vettél, miylen oldalról, mi a pontos hiba, honnan tudod hogy egyáltalán vállalkozótól vásároltál, miylen módon fizettél), akkor lehet hogy lesz több ötlet a topikbancryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
ő nav-al szerette volna fenyegetni, ezért volt fontos hogy egyáltalán vállalkozó-e
de ez esetben simán magánszemélyként adott el egy használt tárgyat, az hogy a kép hol készült nem igazán számít(#20974) madmike
megbeszélni nem lehet vele hogy visszaküldöd? fizetési meghagyás jó lehet, ha tudod a pontos hivatalos lakcímét, másként le fog pattanni, illetve ha ellentmond akkor mehetsz perre 35 ezer ft -értcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz madmike #20980 üzenetére
hát nézd, nem nagyon van ötletem, olyan kicsi az összeg
nem tartozik a tárgyhoz, de nem tudom megállni, hogy leírjam, nagy butaságnak tartom használt gumit venni egy motorra, anélkül is elég veszélyes hobbi hogy kókány jóskától vásárolnék ki tudja miylen szutykot a gépre
még autóra sem, de motorra...cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Attix82 #21004 üzenetére
érdekes kérdés ez, meg kellene kérdezni az illetékes hivatalt, kiváncsi lennék mit mondanak
nem írta a srác konkrétan milyen termékről van szó, de azért valahol a boltot is megértem hogy megpróbálja lerázni, aki az időt maximálisan kihasználva 2 hétig "próbál" ki egy terméket
és lehet itt beszélni arról, hogy így meg úgy visszajáró vevő, me gkell tartani, üzletpolitika stb. de van oylan vevő akit nem feltétlenül akar az ember, hogy visszajárjon[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz rasotamas #21015 üzenetére
nincs ezzel gond, megteheted
de a bolt meg megteheti hogy keresztbe tesz, én nem mondtam hogy igazuk van, csak azt hogy megértem a dolgot, mert ezzel nekik plusz munkát generálsz
itt tényleg létezik többfajta értelmezés, a helyedben menteném a levelezést és majd január elején felhívnám a békéltető testületet, hogy mi a véleményük errőlcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Dreamshake #21041 üzenetére
pont ezt használják ki, hogy sokan nem mernek/nincs idejük békéletető testülethez, bírósághoz fordulni
neked a nagykerrel semmi dolgod, az téged nem kell érdekeljen hogy nem cserélik, nem a te bajod
neked a kiskerrel kapcsolatban van követelésed
ez az egész ott el lett rontva már hogy elfogadtál egy használt kártyát, így már annyi kavarás van a dologban hogy nehéz lesz
egyáltalán ez a csere le lett normálisan papirozva, van jótállási jegyed a cserélt termékről?cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
hát azért az elég racionális indok, hogy a cserélhető több helyet foglal, baromi nehéz a vízállóságot megoldani, és premium telefonoknál el lehetne felejteni az üveg és fém hátlapokat...
és még lennének indokok, de ezek amik először eszembe jutottakcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
abszolút nincs igazad szerintem
1, nagyon sokan használják pl az iphonokat is tok nélkül, mert tetszik nekik a premium kivitel és ha összetörik a biztosító ugyis vesz másikat, kit érdekel
2, azért foglal többet a kivehető, mert azt nem lehet midnenféle fura alakúra tervezni, hogy optimálisan kitöltse a helyet plusz a fix forma miatt vastagítja is a telefont
3, igenis sokkal nehezebb megoldani a vízállóságot, főleg ha jó sokszor le fel van pattintva a hátlap, deofrmáliódik, törik stb.
4, telejsen felesleges magyarázni is a dolgot, ha lenne erre tömegigény, akkor úgy lenne, de nincscryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Superhun #21091 üzenetére
szerintem a jogszabály azon része hogy a sorrend javítás, csere és csak utána pénz vissza az eladót védi és nem a vásárlót
úgy értelmezem, hogy az a funkciója, hogy ne legyen az a helyzet, hogy a vásárló használ valamit x ideig, tönkremegy és azonnal viszi vissza, kéri vissza a teljes összegetszerintem azzal ha valaminek a teljes árát visszatérítik, az eladó részéről minden lezárva és vitának helye nincs, hiszen visszaállt az eredeti állapot (és ha végiggondolod, ezzel azért nehéz vitába szállni -szerintem)
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Superhun #21094 üzenetére
A termék a vásárló tulajdona, így a vásárló dönti el, hogy mi legyen vele. A bolt nem "foglalhatja le" egyoldalúan, mert az gyakorlatilag lopás.
erre viszont ott van hogy elállhat a vásárlástól a vevő és visszakapja a pénzét
nem arról van szó hogy kényszeríti az eladó, hiszen ha akarja megtarthatja a rossz terméket, senki sem tiltja meg
az hogy közben változott a termék ára vagy nem beszerezhető, nem az eladó kockázata
tényleg minden hónapban előkerül ez a topikban, egyszerűen nem értem hogyan lehet ezt máshogy értelmeznicryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Superhun #21117 üzenetére
hát mivel feltételezem, hogy nem hülye hogy egy hibás terméket megtartson, ezért igen, köteles elfgoadni
de szerintem ez telejsne egyértelmű volt eddig is, kezd az a benyomásom lenni, hogy szándékosan trollkodsz, ugyhoigy befejeztem ezt a témátcryptot minden termékemért elfogadom
-
-
őstag
válasz Frontiner #21148 üzenetére
nagyon gyorsan leírni ezt amit itt leírtál írásban és tértivevényben elküldeni annak a cégnek ahol a gépet vásároltad, hogy ne csússz ki a jótállásból, mert ugye szó elszáll....
mellé adni egy ésszerű határidőt (mondjuk 14 nap) a javításra, ezután pedig elállni a szerződéstőlcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Frontiner #21150 üzenetére
a szerviz ugyebár gyakorlatilag az eladó "megbízottja" ezesetben, bár valószínűleg az eladó nem tud semmit erről a problémáról jelen pillanatban
neked viszont csak azzal szemben lehet követelésed, akitől a készüléket vásároltad
ezért a határidő, mert bár ez már így is bőven kimeríti számodra (véleményem szerint) a "jelentős kellemetlenség" fogalmát, (egy mosógép esetében főleg), de azért célszerű egy ésszerű határidőt adni a jótállásra kötelezett (eladó) számára is, hiszen valószínűleg nem tud semmit az egészről (ez viszont nem neked felróható, de így maximálisan korrekt vagy és jogos az elállás ha sor kerül rá)cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Lackooo84 #21157 üzenetére
túlzásba sem érdemes esni, mindenki azt próbálja kihozni az adott helyzetből, ami anyagilag legjobban megéri
nyílván a szerviznek kifizetik a kiszállást, és ha esetleg az ügyfél behozza, akkor is kiszámlázzák a megbízónak
rá lehet csodálkozni, de a világ így működik...szerk: ezért is írtam Front-nak, hogy ne a szervizzel birkózzon, nem velük van jogviszonya
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz Frontiner #21162 üzenetére
arra vigyázz, hogyha ők felajánlották hogy jönnek érte és elszállítják, akkor nem biztos hogy igazad lesz a végén egy jogi eljárásban
(az nem az ő problémájuk, hogy te dolgozol napközben, ezt nem feladatuk és nem is biztos hogy lehetséges lenne figyelembe venni)cryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz DarkJedi #21165 üzenetére
ha magánszemélyként (nem céges számlára) vásároltad, akkor ezt a sorrendet javaslom:
beírás a panaszkönyvbe-elállás a szerződéstől (kéred a pénzvisszatérítést)-békéltető testület-polgári per
(szerintem ez már kimeríti a jelentős kellemetlenség fogalmát, de hátha nem kell perre vinni valamelyik korábbi szinten visszaadja a bolt a pénzed vagy egy új kártyát)
te csak a boltal vagy jogviszonyban, a többi téged nem kell hogy érdekeljen, nem a te dolgod, hogy a bolt mit hogyan tud érvényesítenicryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Steam topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Elektromos cigaretta 🔞
- Politika
- További aktív témák...
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
- HP pro 6300 SFF i5-3470 16GB vagy 32GB Rammal
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest