- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz Csaba_20_ #4476 üzenetére
Nem írók annyit, inkább számozom a Te hozzászólásod alapján.
1 - az autók esetében nem elrugaszkodott a jogszabály, hanem a hatóság is a homokba dugja a fejét...lásd az én esetemben, amikor is első 2 körben még nekem adtak igazat a szervizzel szemben, majd amikor levélben értesítettek az ügy lezárásáról, akkor már nemhogy igazam nem volt, én voltam a büdös bunkó, aki szegény szervizre akar ráverni mindent
2 - erre leszek nagyon kíváncsi...
3 - Nem konkrétan ide értettem, csak úgy általánosságban jegyeztem meg, mert arról sehol soha senki nem ír, hogy kinek milyen kötelessége van...ezért is írtam off-ba.
Ha ide kanyarítjuk ezt a részt, akkor kötelezettsége annyi van az ügyfélnek, hogy rendeltetésszerűen használja, tehát nem módosítja, a gyári állapotba nem avatkozik be. Azaz a hűtőcsere megint kérdés és visszakanyarítottam a 2-es felvetésemre az egészet...Ez már nagyon érdekel engem is
Read only...
-
Gyuri27
félisten
válasz Csaba_20_ #4476 üzenetére
"A jótállás egyébként tipikusan egy olyan állatfaj, ami kellően védi hivatott a fogyasztót a forgalmazóval szemben, illetve a vevőt az eladóval szemben."
Az eladót, gyártót, kereskededőt mi védi a kedves, szerény, hozzáértő usertől?
A vga vásárlás tipikusan az a sport, hogy aki ért hozzá, utánna olvasott, tájékozódott az jó vga-t vesz (teljesitmény, hűtés). Aki ezeket nem tette az meg tuningol (akár vmoddal, akár másik vga biosával és + fesz adásával) ill tákol (mert hangos a hűtés 5v-ra köti, vagy hűtést cserél). Én még annó 486 idelyén kezdtem ezzel foglalkozni (mint felhasználó). Azt kell mondjam, hogy egy kezemen meg tudom számolni, hány "hibás" vásárlásom volt. Igaz nem vagyok az a rögtön a boltba rohanós vásárló. Persze én is beleszaladtam vargáné és társa csodába, én is vettem p4 prescottot, nekem is volt fx5200-m. De soha nem a gyártót hibáztattam. Hiszen volt akkor jobb is más is a piacon. Én vettem sz.rt. Ennyi.
Tákolni meg soha nem tákoltam. Meg lehet kérdezni azokat akik tőlem vettek használt cuccot. Mindenki elégedett volt. Igaz én törekszem a gyári állapot megtartására.Egy régebbi beszélgetésünkre utalva: Emlékszel arra az időkre mikor minden ügyeskezű usernek volt egy lesarkazott procija?
Na ennyit, arról, hogy otthon gyakorlat nélkül szereljünk össze bármit.Amd - Radeon - Ryzen