- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaba_20_
őstag
válasz Gyuri27 #4478 üzenetére
Gyuri27 írta:
Az eladót, gyártót, kereskededőt mi védi a kedves, szerény, hozzáértő usertől?A szakértelme és az, hogy ő a "profi" fele a szerződésnek. Ebből az elgondolásból védik a fogyasztókat a forgalmazókkal szemben az egész EU-ban.
Gyuri27 írta:
Egy régebbi beszélgetésünkre utalva: Emlékszel arra az időkre mikor minden ügyeskezű usernek volt egy lesarkazott procija?
Na ennyit, arról, hogy otthon gyakorlat nélkül szereljünk össze bármit.Én emlékszem arra a korszakra és tudom, hogy sok szervizesnek is remegett a keze, ha a később megjelent lesarkazásgátló nélkül próbálta meg felrakni a hűtőt. Szóval ott sokkal inkább az AMD volt a hibás és nem a fogyasztó. Korábbi beszélgetésünkre, amire utaltál, viszont nem emlékszem. Esetleg egy link?