Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz Hikvision #673 üzenetére

    időkorlát nincs, de törekedni kell a 15 napra - megfelelő indoklással elfogadott, hogy akár 30 napig is eltarthat a javítás, de 40 (vagy 45) nap elteltével biztosan megróvásban részesítik az adott kereskedőt...

    egy kis infó:
    - mivel a kártyatípus már nincs kereskedelmi forgalomba, ezért tényleg továbbtart a cseréje, részben azért, mert a nagykernek sincs, részben pedig azért, mert a nagyker sem vállalja be azt, hogy visszaadja az árát és ő meg 2 hónap múlva kap egy bulkos kártyát
    - az ilyen cuccoknak 99%-a gyári javított, de biztosan nem azt kapod vissza, amit te leadtál, hanem egy másik megjavítottat...
    - pusztán a kereskedőn műlik, hogy elszarakodja az időt és a végén az ügyfél hivatkozik a jelentős kellemetlenségre és követeli az árát vagy fel ajánlja a pénzvisszafizetést vagy a levásárlási lehetőséget.

    ez utóbbi történt most pl nálunk is, mert a srác alaplapját nem tudtuk kicserélni 3 héten keresztül, ezért levásárolhatta az árát (a nagyker még mindig cserelapra vár - soket A), ez a srácnak is megfelelt, és mi sem veszítettünk el egy, kettő, adott eseten több ügyfelet...
    de van olyan cumónk is, amit 10.20-án adtunk le, és a héten fogják kicserélni, mert most jött helyette másik...


    Már csak azt nem értem, hogy miért küldözgetik egyes kereskedők a nagykerhez az ügyfelelket...ugyanis te nem vagy köteles a nagykerrel egyezkedni, mert teneked a kiskerrel van szerződésed!!!

    Egyébként ha kicsit visszaolvasol, akkor nagyon sok hasznos infót fogsz találni...

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák