- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz Hikvision #673 üzenetére
időkorlát nincs, de törekedni kell a 15 napra - megfelelő indoklással elfogadott, hogy akár 30 napig is eltarthat a javítás, de 40 (vagy 45) nap elteltével biztosan megróvásban részesítik az adott kereskedőt...
egy kis infó:
- mivel a kártyatípus már nincs kereskedelmi forgalomba, ezért tényleg továbbtart a cseréje, részben azért, mert a nagykernek sincs, részben pedig azért, mert a nagyker sem vállalja be azt, hogy visszaadja az árát és ő meg 2 hónap múlva kap egy bulkos kártyát
- az ilyen cuccoknak 99%-a gyári javított, de biztosan nem azt kapod vissza, amit te leadtál, hanem egy másik megjavítottat...
- pusztán a kereskedőn műlik, hogy elszarakodja az időt és a végén az ügyfél hivatkozik a jelentős kellemetlenségre és követeli az árát vagy fel ajánlja a pénzvisszafizetést vagy a levásárlási lehetőséget.
ez utóbbi történt most pl nálunk is, mert a srác alaplapját nem tudtuk kicserélni 3 héten keresztül, ezért levásárolhatta az árát (a nagyker még mindig cserelapra vár - soket A), ez a srácnak is megfelelt, és mi sem veszítettünk el egy, kettő, adott eseten több ügyfelet...
de van olyan cumónk is, amit 10.20-án adtunk le, és a héten fogják kicserélni, mert most jött helyette másik...
Már csak azt nem értem, hogy miért küldözgetik egyes kereskedők a nagykerhez az ügyfelelket...ugyanis te nem vagy köteles a nagykerrel egyezkedni, mert teneked a kiskerrel van szerződésed!!!
Egyébként ha kicsit visszaolvasol, akkor nagyon sok hasznos infót fogsz találni...Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W