- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz luciferc #490 üzenetére
az a helyzet, hogyha már velem betartatják a szabályokat, akkor én is ''betartatom''...legyen itt szó arról, hogy én vagyok az ügyfél, és egy kereskedővel tartatom be, vagy kereskedő vagyok, és szépen elmagyarázom az ügyfélnek, hogy milyen fogyasztói törnények vonatkoznak rá/rám.
Szerintem így a korrekt, és úgy gondolom, hogy egy kereskedés így mehet jól és zökkenőmentesen (ha semmi balhé nincs körülötte, és a negatív kritika is minimális - mert ugye olyan nincs, hogy a negatív kritika 0)
Ha nem nyereségorientáltak, hanem vevőorientáltak lennének a cégek vagy kombinálva a kettőt , akkor nem kellene ez a sok ''veszekedés'' garanciális probléma ügyintézésekor(főleg amit a multi komplexumoknál kell véghezvinni, hogy normálisan foglalkozzanak a garanciával)
dany27 - mivel abban az esetben, hogy alkatrészként veszed meg a géped, és magad, vagy valamely sz.tech cég rakja össze, úgy alkatrészekre, és nem konfigra vonatkozik a garancia. A meghibásodot alkatrészt mindig abba a kereskedésbe/boltba kell visszavinnad, ahol vetted, vagy ha van kijelölt szervize, akkor visszaviheted oda is.
[Szerkesztve]Read only...