- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
F.B.I.
veterán
Üdv, egy kis segítség kellene, hogy szerintetek mi a jogos megoldás.
Adott egy 65 colos TCL televízió, AUCHAN online vásárlás, 35 kg-os (később fontos).
03.24-én rendeltem, készülék képe hibás, nem csak én hanem az egész család látja ( 3-4 cm széles zöldes sáv függőlegesen végig, világos jeleneteknél).
A készülék maga tetszik, szép kép, jó hang, jó ár, hívom a szervizt, mondják, küldjek képeket 04.01-én meg is teszem (ekkor még bőven 14 napon belül vagyok).Hívnak másnap hogy nem küldik ki a városomban lévő szervizest, pakoljam vissza dobozába, küldenek futárt, viszi.
Ekkor bizakodsz, vegreegy rendes gyártó, aki akar is javítani. Gyerekkel összerakod a nem könnyű készüléket, szépen a dobozába, majd 2 napot otthon ülsz, mert a futár email elkeveredett, hiába egyeztettek időpontot és telefonálgattam (2 ki nem fizettet nap az életemből).
Elviszik, megkapják, majd másnap hívnak, hogy visszaküldik, mert semmi baja, ami látható, az a hibahatáron belül van. Ekkor már kifutottam a 14 napból ugye. Készülék nincs megjavítva, cserélni nem cserelik, Auchan nem foglalkozik vele.
És akkor a kegyelemdöfés: akkor hazai support! Na az a szerviz, aki elutasítja a javítást!
Csináltak 2 nap mínuszt és 300.000,- Ft hibát az életemben, mert én voltam a hülye hogy más is rendesen végzi a munkáját, mint amit tőlem is elvárnak.
Fogyasztóvédelem vagy előbb próbálkozzak mashol (szerviz 300 km-re van tőlem, ők lexarnak).
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SSD kibeszélő
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Filmvilág
- További aktív témák...
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya