Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F.B.I.

    veterán

    Üdv, egy kis segítség kellene, hogy szerintetek mi a jogos megoldás.

    Adott egy 65 colos TCL televízió, AUCHAN online vásárlás, 35 kg-os (később fontos).

    03.24-én rendeltem, készülék képe hibás, nem csak én hanem az egész család látja ( 3-4 cm széles zöldes sáv függőlegesen végig, világos jeleneteknél).
    A készülék maga tetszik, szép kép, jó hang, jó ár, hívom a szervizt, mondják, küldjek képeket 04.01-én meg is teszem (ekkor még bőven 14 napon belül vagyok).

    Hívnak másnap hogy nem küldik ki a városomban lévő szervizest, pakoljam vissza dobozába, küldenek futárt, viszi.

    Ekkor bizakodsz, vegreegy rendes gyártó, aki akar is javítani. Gyerekkel összerakod a nem könnyű készüléket, szépen a dobozába, majd 2 napot otthon ülsz, mert a futár email elkeveredett, hiába egyeztettek időpontot és telefonálgattam (2 ki nem fizettet nap az életemből).

    Elviszik, megkapják, majd másnap hívnak, hogy visszaküldik, mert semmi baja, ami látható, az a hibahatáron belül van. Ekkor már kifutottam a 14 napból ugye. Készülék nincs megjavítva, cserélni nem cserelik, Auchan nem foglalkozik vele.

    És akkor a kegyelemdöfés: akkor hazai support! Na az a szerviz, aki elutasítja a javítást!

    Csináltak 2 nap mínuszt és 300.000,- Ft hibát az életemben, mert én voltam a hülye hogy más is rendesen végzi a munkáját, mint amit tőlem is elvárnak. :W

    Fogyasztóvédelem vagy előbb próbálkozzak mashol (szerviz 300 km-re van tőlem, ők lexarnak).

    Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák