Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • westcoastog

    veterán

    Üdvözletem.

    Még tavaly decemberben részletfizetésre, előfizetés hosszabbítás mellé vásároltam egy televíziót a telekomtól.
    Hibás volt a készülék, garanciában kicseréltettem, megérkezett a csere tv, ami természetesen ugyan az a típus, viszont azt is legaranciáztattam, ma vitte el a szerelő mert az is produkált hibajelenségeket. Mondtam a szerelőnek hogy harmadjára már nem biztos hogy szeretnék még egy ilyen típusú tv-t, mondta hogy a telekommal tuti ki lehetne cseréltetni másik márkára.
    Felhívtam ma a T ügyfélszolgálatot, elmondtam a story-t, és megkérdeztem hogy ha harmadjára nem szeretnék ugyan ilyen tv-t, van e lehetőség arra hogy szerződés módosítással teljesen másik készüléket kérjek és ne harmadjára is ugyan azt, természetesen ennek fényében a 2 évnyi részletfizetést is az új készülékhez igazítanánk. Azt mondta az ügyintéző utánanéz a dolognak, majd 1 perc múlva benyögte hogy ilyenre nincsen lehetőség.

    2-szer befürödtem ugyan azzal a típusú készülékkel, most harmadjára is kapok egy újat bontatlant, azt sem garantálja semmi hogy tökéletes lesz, ezért cserélném inkább egy másikra.

    Esetleg meggyőzhetőek vagy tényleg nem tudok semmit tenni, fogadjam el a 3. tv-t, fizessem ki a két év részletet aztán majd lesz másik pár év múlva? :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák