- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
adrian94
őstag
Sziasztok !
Vásároltam egy tabletet februárban ami már volt szervizben azóta és vagy 4-5 hibája volt amiből 1-et javítottak ki ! Még 1x bevinném szervizeltetni de tuti, hogy nem csinálnák meg normálisan ! Egy Alcor márkájú tablet-ről van szó, és kb minden 3. hibás és itt a prohardver fórumon is sokan panaszkodnak a tabra különböző hibákkal...
Nem szeretnék ezzel a tabbal sokat foglalkozni, mivel most is kb 4 és fél hetet vett igénybe 1 hiba javítása...
Mikor tudok a fogyasztóvédelemhez fordulni ? Hány garanciáztatás után ? Vagy hogy megy ez a dolog ? Ők tudnának segíteni nekem vissza szerezni a pénzt amennyiért vettem a tabot ?
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5