Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HUNNIA1920

    őstag

    Hogy valami hasznomat is vegye a fórum.

    Írok egy kis véleményt a MomentDAC MKII-ről.

    Kezdésnek leírom, hogy teljesen amatőr vagyok (ha esetleg eddig valakinek nem esett volna le), tehát a véleményemet kéretik ehhez méltóan kezelni. Nem vagyok se Bodz se krichd1, akiknek a fülét haláluk után bebalzsamozva Lenin mellé temetik majd, hogy az utókor megcsodálhassa, tehát a véleményem másokétól eltérő lehet.

    Kedden elutaltam a pénzt, mkercso szerdán postára adta, csütörtökre itt is volt.
    A DAC tényleg elég kicsi, félúton van egy Musiland 01 és a Denon DAC között. Súlya éppen megfelelő, nem túl nehéz, nem túl könnyű, de ahogy Bodz is írta, egy merevebb vagy súlyosabb kábel elmozdíthatja.
    Minimál dizájn, de semmivel se minimálabb, mint amennyire lennie kell. Egyedül a billenő kapcsolók éreztetik velem a DIY vonalat, minden más rendben.
    Jár mellé egy kapcsoló üzemű táp, ami a gyártó szerint elég hozzá, nem kell külön lineáris táppal szórakozni. Ezek mellett van még egy garancia levél, amin a feltüntetett garanciális idő 2 év.

    Ami a lényeges, az a hang. Nekem már elsőre is feltűnt, hogy ez valahogy máshogy szól, mint a Denon DA-300USB. A Denon-tól elvonatkoztatva, hihetetlenül részletes a zene, a hangszerhangok is nagyon szépen szólalnak meg, hatalmas tér.
    AVX-en egy fórumtag szerint vékonyabb a hangja a Metrum Octave DAC-hoz képest (viszonyításként ez egy közel 400eFt-os DAC), ezért kicsit féltem tőle, de visszagondolva, hogy Bertalan korábbi erősítői sem éppen voltak mély hiányosak, ezért reméltem, hogy itt sem lesz másképp és így is lett. Semmit nem érzek kevésnek vagy túlzónak.