- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Magisk
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
A okostojásoknak: Vettelt meglepte, hogy nem tudta megelőzni Hamiltont
Úgy néz ki még saját magának is feltűnt. Csak itt a topicban nem bírták páran megemészteni.
Motion_Blur: Nem, én nem emléxem olyan évre, ahol egy autó ennyire dominált volna, főleg időmérőkön. Talán egy ilyen volt, 2004. Akkor Schumacher zsinórban ötször nyert, majd Monaco -ban out, aztán zsinórban hétszer nyer a Hungaroring -ig bezárólag. Tehát az első 13 futamból 12 -t megnyert. Aztán Vb lett, és nem erőltette tovább a dolgot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #32009 üzenetére
Én nem vagyok Hamilton őrült. Az, hogy nem teszek rá megjegyzést nem azt jelenti, hogy szeretem. Sőt, az idei manőverei még gennyesebbek, nem beszélve arról, amit a versenyeken művel. De attól még idén ő szolgáltatja a show -t, és ő majdnem az egyetlen, aki tud DRS nélkül előzni.(bocsánat, elmenni a másik mellett, ha már DRS) Én nem azért nem szeretem, mert néger...
Igen. Ellenben időmérőkön meg nem volt ekkora fölénye. Vettel mindig mehetett elől, senkitől nem zavartatva. Schuminak abban az évben néha nem jött össze ez. A Ferrari akkor inkább versenyeken volt ütős az autója. De ő is ugyan úgy hiba nélkül tette a dolgát. Annyi különbséggel, hogy Schumi legalább 11 évet várt egy ilyen ütős autóra.
Misi 007: De, talán az McLaren -nél.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #32016 üzenetére
Ott is egy pont és a következő hozzászólásnál is egy pont. Ezt mind figyelembe kell venni.
Misi 007: Komolyan írtam. Talán a Meki ilyen téren a legtisztább. Ott úgy ahogy hagyják a pilótákat egymásnak esni, lásd tavaly Törökország. Button -nak volt egy lehetősége. És még csak nem is zúzták le egymást, úgy ahogy akkor Vettel lezúzta Webber -t. Az hogy Hamilton mit csinált, a saját problémája. Örjöngeni lehet... Egyébként az duplán vicces volt, az életben nem tudta volna azon a pályán megelőzni, hiába ugrált. Maximum lezúzta volna mindkettejük autóját. Hami mostanában már nem örjöng, hanem cselekszik...
Az RBR mindig azt hangoztatja, hogy nincs csapatsorrend. Pedig tavaly óta Webber a másodhegedűs. Még akkor is ő volt, amikor vezette a VB pontversenyt. Szóval ez a csapat a legsunyibb.
A Ferrari pedig nyíltan vállalja, hogy van csapatsorrend. Ők nem kertelnek, nem vetítenek. Massa teljesítménye egyébként is elmarad Alonso -étól. Ha megnézzük a 3 élcsapatot, akkor nálam az jön le, hogy közöttük van a legnagyobb különbség. Elég megnézni mennyit kapott Massa az elmúlt 2 futamon. Az előzőn ha jól emléxem 40+ másodpercet. Most meg 29s -et, úgy, hogy Alonso már a végén teljesen visszavett, ő meg nyomta az utcsó körökben is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Én arra leszek kíváncsi, hogy a korlátozások megszüntetésével a Ferrari hova kerül a rangsorban. Mert ide is sok új fejlesztést hoztak, csak pontosan lehetetlen felmérni, hogy ettől gyorsultak be, vagy az RBR esett vissza. Igazából nem is értem, Ferrari -nak(Saubernek is) nem volt érdeke megállapodásra jutni a többi csapattal. Szsz, az után amit Horner művelt nem is tettem volna meg. Tényleg kíváncsi vagyok, ez lehet inkább own goal.
Egyébként az 100%, hogy Vettel VB lesz. Kérdés, tud e mg futamokat nyerni. Monza -t még tuti Alonso -nak adnám. Brazíliában, Németországban és Belgiumban lehet még esélye, máshol nem hiszem. Talán Singapure...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz [CS]Blade2 #32065 üzenetére
Igen, szemmel jól látható volt. És ez egy olyan pálya, ahol az RBR óriási előnye borítékolható volt még 2 hete. Az, hogy nem ez történt, több oka is lehet. Bár a Meki igen lassú volt. Most vagy őket erősen érintették a módosítások, vagy az a reális, amit a Meki produkált. Ebben a nézetben az RBR-ek is helyén voltak. És a Ferrari lett a kakukktojás, mert piszok sokat gyorsult.
A másik, hogy a Ferka nem veszített semmit, a másik kettő élcsapat pedig igen. Itt mondjuk nyilvánvaló, hogy a Meki bukta akkor a legnagyobbat.De Németországban kiderül. Ott alapból gyors a Ferrari. Ha ismét nyernek, akkor bizony megtalálták a helyes utat.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Jarod1 #32068 üzenetére
Jah, persze. Nem, akkor is Webbonak szólnak, hogy kevés az üzemanyag, túl meleg a motor, stb... vegyél vissza. Mint tavaly Törökországban. Akkor Vettel -nek valamiért elfelejtettek szólni, hogy szintén ne siessen. Gondolom tényleg csak elfelejtettek...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Mondjuk nekem az is feltűnő volt, hogy a két RBR inter gumikon mennyivel gyorsabb volt, mint Alonso. Brutális volt a tempokülönbség.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #32075 üzenetére
Persze, ezzel tisztában vagyok. De az elején az inter gumik elég gyorsan elérhették az ideális hőfokot, mivel volt elég sok csont száraz rész, ahol akár egy kör alatt is simán túlmelegszik egy ilyen keverék. A Ferrari akkor kezdett gyorsulni interen, amikor már majdnem vállalható volt a slick. Az más kérdés, hogy a slick bizony lassabban melegszik, és kell neki pár kör.
Egyébként megjegyezném, hogy Alonso autóján tovább is bírta a gumi, amikor Hamilton és Webber kijött cserélni, Alonso és Vettel még kint maradt. Akkor Alonso megfutotta a leggyorsabb kört.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #32147 üzenetére
Akkora világbajnok már megvan. Azért remélem nem lesznek uncsi futamok, és Alonso elkeni őket, ahogy kell.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Vettel, a nagy zseni...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Alonso meg túlerőlteti...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz mrlujoak #33363 üzenetére
Nagy rakás kaki ez a Hungaroring, nincs rendes előzési pont. Nem tom mit van oda mindenki, hogy milyen csodás ez a pálya... Közben meg mindenki azt majmolja, hogy Tilke által tervezett pályákon nem lehet előzni. Ott sem lehet, de legalább van 1-2 egyenes, ahol a DRS működik. Nálunk még az is necces....
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz mrlujoak #33367 üzenetére
Köszönhető az időjárásnak. Ez a szerencse, jó hogy az eső bekevert. 30 fokban nem lett volna nagy verseny. De ha esik az eső, akkor mindig garantált az izgalom.
Csak nem kellene így fényezni, mert egyáltalán nem nagy durranás.
Na mi van, Gombocska megint bemákolta? Ezt az őt folyamatosan kritizálóknak címzem...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #33440 üzenetére
Egy volna volt... Egyébként semmi nagy durranás nincs ebben, és a szervezésben sem. Nem kellene így reklámozni, ennyi.
De azért Button ott volt, ugye?
mod: És? Schumi ilyenkor már VB volt... Vettel -nek van még hova fejlődnie, egy ilyen autóval már neki is illett volna hoznia ezt a szintet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rocket #33450 üzenetére
Miért az? Vettel -t erőből verte. Hamilton -t nem lett volna meg, ez nyilvánvaló, neki alaposan elszúrták. Pedig nagyon szépet futott, le a kalappal előtte. Alonso is jól ment volna ma, ha a rajt után nem ragad be, és nem erőlteti túl.
Vettel egyedüli mázlija, hogy időmérőn az rbr még nem verhető. Ha már ott se tudná tartani a tempót, akkor elúszna. Persze nem a VB címe, az már a szezon elején eldőlt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz IreN!CuS #33560 üzenetére
A fújt diffuzor betiltása a Ferrarinak kedvezne a legjobban. Az idei autó se a köré épült, nem is sikerült eltalálni úgy, ahogy a Mekinek és az RBR-nek. Ami még látszik, hogy a nélkül a Ferrari gyorsabb tudott lenni, mint az RBR, kb. annyival, mint most a Meki vs. RBR. Szerintem a legnagyobb hátrányba az McLaren kerülhet a fújt diffuzor betiltásával, ez látszott azon az egy futamon, ahol a pillangószelep nyitását korlátozták. Szvsz, sehol nem voltak azon az egy futamon.
Nálam jövőre a Ferrari az abszolút befutó, pont a tiltás miatt, és maga a Ferrari fejlesztési tempója, és felfogása miatt. Ráadásul jövőre talán elhagyják a konzervatív irányt, és újra elkezdenek autót csinálni. Régen ez miatt voltak akkora fölényben, pont mint most az RBR. Csak vissza kellene hozni Brawn -t. Mercedesnél úgysem engedik teljesen kibontakozni. Úgy nem lehet jó autót csinálni, hogy kikötéseket tesznek, és beleszólnak az autó fejlesztésébe.McCartman: Brawn se rosszabb ám... Neki is megvan a 3 VB cím, vagy tévedek? Benetton, Ferrari, Brawn GP. Most is lehetne alkotni, ha hagynák. Nem pénz kérdése itt sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz IreN!CuS #33562 üzenetére
Igen. És ahhoz képest a Ferrari így sem lassú. Ha bejön a radikális irány, akkor nem kicsi esélyük van. Sőt, a fújt diffuzorok betiltásával az RBR és a Meki is arra kényszerül, hogy az autón nagyobb módosításokat végezzen el. Főleg a Meki....
Egyébként nem féltem az olaszokat, eddig soha nem fogtak mellé akkor, amikor merészet alkottak. 2005-ben sem az autóval volt a probléma, hanem a gumikkal.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz [CS]Blade2 #33565 üzenetére
Bizony. Azért mondtam, hogy a Ferrarinak ezt a fórt érdemes lenne kihasználnia.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #33568 üzenetére
Jah, amikor megnyerte. Persze csak saját hibájából történt így. Majdnem elajándékozta a címet.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #33598 üzenetére
Szerencse vagy nem, a tavalyi teljesítménye alapján megérdemelte volna.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #33614 üzenetére
Persze, mert nálunk alapból lehetetlen volt eddig előzni. De a pályák többségén rossz helyre volt téve. Mondjuk az is igaz, hogy van ahol máshova nem is lehetett volna rakni. Mert az látszik, hogy a DRS -nek is kell egy bizonyos táv, amíg előjön az előnye.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz TESCO-Zsömle #33911 üzenetére
Igen, arra gondoltam. Csak reménykedek, hogy nem a fettelről fog szólni az IM
mod: Jön már a Mester.
mod2: Milyen durva, hogy a DRS miatt feláldozták a 7. fokozatot.
darál0w: Akkor már gombos, eddig úgyis csak esőben tudott alkotni, nem?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Oliverda: Azt a versenyirányítás engedélyezi, ha úgy látják, alkalmas rá a pálya. Volt már rá példa, hogy esett az eső, és DRS enabled volt.
mod: Nyilván ha engedélyezi, akkor mindenki használni fogja.
darál0w: Nekem mind1, izgalmas, fettel mentes futamot akarok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hami most komolyan slick -en ment? Ferrarinál pedig elég nagy volt a nyugalom, nem fáradtak el a délelőtt során.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Hamilton amilyen szép manővert csinált, utána úgy lerombolta azt ezzel a disznólkodással. Simán black flag, pedig ő megtudná fogni Vettel -t.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Alonso mi a jó istent csinált??? Massa agyon verte, és örülhet ha 8. lesz.
Már nagyon uncsi... Szvsz, IM-en annyira jó az RBR, hogy a közelébe nem kerülhetnek, hiába gyorsak futamon. A Ferrari meg kuka, szvsz tessék fejleszteni a következő évi autót, az ideivel nem érdemes foglalkozni.
Az is durva, hogy Alonso 4s-el lassabb volt, mint az eleje.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Zodicus #34213 üzenetére
Igen. Ezek a mostani esős futamok olyan szánalom látszatát keltik. Régen volt kifejezetten áradásra monsoon tyre, amivel simán lehetett körözni Malaysiaban is óriási felhőszakadásban. Mondjuk nem is volt más választásuk, a futamot ilyenért anno nem állították meg. Pedig akkor még mennyivel erősebb, és vezethetetlenebb autók voltak.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz hodostamas #34221 üzenetére
Hát, ez érdekes... Hány kört mentek a garnitúrával? 3-at? Nem is értem, hogy gondolták ezt.
proof88: Igen, de eddig sem a Pirellin múlott. Régen 3 fajta esőgumi volt. Intermediate, Soft Wet, Hard Wet, Monsoon. Ebből máig nem értem, miért törölték a Monsoon abroncsokat.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #34376 üzenetére
Mit fognak nyilatkozni? Szvsz semmit. Egyszer már lenyilatkozták, hogy a VB cím elment. Utána rájuk szóltak, hogy ezt mégsem kellene, marketing okok miatt.(mert az emberek így valszeg nem jönnek ki a futamokra) Nincs lehetőségük se, nincs olyat technika alattuk, nincs olyan taktikai háttér mögöttük, hogy ez sikerüljön nekik. Tavaly Alonso még úgy ahogy a sokkal gyengébb Ferrarival tudta tartani az RBR-eket, most már annyi sincs az autóban.
Egyébként egy sz@r futam volt, már nem az van mint régen, nincsenek azok a nagy csaták. Amit akkor műveltek, hogy kanyarokon keresztül is akár egymás mellett tudtak autózni, most abban merül ki, hogy megnyomják a gombot az egyenes elején, a végén pedig besorolnak a másik elé. Kiábrándító, reménykedek benne, hogy a DRS projectet kiiktatják, mert a pilóták lassan elfelejtenek előzni.(amit most csinálnak, az nem előzés, hiába vinnyog kedves gyulánk) Ez az olyan pilótáknak kedvez, mint Vettel, többek között idén ezért is megy annyira a szekér. Míg Hamilton bukja vele a legtöbbet, ő igazán értett az igazi előzéshez.
Az RBR fölény nem volt kérdés, játszanak a mezőnnyel, és még erre ráadásként a szerencse is velük van. Még csak nagyot se kell alkotni, megy magától minden. Gyula meg már elhúzhatna a Vettel ajnározásával együtt. Ma sem csinált semmi zseniálisat, élről indult, és végig ott maradt. Amikor meg kellett, akkor a DRS előzött helyette. Még csak meg sem erőltette magát. Precíz meg minden, de nem zseni, és még csak kötél idegei sincsenek. Jobb mint Webber, kihozza az autójából a maxot.
A Ferrarin meg meg sem lepődök, hozták a kötelezőt, elszúrták Alonso -nak a futamát, dobogó meglehetett volna, mert a közepén gyorsabb volt, mint Vettel. Az autó is kuka, szvsz egy esetben jó. Ameddig van megfelelő szintű üzemanyag, és a lágyabb gumi. Ha felkerül a közepes, akkor elúsztak. Ha az autó könnyű lesz, mint itt az utcsó 10 körben, szintén belassulnak. Nekik a nehéz autó, és a lágy gumma fexik, végig ez volt megfigyelhető. Azzal meg nem lehet futamot nyerni.
Kezdjék el teljes gőzzel fejleszteni az új autót, persze egy teljesen új fejlesztői gárdával.Hamiton...nem tudom. Szvsz, sajnálom, de nem akar neki sikerülnie. Itt most senki nem hibázott, ez lett belőle.
Jah, Senna meg, köhöm... Ez nem az Ayrton, mindenki megfeledkezik róla, csak egy rossz hasonmás.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz 7600 GS #34430 üzenetére
Schumacher előtte bizonyított a Benetton érában( ). Akkor még nem volt ilyen mesterkélt az F1, mint most.
Neki külön post -ot szánok. Fantasztikusan vezetett ma is, nem véletlenül ez a kedvenc pályája, sok dolog fűzi hozzá. Schumacher zseniális volt ma, nagyot ment, élvezte a versenyt, ez biztos. Nico jó versenyző, de belőle hiányzik az, ami Schumiban adja a pluszt. Hiába öreg, IM-ek már nem az erősségei, soha nem is voltak azok. De a futamon ott van az a Schumacher faktor.
Don't Tread On Me
Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest