- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Apple Watch
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Xirtam #47892 üzenetére
Nem feltétlen...az idei év a legjobb példa, van haol agyondolgozták magukat és kiderült hogy nem jól bánik a gumikkal az autó=áttervezés. Teszem azt a Mercedes.
Tök jó dolgokat finomítottak ki, két nagyon erős versenyzővel...és az autó bizonyos körülmények között kiváló tapadást biztosít...más körülmények között meg szenvedés.
A gumikeverék minden évben változik és elsősorban az FIA követelményei szerint...ami nem feltétlen szolgálja a versenytechnikát...sokszor inkább a cirkusz jellegét hangsúlyozzák a sorozatnak az eladhatóság miatt.
Ezért fordulhat elő hogy Williams van a pole-ban, hogy a Force India beszürkül, aztán a Force India van a Tol10-ben és a Williams szürkül be, vagy hogy remekel a McLaren és szenved a McLaren...
Ez a hullámzás nem a csapatok lustaságának a hibája...hanem alkalmazkodni kell az idei gumikhoz...és kinek mekkora szerencséje volt az idei autó fejlesztésénél annyira kell kepesztenie.
Mert nekem ne mondja senki, hogy az egyik legkiegyensúlyozottabbnak mondható Lotus-t a tavalyi év versenyzőpárosa irányozta elő ilyen remekül, illetve ők keményebben és jobban dolgoztak mint más csapatok.
..nagyjából betaláltak.
..ha Kimi a Force India-ban ülne valszeg megint elmenne a kedve.. -
#70869248
törölt tag
válasz Predator2 #48502 üzenetére
Minek?
...ha gyors kell, akkor minek legyen Magyar?..kell a munkádhoz?
Az F1 live.hu az egyik legszrabb oldal, birkáknak való...és ahogy néha meg beleolvasok...mert a szigorú megítélés ellenére adok esélyt hogy megváltozhasson a véleményem..
..szal birkák is a látogatók meg hozzászólók, ott megtűrik, sőt még örülnek is nekik.Egy normális oldal előbb vagy utóbb kitermeli magának az általánosságban tájékozott, és nem bunkó viselkedésű hozszólókat. Ezen az oldalon ez nem működik és nem véletlenül.
A leggyorsabb oldal az szvsz egy hülyeség...legyen korrekt, pláne ha fordítania kell.
Nem igen tudok elképzelni olyan helyzetet ahol a gyorsaság a fontos kivéve ha az ember munkájához kell, de akkor meg alapvető hogy legyen megbízható is. -
#70869248
törölt tag
Nem akarok személyeskedésbe bonyolódni, egyszerűen ez a véleményem.
Olvasni nem érdemes mert hivatkozás nélküli a legtöbb cikk, teli félrefordítással, ferdítéssel...sőt az oldal olvasóinak cikkeivel...nálam ez verte le a lécet valamikor a közelmúltban, amikor ennek az oldalnak egy cikkére hivatkoztak egy vitában, ahol 'önjelőlt123' nickken (kitalált, bárminemű egyezés a véletlen műve) íródott egy baromság a versenyzők fizetéséről, ami végül is csak két évet tévedett a megnevezetthez.
Valamikor még 'coulthard' valami nickken nyomták a kéretlen reklámokat az F1live.hu-ról pl. az SG.hu-n.
Szal én birkáknak tartom az odalátogatókat, mert rázzák a kolompot nekik és ők mennek...nem számít a tényszerűség, a korrekt fordítás, esetleg a normális vitaképes közösség,...sőt mást ne mondjak a kritikát fogadni képes szerkesztőség..
...
semmi nem számít, csak valamit valamiért gyorsabban tudjon (mint mittoménki) lefordítva....ez nekem a net világában nagyon vicces,..a net hasznos, de az írott sajtó korában is tök jókat tudtunk beszélgetni a témában társaságban. -
#70869248
törölt tag
válasz Predator2 #48526 üzenetére
..az írott angolhoz még nem kell nyelvtudás sztem. De ez nem az én dolgom..én csak az f1live.hu-ra reagáltam.
Én a magam részéről nemzetközi oldalakat nézek, az itthoniak közül pedig az olyanokat szeretem mint a Görbe Tükör pl.
Szal én nem ajánlok semmilyen itthonit. A gyorsaság nálam akkor is vicces, ha még fordítani is kell, sokkal többet érsz egy ilyen topikkal, itt sec perc alatt beírja valaki aki olvasta...
Azért is van 'feketelistán' az f1live.hu pár topikban, mert annak sok értelme nincs hogy valami hülyeséget tök gyorsan beírjon valaki aztán vita legyen belőle. -
#70869248
törölt tag
válasz Sundesz #48807 üzenetére
Sztem Wéber Gabi elsőre látta jól, csak aztán hagyta magát meggyőzni
Szvsz igen, sok volt Perez-nek...már az előző 2 kanyar is pöppet soknak tünt, de itt határozottan azt éreztem hogy a második kerékvetőre már rossz szögben 'próbált' ráfordulni, meredek volt, és ezért tolódott a kanyar 'öble'. Szvsz absz. jól látta Wéber az elején, onnan már tolta az orrát alulkormányozottan és csúnyán érintő lett belőle.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #48871 üzenetére
tökös?!
simán felpofoznám a rommá tört kocsi szerelőjeként.
1: törlesztésnek nincs helye a versenypályán.
2: vagy jóval hamarabb fékez, vagy elszáll a normál féktávon.
3: mégis mit szeretett volna? még 7 kört kivédekezni hátsó szárny nélkül?
..sok értelme volt betenni a másik elé az autóját, mindenki megúszta, de az az autó nullára tört.
c/p:
Azt egész biztos hogy ő tette, hogy behúzta a másik elé az autóját...
már az alagútban fel kellett volna adja a pozíciót és onnan arra utazni hogy el tudjanak menni mellette.
A versenye már menthetetlen volt a hiányzó hátsó szárnya miatt, ezt be kell tudni látni, és ennek megfelelően viselkedni.
Akár kiintik akár nem...a kormányt ő tekeri.Ez nem tökösség hanem szégyen, jó hogy kizárták.
Akkora a sebesség különbség, hogy a hátsónak nincs esélye sem, nem még kitalálni hogy hova bújok be mellé...
jól kiszámíthatóan bent kellett volna maradnia a fal mellett és aztán egyenesen kihajtani a pályáról a sikán-ban.
De nem, ő levédte a támadó ívet, aztán levédte az ideális ívet, aztán telibeverte a hátsó mert persze közben a két autó féktávja nem egy helyen van....
..mivel reális esélye nem volt semmire, pontot amúgy sem kapott volna a 11 helyen, ezért nagy az esélye hogy egyszerűen törlesztett, a hátsóval szemben...aminek pedig csak a pályán kívül van helye. -
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #48899 üzenetére
Ehhez nem kell szabály...versenyzői intelligencia kell hozzá.
A pályabírók nem érdekelnek, az egy csomó idő mire utasítást kapnak a fekete zászlóra.
Itt maga a versenyző az aki,...valamire gondolt, piszok kíváncsi lennék hogy mire, mert értelme semmi nem volt annak amit csinált.
Semmi nem indokolta, és semmi nem bátorította arra hogy ekkorát vállaljon és vállaltasson az őt követőkkel, pláne utcai pályán.
Ez ostobaság volt. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #48921 üzenetére
Motion, tudod hogy mi különbség van hátsó szárnyas féktáv és hátsó szárny nélküli féktáv között.
Az egy dolog hogy az egész pályán kb. 3-4 mp-vel lassabb és ezzel tartani a mezőnyt a háta mögött lehetetlen. Ezért ki is intették volna persze.
De az alagút után a dobós féktávon betenni az autót útba a másik elé...az egyszerűen veszélyeztetés, senki nem tudja lereagálni hogy egy szárny nélküli autó hol fog fékezni...ebből csak baj lehet.
Amennyiben be akart volna csak vánszorogni a pit-be, akkor sunnyog a fal mellett és vágja a sikánt (ami nem sikán de majdnem).
De az autó mozgásán látszott hogy nem ez a célja a srácnak, hanem megpróbált versenyben maradni...minek?!
Kiintik, elesik, megelőzik.....a pont nélküli helyről.
Olyan felesleges volt hogy hihetetlen, és most csinált egy rakat számlát meg melót a másik csapatnak, és piszok nagy mázlija van hogy az a kerítés ott volt, valamint hogy a másik lábon jött ki az autóból.
szerk:
Ráadásul sztem(!) egyszerűen törlesztett, a hátsó szárnya miatt...amiben még lehet igaza is, de ez alap: nem törlesztünk a pályán, mert nagyon nagy baj lehet belőle.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #48925 üzenetére
Na szal:
Egyfelől a pályabírók, sőt a versenyigazgatóság sem a gyorsreagálásáról híres, láttunk rá példát bőven
Másfelől persze versenyezzen ha alkalmas rá a technika, de ha alkalmatlan akkor ne.
..legközelebb mi lesz, defektes kerekekkel próbálja majd valaki kivédekezni a pozícióját?
..hülyeség volt és felesleges veszélyeztetés.Oliverda: aham, ha úgy gondolom.
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #48932 üzenetére
Nem tudom..néztem stream-n, de kiugrottam egy cigire közben.
Pont arra jöttem vissza amit a videón is látni, Daly-nek törik az első szárnya, mert már a mirabeau elején nem tudott íven és tempóban fordulni az orosz srác, onnan persze semmit nem lehet csinálni, aztán az alagút végére meg ez lett.
Nem tudom mennyit ment hátsó szárny nélkül...végül is a GP3 oldalán tényleg írnak annyit hogy figyelmen kívül hagyta a narancs és fekete jelzést...[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Sundesz #48937 üzenetére
simán lehet, kb. erre is tippeltem, bár inkább Kiss Pál Tomit bogarásztam amikor néztem.
de ezért is írtam hogy törlesztés szaga volt a dolognak, ami így olvasva mi történt még, pláne elképzelhető.
valszeg eldurrant fejben amikor letörték a hátsó szárnyát...Erről jut eszembe, MS mekkora vérprofi volt, nem csak qual-n, hanem mikor az interjúknál az volt az első hozzáintézett mondat hogy milyen kár hogy hátrasorolják..
Olyan gáz szvsz mindjárt ezzel nyitni, annyi mást lehetne..., mert nem kis teljesítmény volt.
A pole az pole, a döntés meg egy másik dolog. Kívánom neki hogy sikerüljön nyernie, nagyon nagy versenyző...amióta visszajött óriási minőség a mezőnyben, van hogy így, van hogy úgy sikerülnek helyzetei, de személy szerint nekem nagyon nagy dolog a jelenléte..pedig soha egy pillanatig sem voltam a 'rajongója' (most sem).[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz mokus1 #49137 üzenetére
Az is, de nagyobb baj hogy nem figyelnek rá...Alonso konkrétan leszrta hogy ott van.
Sajnos ez van...ezt végig kell szenvedni, és tanulni minden szituból.
A futamról: jó pocsék volt szvsz..a legnagyobb gáz az volt amikor nekiálltak gumira vigyázni...hát az nem kicsit röhejes volt.
Kovalainen-t sajnáltam az első szárnya miatt, kivételesen nagyot autózott.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #49167 üzenetére
Ez meg nem elvárható...sajnos sztem az ok az a rajt volt...nem rajtolt rosszul (Hamilton-nál pl. jobban), de Alonso és MS jobb volt.
Kihúzódnia azért nem érdemes, mert elment volna Alonso és Massa is ez az ami biztos, de lehet hogy még rosszabb.
Fejben elég nehéz lekövetni mi történt, de ami biztos az a rajtolás, utána már Alonso ment és nem kérdezett..Hamilton nem rajtolt jól, Alonso hamar ráfutott és már támadta is volna...mondanám hogy Alonso volt aki elindította, de Alonso ilyen, piszok határozott és jól csinálja.
Grosjean meg fékezzen-húzodjon félre..tök mindegy Alonso szempontjából, Grosjean meg tartotta az autót, mert Alonso-nak nem volt meg az egy autó távolsága, nem számított rá hogy kihúzódik ilyen korán, kocc és kocc és vége....utazott a szituban.
MS szvsz tökéletesen csinált mindent, ennyi volt...jól rajtolt, behúzódva nem volt esélye támadni, látszott hogy benéz, ezért megpróbálta kívül...ami már rossz helyzet, de elvenni a gázt talán még rosszabb...jól csinálta a helyzethez képest, ha pole-ból rajtol akkor élen megy az ziher.
így viszont bukta volt.
Grosjean rajthelye már a qual után nagyon necces volt, tegye fel a kezét aki nem gondolt rá hogy Alonso lerajtolja -
#70869248
törölt tag
Mert Grosjean nem húzódott MS felé...hanem esett.
szerk: ez a baj a kimerevített képekkel, nem látszik rajta hogy mit csinál a versenyző.
Grosjean az Alonso-s ütközés után korrigálni kényszerült, ezért esett rá MS-re, kapott egy ütést (nem is kicsit) a kormányzott kereke, ezt kellett korrigálnia.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Grosjean egyébként egy elég agresszív stílusú versenyző....az alacsonyabb kategóriákban kb. Hamilton habitusban ment....sőt az egész felnövekvő versenyzők közül igazán ők ketten emelkedtek ki (azóta sem igazán látok mást), akik kőkeményen versenyeznek.
Nem könnyű feladni egy pozíciót,...sőt többet is, mert ha elengedi Alonso-t..azaz félreáll, elmegy Massa is.
Ez nem jó megoldás egy rajtnál...max utólag, így a balesetet elemezve.
De amikor zajlik az egész, akkor ő nem igen gondol pozíció feladásra (ne is tegye), aki külső ívről rajtolt, annak egy dolga van minél hamarabb belülre húzni.
Az F1-ben tapasztalatlan az igaz...keresi még a helyét, Kimi-tól kell tanulnia sokat...Kimi általában nagyon jól oldja meg az ilyen szitukat, nem tudom milyen a viszony kettejük közt,de én tuti eldumálgatnék a helyében, hogy hogyan látja ő.
Szvsz a q3 elrontott középső szektora volt a fő probléma ...és ezt egyébként komolyan gondolom, csak hülyén néz ki. De itt Monaco-ban az a hiba felnagyítódik.szerk:
egyébként így elnézve a rajtot, talán Massa rajtja volt a legjobb.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #49182 üzenetére
Sztem is...látszik hogy Hamilton mennyire gyengén rajtolt...utána Grosjean, aztán Alonso-nak már nagyon jó a rajtja,..Schumacher és Massa nem tudom, MS azal hogy benézett jobbra aztán kirántotta balra lehet hogy egyformán rajtolt Massa-val.
De Massa rengeteget hozott Hamilton-n. -
#70869248
törölt tag
Alonsio kivezető köre:
1:23.356
Hamilton kivezető köre:
1:23.628 -
-
#70869248
törölt tag
válasz -Mike- #49270 üzenetére
azért nincs egy célegyenesnyi.Alonso-nak annyira jó volt a pit-e vezető köre, hogy senki más nem tudta 3 perc alá csökkenteni a pit-ben töltött idejét, hiába Rosberg 3-4 tizedes előnye a boxmunkában, ő is csak 3:01.3 alatt tudta le.(és a kivezető köre 1mp-vel volt lassabb)
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz prmcsk #49412 üzenetére
Ez elég nagy hülyeség. MS mindig is nagy versenyző volt és marad.
Az autója nemm véletlenül volt jó...azt ki kellett tesztelni (akkor még lehetett) és fejleszteni, és nyerni kellet vele.
Zseniális nagy futamai voltak...valahol linkeltek egy videót amit már régen láttam, mindjárt rákeresek...de még az visszavonulása előtti futam is olyan volt amit azóta sem láttam..pedig nem is nyert.
Amikor megverették, az brutális volt, Nem volt eszköze amivel harcolhatott volna Alonso sőt másokkal szemben....emlékszem rá döbbenet volt mennyire nem tapadt az autója.
A következő évben már erősek voltak és ha jól emlékszem kb. egy sebváltótörés választotta el a VB esélytől, de még az utolsó futamra is volt sansza, de valahogy kibökték a gumiját (Alonso akkori csapattársa ..ez versenyszitu volt, nem azért írom, hanem csak az egybeesés miatt.
Zseniális versenyző és az is marad...nagyon nehezen kifogásolható.szerk: meg is van a videó Monaco-ról:
youtube[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #49424 üzenetére
sztem Suzuka-ban is...de ez csak rémlik.
Mindenesetre Suzuka-ra pontegyenlőséggel érkeztek, de MS a több győzelme miatt vezette a tabella-t.
..és az élről kellett kiállnia mert megállt az autó, így lett Alonso a győztes, és így lett 10 pont hátránya az utolsó futamra..ahol megfutotta az utcsó versenyét. -
#70869248
törölt tag
válasz Sundesz #49448 üzenetére
Azért nem mert a megszerezhető pontok már behatárolódtak.
Egy idényre visszatekintve egy kiesés az egyenlő egy másik kieséssel e tény.
mégis ha választanom kellene, inkább az első, vagy második futamon 'szeretnék' kiesni, mint az utolsó előttin.
Nem javítható a helyzet, ez van.
..és ez minden szempontból nyomasztó, mert verve mész az utolsó futamra...még ha nyersz is, ki kell esnie a másiknak hogy megnyerd a végső célt.persze ebben szerepet játszik a megszerzett győzelmek száma is...tehát bizonyos esetekben, egy kiesés nem egyenlő egy kieséssel
mivel pontegyenlőségnél a megszerzett győzelmek is számítanak...azaz lehet hogy valaki kétszer is kénytelen feladni a futamot ahol pontokat szerezhetett volna akár a második helyen, és még is 'kevesebbet' ér mint egy elbukott győzelem.
..de ez csak filózás, a lényeg a hozszólás elejében van, az esélyek és lehetőségek beszűkülése miatt inkább buknék futamot, akár kettőt is az idény első felében mint az utolsó előtti futamon. -
#70869248
törölt tag
válasz Xirtam #49523 üzenetére
Alonso-t szvsz kivágták a McLaren-től akkoriban, nagyon hülye húzásai voltak kétszeres bajnok létére, és a kémbotrányban betöltött szerepe sem volt túl szép...ha jól emlékszem még nyomást is próbált gyakorolni Ron Dennis-re.
Szvsz közösen megegyeztek hogy jobb lesz külön.
Briatore húzása gusztustalan, sportszerűtlen, és Piquet-vel szemben egyszerűen aljas volt...ki tudja mi volt még.
Elszállt vele a ló.
Piquet egyébként egy kifejezetten tehetséges versenyző volt, sőt szerintem még mindig az.
de sajnos a neve és a karrierje is tönkrement ezen a vén önmagát istennek gondoló szrházin már elnézést ha valakit megsértek.
Nem tudom hogy lehet azt a húzást a sporttal összeegyeztetni.. -
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #49529 üzenetére
csak úgy röpködnek az önhibáján kívül dolgok. Pedig nem tudható hogy mennyi szerepe volt Kimi-nek abban hogy elfogyott alóla a gumi..elvégre Grosjean alatt nem fogyott el..
Ahgoy Grosjean hibája is persze magának köszönhető ( ), 'magának intézte el a dolgokat'
Pedig nem igazán..
De mindegy nem múlik rajta semmi, csak megmosolyogtató -
#70869248
törölt tag
válasz D@ni88 #49531 üzenetére
Egyenértékű semmiképpen sem lehet, hiszen az ötlet nem az ő fejében született meg...sejthetően
Az egyik legvalószínűtlenebb dolognak tartom, hogy úgy kelt fel, hogy mi lenne ha feláldoznám a versenyem azért hogy a csapattársam győzelmi esélyei megugorjanak
Tehát Flavio nyomást gyakorolt rá,...elképzelni sem tudom mivel, ezért nem is próbálom.
De még akár az is elképzelhető hogy szerződésmódosítás áráért...amiket olvastam hogy Flavio elég extrém megkötéseket allkalmazott.. -
#70869248
törölt tag
Grosjean és Hamilton a dobogón!
zseniális éjszaka, jót alszom ma -
#70869248
törölt tag
Valami erősen nem stimmel nála, mert a legfontosabb szektorban nagyon gyenge az elért sebessége, a tapadással nem lehetett baja, stratégiája az Hamilton-hoz közeli..szinte azonos, majd megnézem milyen állapotú azonos gumikat használtak.
A leggyorsabb köre is Hamilton-hoz mérhető....egyedül ott bukott, de nagyot, hogy nem tudott előrelépni, nem tudott előzni a 3. szektor DRS szitujában...
pont az a 4-5km/h hiányzott, nem sok, de ha pl az előzendő autónak akár DRS-l akár anélkül jó/jobb a végsebessége az már csúnya tud lenni...márpedig ott a Marussia és HRT autókon kívül mindenkinek jobb volt a helyzete mint Webber-nek. -
#70869248
törölt tag
válasz proof88 #50234 üzenetére
szvsz akkor is hibás döntés volt, a pontverseny szempontjából az hogy Hamilton nyer nem akkora gubanc...és még ez sem volt biztos, a McLaren és Ferrari munkáját nézve a pit-ben.
2.6 másodpercre volt Hamilton-tól mikor az az 50. körben kirombolt kereket cserélni, Vettel-től is 3 másodpercre..
Utólag okoskodva, kinyomja a gumiból ami még benne van, és bejön ő is kereket cserélni, Vettel meg (mivel ezek szerint őrá figyeltek) csináljon amit akar.
De annyira Vettel-t nézték, hogy inkább lekövették, azaz kint maradtak...de még Hamilton első friss gumis köreit látva is lett volna lehetőség reagálni, viszonylag rövid pit..
De bent ragadtak a szituban...és teljesen lefagytak szvsz...lesték hogy mi lesz, Vettel-nél legalább volt vér kihozni, az nagyon jó húzás volt akkor.
ők nem fagytak bele a szituba...Alonso-t pedig csak egy kör választotta el attól hogy szvsz 9. legyen, Rosberg-Webber-Kimi már nagyon közel volt. -
#70869248
törölt tag
válasz Misi 007 #50236 üzenetére
Button-nál sztem vagy a gumimelegítés a probléma, illetve a jó tartományba hozás és ott tartás.
...vagy pedig a McLaren nagyjából megfejtette a gumikat, és az ilyen irányú fejlesztései nem igen jönnek be Button-nak.
De az látszik hogy ki-ki esik az ideális üzemmeleg tartományból a gumikat nézve.
Van amikor egész jó a tempója, aztán elesik tőle. -
#70869248
törölt tag
válasz -Mike- #50245 üzenetére
Nem gondolom hogy kizáró ok....az hogy a gumi gyorsan elkopik eredeztethető onnan hogy nem ideális hőtartományban mozog.
Megnézve Lewis qual-s köreit, és Jenson qual-s köreit tök mások...Lewis egy gyors kör egy lazább kör egy egy gyors kört sormintában nyomja ahogy Button is, de Button sokkal jobban visszaesik a lazább/gumihűtési körében...tök más.szerk: a lágyon meg tök fordítva
szuperlágyon Button hűti nagyon vissza, sima lágyon meg Hamilton.
pl. Grosjean és Kimi a sima lágyon két gyors kört futnak egymás után, a szuperlágyon sormintáznak ők is...de sokkal kisebb a két versenyző különbsége.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Ez akkora negatívum a Mercedes-nek hogy szvsz elképzelhetetlen.
...hát már most is nagyon gáz, olyan negatív reklám mint ház...a csapat megint bocsánatot kér Schumacher-től...pfff.
Mercedes akkora presztizs veszteséget szenvedett el az elmúlt években az autópiacon, hogy szvsz őrültség lenne.
Csak gondolj bele mit jelent a Mercedes név ma, és mit jelentett...mondjuk az A osztály megjelenése előtt.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest