Hirdetés
- Magisk
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Telekom mobilszolgáltatások
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Samsung Experience: Így lett az AI az életünk része
Hirdetés
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
gp A klasszikus harmadik rész felújított kiadása sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #7401 üzenetére
Na de azzal hogy 2006-ban visszatértek a 2005 előtti szabályhoz gyakorlatilag a Bridgestone-nak csak le kellett porolnia a 2005ig használt keverékek receptjeit és ezzel ismét ott lehetett az élvonalban. Nem olyan bonyolult ez szerintem.
Az Autosport magazin értesülései szerint a Red Bull Racing volt az egyedüli Michelin gumikat használó csapat, mely a kerékcserék újbóli bevezetése mellett szavazott a Ferrari, a Toyota, a Williams, a Midland, és a Toro Rosso mellett - mely istállót szintén ők birtokolják.
Nagyon úgy tűnik, hogy a Red Bull szavazatai miatt valósulhatott meg a kerékcserék újbóli bevezetése, miután azt a 2005-ös idényben a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) tiltólistára helyezte.
Egyes források szerint a Red Bull döntése hatalmas meglepetést okozott a riválisok körében, míg a francia gumiszállító azt sem zárta ki, hogy eljárást indít az ügyben, és akár meg is tagadhatja a Dietrich Mateschitz által birtokolt cég tulajdonában lévő istálló támogatását.
Különböző források már a Ferrarival is összehozták az ügyet, hiszen az olaszok szállítják a motorokat az idei évben a Red Bullnak, így az sem kizárt, hogy a Ferrari buzdítására hajlott a csapat a kerékcserék újbóli bevezetésére.
A francia gumigyártó is megszólalt az ügyben. Nick Shorrock, a Michelin F1-es részlegének vezetője, a következőket mondta: "Igen, minket is meglepett a Red Bull Racing döntése, aztán elég sokat beszéltünk is erről a csapat képviselőivel, és szerintem megértették nemtetszésünket és azt is, miért nem örülünk a történteknek."
Gascoyne úgy gondolja, a Bridgestone partnercsapatai között megkötött paktum roppant fontos lesz az idei évben a japán beszállító számára, akik rájöttek arra, hogy hibát követtek el azzal, hogy az elmúlt években csakis a Ferrarira koncentráltak.
"Szerintem rádöbbentek arra, hogy mekkora butaságot csináltak azzal, hogy csak egy csapatra koncentráltak, és ezt a Ferrari is felismerte" - folytatta. "Éppen ezért is van az, hogy mindkét fél készségesen fogadata ezt a kezdeményezést. Úgy gondolom, hogy a Michelin partnercsapataként szerzett tapasztalatunkkal, illetve Pascal Vasselonnal a fedélzeten, rengeteg segítséget nyújthatunk majd a gumik fejlesztésében."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- IPhone 15 Pro 128GB gyári független 2025.05.05. Apple garancia
- Hibás, törött kontrollert vásárolnék
- Bontatlan! Nintendo Switch OLED! (Fekete-fehér)
- IdeaPad Gaming 3 15IHU6 15.6" FHD IPS i5-11320H RTX 3050 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- iPhone 13 128GB Független Fekete /Újszerű/1-3 hónap gar./p3681/
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen