Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • Oliverda

    félisten

    válasz #70869248 #7401 üzenetére

    Na de azzal hogy 2006-ban visszatértek a 2005 előtti szabályhoz gyakorlatilag a Bridgestone-nak csak le kellett porolnia a 2005ig használt keverékek receptjeit és ezzel ismét ott lehetett az élvonalban. Nem olyan bonyolult ez szerintem. :)

    Az Autosport magazin értesülései szerint a Red Bull Racing volt az egyedüli Michelin gumikat használó csapat, mely a kerékcserék újbóli bevezetése mellett szavazott a Ferrari, a Toyota, a Williams, a Midland, és a Toro Rosso mellett - mely istállót szintén ők birtokolják.

    Nagyon úgy tűnik, hogy a Red Bull szavazatai miatt valósulhatott meg a kerékcserék újbóli bevezetése, miután azt a 2005-ös idényben a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) tiltólistára helyezte.

    Egyes források szerint a Red Bull döntése hatalmas meglepetést okozott a riválisok körében, míg a francia gumiszállító azt sem zárta ki, hogy eljárást indít az ügyben, és akár meg is tagadhatja a Dietrich Mateschitz által birtokolt cég tulajdonában lévő istálló támogatását.

    Különböző források már a Ferrarival is összehozták az ügyet, hiszen az olaszok szállítják a motorokat az idei évben a Red Bullnak, így az sem kizárt, hogy a Ferrari buzdítására hajlott a csapat a kerékcserék újbóli bevezetésére.

    forrás

    A francia gumigyártó is megszólalt az ügyben. Nick Shorrock, a Michelin F1-es részlegének vezetője, a következőket mondta: "Igen, minket is meglepett a Red Bull Racing döntése, aztán elég sokat beszéltünk is erről a csapat képviselőivel, és szerintem megértették nemtetszésünket és azt is, miért nem örülünk a történteknek."

    forrás

    Gascoyne úgy gondolja, a Bridgestone partnercsapatai között megkötött paktum roppant fontos lesz az idei évben a japán beszállító számára, akik rájöttek arra, hogy hibát követtek el azzal, hogy az elmúlt években csakis a Ferrarira koncentráltak.

    "Szerintem rádöbbentek arra, hogy mekkora butaságot csináltak azzal, hogy csak egy csapatra koncentráltak, és ezt a Ferrari is felismerte" - folytatta. "Éppen ezért is van az, hogy mindkét fél készségesen fogadata ezt a kezdeményezést. Úgy gondolom, hogy a Michelin partnercsapataként szerzett tapasztalatunkkal, illetve Pascal Vasselonnal a fedélzeten, rengeteg segítséget nyújthatunk majd a gumik fejlesztésében."

    forrás

    :)

    "Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

Aktív témák