Hirdetés

Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Peat;) #714 üzenetére

    Ki így nézi ki úgy.
    A Ferrari nem írta alá a tesztkorlátozást (azzal ölték volna igazán meg az esélyeiket).
    A Ferrari tesztelt amennyit tudott, de azokban az időkben mikor uralta a mezőny általában már az év felénél készült a következő évi autó (vagy már tesztelték).
    A Michelin augusztusban bedobta a javaslatát, amit aztán el is fogadtak. Ezzel került a Ferrari hátrányba,..és legfőképpen pedig azzal hogy a Michelin javaslata az a Bridgestone gyengeségeire épült...az hogy majd a keményebb gumival több lesz az előzés azt már akkor tudta mindenki (vagy nem, mindegy) hogy duma...a 60körös gumival kevesebbet fognak rizikózni. Azt hogy még veszélyes is, azt csak később tudtuk meg (Kimi-nél).
    A Ferrari egyébként nem kent a gumira semmit, én MS egy nyílatkozatában sem olvastam hogy a gumi miatt (vagy akár a csapat miatt) van hátráltatva.
    Az autót hozzá kellett igazítani a gumihoz, ez volt az autó évközi fejlesztésének az alapja.

Aktív témák