- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Ami eddig történt
gp Napokon belül érkezik a folytatás, érdemes lehet megnézni a korábbi rész összefoglalóját.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
Ja? Redmi Note 4 valamiért nem látta, Samsung A3 2017 látta az autó bluetooth egységét, és a Xiaomi A2 lite is látja. Legalább egy másik telefonnal próbálj rákeresni még azért bontó előtt.
Egyébként hogy néz ki ez a bluetooth egység? Hol kell keresni a kesztyűtartó alatt? Mert én a minap kiszedtem azt is (nem egy nagy valami), úgyhogy belekukkantanék még egyszer, már csak kíváncsiságból is.
-
kelly416
veterán
Én a helyedben vennék akár bontóban is két jó állapotban lévőt (vagy újonnan, nem tudom, úgy mennyi az ára), és ha már úgyis ismerős fényezi, mindkét elemet színre fújatnám. Mert ha én keresnék, tuti pirosat találnék csak a szürke autómhoz, mert nekem nincs fényező ismerősöm.
-
kelly416
veterán
Én hasonlót vettem króm színben, az ajtó belső műanyagjai közé próbáltam meg betologatni, esélytelen. A két végén "mint bíró .... a ló...", köztük meg bele sem tudtam dugdosni rendesen. A lámpa (köd, helyzetjelző, országúti) kapcsolója szigetét körbe vettem, az pofásan néz ki, aztán ennyi. Elajándékoztam a többit.
(MK2 fóka)
Úgyhogy szerintem először érdemes körbetekinteni, hová tennétek a csíkot és van-e ott némi kis hézag? -
kelly416
veterán
válasz #31600896 #15169 üzenetére
Most komolyan. Egy marék patentet is veszel a művelet előtt és minden meg van oldva. Még így is sokkal olcsóbban jössz ki, mintha szerelő csinálná, és jó eséllyel csak egy rudat kell a helyére tenni, vagy egy csukló részt megigazítani. A szerelő meg, ha nem jó helyre viszed, kicserélteti Veled a zárat (persze, hogy nem, csak papíron), vagy valami hasonlót csinál jó pénzért.
-
kelly416
veterán
válasz troll81 #15320 üzenetére
A legtöbb kiment külföldre, ahol a normális autótulajdonosoknak dolgoznak, akik kifizetik inkább a minőségi munkát, és nem minél olcsóbban akarják megúszni a dolgot. Ugye a politikát nem keverjük bele, bár nem tudom, hogyan lehetne másként leírni, hogy mitől lett ilyen a nép, de ameddig a nép ilyen, addig ezen nem lehet csodálkozni. Sajnos.
-
kelly416
veterán
válasz Hannibhál #15323 üzenetére
Mifelénk van egy srác, megjárta Amerikát de haza jött honvágyból, és nekiállt motorokkal foglalkozni. Valamikor 7-8 évvel ez előtt vittem oda a motoromat, akkor ismertem meg a srácot. Félelmetesen jól csinálta a dolgát, meglepően kedves, jól felszerelt műhellyel, és számomra mai napig elképesztő szaktudással. Csak kissé nehezen lehetett elérni, néha 1-2 hétig kerestem, mire valamit meg tudtunk beszélni vagy csinálni. Pénzt alig akart elfogadni (igaz, gyakorlatilag én csináltam a motoromat az Ő irányítása alatt ameddig másik motorral foglalkozott, de ezt én szerettem volna így, hogy tanuljak), nekem meg sült a képem, ezért nem kerestem sokáig. Évek teltek el, megvettem a fókát, elvittem egy kolléga által ajánlott helyre vezérlés és minden más kötelező dolog cseréjére, és mit ad az ég, ugyanazon az udvaron dolgozik a régi ismerősöm is. Persze beszélgettem Vele egy keveset, teljesen átnyergelt az autókra mert a motorokban nincs pénz, meg amúgy is világ életében Ford mániás volt. Tele is volt a környék Fordokkal Fiestától F350-ig mindent láttam ott pár hónap alatt. És ugyanaz a srác, mint aki a motoromat csinálta pár éve. Ég és Föld pár év alatt ugyanaz az ember. Egyszerűen hihetetlen. Nem lett rosszindulatú egy kicsit sem, félreértés ne essék, de szétszórt, figyelmetlen, mintha a szakértelme is oda lenne, pedig nem, csak annyi felé kapkod össze-vissza, hogy szerintem nem tud a saját gondolataiban rendet vágni. Az a pénz, amit kifizettem feleslegesen, az az utolsó fillérig másokhoz vándorolt, és többnyire olyan helyekre, amikhez köze nincs a szerelőnek. Szóval még az sem szentírás, hogy aki régen jó volt, az még most is jó.
Mikulásbá:
Persze. Egyik oldal sem szent. De abban azért egyet értünk, ha jól gondolom, hogy mindkét oldal sokkal normálisabban áll hozzá például egy nyugatnémet tartományban. A szerelő is tudja, ha jól dolgozik, vissza mennek még hozzá (és nem azért, mert direkt úgy csinálta meg, hogy pár héten belül megint vissza menjenek), aki meg szereltetni viszi az autót, nem úgy viszi, hogy véres a torka és csináljunk belőle egy "műszakin még éppen átcsúszik" példányt minél olcsóbban. Vagy még jobb az, amikor úgy csináltatják meg, hogy "nem érdekel, felőlem kábelkötegelőzzed, csak addig bírja ki, ameddig a vevő kifizeti... "
És mindez "csak" azon múlik, hogy a brekkencs feneke alatt vannak a bérek az árakhoz képest.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Kephamos #15343 üzenetére
Hát... barátom nekiállt nagyban fóliázni, bengás háti permetező, fűkasza, ködölő, tudomisénmiminden, és megvétel után pár használattal kezdtek betojni. Persze egyből szerviz, gari, semmi baja, jön vissza. Megint bekakkantanak. Helyi szerelő megkeres, mert ideje nem volt. A szerelő első kérdése az volt, hol tankolt? MOL. "Öntsd ki, tölts bele OMV-s bengát és minden rendbe jön." jött a válasz ingyen. Így tett, és hatodik éve boldogan használja az összes cucmóját. Szóval hiába ugyanaz az üzemanyag, a MOL-nál (mifelénk biztos) rengeteg bió meg mittudoménmilyen adalék van benne. Sokkal kevesebb, mint az OMV-nél, és az ilyen pici motorok ezt megérzik.
-
kelly416
veterán
-
kelly416
veterán
Nekem szerencsére az szép, csak a kormányon csúnya (amit elméletileg légzsákkal együtt lehetne cserélni ), de miért nem veszed le a csomagtartó kárpitot? Nem annyira nagy dolog, és akkor Te magad is látod, hogy van-e bármi. Ámbár két dolgot van, ami bátorságra ad okot, egyrészt ezeket szinte kivétel nélkül ragasztani szokták, amit egy vékony damillal ellenőrizni is tudsz, és egyúttal le is tudod szedni a csúf jelet onnan, másrészt ha már úgyis kicseréled, amikor Nálad az új embléma, akkor látod a hátulját, hogyan kellene rögzíteni, és tudod, hogy kell leszedd a régit.
-
kelly416
veterán
Mondjuk ez a második fele a dolognak kissé kétséges, mert az eredeti lehet, hogy pattintós, az új meg mondjuk mert kínai (ne haragudj, nem tudom honnan rendelted, én magamból indultam csak ki), lehet, hogy csak ragasztós. De nyugi, nem szokták megfúrni a lemezt, csak jófajta ragasztót használnak szinte mindig. Én a motorom tankjáról az emblémát is damillal szedtem le, sírtam volna, ha bármi baja lesz a fényezésnek, de semmi maradandó, csak a ragasztót kente szét kicsit amit le lehet mosni.
-
kelly416
veterán
Én sem pecázom, úgyhogy nyugi, nekem is kéregetnem kellett. A ragasztót meg utólag le lehet mosni szépen. Az autóm is eléggé szép állapotban van szerencsére (2006 Fóka kombi), de a motoromról írtam, hogy ott rozsdás bökővel szúrtam volna meg magam, de semmi baja a fényezésnek a damiltól, úgyhogy Neked is bátran ajánlom.
-
kelly416
veterán
Szerintem ez a teljes márkajel egyben. Ragasztva van az eredeti is, ezért hívja sticker-nek. Nem csak egy hagyományos értelemben vett matrica, hanem egy ragasztós műanyag embléma, csak nekik erre külön nincs szavuk, ugyanúgy hívják mint a matricát. Úgyhogy nem úszod meg, szedheted le az egész jelet, ami azt jelenti, mehetsz kilincselni a kollégákhoz damilért.
Szerk.:
Majd amikor megérkezik, akkor meglátod, de náluk ez is sticker néven futna, pedig van vastagsága rendesen, nem az kimondott matrica.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
Én könyöklővel vettem az autót, kb. ugyanilyen eBay-es utólag beszerelt darab. Előtte 626 Mazdám volt gyári könyöklővel, szinte mindig használtam, a Fordban felhajtottam mindig, ameddig ki nem szereltem. Túl rövid (ki lehet húzni, de szerintem hamar letörne), túl magas, kényelmetlen. Bár én a haverok szerint 169 mély vagyok, mert ezt a méretet még magasságnak nem lehet nevezni.
-
kelly416
veterán
Az aprópénznek én vettem egy pohártartóba rakható hamutartót. 4 dodóból megoldva.
patomi:
Melyik évben volt az a sok -20? A Cliora úgy ráfagyott az elméletileg vízhatlan méretpontos ponyva, hogy 2 napig szedegettem le róla esténként hajszárítóval. Mindezt kb. ugyanennyi nap alatt tette meg. Azóta inkább nem takarom le az autót ilyen esetben. -
kelly416
veterán
válasz ReFleXx #15422 üzenetére
Persze, hogy az. Ne nekem mondd. Amikor idén megvettem a járgányt, még hó volt... más ablakán. Az enyémen nem igazán. De ilyen csak a Fókában van, a 95-ös Clioból valamiért kimaradt.
Viszont most csinálom meg a garázsnak az alapot (7x7 méter), betontörmelékkel már tele hordtam a 60 cm mély alapnak valót, idén kiöntöm a tuskókat, és ahogy a tuskók megvannak, megy bele a sóder. A tél eligazítja, és tavasszal kiöntöm a betont, megépítem a garázst. De idén télen még csillag garázs, úgyhogy idén még tutira áldani fogom a fűtést. -
kelly416
veterán
Állítólag az utóbbi időben kigyulladó bömösök a rozsdás és átrozsdásodott részecskeszűrő ház miatt gyulladnak ki. Azért figyelj oda, hogy az auspuff ne nagyon legyen rozsdás. Egyébként sejted, mennyibe fáj azt cserélni? Merthogy az a 32 nagyon karcsú, vagy a Tiédben nincs DPF? Vagy én vagyok eltévedve? A rezonátortól a hátsó lökösig egyetlen cső, amiben benne van a DPF is, és így ez az enyémre állítólag 200 körül mozog (bár tény, még nem néztem utána, mert szerencsére nem kell cseréljem).
Ja? Hát így azért jelentősen bővebb a lista, így már értem az árat. Sőt, talán még keveslem is. Gyertyát, lengéscsillapítót, ilyeneket nekem nem kellett cserélnem, de mondjuk egy motortartó bakot illene, a bal felső elengedte az olajat, és néha meg-meg remegteti a bódét valami, gyanítom, ez az. Majd ha cserélték, kiderül, hogy tényleg-e vagy nem.
-
kelly416
veterán
Van tippetek, hogy mi lehet ez a csatlakozó? Olyan, mintha egy kis izzó vagy biztosíték kellene oda, de a gázpedál fölé mi a matyinak?
MK2 2.0 TDCI -
kelly416
veterán
válasz gabor9991 #15485 üzenetére
Hát... elég fura lenne. Hacsak nem a belső világítással egyszerre működik, de ez a megoldás ebben a pillanatban jutott csak a fejembe. Meg fizikailag is kicsit lerúgás veszélyes helyen van, de majd meglesem jobban a könyvét, eddig nem találtam benne hasonlót. És ilyen kialakítású izzót sem nagyon találtam eddig.
De egyébként tettem lábtérvilágítást, rgb ledsor van mind a négy (hátul középen valamiért nem megoldható) lábtérben, de sajna bluetooth-os irányítású kütyü volt, és valószínűleg egyszer ráindítottam bekapcsolt állapotában és kinyírta a túlfesz. Mármint a bluetooth-t csak, így mosz fantáziája szerint világít. Majd veszek másikat. De ez a kis izzó bolygatja a fantáziájat.
-
kelly416
veterán
Ne is mondd. Akkor dobtam hátast, amikor volt főnököm elmesélte, a G Astra csak csúcs felszereltséggel húzza fel az ablakot amikor bezárod, de lekapod a kárpitot, azt az egyetlen forrasztást megejted, amihez meg a drót is ott van egyik végével beforrasztva gyárilag, és a Tiéd is egyből megcsinálja ugyanezt. De ezek szerint a Ford még viccesebb. Kíváncsi lennék, ez az egyetlen extra mennyibe fáj hivatalos vásárlásnál.
---
Egyébként igaz az, hogy bármelyik Ford kulcs bármelyik Fordot bezárja (asszem a hengeres szárú, hatszög fejű kulcsokra mondják ezt), csak nyitni nem nyitja?
gabor9991:
Betojok, ilyen még van is otthon. Ha haza érek, kipróbálom.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz gabor9991 #15493 üzenetére
Hát... a tempomat be van kötve, 2 napig működött, de hangyányit sem bízom már abban a szerelőben, majd megnézetem massal, de rá ér. Gyanitom, csak a gombokat kellene kicserélni, mert a bekapcsoló gombjára nem reagál semmit.
Jack meg van a kesztyűtartóban, és eléggé gyarinak látszik. -
kelly416
veterán
válasz Goose-T #15503 üzenetére
A roidmi 3s-el telefo töltés meg fm-transzmittálás közben?
De egyébként kalapot, ha nagy ritkán teszek is az autóba, a csomagtartóban a helye, ne vigye el a szél. Kesztyűnek a pótkerékben, ne koszoljon össze semmit. Térképnek meg a telefonon, amit töltünk éppen a mágneses tartóval a szellőzőre helyezve. De hát ilyen a kisvárosi szegény székely gyerek, hogy semmit nem arra használ, amire kell, mert a dobozos sörön a nyitófűl is csak annak kell, akinek nincs bicskája. -
kelly416
veterán
válasz gabor9991 #15490 üzenetére
És királyság! Tényleg lábtér világítás, és még félnem sem kell, hogy lerúgom az izzót, mert eléggé el van dugva. Sőt, mitöbb! Olyan, mintha hazakísérőfényes lenne, pont mint az utólag beszerelt ledes lámpám. Pedig nem kötöttek bele semmi kondit meg egyebet, csak sinám bekötötték a helyzetjelzőre, mármint hogy ha van helyzetjelző, nincs led és fordítva, így amikor az automata kapcsolja a lámpát, a led egyből off.
Köszi nagyon a segítséget!Ui.:
Meg volt már hamarabb is, csak csinálom a garázst, nem sok időm van fórumozni. -
kelly416
veterán
Valami zörög az autóban, egyre hangosabban. De ha benyomom a tengelykapcsoló pedálját, elmarad. Gondolom ez a jó öreg kettős tömegűnek tudható be. Mennyibe saccoljátok a csere költségét, természetesen kuplungszettel egyetemben, 2.0 tdci 2006 esetében? Nagyjából mire kalkuláljak, hány embernek nem fog hozni idén semmit a Miku bá, meg a Jézuska?
-
kelly416
veterán
válasz gabor9991 #15536 üzenetére
Igen, valahol itt számoltam én is. Sajnos.
radi8tor:
Szegény az, akinek nimcs barátja. Nekik szerencsére van bőviben. Most számoltuk össze, vagy 4 szülinapra mennek még az évben, és most voltak kettőn már. Kész deficit.Mikulásbá:
Mit fogtam Rád? Nem mondtam, hogy Tehozod a szettet, bár... akár meg is tehetnéd. Komolyan, 36 évesen újra hinnék benned. -
kelly416
veterán
válasz Kephamos #15559 üzenetére
Engem megvigasztaltak, hogy nekem 200 körül lesz, de tudtommal az 1.6-ban kissé olcsóbb móka. És sajna nem hiba, hanem előre látható és tudható alkatrészcsere.
De most ez nem is annyira foglalkoztat, valami patkányféle bemenekült a motortérbe szombaton, és a kutya összerágta a motorháztetőt meg az első lökhárítót több helyen, betörte a hűtőrácsomat, és karmolásnyomos a motorháztető a szélvédő aljánál a külső sarkoknál. Most nem tudom, hogy a kutyából csináljak szőnyeget, vagy köszönjem meg, hogy a patkány nem tett kárt az autóban ennek köszönhetően? Szerintem ez is kinéz vagy 50-nek alsó hangon, bár a motorháztető elejéről a fognyomokat, amik csupasz fémig mentek, nem lehet csak úgy eltüntetni egy kis lakkozással. Mondjuk kavicsfelverődéses volt eddig is, vagy telibe fújatom, vagy veszek egyet bontóban. Hihetetlen ez az én "szerencsém" ezzel az autóval.
-
kelly416
veterán
válasz #31733248 #15565 üzenetére
Ok, hogy limit +10km/h, de országúton 60-ról mennyi idő alatt éred el azt a 100-at? Az is nagy kérdés ám. Én félnék is új autót venni, mert nagyon élvezem, amikor oda lehet lépni neki és meglódul, az újakkal meg ugye eleinte csak óvatosan kellene közlekedni. Neked is bőven ajánlott még az óvatos közlekedés, így annyira szerintem nem is kellene sokat egyen, de mindenképpen el kell ismerjem, nagy bódé, kis motor, mégis jó a fogyasztása. Ismerős 1.4-es SCross-al jár 5,5 környékén (napi szinten szomszéd településre jár át dolgozni, úgyhogy relatíve sok hosszú, kevés város, és én annak is elismerően bólogattam.
(Én a 2.0 TDCI fókával nem tudok nagyon 6,5 alá menni városban, de szeretem is megléptetni néha, mint írtam is. És lép is, ha szeretném. ) -
kelly416
veterán
válasz Kephamos #15575 üzenetére
Nem tudom, ismerős tavasszal vett szalonból S-Crosst, eléggé "bejáratós" instrukciókat kapott. 3000km-es szervizig ne pörgesse X rmp fölé, utána is óvatosan, de már lehet Y rmp-ig, csak ne hirtelen hanem fokozatosan...
Mimndegy nekem igazából, ameddig el nem jutok én is eddig, addig csak tapogatózom. Majd ha újat tudok venni valamikor, akkor körbejárom ezt énis jobba . -
kelly416
veterán
válasz ReFleXx #15614 üzenetére
Igen, én is gondoltam, hogy ott a tükörfűtés... de nem viszi le úgy az esőt, főleg induláskor, hogy az esővédelemnek ne legyen értelme. Bár ebben a formában használhatatlan. Láttam olyant, aki kívülről ragasztotta a konzol tetejére, olyant meg én nem vagyok hajlandó művelni.
-
kelly416
veterán
válasz CsakEgySrác #15621 üzenetére
A legtöbb autónak a küszöbben van vízkivezető nyílás, akár több is. Bár ennyire új autókkal nem sok a tapasztalaton sajnos. Én is azt feltételezném, hogy az egyik-másik ilyen kivezetőt sikerült valahol eldugaszolni véletlenül vagy tudatlanul.
-
kelly416
veterán
válasz bajnokpityu #15667 üzenetére
És ha az utóbbi ifdőben a Toyota sem megbízható, akkor mi az, ami igen?
Igazából nem foglalkoztat mélyen a kérdés, mert min. 2 év, mire autót veszek, de most nagyon foglalkoztatott egy Ceed 0km-el, csak mégis inkább az mk2 Fóka mellett döntöttem, kissé kevesebb anyagi vonzata van. Mondjuk a kettős tömegű cseréjére jövő ilyenkorra számoltam, de legkésőbb tavasszal meg kell ejtsem, viszont nem nyőgöm 5 évig a hitelt. -
kelly416
veterán
válasz bajnokpityu #15673 üzenetére
Én is nemsokára 3 gyerekkel, de meg marad a Fóka, majd később lesz Ceed, ha már most nem mertem. Viszont az Insigniáról csak annyit, hogy kollégám egyszer hazahozott vele egy fél órás úton, soha többet 5 felnőtt abban az autóban. Hátul két átlagosnál kissé vékonyabb kolléga válla között kicsit több, mint egy arasznyi hely maradt. Ezzel a gyerekeket sem büntetném, meg a gyerekülések (ha kellenek még) sem férnének be.
-
kelly416
veterán
válasz bajnokpityu #15696 üzenetére
Ja? Hogy ekkora eltérés van köztük beltérben? Bocsánat, nem is gondoltam volna, hiszen külsőre nagy változás nincs.
Nekem szerencsére a 11 éves lányom már semmibe nem kényszerül bele a magassága miatt, a 9 éves fiam is csak ülésmagasítóba, ha nagyon szigorú akarok lenni, bár rohadtul kényelmetlen Neki a rövidke ülőlap (magasító), aztán hosszabbacska ülőlap (hátsó ülés) kombó, nem tudja sehogy normálisan tenni a lábát. A sima ülésben ülve meg kényelmes is és az öv sem bántja a nyakát. De attól még ilyen módon is megérdemelnek egy gyerekülés szélességet fejenként, ha kényelmesen akarunk utazni. Bár gondolom pár évig a lányom fog elöl ülni, Anya vagy Apa meg a gyerek mellett hátul, bár mindkét gyerek nagyon szeretne kistesót és gondoskodnának is Róla... majd hozza az élet.
A Ceed-ről van valami infód ilyen téren? Sajnos csak ismerős elmondásából tudom, hogy abban lábtér is nagyobb van, mint az én MK2 fókámban, meg talán széltére is tágasabb, de ha eljön az ideje, biztosan átnézzük majd és végigüljük a szóba jöhető kínálatot. Mondjuk tényleg mindegy, mert talán még idén nekiállunk legyártani a legkisebbet, autót meg kb. 2 év múlva tervezünk venni... van még időm mindenre. -
kelly416
veterán
válasz Sub-ZeRo #15714 üzenetére
Én Szentesről Őrbottyánba vagy hová a fenébe mentem alkatrészekért (multis kormány, légtömegmérő, DPF nyomásérzékelő, vezetőoldali ajtó kéder, feneemlékszikmárrámimég), és utólag szerintem majdnem ugyanazt megkaptam volna itthon is, vagyis a közelben. Csak ők reklámozták magukat talán racingbazáron, és ott akadtam rá azokra, amik kellettek. Még egyszer nem indulnék neki ekkora távra, úgyhogy én is azt tanácsolom, keresgélj először a közeledben.
-
kelly416
veterán
Egy 97-es 1.9 dzívó D Clio-val szaladgálok általában (a Ford kirándulósnak meg "majd, ha Anya is vezet és kell mind a két autó éppen" van félretéve, nem városba való), és még mindig nem nyiszorognak a kéderek. Vagy már nem? Vagy csak a traktor túlharsog mindent? Nem tudom, hogy csináljátok, hogy Nektek ezek nyöszögnek, de akkor én tegyem össze a két kezem, mert minden apró rendellenes zörejtől falra mászok (az autóban, máshol nem nagyon érdekelnek ezek).
-
kelly416
veterán
Én is fenntartásokkal kezeltem, és biztos vagyok benne, hogy nemsokára meg is kapom a beosztásom itt egy-két embertől, de fél éve használom és teljesen jól bevált. Azóta látta gumis, látta szerelő, rá is kérdeztem mindkettőre, és egyik sem találta gyenge minőségűnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vezetékes FEJhallgatók
- PlayStation 5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- BMW topik
- Nem tudom a dal címét, előadóját
- Fotók, videók mobillal
- Gitáros topic
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs