- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Van itt Mondeo tulaj?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Winner_hun #132 üzenetére
Tán majd szóba áll velem. Fűthető első szélvédőről akartam kérdezni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ma végre kipróbálhattam egy igazi Focus RS -t. BMW mániás vagyok, na de ez... Ez nem is autó, ez egy vadállat. Primitív, kényelmetlen, nyers dög, még hot-hatch -nek is túl durva. És ráadásnak még chippelve volt, 350 ló, és 540NM. Így belegondolva most már nem kellene, igazából közúton használhatatlan. És szerintem pályán is hátrányos, túl sok az a ló az első kerékre, alig lehet a kormányt megtartani, mikor lepadlózod. Alá raktam volna állandó összkereket, a fogyi itt úgysem számít, és sokkal vezethetőbb lett volna. Egyébként futóművileg is csak versenypálya, magyar utakra nem alkalmas!
Örök élmény volt, az tény. ST-re még kíváncsi lennék, az biztos nem ennyire durva.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz radi8tor #201 üzenetére
Nem sokat vesztettél. Mikor a srác vitt vele, a belső szerveimet kirázta. Nem is értem hogy tudja a mindennapokban használni. Azt ugye mondanom sem kell, hogy ellenfele nem nagyon van. Csak az indulásokkor van probléma, még neki is, pedig már vagy 1 hónapja használja. Néha annyira nagy a hév, hogy csak pörög a kerék 1-2-3-ban is, de nem megy az autó. Szóval itt el lehet felejteni az eszetlen padlógázas indulásokat.
Nah jó, azért a gyorsulás brutális. A 4.2-es A6 sehol nincs ehhez képest, pedig az is harapós.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Gondoltam megosztom veletek a céges Mondeo -nk temetését, majd feltámasztását. 2001 Mondeo 2.0i GHIA, 408.000 km, és kapja az ívet rendesen. Utóbbi időben már elkezdte enni az olajat, első indításnál lefulladt, rázott és egyenetlenül járt, zörgött, piszok gyenge volt, sokat fogyasztott. Már temettük, így az olajcserét is húztuk 30k km-ig.(eddig 15k -ént cserélve volt)
Aztán múlt héten le lett szervizelve. Főtengely szimering -nél folyt az olaj, meg lett csinálva. A vezérlés erős mértékben elállítódott, ezért járt csúnyán, remegett, és hangos volt. Helyre lett téve, plusz a görgők, és a szíjak ki lettek cserélve. Olaj(motor, szervo, fék), és az összes szűrő szintén, hűtő átmosva. Önindítón is mókolni kellett. Katalizátor kilyukadt... Új darab a gyári az autó jelenlegi értékének a felébe került volna. Így ki lett szedve a bele, és át lett rakva egy másik vázba. Most már jó, és megjött az erő is. Kuplung még jó, váltó még jó. Kompresszió lett mérve, a gyári értékeknek megfelelő( 408.000km után, WTF?! )
110k volt az egész... Amit még érdemes megemlíteni, az autónak eddig egy jobb első rugótörésen, és a hátsó fékrendszer cseréjén kívül még nem volt hibája. Igaz az első ablakfűtés fele elszállt, de az ezekhez képest talán apróság. Futóműve iszonyat strapabíró, nagyon jól bírja a rossz magyar utakat is, nem degradálódik.
Tipikusan az az autó, amiben csak olajat kell cserélni, és tankolni. Szóval mondhat akárki akármit a Ford-ra, jó autót tud csinálni.(előtte MK2 2.5 V6, MK3 ST220, mindegyikre ugyan ezt le lehetne írni, nem kellett rájuk pluszban költeni )Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok,
2001-es 2.0i Mondeon hol van a katalizator, es hol van a lambdaszonda? En ugy tudom, hogy egybol a leomlok utan van a katalizator, es a kozepdobnal pedig a szonda. Megtudnatok erositeni?Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Akkor ez valszeg megfelelo lenne? Hol itt a szonda helye? A helyzet az, hogy van egy 2001 -es 2000ccm-es benzines Mondeo, amit edesapam cegebol atvett jelkepes osszegert. 465.000km-el, sajnos a katalizator kiegett belole, ki lett vagva, nem akartak mar kolteni ra(uj ara 120k korul van), tekintettel a korara es a km-re. Most viszont van par dolog, amit megcsinaltatna rajta, mert 2. autonak jo lesz, amig a motor ki nem fekszik.
Hatul a lengescsillapitok felol jon meg nagyon hangos nyoszorgo hang, lassu menetben. Hatul toronycsapagy fogja a csillapitokat, vagy valamifele szilent? Ezek szoktak tonkremenni, es ilyen tuneteket produkalni.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hali.
Edesanyamnak ezt az autot neztuk ki. 20 eve Mondeo van a csaladban, gondoltuk, hogy jol bevalt, akkor maradunk ezen a vonalon. Ezt neztuk ki. Velemeny? Az auto francia, most lett behozva, es elvileg full vezetett szervizkonyves. Egy kerdes ezzel kapcsoltban. Maga az auto szarmazasa miatt valszeg a navi is francia. Ezzel lehet valamit tenni? Magyar nyelv valszeg nem elerheto, ellenben egy angolra frissites megoldhato. Tovabbi kerdes, mert holnap megyunk megnezni. A szervizkonyvet ha beviszem egy kereskedesbe, akkor lenyomoztathato, hogy valos, vagy csak megrendelesre gyartott?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #1601 üzenetére
Elvileg ha tenyleg full gyari szervizbe hordtak, akkor annak a szervizkonyvnek, es a kocsi teljes eloeletenek van digitalizalt valtozata, ami a Ford adatbazisaban barmelyik orszagban elerheto. Ha tekertek, akkor ezt az adatbazist nem tudjak megpiszkalni, tehat elvileg kiderul a susmus. Kerdes persze, hogy utanjarnak e. Egy kis juttatasert elvileg igen, csak kivancsi lettem volna ra, hogy valaki csinalt e mar ilyet itthon... Nekem az UK-ban vasarolt es ott hasznalt BMW-et itthon letudtam kovetni. Bent volt a teljes szerviztortenet a rendszerben, amit ossze lehetett hasonlitani a szervizkonyvel.
Igen, automata lenne az idealis. Azokban nem gond a kettostomegu, ami a manualis diesel Mondeo-k egyik rakfeneje, es egy vagyon a javitasa. A Powershift valtokrol eddig csak jot hallani(nem ugy, mint a VW fele DSG-rol...), nem talaltam olyat forumon, hogy valaki panaszkodna azon, hogy nem birja, avagy csak siman elromlos. Xenon -t nem tudom, en is furcsaltam, de ugye ez nem Titanium X, hanem csak A. DRL benne van, ami jo, meg a parkradar/navi kombo meg fontos volt.140 lovat ir a motorra, pedig faceliftes. Es ugy tudom, hogy facelift utan az mar 163 loero. Egyebkent csak diesel johet szoba. Sokat eszik a 2.0-as benzines, es ez a kasztni mar nehez neki.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #1609 üzenetére
Nem vettuk meg... Valamiert gyanus volt. Ott volt a Petranyi, lekertuk az adatokat, valos a km. Ellenben mar egyszer eladtak, a tulaj visszavitte anyagi problemara hivatkozva. Vetel utan elvitte szervizbe, de csak a valtoolaj volt cserelve. Nem ertem az okat, mindegyik resze gyanus... Foleg ugy, hogy oil service figyelmeztetessel fogadott. Egyebkent gyonyoruen valtott, jobban, mint egy dsg. Parkradar rossz volt benne, en hivtam fel a figyelmet ra. De annyira nem jott be anyanak se, meg nekem sem. Egyszeruen rossz erzesem volt az autoval kapcsolatban. Navi eleg buta, foleg az infocenter resze, ez sem jott be teljesen. Keyless go viszont bejovos. Gumik korbe majd 90%-osak, 2 evesen. Maga az auto pedig egy iszonyat nagy hodaj... Kifele menet viszont talaltunk egy masikat, mas marka, mas stilus, le is foglaloztuk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz DeFranco #1620 üzenetére
En sem szeretem egyik konszernes gepet sem, de edesanyamhoz ez jobban dukalt, mint a hatalmas Mondeo. En is elszoktam az ilyen uszalyoktol a coupe utan, nekem is fura volt a hatalmas meret. Viszont veszettul megy, kis suly, eros motor.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz SzlobiG #1623 üzenetére
Elso radar meg a Xenon az, ami hianyzik. Mondiban viszont meg csak projektoros sem volt a fenyszoro, szoval egal.
Ennyi km-el, ilyen korral es felszereltseggel nem volt BMW. 320D kukas a motorja miatt, 316i, 316d pedig felejtos, mert gyengusok, es mind fapad. A nagyobb motorosok pedig dragabbak.Don't Tread On Me