- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
gp A franchise legújabb részében visszatérhetünk a Sera felszínére egy régi ismerőst irányítva.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
troll81
addikt
válasz ReFleXx #29896 üzenetére
Nem sajnos. Most az év végén elég macerás lesz itt találni időpontot H kicserélje bármilyen cég is.
Kb én is 1 1.5 hetet dolgozom és leállás van...molnarpeter: nem úszta meg semmi ez a 3. Henger hajtókarcsapágy kicsit meleg lehetett az első ahol ilyen Fekete a hajtókar de csak egy valószínűleg eldugult olaj járat valamitől más nem igen tesz ilyet.a többi se 100% de kapott Rendes terhelést. Üzemszerű használat közben történt.
-
-
darvinya
titán
válasz ReFleXx #30107 üzenetére
Írtam már, hogy szilikon oldószer.
#30104
Korrekt válasz, mint tipikusan nem konkretizál semmit, csak lehetségesről ír.
Arról meg pláne nincs konkretizálva, hogy kiszedett szélvédő után a ragasztó maradék lenne leoldva vegyszerrel.
Mert most beragasztot szélvédő kioldásáról ír.Viszont a kikötés ragasztóra értelmezhetetlen, mert kutyát, lóvat, brigát, stb. lehet kikötni.
Megkötés, meghúzás, stb. már értelmezhető vegyi állag változásra.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz ReFleXx #30112 üzenetére
Poliuretán jellegű, nem poliuretán.
Gondolom Te meg Purhabbal, mert hát poliuretán.#30113
Attól mert tudom értelmezni az olyan írást, ami semmit sem mond.
Ez a tipikus „felsőfokú végzetségű” duma, hogy még véletlenül se legyen konkrét, és ezzel egyértelműen felelőségre vonható.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
őstag
válasz ReFleXx #30186 üzenetére
Ez jóóóó
Kőfelverődés esetén... Hogy is van, várjál... Cargl... Áhhh, francokat, Ph Ford topik
Mukucs: Androidos fejegység? Ha igen, akkor ott rom probléma is lehet, ezért ezt a topikot is javaslom, hogy látogasd meg. Egyébként várjuk a több infót, hátha kiokosítunk
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
flymi
addikt
válasz ReFleXx #30275 üzenetére
Kifejtenéd bővebben mi volt a gond?
Mikulásbá és többiek: Ate Powerdisc ugyanabban az árban van mint a Rotinger, ha azt mondjátok Ate-Ate párosítás jobb, akkor legyen úgy. Rotingernek csak tárcsája van, betétet nem készítenek. Valamit azért ahhoz is párosítani kell...
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Oryctolagus
tag
válasz ReFleXx #30293 üzenetére
Ha arra szövetszerű anyagra gondolsz akkor, igen az nem volt teljesen helyén.
Ezért gondoltam, hogy a kavicsok okozhatnak ilyet.
Egyébként, mennyibe kerülhet munkadíjjal, négy féktárcsa fékbetéttel.
Melyik gyártót érdemes választani? Focus MK2 facelift előtti.Per aspera ad astra.
-
flymi
addikt
válasz ReFleXx #30293 üzenetére
De igen, le van törve a kerékdobból egy darab.
Ki az a Saáry Zoli?Nem kéne ilyen három hengeres turbós bigyó.Oryctolagus:
Rendesen letüsszentették szilikonnal a motorteret.
Hátsó üléssor alá mindenképp nézz be, nincs-e kivágva a kaszni a benzinpumpánál, nehogy úgy járj mint én:Egy picit olvass vissza, épp ezt a keréktárcsa-betét témát feszegetjük. ATE-TRW-Zimmermann, stb...
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
őstag
válasz ReFleXx #30586 üzenetére
Nem semmi. Erről a videóról pl. az jut eszembe amikor egy jégtömb esőt kaptam az M5-ön munkába menet az előző autómmal. Szerencsére lágyabb volt az idő és túlélte a szélvédő
Most vettem észre, hogy jött email a javító stift átvételéről amelyről korábban itt írtunk. Ha átveszem és kipróbálom, akkor majd bedobok esetleg egy before - after fotót
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz ReFleXx #30588 üzenetére
Köszönöm A száradás miatt gondoltál a tavaszra? Valójában nem kifejezetten kavicsfelverődés (akad az is), hanem a csomagtér ajtónál a rendszámtábla fölött egyik illesztésnél van lemenve a festék és kezdődő korrózió látható, aztán ezt szeretném minél hamarabb megcsinálni, hogy ne tudjon tovább terjedni.
#30599 David891: Persze, lövök majd pár before - after fotót, aztán bedobom.
#30592 erdey_a: Hát nem semmi ez a kálvária ami kialakulóban van Na de reméljük a legjobbakat. A tetőkárpit kiszerelése nem nagy kunszt, én amikor keresgéltem annak idején a beázás okát lebontottam egészen a B oszlopig a tetőkárpitot ahol már a függöny légzsákot is láttam. Esetemben nagyon kellett vigyázni, mert vékony a préselt falap vagy mi az amire a kárpitot ragasztják és ha nagyon behajol, akkor meg tud repedezni, ezért a csomagtartóba középre beállítottam valamit (már nem emlékszem pontosan mi volt) ami kb olyan magasságban volt, hogy rá tudtam helyezni a tetőkárpitot és akkor nem hajolt be annyira, hogy sérült volna. Egyedül több idő, de ha ketten csinálják, akkor szerintem fél óra alatt kint van az autóból a tetőkárpit teljes egészében. Pár csavar és műanyag elemek pattintása.
Az oka a parkolási metódus is, de ennél komolyabb az amikor egy amatőr gumisnál az első küszöbnél lévő emelési ponton annyit emel az autón, hogy a hátsó kereket is le tudja szedni. Na ilyenkor aztán kap rendesen a kasztni azért, hogy spóroljon a vadbarom 5 percet oldalanként. Ugyanilyen szakiknál fordul elő az, hogy túlhúzzák a csavarokat, mert igénytelenek és nem kalibráltatják a nyomatékkulcsot vagy csavarozót. Annak idején rákérdeztem egy ilyennél, hogy honnan tudja a nyomaték értéket, mire ő annyit mondott: "Há be van állítva" Na gondoltam magamban, ide se jövök többet...
Mindenesetre szorítok neked, remélem jó irányba fognak haladni a dolgok."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
darvinya
titán
válasz ReFleXx #30675 üzenetére
Hiába 155BHP(Nem LE), mert tengelyen leadott LE pont ugyanannyi, mint az 1.4-é.
Pontosan ugyanannyira gyorsul 155BHP-s autó, mint a 90LE-s.#30671 troll81
Nekem csak akkor evet ennyit, mikor tré üzemanyag került bele.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Hosszú idő után ismét mozgásban a State of Decay 3
- Xbox Series X|S
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- XGS24 - Sztori trailert kapott a Call of Duty: Black Ops 6
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen routert?
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen