- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iOS alkalmazások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
subaruwrc
félisten
válasz tomszli11 #39009 üzenetére
hát ha valóban így ugrál a fesz ( multiméternek mondjuk jobban hinnék ) akkor generátor fesszabályzót be kéne méretni és cserélni
18v-os kiugrások ki fognak nyírni valamitaz hogy cserélve lettek a szondák egy dolog
áramkörre dob hibát tehát át kéne nézni a kábelezést hogy nem sérült-e illetve kiméregetni hogy nincs e szakadás valamelyik éren
milyen autó / motor ez amúgy ?a további hibakódok a 2-es szonda nem megfelelő működéséből adódnak tehát először azt kell elhárítani, utána a dús kondíció elmúlik magától.
ui: test kábel csatlakozásokat is érdemes átnézni
oxidációt tisztítani, ami laza kábel azt meghúzni hogy ne tudjon lötyögni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- Suzuki topik
- Battlefield 2042
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...