- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Mobil flották
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
cintula187
addikt
Amúgy aranyos meg jóféle és igyekeztek. Még csak felületesen ismerkedem vele,de pl nem igazán akar eltérni a betervezett útvonaltól akárhova akárhogyan tekerem/nyomkodom a heading tekerőt nem akar arra menni. De én is lehetek felületes, sőt
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Ja hogy a kihúzással élesítem? Azt hittem a benyomással
Ezt tetszik nekem a PMDG 747-ben is hogy HDG tekerővel ha pl. route discontinuity van szót fogad és megy amerre "tekerem". A,úgy ez az egész fly by stick airbus vezérlés totál más mint egy boeinget vezetni. Szvsz rosszabb. Vagy csak a szimulálása tré.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Eztet elviselném otthon habár azért 3D-s vezérlők jobban tetszenének.
Airbus Touluse gyakorlójátszótere. Itt "csak" a procedure -öket gyakorolják.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Sziasztok!
Lehetséges az fs2 crew ba "extra" desztinációkat is berakni a defaultokon felül?
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz Geryson #8035 üzenetére
Én lekopogom ezerszer, de amióta a 64 bit Win7 van fent nekem sem volt semmilyen memóriahibához hasonló textura, tereptárgy elmosódás, eltünés, függőleges csíkozódás (főleg) leszálláskor. Mondjuk nekem tuti nincs fent annyi kiegészítő, mint neked
PMDG gépeknél csinálta nekem is 99.99%-ban. Mondjuk beba**na,ha defaultoknál is lenne
Amúgy persze, hogy irreális, hogy külön gépet kell fenntartani az FS-hez.Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Segítsenek az Urak!
Ifly 737-ben az MCDU arrivals oldalon számomra eddig nem ismert kifejezések vannak a kifutópályák előtt: pl."D23', "I23" "23". mik ezek a betük? PMDG-nél ilyenek nem voltak.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz cintula187 #8078 üzenetére
Bocsánat nem MCDU hanem FMC
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz Geryson #8085 üzenetére
Eddig akármire nyomtam rávitt az ils sávra. Gondolom ez a PMDG gépeknél (meg sejtem a valóságban is) jelzett dolog hogy az a bizonyos STAR VOR,vagy ILS eljárást jelent. Majd csinálok róla képet. Elolvastam az Ifly meg pár smartcockpit.com -os dokumentumot is a 737 NG-ről de nem találtam erről infót bennük. Amúgy imádnivalóan jó gép lett szerintem
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Éssss ismét ifly kérdés
Cold&darkbol indula. Amint bekapcsolom a batteryt egy gyorsan "kerregő" hang megszólal és elkisér egészen az út végéig áramtalanitásig nem hallgat el. Tutorial videókban nem hallani :S
És hajtomüinditás után a batteryt lekapcsolva se halkul el.
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz Geryson #8109 üzenetére
Majd adok képet forgalmasabb, nagyobb reptér approach oldaláról ott asszem simán a runways alatti résznél a számok előtt is voltak betük. Mindegy eddig még nem volt gond evvel nagyon csak nekem ez új volt.
Google most nem volt a barátom "ifly power source sound" -ra. Pár forumon írtak valamilyen "clicking soundot", de lehet az nem erre értették. Az ifly menüpont/style részében ilyen jellegű hangbeállitásra nincs opció.
Tényleg lehet másnál is hallani. Akkor én a tutorial videókban azért nem hallottam mert közben megy a tutorialos szövegelés
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz GrooveHero #8131 üzenetére
Végre kijött FSX-re is. Köszi az infót.
A 737 ifly FMC-jében mit szeretnél még programozni a transition -ökön kívül?
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz GrooveHero #8140 üzenetére
Előfordul ilyen de akkor törlöm a pontot ami körül pörögne és LNAV kikapcs headinget állít és rátalál az útvonalra. Majd LNAV aktivál.
Mampa: szerintem az md-11 annyival egyszerűbb is mint a 737,hogy valahogy "fegyelmezettebben" viselkedik approach közben. Lehet ez a gép sajátossága,de jobban süllyed az MD-11 és ha SLAT után flaps 15-re állítom egyből elkezd süllyedni a sebessége szinte anélkül, hogy állás szöget állítana. A 737 meg hajlamos overspeedezni.
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz GrooveHero #8143 üzenetére
Ez az hogy a md-11 el sose volt ilyen gondom. Az egész úton hozzá se nyúlok a sebesség tekerőhöz, mindent az fmc ben programozok be neki, de az ő általa beírt sebességekkor se szokott gond lenni. Viszont!!! az ifly 737-ben ahogy mondod a süllyedéshez közeli ponton már leveszem 280-290 -re a sebit az FMCben.
Az mondjuk jó (de fura), hogy szinte minden waypointnál tudok manuálisan sebességet/magasságot variálni az FMCben. A PMDG-ben sokkal kevesebb pontnál.[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz GrooveHero #8145 üzenetére
-Be szoktad állitani a to/appr oldalon hogy, hány fokos fékszárnnyal/milyen sebességgel fogsz leszállni?
A süllyedéskor manuálisan a sratchpadbe gépelve írd át a sebességeket a waypointoknál.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz GrooveHero #8147 üzenetére
Muszáj hát!!!!!
Mondom én nem tekergetek semmit. Tudom ha online repülnék és kapnám az ATC utasításokat akkor kéne....
Leírom priviben hogy kéne.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
A mocskos qrva életbe, hogy leszálláskor fagyott ki a Szingapur - Perth utam.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz Geryson #8299 üzenetére
Ezt a trükköt kipróbálom, de sejtem hogy mi lesz az eredménye nálam: fagyás. Ugyanis a leszállásos kifagyások is akkor jönnek amikor csak annyit szeretnék pl. hogy előhívom az atc ablakot. (Tudom a default béna FSX ATC egy retek, de akkor is
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Hali!
Hétfőn utaztam easyjettel PÁrizsba. Amíg gurultunk ki a 13R-re a gépnek csak a bal hajtóműve volt elindítva. Ez mennyire megengedett eljárás? Videót is tudok feltenni az esetről.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Nagy a csönd. Mindenki tanul vagy épp A380-ason repül first classon?
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xbox tulajok OFF topicja
- iPhone topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- SörcsaPH!
- Házimozi belépő szinten
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- Sorozatok
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest