Hirdetés
-
Computex 2024: évente hozna új Instinct gyorsítót az AMD
ph A vállalat a Radeon Pro W7900-at is frissítette, de itt sok változásra nem kell számítani.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
addikt
válasz Phülöp #134809 üzenetére
Rámegy az, csak nagyon finoman, óvatosan kell. Innen van olcsón sok gyakorolni.
-
-
Jahno
őstag
Monor egy elbaszott hely, csak eltévedni lehet meg oda nem találni még ismert helyekre sem. Viszont a rendőrök jó fejek, nem szólnak be még akkor sem ha elég lehetetlen helyeken többször is összefutunk, vagy felüljáró közepén tanyázunk le több autóval.
Napi hirtelen kiötletelt fotós helyszín kukorica mező miatt megközelíthetetlen lett, így néztünk B, C, D és Zs terveket:
-
Samott
addikt
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
Ma elkészült az első fal felső felének az alsó fele
Holnap fel kell menni a második szintre az állványon és onnan ülve és guggolva jöhet az első fal felső felének a felső fele isMost száradt másfél órát kábé az utolsó ecsetvonás, mire elkezdett esni, de nem közvetlenül a falra esik.
Holnap elvileg napsütés lesz egész nap, így akkor úszásoktatás után lehet megint szorgoskodni.
-
npera
újonc
A 911 a kábé 350 lovas hátránya ellenére nagyon durván indul el és tartja a Plaid gyorsulását. Elképesztő jármű.
-
npera
újonc
Középkorú fószerek túl nagy motorokon túl kis rutinnal zakóznak. Amikor BMW R1250 GS Adventure kell felmálházva közel 300 kilósan, akkor az kell.....
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #134827 üzenetére
Én szerintem egy Cayman GTS 4.0-al duzzognék a naplementébe. Cayman S-t próbáltam (még egy régebbi 2009-est asszem), azt mintha rám öntötték volna. A kormány volt túl vékony, de a "sport" kormány vastag és jó.
Van hozzá kit, amivel a váltót rendbe lehet rakni, ugyanis az egyes és kettes fokozat direkt túl hosszú, hogy a 911-est ne verje kenterbe mindenhol.
Hogy valami amerikai is legyen kellene egy Flyin Miata amiben LS3 van. Mini Corvette. A kabriót nem bírom igazából, de ahhoz vennék valami sapkát a Nap ellen....
Sydväst egy nem meglepő módon dél-nyugat Svédország területén kitalált halász sapka. Jól véd a permettől, de szerintem kabriótól is védene....
-
Jahno
őstag
Tegnap este hirtelen felindulásból elmentünk esti fotózni, mert dél felé tiszta volt az ég. Monor mellett van 1-2 bejáratott hely, elsőre letámadtuk az olajkutat, csak körbe volt kukoricával, így gyorsan B terv, C terv, H terv...
Kitaláltuk, hogy reptér, valami autópályás csíkhúzós, csillagok és mehet képnek meg ki tudja milyen timelapse videó esik ki belőle.
Erre valami rovar megint összetrollkodta az egészet, hát ilyen nincs vaze:
Előzőt azt mutattam? Voltunk majdnem 10 géppel, de csak én szívtam be. Itt még majdnem jól néznek ki, RGB rovarok, de azért még bekaphassák. És ha nem kockázom ki akkor soha az életben nem fejtjük meg mitől volt:
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jahno #134749 üzenetére
Ebből ma kb. 450 db van meg
érted, egy ~70-75k-s Érd-n azon sipoltak mar 3 eve is, hogy szopo van, es akkoris mar ~2x ennyi P+R-nek kene lennie minimum a vasuti megallok kozeleben, akkor egy ennel 25x nagyobb varosban a frutti 5500 P+R-l akarjak megvaltani a vilagot...?
...OKtöbb drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #134832 üzenetére
Pedig ez nem lenne egy túl nagy kaland és infrastruktúra, nem? Mikor az újpesti parkolónál ment a nyálverés azóta várom a nagy híreket. Kelenfölddel azért szépet alakítottak, csak messze van a tervektől és az eredménytől. Mert 10ezre nagyságrendeket beszéltek, majd sok év alatt sikerült átadni 500 helyet. Ezzel érdekes módon sosem példálóznak, hogy bezzeg Amszterdamban mik vannak, bár írtam utoljára, hogy a 10 centes akció ott is megszűnt.
De hirtelen megnéztem BKK oldalát, kb. 3800 P+R hely van. Nem tűnik olyan soknak.
-
Sipi-
tag
Üllői úton mit szóltok a zöld karókhoz? (Ferenc körút és Könyves Kálmán körút között, mindkét irányban) A korábbi M3 pótlós buszsávokat megszüntették, helyette biciklisáv lett végig, és ki is van zöld karókkal oszlopozva (kereszteződések kivételével). Így a mentő/rendőr/tűzoltó sem tud halad, reptéri 100-as busz is állhat a dugóban, de azok az árúszállítók akik eddig a buszsávban vészvillogóztak, nem tudom ezután mit fognak csinálni.
[ Szerkesztve ]
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Jahno
őstag
válasz Sipi- #134835 üzenetére
Én már ide-oda írtam, hogy majd csinálok valami dokumentációt, mert jelenleg a bicajosforgalom veri a nullát, csak aztán elvisz a népharag. Amúgy onnan Bajza utca felé mentem, ott is elég nagy szakaszok így le vannak választva oszloppal meg ugye a Váci út. Pedig ott kiemelt forgalomnak kellene lennie, eddig kétszer sem sikerült belefutnom, de majd egyszer időzök ott többet is. Igazából tök mindegy, mert már a kihaszáltsága sem számít, most az a csapásirány, hogy ezeket el kell kezdeni, rakpartot beszántani és amikor majd egyszer jól kész lesz, akkor hasznos lesz és kihasznált. Valaki írta, hogy ott alig 300-400/ óra az autós áteresztő képessége, amit szintén ellenőrizni kellett volna a múltban. Aztán mit szóljak? Én konstruktív lennék és nézzük meg, aztán vannak akik csak végletekben gondolkoznak és értelmetlenül vagdalkoznak.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #134836 üzenetére
Én mindig rossz időben járok ezeken a helyeken az biztos és nyilván csukott szemmel, mert 21-én délután 4 óra után mentem pont azon a részen amit Sipi emlegetett, aztán Nagyvárad tér, Orczy, Fiumei, Damjanich, Bajza, Nyugati felüljáró, Váci útnak Árpád híd. Majdnem 10 bicajossal találkoztam.
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #134839 üzenetére
Van olyan ország, mint Jappán, ahol a kiemelt Sinkanzen késett valami másfél percet vagy hogy, és a miniszter lemondott. Ez sok 100-1000 ember közlekedését érintette, mert ehhez van egy marék csatlakozó járat, és azokról a Sinkanzen utasai lemaradtak jól.
Itt meg el sem indult vagy 30 járat, ebből mondjuk 10nek el sem kellett, mert bezárták (előtte persze újra kellett nyitni, mert az előzőek záratták be).
Aztán nincs klíma / ha van az nem működik a kiemelt InterCityken, a Bzmoton vagy hol meg leforrázódtak utasok. A random 20...40 perces induláskori késések kábé mindennaposak, és a miniszter annyit tett, hogy elnézést kért.
Az, aki kitalálta, hogy Szeged-Hódmezővásárhely közt legyen gyorsvasút, ami ritkább és lassabb lett, mint a busz, ami ugyanarra megy. Átmenne Szabadkára, de mégsem.
És még lehetne sorolni, hogy miért kéne onnan elmenni és kinek.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #134840 üzenetére
Szerintem ez a 1.5 perces késés valami legenda, ésvagy mert ha ismerősöd járt arra vagy helyi menetrendet nézel, akkor azért előfordul késés. De igen, húszmillió éve mikor japán ismerős először járt Európában és csak pislogott, hogy nem jön akkor a vonat amikor kellene, az emlékezetes pillanat volt.
MÁV most vagy alakított, vagy nálam ütött be némi üldözési mánia, mert eddig "vonat hiba" meg "műszaki hiba" benne volt a kiírásokban és lehetett keresni, most a mozdonyhiba is eltűnt, pedig erősen úgy néz ki. Na még jövő héten ránézek, de szintén sok a "nem közlekedik" és társai.
-
Jahno
őstag
-
Jahno
őstag
-
zetor2000
senior tag
válasz Jahno #134843 üzenetére
Jó, nem mondott le, de a kaller mindenkinek ad késést igazoló cetlit sűrű hajlongások közepette, mikoris elnézést kér.
Itt mikor van ilyen?
Kimész a Keletibe, még be sem állt a majd' induló volat, de már ki van írva, hogy mekkora késéssel fog indulni...
Érdekesség: [link]Igazából Sinkanszen, de nekem így eccerűbb leírni.
'A Sinkanszen (新幹線; Hepburn: Shinkansen?, ’új fővonal’) egy nagysebességű vasúthálózat Japánban, amelyet a Japan Railways, az ország fő vasúttársasága üzemeltet" [link][ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz zetor2000 #134840 üzenetére
meg 5x annyiba kerult, mint a tervezett volt, pedig ket telepules kozott hasznalt sinje van es 1 vaganyos, meg ott dizel uzemben megy, es 45-50 utas van rajta atlagban, ami meg egy buszon is elferne
megkozelitoleg sem hozza azt, amire csinalltak, es sokkal elobb kell felujitani, minthogy megterulne a beruhazas
igazi jaffas sikerprojekttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jahno #134849 üzenetére
ja es ezek a jaffasok fikazzak a M4-t, hogy 3x annyiba kerult mint az 1996-s tervezett...ami onmagaban egy LOOOOL, mert boven kesobb kezdtek el csinalni, meg a 15+ ev alatt az inflacio az mennyi is volt?
....meg az a tervezett kihasznaltsagon megy, vagy meg akar felette is
ezek meg itt heten atadtak egy dülőutat a faluvegeben?
granulalunktöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen