Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    válasz npera #133736 üzenetére

    Pont az NV200 volt a vita másik alapja, mert ugye akkor vettünk egy dízel verzióst és Gyafi az utolsó szál szögről is írt táblázatot, hogy hova mentünk, mennyit futott, mi volt a befektetés. Persze ezt sem akarták érteni, hogy az autó bekerülési költségébe beleszámoltuk a raktárborítást, fóliázást, tetőcsomagtartót és minden mást, így "csak" valami 5 millióval lett volna olcsóbb, mint az elektromos verzió no meg első 2 hónapban rögtön 5nél több olyan útja volt, amit elektronyossal nem lehetett volna megoldani. És utána is sok más. Most ha azt nézem, hogy a furgonos kis csomaggal 27nél több ügyfélhez nem jut el és az befér egy ilyenbe, akkor az jó. De ha azt, hogy 1 darab sofő munkadíjával le lehet szállítani 3 tonna árut, akkor megnézhetjük erre a teherbicajra méretezve is. 10 kellene és lassabb, meg átrakodás? Egye fene hűtéstől eltekintünk, bltos meg majd hülyét kap, hogy nem elektromos békával tolják az emelőhátfalról a raklapos kólát a rámpára, hanem ilyenből kell kézi erővel kipakolni és akkor jönnek még 30 fordulóval, amit papírmunkázhat, ellenőrizhet.

    Aztán a meglévő dolgokat is szépen át lehetne variálni, itt pld. a lebensmittel felirat egy aranyos ajtó, függőlegesen mozgó teherlifttel és mehet rá az ember magasságú kóláspakk, kutyakaja, meg bármi. Meg szoktam én bámulni minden szart a városban:

Új hozzászólás Aktív témák