Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • i2k

    senior tag

    válasz gyimger #124607 üzenetére

    Ha a klasszikus Fallout 1-2 élményét tekintjük (amit én csak haveroktól ismerek, mert bár megvannak, de én a 3D-sre voksoltam a sorozat megismerése előtt): akkor már 3. résztől kezdve sehol a "fallout'-feeling.

    Ha a 3. rész által (akár milyen magasra is) felhelyezett léc a cél: a Fallout 76 biztosan veszít.
    A New Vegas hozza, ha nem emeli még magasabbra.
    A Fallout 4-el még nem játszottam.

    Az ELEX leginkább a 3. és a New Vegas-ra hajaz --- baromi nehéz tud lenni, és a döntéseidnek ténylegesen súlya van. Továbbá a túlélésed a cél. A vertikális pályatervezés (jetpack) hatalmas löketet ad az élménynek, és értelemszerűen a teljes történetnek, a lootolásnak és a quest rendszernek is: mindenhová ajánlott és be/fel/le is kell nézni/emelkedni/ereszkedni... de a gatyót szorosra húzva, mert az ellenfelek kemények, mint a svéd acél (alacsony szinten is).

    A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

Új hozzászólás Aktív témák