- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone XS - kerül, amibe kerül
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Firmware-frissítés a Kioxia SSD-kre
ph A Toshiba-korszakból származó meghajtókra is vonatkozó frissítést mindenképpen érdemes telepíteni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem a 480ból indulok ki, hanem hogy a villanyenergia hagyományosan kevesebb mint a folyékony. piaci árakon számoltam, még az utcai töltés esetén is rentábilis jelenleg. De ha pl 0,5€ fölé megy az otthoni akkor nem csak a töltés nem lesz gazdaságos de létezni is fájni fog az egységsugarú keményen drogozó kisembernek.
Szerintem gondold meg azt a fék kérdést. A villanyok nagyobb és azonnali nyomatéka sokkal több fékezést igényel még akkor is ha rekuperál elsősorban (már ha a vezető tudja használni) a géperejű járómű. Lehet h 1,5x addig tart de pont a nagyobb és/vagy hirtelen teljesítmény miatt igen gyakran raknak nagyobb teljesítményre méretezett alkatrészt. Pl esetemben azért annyi a tárcsa mert a legdurvább sport kivitel teljesítményével vetekszik a hibrid teljesítménye és mással nem gondolták biztosnak a megállást. Tudtommal a merci és a bmw is sok hasonló megközelítéssel gyártott modellt futtat.
A parkolást soha nem vettem ide - az nem alanyi jog, Szegeden soha nem is volt ingyenes. Szerintem mindenkinek fizetnie kellene és pont.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html