Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PlayStation Plus 2024 Essential - A júliusi lista
gp Ebben a hónapban többek között a Borderlands 3-at kapják meg az előfizetők.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
joghurt
addikt
válasz bitpork #5009 üzenetére
Én csak kb. rögzítőféknek használok mechanikusat. Minden másra ott a B fokozat (maximum rekuperáció), és a forgalom figyelése.
Saját napelemről tölteni pedig már akkor is ingyenes*, bármennyi is az ilyen-olyan rendszerhasználati díjaknak nevezett Lőrinc-adó.
*: Az egyszeri beruházás már megvolt. De akár az élettartamra le is lehet osztani az össz. termeléssel.A tej élet, erő, egészség.
-
axioma
veterán
válasz bitpork #5009 üzenetére
Legnagyobb 'hiba'-jegyzek legutobbi atvizsgalaskor az volt hogy rozsdas a fek, mint minden ev-n... nyikorog is nedves idoben.
joghurt: sztem bar hatnak egymasra a mennyisegeken at, de napelem megterules a megtermelt kWh araval, e-auto megterulest az elfogyasztott kWh[-tobblet] araval erdemes szamolni[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
válasz bitpork #5009 üzenetére
Amit én eddig látok: haladok a 90k km felé, és most a téligumi felrakásakor nézettem meg a féket. A tárcsán gyakorlatilag nincs kopás, a betétek félig sincsenek lekopva. A látottak alapján 150k km-ig hozzá sem kell nyúlni. Az S-Maxon ilyenkor már túl voltam 2 garnitúra betétcserén és egy első+hátsó tárcsa cserén többszázezres költséggel. Persze abban igazad van, hogy ez csak egy dolog, és egy 20M-es autó esetén nem tétel. Viszont akkor hasonlítani is egy 20M-es benzinessel kell, amiben ugyanúgy fog kopni a fék, mint a 10M-esben. Vagyis bárhonnan nézem, ez megtakarítás. Ha hozzászámolom azt is, hogy egyedül fék/hajtómű olajat kellett ebben cserélni (egyszer), akkor még jobb a helyzet.
Ugyanakkor pont az enyémben bekrepált a hajtómű, amit ha nem cseréltek volna gariban, akkor olyan költséget jelentett volna, ami mellett a rettegett kettőstömegű lendkerék ára aprópénznek tűnik. Szóval nem egyértelmű nekem a szerviz költségek csökkenése. Az EV jóval egyszerűbb szerkezet, de ami benne van, azok ára horror. Akár hajtómű, akár inverter, akár az akkupakk mondja be az unalmast, máris köddé vált a mítosz, hogy olcsóbb szervizelni, sőt...
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg