- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Go Gunners!
-
-
addikt
Kellene a fire knight kardja, levertem vagy 30x. Kaptam 3 sapkát két mellvértet, meg egy gatyát. Hogy baxodna meg!
Go Gunners!
-
Bad Pritt
félisten
válasz #42308056 #10456 üzenetére
Arcane primarily influences the discovery stat, increasing the chance to find items when defeating enemies. Arcane is also used as a modifier for weapons that scale with the Arcane stat, improving the effectiveness and damage of certain spells.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Gothmog
senior tag
válasz Phoen|x #10455 üzenetére
Ha arcane, akkor tudom ajánlani kipróbálásra a Bloody Helice fegyvert (heavy thrusting sword). Arcane skálázódású elsősorban (vérzés és sebzés egyaránt), gyors, komolyakat szúr, hamar véreztet, az ash of warja meg rohadt jó! (L2 = hátraugrás iframe-ekkel, majd belőle kombó jelleggel R2 = heavy attack jellegű, de gyors kidöfés messze előre).
Ami tud vérezni, azt nagyon hamar szétszedi, főleg a megfelelő amulettekkel.Hátránya, hogy aminek szar a hitboxa, ott a döfések miatt szenvedni fogsz (ugye úgy nehezebb eltalálni valamit, mintha akár keresztben, akár átlós irányban, de suhintanál a fegyverrel). Ugyanis csak döfős támadása van, kivéve ha benyomva tartott dodge/run mellett (de nem mozogva közben) nyomsz egy R1-et vagy R2-őt (már nem emlékszem, melyiket), mert akkor egy hátraszökellés közepette nyes a karddal keresztbe egyet. (Ez egyébként érdekes, mert a többi fegyvernek, ami a kezemben volt, nincsen spéci külön mozdulata egy - xbox controller esetén - B (lenyomva tartva) + R1 vagy R2 (valamelyik a kettő közül) kombinációra.)
Farmolni viszont rohadt jó lehet a fegyver. Gyakorlatilag az ellenfelek nagy részét röhögve szétszurkálod majd...
Endure. In enduring, grow strong.
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #10459 üzenetére
Azért írta nehogy valaki elkezdje billentyűzeten püfölni a B gombot. Vagy nem tudom, pl. Ninti kiosztás mennyire létezik PC-n, de ott gondolom A lenne a dodge.
Más kérdés, hogy Xbox kontroller esetén nincs R1 és R2.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Gothmog
senior tag
válasz persil #10459 üzenetére
Csak példának írtam arra, hogy az általam próbált többi fegyvernél nem láttam erre a kombinációra (és itt adtam meg példa gyanánt a default xbox kiosztást) spéci mozdulatot. (Igaz, nem sokat próbáltam ki, miután megfigyeltem ezt - véletlenül előhozva - a Bloofdy Helice-nél)
Szerk: Bad Pritt (Én valamiért mindig is R1 és R2 jelölést használtam a right bumperre és triggerre.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Gothmog #10461 üzenetére
(Én valamiért mindig is R1 és R2 jelölést használtam a right bumperre és triggerre.
Szerintem ezzel sokan vagyunk így. A souls közösség hatványozottan az erős PS hatás miatt (két meghatározó játék is PS exkluzív) már a kezdetektől egyezményesen így hívja a támadásokat, rákeresel csak ennyire, hogy charged R2 és Elden Ring tartalmakat köp ki a kereső.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
addikt
Lol, lusta voltam a speceléshez. Mondom még egyszer így aztán baxxa meg az anyját majd visszajövö arcanees cuccal később. Hát pont dobta.
Gotmog: köszi a tanácsot.
Go Gunners!
-
#42308056
törölt tag
De honnan tudjátok mire kell adni meg milyen buildet akartok? Sosem értem ezt.
-
Gothmog
senior tag
Hat nap után beléptem ma a játékba (utazás miatt volt szünet); pont Maliketh és Placidusax előtt voltam. Gondoltam, szívni fogok, mert nem voltak könnyű ellenfelek anno az első végigjátszásban - főleg Maliketh volt szenvedős az emlékeim szerint (őt idézéssel nyomtam le akkor végül). És közel egy hét kihagyás hátha "rozsdásít" az emberen.
Erre másodikra lement könnyedén mindkettő. Placi (vele kezdtem) kb. 20% életerőn volt, amikor benyaltam egy eltünős/röpülve pofánvágós támadását (a villámokat lestem a földön éppen), amitől le is feküdtem, de másodjára simán meglett.
Malikethnél az első fázis übergyors volt, de a másodikban kb. kétszer tudtam csak megütni (dual wield great stars coldos imbue-val, ami nem éppen a leggyorsabban suhogtatható felállás... ), amikor beszívtam egy durvább (halálosnak bizonyuló) kombóját. Másodikra odafigyeltem, és egy nagyon izgalmas és élvezetes harcban (itt az első fázis is mozgalmasabbra sikeredett), de igazából könnyedén meglett. (No magic, no grease, és természetesen no summon felállásban, melee módban.)Kb. ebben (a második) végigjátszásomban nagyjából mindegyik boss ilyen könnyedén megy/ment le eddig - leszámítva Maleniát. És mindezek fényében olyan érthetetlen nekem ott az egész. Summonnal rohadt könnyű, sőt nevetségesen könnyű (így öltem meg - ő volt az egyetlen, akinél idéztem eddig ebben a végigjátszásban). Anélkül viszont kínszenvedés, unfair, kivéve, ha kívülről betanulod és begyakorlod a teljes repertoárját. Én jobban szeretek úgy harcolni, amikor "olvasni" kell az ellenfélből, de tudsz is reagálni mindenre időben intuitíven, ha odafigyelsz és nem egy lajhár reflexeivel rendelkezel. Persze kelljen tanulni is pár dolgot, de ne kelljen már az egészet kottából... (Hozzáteszem, a lajhár is csak addig lassú, míg pofán nem akar verni valakit. ) Míg le nem idéztem a - csak erre az alkalomra felhúzott - mimickemet, többet haltam nála (vagy kétszer annyit biztosan), mint az összes többi remembrance bossnál együttvéve.
Szerk.: #10466 erahurka : Hát tudod ki segítsen neked...
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Bad Pritt
félisten
válasz #42308056 #10473 üzenetére
Tessék, ezt meg ezt olvasd el és megérted az alapját. Ami szerintem kezdőként fontos lehet, hogy a whetstone knife-okat szedegesd össze, nincsenek annyira eldugva és több lehetőséged lesz összesakkozni, mi tetszik és mi nem.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
persil
nagyúr
válasz #42308056 #10464 üzenetére
Ott van leirva minden a jatekban, csak el kell olvasni.
Semmi bonyolult nincs a build-ekben, megnezed, hogy mi-mivel all szinergiaban es ennyi.Egyebkent, ha nekem az elso 30 kommentem arrol szolna egy jatek topikjaban, hogy nem ertem, nem tetszik, az is idegesit, ezt sem tudom megcsinalni es erre azt mondja valaki, hogy ez nem nekem valo, akkor felhaborodas helyett keresnek olyan mufajt, amihez van eleg eszem.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz #42308056 #10478 üzenetére
Ez nem beszologatas. Olvasd vissza a kommentjeidet, meg a ra kapott valaszokat, aztan - talan - rajossz.
De, ha megsertodni szeretnel inkabb, akkor tedd azt, en jol fogok aludni ma is.
Btw en IS valaszoltam a kerdesedre. Konkretan minden info ott van a jatekban, van erre egy kulon gomb, hogy melyik tulajdonsag mit csinal. Csak el kellene olvasni. Igy szoktunk buildelni. De, ha konnyebb egy topikban hisztizni, akkor mea culpa.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bad Pritt
félisten
válasz #42308056 #10478 üzenetére
Én baromi szívesen segítenék neked. Ha megnézed a neked címzett kommentjeimet próbáltam félretenni minden ellenérzésemet irántad és normálisan válaszolni, ahogy az elmúlt két és fél évben mindenki másnak, mert nem te vagy az első, akinek nehézséget okoz elkezdeni a játékot. Ehhez képest most megint ott tartunk, hogy spammeled a privátokat, ignorálod a segítséget (nem csak az enyémet) és még neked áll feljebb, mikor az emberek kezdik megunni, hogy folyamatosan csak problémázol.
Kéne egy kis alázat a játék iránt, mert lehet nem mindig a szoftver a hülye, megnézni a tanácsokat itt is, esetleg átfutni ezt, ha messzebb nem akarsz menni. Ez a játék nagy és nem csak a térkép miatt, rendszerszinten egy jóval mélyebb élmény, mint a nyugati rpg-k jelentős része és egyszerűen meg kell tanulni, de jelenleg úgy fest erre sem vagy hajlandó, csak megy a szokásos áldozat attitűd, bárki hozzád mer szólni. Nem én utáltattalak ki innen, te magadtól nem tudsz megmaradni egyetlen topikban sem huzamosabb ideig. Vajon miért?Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Gothmog
senior tag
válasz #42308056 #10473 üzenetére
Szerintem ne videókat nézegessél, mert a lehetőségek tárháza (anélkül, hogy ismernéd/beletanultál volna a rendszerbe/kitapasztaltad volna valamennyire) csak össze fog zavarni.
Az én tanácsom*** a következő lenne:
1. Közelharcos karaktert készíts (persze nincs törvénybe foglalva, hogy varázslót nem indíthatsz, de én közelharcos-fegyveres karaktert ajánlanék)
2. Ne használj pajzsot, hanem tanulj meg dodge-olni/ellépni/időben ugrani (játssz, s közben jön majd magától, ahogy egyre jobban ráérzel a dolgok ritmusára). Egy jó pajzs az alap ellenfeleket trivializálja, de azok a játékba kicsit beletanulva sem lesznek már igazán ellenfelek, míg ha megszokod a pajzzsal blokkolgatást, a különféle bossoknál érhetnek majd igen-igen kellemetlen meglepetések. (Parryzni idővel érdemes lehet megtanulni, bizonyos nehéz ellenfeleket béna kacsává tehetsz vele, de igazából jól el lehet lenni nélküle.)
3. Válassz egy olyan fegyvert, aminek jó a move setje, nem bonyolult használni, kellően erős, jól fejleszthető végig, "kezdőbarát", ha úgy tetszik. Erre én a Bloodhound's Fanget mondanám az egyik ideális jelöltnek, két kézre fogva - gyakorlatilag a játék elejétől (Limgrave-ben megszerezhető) a végéig mindig erős és jó megoldás tud maradni. (A war of ash dolga is nagyon erős, ráadásul kombózható; somber smithing kövekkel fejleszthető a fegyver, amit sokkal jobban adagol a játék, mint a sima smithing köveket, és grease-elhető is a fegyver (villám, tűz stb. sebzés pakolható rá ideiglenesen, ha szükség lenne rá), és a fegyver alapból véreztet)
4. Nézd meg, hogy a választott fegyvered milyen tulajdonságokkal skálázódik (a Bloodhound's Fang pl. erővel és ügyességgel - utóbbival kicsit nagyobb mértékben), és ezeket fejleszd.
5. Próbálgasd a fegyvert/tapasztald ki (gurulásból támadás, ugrásból támadás, charged heavy attack stb.) - erre nagyon jók az ergyább mezei ellenfelek.
5. A Vigort és az Endurance-ot mindig fejleszd fel legalább egy elfogadható szintre. Előbbi az életerődet növeli, utóbbi a staminádat és a terhelhetőségedet. Utóbbi fontos, ha jobban védő páncélt szeretnél majd magadra anélkül, hogy heavy loadba kerülnél (ne kerülj soha heavy loadba!!). A játék elején, főleg ha kezdő vagy, a Vigort kiemelten fejleszd!
6. Az összes többi tulajdonság (a vigoron, endurance-en és a fegyverrel jól skálázódókon kívül) másodlagos. Ha szeretnél pl. kicsit több fp-t, hogy gyakrabban használhasd a fegyver war of asht vagy esetleg egy-egy buffoló varázslatot, akkor a mind-ot is érdemes idővel kicsit növelni. Ha szeretnél egy-egy buffoló varázslatot használni (flame, grant me strength, golden vow és társai), akkor az ezekhez szükséges minimum követelménynek megfelelően vidd fel még a szükséges tulajdonságokat. De ezek tényleg legyenek másodlagosak! Ha van egy jó fegyvered, aminek beletanulsz a forgatásába, akkor ezek nélkül is jól fogsz boldogulni.
7. Ha már mennek az alapok, akkor érdemes körülnézni neten/guide-okban, hogy mik azok a soft capok a tulajdonságoknál, miként tudnád finomhangolni a karakteredet stb. De addig, míg bele nem tanulsz kicsit a játékba legalább az alapok szintjén, ezek csak össze fognak valószínűleg zavarni.
8. Ha szükségét érzed, nyugodtan használj summonokat, főleg míg bele nem edződsz kicsit. De egy idő után próbálgasd majd az ellenfeleket először summon nélkül, és legfeljebb ha nagyon nem boldogulsz velük, akkor nyúlj az idézéshez. (Ha már megy valamennyire a játék, az alapok megvannak, akkor igen sokat tudsz fejlődni rövid időn belül, ha egyedül próbálod legyűrni a nehézségeket. Persze ez játék, nem kell halálra szívatnod magad, tehát ha valami nagyon nem megy, ne legyen lelkiismeret furdalásod amiatt, hogy csilingelsz egyet.)
***Idén januárban kezdtem a soulslike játékokat az Elden Ringgel, totál a nulláról. Egy csomó dolog érthetetlen volt nekem is az elején, olyan érzésem volt, mintha sötétben kóvályognék, kétszer le is töröltem kb. fél-fél nap után. Ugyanakkor a világa és az egész hangulata azonnal úgy behúzott, hogy fél napon belül raktam is vissza mindkétszer, mert egyből hiányzott a játék, és azt éreztem, hogy ezt én "meg akarom tanulni, hogy igazán élvezhessem"). Azután jöttek a kisebb és nagyobb sikerélmények, és mire végigvittem, egész elfogadható módon beletanultam a dolgokba. A Dark Souls 1-et és Dark Souls 3-mat kifejezetten élveztem utána, nagy élmény volt, hogy egész könnyen haladok már ezekben, és most az Elden Ring újrázásom pedig kb. 95%-ban abszolút felhőtlen móka, és nagy élmény, hogy milyen könnyedén veszem azon akadályok nagy-nagy többségét, amelyeknél fél évvel korábban még csetlettem-botlottam.
Endure. In enduring, grow strong.
-
addikt
Sziasztok,
Engem is beszipantott 1+ hete a játék és nem enged Jópár From game-el játszottam, de itt a nyitott világ miatt teljesen más az egész, mint mikor "csőben" kellett menetelni.
Samurai-t indítottam, egyelőre bolyongok a világban, guide-t nem néztem, az itt leírtak alapján nagyjából úgy gondolom bármivel lehet boldogulni, max egy kicsit többet anyázik az ember.
1 kérdésem volna, találtam 2 jó katanát is az egyiket vmi sírboltban /ha jól emléxem/ a másikat meg most vertem le egy magma sárkány boss-t és az dobta. Név szerint Moonveil illetve Meteoric Ore Blade. Melyiket érdemes használni? Illetve mindkettőhöz kell int amire én egyáltalán nem pakoltam és jelenleg nem tudom újraosztani a pontjaimat. Erre mikortól lesz lehetőség? Előre is köszi a válaszokat."It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
Bad Pritt
félisten
válasz Tyler Durden #10483 üzenetére
Még a játék első harmadában lesz egy opcionális boss (
), akinél újra tudod osztani a pontokat egy item segítségével, ez utóbbi véges számban érhető el a játékban.Rennala
Amúgy az a két katana jó cucc, a Moonveil a játék elején elég meta kard volt, aztán kikopott.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
addikt
válasz Bad Pritt #10484 üzenetére
Köszi szépen, kénytelen leszek akkor megkeresni, Moonveil-hez kellene 23as int és én az alap 9-en vagyok, ennyi szintet most nem terveztem grindolni. Illetve a másikhoz is int kell, igaz csak 15-ös, viszont akkor már betesztelném mind2-t.
Jelenleg egy +7es Uchigatanával futok, bár bajom nincs vele, de azért jól esne vmi upgrade (:"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
VikMorroHun
senior tag
válasz #42308056 #10473 üzenetére
Nem baj, ha kérdezel, az már inkább, ha nem fogadod meg a kapott tanácsokat. Gothmog szépen összefoglalta a tudnivalókat, csupán néhány adalékkal egészíteném ki.
Vannak bizonyos ellenfelek, ahol nagyon hasznos a pajzzsal történő blokkolás (mint pl. a vörös farkas az akadémián). Buildet úgy lehet kideríteni, hogy eldönti a játékos, milyen fegyvert akar használni, megnézi, milyen tulajdonsággal skálázódik, és azt fejleszti. A skálázódásról kezdetnek elég annyit tudni, hogy ebben a sorrendben lesz egyre jobb: D, C, B, A, S.
Ha pedig van lehetőséged ugrani, és félregurulni egy támadás elől, érdemesebb ugrani.
Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Tyler Durden #10485 üzenetére
Moonveilnél azért arra figyelj, hogy alapból egy kutya közönséges katana, talán még a sebzése is rosszabb, mint egy ucsinak, viszont a skill rendesen odabasz. 23 intnél már elég sok varázslatot is tudsz használni mellette, szóval érdemes lesz egy jobbfajta botot is szerezni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
addikt
válasz Bad Pritt #10487 üzenetére
Köszi, hogy mondod, akkor át kell avanzsálnom magamat samurai/mage-nek Olyan varázslat van amivel a fegyvert buffolod? Mittomén tüzes/jeges enchant? Megmaradnék a kaszabolásnál igazából, de buffok sose ártanak
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
Bad Pritt
félisten
válasz Tyler Durden #10488 üzenetére
Van, viszont a Moonveilt nem lehet buffolni. Viszont a cold affinitynek int scalingje van, szóval ha megszerzed a szükséges whetstone-t és az uchigatanát átdobod coldra akkor az jó lehet.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Weareus
addikt
Aki már letolta a dlc-t: öngyógyítós-kaszabolós nénit nehézségben íberelő boss akad ott v. nem? (csak hogy tudjam...).
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
WATERDACA
őstag
válasz Bad Pritt #10491 üzenetére
Nekem már csak Radahn van hátra, és meglepődtem, hogy mennyire könnyedén átmentem azokon a bossokon, amiken más fél napokat szórakozott. Gaius 5 perc volt nálam, Messmer és Bayle körülbelül 30 perc. Nem mondom hogy könnyű volt, de anno az "öngyógyítós-kaszabolós néni" jobban megizzasztott fénykorában.
Na de be is fejezem, indulok Radahnhoz sz*pni. 16-os a Scadutree szintem, nem tudom mit fogunk szólni egymáshoz.
u wanted, i got it \o/
-
Bad Pritt
félisten
válasz WATERDACA #10492 üzenetére
Olyan irgalmatlan szopás nekem se volt, Radahnon kívül mindet le tudtam vágni közelharcban spirit és NPC nélkül is, Rellana, Midra és Messmer pedig számomra az egész játék legjobb bossai között vannak.
Radahnt inkább hagyjuk, a gólem spirit nélkül valszeg még most is gyepálnám.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
WATERDACA
őstag
válasz Bad Pritt #10493 üzenetére
Rellana, Midra és Messmer nekem is a topok között vannak. A nagy csalódás Bayle volt, kb. ugyanaz volt mint Placidusax, de nagyobb és alig láttál valamit a movementjéből a kamera miatt. Ezeket a fightokat nagyon mellőzném a jövőben, a napraforgó is egy borzalom volt. A sárkányokkal úgymond eddig nem volt bajom, de a DLC-ben ez a két boss egy undormány volt.
u wanted, i got it \o/
-
addikt
válasz Bad Pritt #10489 üzenetére
Okés megnézem majd mit tehetek.
Most célba vettem első kanyarban Rennalát, találtam egy térképet, az jelzett egy helyet, oda ellovagoltam. Ott volt egy böszme sárkány, nem éreztem a chi-t, így lóról összeszedtem a cuccokat, volt közte egy kulcs, most azzal bementem a várba és ott menetelek éppen.. "It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
Weareus
addikt
válasz Bad Pritt #10491 üzenetére
Ez "jó" hír.
Most még alapjátékban visszamegyek felszedni ezt-azt, (Rise-k, etc.) kipucolom maxra a területeket videók alapján, nehogy elhagyjak valami fontosat. Pl. a Maléniához vezető terület úgy a szívemhez nőtt,, hogy már csak heccből többször végigcsináltam.
Lions Greatbow-val megkínálva max élvezet utána lereduviázni a maradék hp-jukat...D
LC-t megnyitottam, egy bosst megöltem (nemtomkivót), meg kaptam pár shedule vagy milyen fragmentet spiritnek is, karinak is. [ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
addikt
Nahh várlátogatás közben meglett Redwolf Radagon, ippeg hogy, de 3. tryra lement.
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Ukrajnai háború
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPhone topik
- Autós topik
- Vírusirtó topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest