Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Balázs1621

    senior tag

    Sziasztok!

    Segítségre lenne szükségem. Vettem egy digitális tolómérőt, de még nem kaptam kézhez, 02.15-ig kellett volna megjönnie. Írtam google fordító segítségével, hogy refundot szeretnék. Kaptam is egy választ, leforditanátok nekem? Mit válaszoljak?

    The seller has responded to you and offered another solution to solve this issue.

    "Seller's message:
    "Dear buyer, we are sorry that you didnt received your goods,maybe it delayed on the way, could you pls give us more patience to wait for 7-10 days,if you havent receive your goods,we will immediately refund to your money,is that ok? Hope that you are satiesfied with our service. Thanks for your understanding and patience! Have a nice day!"

    If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with.

    You can also view the details of this request in the Resolution Center."

Új hozzászólás Aktív témák