- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Tatombak #59904 üzenetére
Gyanús tevékenységet észleltek, neked igazolnod kell magadat. Ez ellen nem sokat tehetsz.
Kb olyan, mint amikor több év után kizárt Google a saját fiókomból mert szerinte feltörték azt. De mivel nem volt titkos kérdés rögzítve nem is engedtek vissza soha. A szolgáltatónak joga van bármikor felfüggeszteni a hozzáférést. Vásárolni tudsz, de eladni csak akkor fogsz tudni, ha igazolod magad. Keress egy ismerőst aki jól beszél angolul és közösen hívjátok fel. Kérdezni fognak rólad, tehát ott kell állnod mellette.⭐ Stella
-
somnia
őstag
-
zeon.hu
nagyúr
-
rumos XIII
aktív tag
Elvileg sikerült megrendelnem az első termékemet, bankkártyámról le is vonta az összeget. Átirányított egy Electronic Transfer Fees oldalra, ahol Hungary oszlopban a végén, a return feenél 1500 HUF-ot mutat. Ez mit jelent?
-
Topikgazda
válasz rumos XIII #59918 üzenetére
Ha rosszul töltöd ki a Withdraw esetén (egyenlegről bankszámlára pénz kiküldés) az utalási adatokat, a téves utalásnak ennyi a költsége amit le fognak vonni.
[ Szerkesztve ]
-
Maksifül
senior tag
Hogy lehet beállítani azt az eBay-en, hogy a vevő kosárba pakolhassa a termékeke bármelyik hirdetésből, s a leírásban ajánlott ajándékokból /pl 50 dollár feletti végösszeg esetén kap valami ajándékot/ kiválaszthassa a vevő melyiket szeretné, s megírhassa a rendelés elküldésekor/fizetéskor?
Ugyanez a kérdés akkor, ha nem ajándékot kapna, hanem mondjuk 2 dollár kedvezményt. Tehát több hirdetésből bepakolt a kosarába 52 dollárnyi cuccot, s ezért jár neki 2 dolcsi kedvezmény. Ezt kérnie kell vagy be lehet állítani valahol, hogy automatikusan vonja le az ebay a végösszegből a 2 dolcsit 50 dollár fölötti vásárlás esetén? Ha igen, hol,s hogyan lehet ezt beállítani?
Köszönöm előre is a segítséget!
Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
Topikgazda
válasz Maksifül #59921 üzenetére
Biztos én vagyok a hülye, de nem értem.
Adhatnál valami minta linket az ajánlott ajándékos hirdetésből.
A több hirdetés egy eladónál van?
Már írták, hogy a kosár, ha aktiválva van az eladónál, akkor az ő alap oldalán belépve com, uk, de, stb. érhető el. Úgy próbáltál már összegyűjteni termékeket?
És nem mi vagyunk az eladók így látatlanba, hogy tudnánk neked válaszolni, hogy ő miként is gondolja az ajándékozást, de szerintem odaszokták írni a feltételeket.Ha van kedvezménye a vásárlásra a vásárlási összesítő oldalon van lehetőség igénybe venni (Redemption code), illetve az ár automatikusan a kedvezményes szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
-
Maksifül
senior tag
Persze, itt egy minta.
Az eladó azt ajánlja, hogy ha bizonyos összeghatárok fölött vásárolsz, akkor kapsz egy ingyen mintát is 3, 5 vagy 7,5 font értékben. Az egyik kérdésem arra irányult, hogy HOL tudja megírni a vevő, hogy melyik mintát választja, de ahogy látom, a "checkout confirmation page"-en kell lennie akkor egy "Add message" gombnak. Ez alapból mindig aktív, ha valaki vásárol vagy be kell kapcsolni/aktiválni, hogy a vevő tudjon üzenetet írni a rendelése leadásakor?
Én, mint ELADÓ érdeklődöm, hogy hogy lehet ilyen opciót ajánlani a vevőknek, ha több hirdetésem is fut, s egyikből-másikból betenne a kosarába néhány terméket, akkor a fizetendő végösszeg meghaladja azt az összeget, ami után ajándékot kap /ezt nyilván minden termék leírásánál leírnám, azt is, hogy milyen összeg fölött jár az ajándék és azt is, hogy mik közül lehet választani./ vagy azt, hogy mennyi kedvezményt kap, ha az áruk összértéke meghaladta a meghatározott célösszeget. 50 dolcsi felett -2 dolcsi.
Szóval az érdekelne, hogy ezeket eladóként hogy lehet beállítani? Hogy pl az ebay automatikusan vonja le a 2 dolcsit a fizetendő végösszegből, ha meghaladja az 50 dollárt a kosárban lévő termékek végösszege. Lehet ilyet?Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
Topikgazda
válasz Maksifül #59923 üzenetére
Az üzenet gomb mindig aktív.
Nem véletlenül van így írva: Spend £19.99 or more - Receive a free sample up to the value of £3
Az ajándék értéke 3 £, azt küld amit jónak lát, ha a leírásban nincs felsorolt választási lehetőség amit üzenetként beír, akkor azt küldöd.
Mivel az árat és a kedvezményeket neked amikor a hirdetést összeállítod előre meg kell adni, értelemszerű, hogy fizetéskor automatikusan figyelembe veszi.
Sokkal többre mennél, ha elkezdenéd a hirdetésed összeállítani és a használható lehetőségeket akkor megnézni, beállítani. Mielőtt a kész hirdetést feladnád úgyis jóvá kell hagyni, nem kerül fel automatikusan.
Itt hiába agyalunk rajta, sok dolgot használhatsz.
Amiket írsz, hogy szeretnél használni, természetesen a legtöbbje +hirdetési költségként fog megjelenni, mert fizetős opció.Valójában én úgy kezdtem, hogy leültem és írogattam a hirdetést, úgy "fedeztem" fel a lehetőségeket, nem igazán szeretem nem megtapasztalni, csak "könyvből" olvasva elsajátítani a gyakorlati lépéseket.
[ Szerkesztve ]
-
DonThomasino
veterán
Vásárlástól számítva mennyi időm van case t nyitni ?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Xarina
aktív tag
válasz DonThomasino #59925 üzenetére
Tudtommal a legutolsó várható szállítási nap + 1 hónap.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz DonThomasino #59925 üzenetére
Összefoglaló Case, Claim rész
-
Surci1
tag
válasz DonThomasino #59925 üzenetére
A topik összefoglalóban benne van: "Case-t a (legkésőbbi becsült - Estimated Delivery) érkezéstől számított 30 napon belül tudsz nyitni az eBay felületén keresztül, ha nem egy országban vagy az eladóval, ha azonos az ország, akkor 7 nap.
Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt, és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem."
Én is segíteni akartam már valakinek, mert nekem is segítettek már sokat, lassú voltam így megelőztek.
Bocsi[ Szerkesztve ]
-
-
Xarina
aktív tag
Valószínűleg rekordot döntöttem a szállítási idő hosszában. November 11-én rendelt 200ft-os hűtőpasztát most kaptam meg Hong-Kongból. Már 2 hónapja a pénzt is visszakaptam, mikor szóltam, hogy nem jött meg a termék.
-
Maksifül
senior tag
Az eBay szabályzatában valóban az van, hogy "Return an item" case-t a termék várható megérkezésének időpontjától számított 30 napon belül lehet. Ehhez képest én éppen 2 hónappal a várható megérkezést követően kaptam vissza a pénzemet, amit kb 1,5 hónap után reklamáltam meg, hogy hamis. Az eladó akkor már nem volt az eBay-en regisztrálva. Az ügyfélszolgálat nagyon készséges volt, megnyitottam a case-t, annak rendje, s módja szerint, vártam két hetet, s utána megint az ügyfélszolgálattal kapcsolatba lépve kértem őket, hogy intézkedjenek, mert nem reagált az eladó a kérésemre /hogy is tudott volna, ha már törölték a fiókját/, és nem jelent meg az "Escalate" opció a Returning case-nél. 2 nap múlva a paypal-on volt a pénz.
Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
Topikgazda
válasz Maksifül #59931 üzenetére
Az egyedi esetekkel nem biztos, hogy előre megyünk, de az tény, hogy a végső időpont után a 31. napon már nem él az eBay védelem, csak az eladó belátásán múlik, hogy ad-e vissza pénzt. Neked az eBay visszaadta, de ez nem mindig van így.
Ez olvasható a lejár idő után indított case esetén:
Unfortunately, you're outside of the seller's return window and your purchase is not eligible for eBay Money Back Guarantee. You can still send a return request to your seller and see if they can help.
Azután csak a Paypal tud segíteni valójában.A hamisság eldöntéséhez miért kellett kb 1,5 hónap?
[ Szerkesztve ]
-
Maksifül
senior tag
Január 29-én volt a várható megérkezési időpont. Március 14-én nyitottam a returning case-t /ekkor jutott el hozzám a termék Angliából, ugyanis oda küldettem, mert nem szállított Magyarországra. Az ottani ismerősöm meg így tudta hazahozni, ellenben azt nem tudja megállapítani, hogy hamis./ A case-t az eBay március 29-én vizsgálta meg, s zárta le, igazat adva nekem, s visszakaptam a pénzemet.
Lehet, hogy egyedi eset, hogy két hónap után is elfogadják a megkárosított vevő jogos igényét. Nem is mondom, hogy követendő példa, csak érdekességképpen írtam le, hogy a 30 nap az nem szentírás, noha így szerepel a szabályzatban.Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
Topikgazda
válasz Maksifül #59933 üzenetére
Jó csak majd te válaszolj, ha valakit elhajt az eladó az eBay vásárlói védelem lejárta után indított case-l.
Egyébként a meg nem érkezést választva Your eBay Money Back Guarantee eligibility has passed a szöveg, meg az hogy vegyed fel a kapcsolatot az eladóval, mert ők arra törekszenek, hogy a vevők elégedettek legyenek.
Nem fognak segíteni az eBay-sek az vita rendezésében, ez a lényeg ha leketyegett az idő. A 30 nap az sajnos fix, kivéve ha nagylelkű az eBay. De nem mindig azok.
A case meg csak "eszmecsere" az eladóval, ha nem tudsz megegyezni, akkor lesz csak követésre emelve és azt rendezi az eBay, ez a valódi vásárlói védelme.
De majd tesztelem, mert van egy apró probléma nem jó dolgot kaptam, viszont egy meg nem érkezés miatti case-t lezártunk mert igazolta, hogy feladta, csak megint a vámunkon beragadt. Kézhezvételkor derült ki, hogy nem jó dolgot küldött és nem lehet case-t indítani a nem felelt meg a leírásnak okkal. A kettőnek nem kellene összefüggnie. Ezt a két témát nem igazán célszerű összekeverni.[ Szerkesztve ]
-
rumos XIII
aktív tag
Rendeltem egy terméket, kifizettem, megjelent egy menüpont, a Buying Reminders, Awaiting feedback (1).
Ez micsoda? Jól gondolom, hogy csak utána kell vele törődnöm, hogy ha megjött a termék? -
Norbi29
tag
válasz Norbi29 #59929 üzenetére
Már meg is jött a mailba válasz:
eBay Customer Support made a final decision on your case
Hi XYGood news! We issued you a full refund of $refundAmount$ on Apr 04, 2016 to the original payment method you've used to purchase this item. The refund includes the purchase price plus original shipping.
Viszont a R centerbe mintha más lenne írva:
The information in the case indicates that the item is stuck in customs.
Final decision:
A refund won't be issued for this case.Most akkor mi van?
Köszi
-
Xarina
aktív tag
válasz rumos XIII #59935 üzenetére
Igen, ha megkaptad a terméked csak akkor kell visszajelezni, előbb nem is lenne értelme.
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #59940 üzenetére
Ennek a vásárlásnak melyek voltak a szállítási időpontjai? Ha február 24-én vásároltad. De egyébként néz meg, hogy a Paypal-n érkezett-e refund bejegyzés a 12.74-es $-al
De még is mit akartál megnézni a ákattintva a wiew detailsra meg ez jön be: ha egyszer előtte azt írták, hogy megkapod
De mondjuk, ha az eladó elfogadta a kérésed, lehet, hogy a Support-nak nem kell semmit sem tennie. Vagy pedig nem az eladótól függő ok miatt pl:vámolás probléma nem teljesült a szállítás ezért nem jár refund.[ Szerkesztve ]
-
Norbi29
tag
március 20-ig kellett volna megkapnom,PP-re meg semmi nem jött,kong az ürességtől.
The seller has responded to you and offered another solution to solve this issue.
Seller's message:
"Hi, Your package is in transit to your country. I shipped ASAP to your provided PayPal address. Your customs tracking # is CF 219 520 808 US. I did call the US Post Office and filed a claim to speed up delivery (either to you or return to me) as your package has tracking & insurance. The first claim filed was to Hungary - case # DE3580207 and the second claim was filed to Canada - case # DE3580215. Both countries want 32 working days to resolve the issue. Your package will be delivered if your address is correct. I will not refund. I shipped ASAP to your provided address. I did everything right as a seller. If your package is not delivered by the end of the 32 working days, the Post Office insurance will cover your package. Thank you, Pamela "Azon csodálkoztam volna,ha nekem adnak igazat.Adott egy 15 éve ott levő eladó 10300 csillaggal és vele szemben vagyok én a kb másfél hónapos regemmel
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Norbi29 #59943 üzenetére
Nyugodtan adhatod neki a negatív értékelést és a Paypal-n mehet a dispute, hogy nem jó címre küldte ezért nem kaptad meg, te nem Kanadában élsz, mint ahogy a nyomkövetési információknál olvasható. Ne legyél elnéző a bunkó tyúkkal szemben. Majd észhez tér a negatívra.
De egyébként az eBay-nek is lehet még jelezni, hogy tévedtek az elbírálásnál.
Opció egy üzenet neki:
Kedves korlátolt elméjű Pamela!
Neked fogja a biztosítást kifizetni a posta, nem nekem. Mikor fogod a pénzemet visszaadni?
Dear Pamela nearest bright! You will pay the insurance, the post office, not for me. When will my money be returned?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Egyszerűen nem értem, illetve igen, ez egy csaló, el sem jön Magyarországra a küldemény és nálunk keresteti:
The first claim filed was to Hungary - case # DE3580207Nézd meg, most 12-15k szállítási költségek vannak beállítva, nem annyiba kerül Magyarországra a szállítás, postai biztosítási költség csaló.
-
Muerte
addikt
Sziasztok!
Nem ebay téma,de hátha itt tudna valaki segíteni nekem. A kérdésem az lenne,ha külföldi fórumon hirdetek egy elektronikai terméket jelen esetben vga/proci és egy amerikai állampolgár veszi meg fizetve paypal-lal vagy átutalással akkor engem terhel valamiféle adó? Egy ismerősöm azt mondta hogy ha USA-ba adom el akkor valami "védelmi adó" terhel mivel elektronikus szemetet juttatok az országba
Tök vakon vagyok ebben a témában[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
Szerintetek Hollandiából mennyi idő, mire ideér egy csomag, mire számítsak? Delivery service-nél ez van megadva postázásnak: TPG Post / TNT
Sajnos Estimated delivery valamiért nincs kiírva a megvett tétalnél. -
Topikgazda
válasz Muerte #59947 üzenetére
Hülyeséget mondott az ismerősöd. Bezárhatnánk az "eBay boltunkat", ha ez így lenne. Egyébként is a vásárló fizetne ilyet, ha lenne, neked nincs kapcsolatod az USA állami szervekkel.
Téged a magyar szja törvény szerinti adók terhelnek a bevétel után. Ha adókra vagy kíváncsi.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- KártyaPC topik (Odroid, Olinuxino)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sorozatok
- Elektromos cigaretta 🔞
- Windows 11
- EAFC 24
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia