Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • B-L-A-C-K

    titán

    válasz Rushi23 #33267 üzenetére

    Eleve úgy tudom anyagköltséget el se kérhet kp-ba mivel azt kiszámlázzák.

  • TeeJay

    félisten

    válasz Rushi23 #33267 üzenetére

    kár volt a 10ezret bármire is oda adni, lehettél volna gyanakodó mikor kiakasztásról beszélt...
    aki nincs otthon a témában előtte nézzen szét és aztán nem éri meglepetés, tőlem ha pénzt kért volna úgy elhajtom mint a huzat, pláne hogy bekötéskor szolgáltatást rendelsz meg, a szolgáltató biztosítsa hozzá az eszközt kábelt hogy tudjon neked szolgáltatni amiért te fizetsz. nyílván ha egyedi kérés van 5x annyi kábellel meg fúrással faragással akkor esetleg lehet felárat kérni de nem hasraütés szerűen 10ezer semmi féle papírral.
    a cucc kiütés meg már más téma, hiszen úgy tudom ha később rájönnek visszamenőleg igencsak kiszámlázhatnak mindent.
    sok UPC-s helyen hallottam ilyet hogy az analóg TV-nél egy kis jattért cserébe rossz szűrőt tekertek fel vagy átfúrt szűrőt ami továbbra is minden frekit átengedett így minimál csomagért ment a teljes csomag évekig.
    netnél már évtizedek óta központilag állítják be, vicces is lenne ha otthon vagy a lépcsőházban ki lehetne ütni :D

    én minimum egy telefont intéztem volna a DIGI felé amíg ott a szerelő hogy tényleg van-e ilyen opció
    valszeg amúgy is dobbantani akart már a szerelő és utolsó napjaiban még pár balféket lehúz egy kis pénzzel mert úgyis tudatlanok ;)

    hidd el utóbbi hetekben több hibabejelentésem volt, elsőre levélben elhajtottak, másodikra ki akartak jönni mérni, ki is jöttek egy szarcsi 100-as LAN-os netbook-al ami 94megabitet sem tudott hozni, de beírták hogy megvan a garantált majd 1x lesz eszközcsere írjam alá és mennek is...
    3.-ra megúntam telefonon lebeszéltem hogy csináljanak valamit, na akkor jött a rendes szerelő, aki meg is kérdezte kik voltak előtte és miért nem nézték át alaposan az eszközöket hiszen tényleg igazam volt és switch hiba volt. na a rendes szerelő átkábelezett engem, ONT-re tett, kicserélte a switch-et gigásra plusz másnap még az ONT-t is zsír újra és nem előre kért 10ezret hanem utólag én adtam neki jattot és még a számát is megadta hogyha a jövőben bármi baj lenne őt hívjam egyből és kiugrik ide aztán átnézi mi a hiba.
    szóval vannak ám korrektek is csak ki kell fogni vagy úgy kell hozzáállni :R

    [ Szerkesztve ]

    Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/

  • kali

    legenda

    válasz Rushi23 #33267 üzenetére

    szia,

    a mai napon regisztráltál ezen fórumra, amely procedúra során elfogadtad a kapcsolódó szabályozást (alapelvek; link), de máris sikerült megszegned az abban foglaltakat egy személyeskedő sértéssel.
    Amennyiben nem olvastad el az alapelveket, úgy ezúton kérlek annak utólagos pótlására, illetve arra is, hogy a továbbiakban tartsd magad a vonatkozó szabályozáshoz.

    mint sok más téma, a te problémád is megosztja a tábort, egy hányaduk azonosul veled és a szolgáltatót/szerelőt szidják, mások meg pont ellenkezőleg, a szolgáltatót - de akár a szerelőt is - védik és téged tartanak hibásnak, a lényeg az, hogy helyén kell kezelni mindennemű megnyilvánulást, továbbá a megfelelő hangnemben válaszolni azokra - legyen szó akár ellenvéleményről -, úgy nem lesz gond.

Új hozzászólás Aktív témák