Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LEON_01

    tag

    válasz dexter72 #54146 üzenetére

    Hali!

    Ezzel küzdök én is (18. ker.). 4 napos ügyfélszolgálati levelezés után (a maradék hajam is kihullott a hülyeségtől amiket irkáltak, semmi köze nem volt ahhoz amit írtam), bementem személyesen a Shopmark DIGI Pontjába és ott azt mondták, első körben vegyem ki a Smart CAM kártyát és úgy próbáljam újra hangolni a készüléket. Mondanom se kell, hogy semmi nem változott amit sejtettem, pedig legalább 2 órán át próbálkoztam mindennel. Így nem mondhatják, hogy nem próbálkoztam. Ráadásul ezt a frekit alapból be kellene állítania, de most kézzel kell utólag, ha sikerül, mert ügye nincs jel, ha van is max 80%-ig megy fel hullámozva 70%-80% között. Most már kiküldetem a szerelőt, mert biztos hogy megint az elosztó szekrénybe szállt el megint valami.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák